@Pixie, Wat goed zeg om te lezen dat alles goed is met je beebje. Je zult idd wel opgelucht zijn. Geniet er maar lekker van. @Lievebeesje, wens je heel veel sterkte morgen hoor. Laat je emoties maar lekker gaan. @Rian, 2 meisjes is erg leuk hoor. Kan er over meepraten, heb er namelijk ook 2 hihihi. Maar zou het wel ontzettend leuk vinden als het nu een jongetje is. @zogelukkig, jee je zult wel geschrokken zijn. Gaat het nu weer een beetje met je. @benzoblij, ik vind vermoeidheid net zo erg als ziek zijn moet ik zeggen. je kan bijna niks doen. Ik moet zeggen dat ik me dag na dag weer wat fitter ga voelen. @Remmar, je hebt het maar druk met de lijst gehad. Ik was nog wel zo trots op mijn layout . Ik heb nog een paar pb tjes die ik even na je toe stuur.
@hyves: Wat leuk om verschillende gezichten te zien op de hyves site. HAHA en dan heb ik een foto van zoonlief. @Zogelukkig: Hoe gaat het nu? @Lievebeetje: Suc6 morgen @Pixie: Yesss nog een mei mama. En de 31ste is een super datum hoor. @Buik: waar buik? Vorige keer kreeg ik rond deze periode mijn broek niet meer vast. Nu nog niets. (Daarom nog geen foto's heeft geen nut...) @Geslacht: Zijn wij nog niet uit. Jullie kletsen echt te veel. Vergeet het merendeel elke keer. Maar ik bedoel het goed hoor dames! Hmmm nogsteeds zo moe!
hoe is het trouwens met de mamma met de tweeling? weet even haar naam niet meer sorry... maar ook al lang niks meer van d'r gehoord!
vanavond eten bij me schoonouders...vrijdag bedrijfsfeest, maandag vergaderen in Zwolle en woensdag eerste proefles autorijden GEZELLIGE WEEK VOOR DE BOEG
dag dames... nog steeds ziek, griep te pakken inderdaad... en flink ook! Maar is het even uitzieken denk ik... Ik heb wel alles gelezen hoor meiden, maar waren zoveel bladzijden dat ik het even niet meer weet! Denk wel aan jullie dikke knuff verder groei ik echt hard door!
beterschap marooz.. ik ben er een beetje van af.. ga morgen weer eens werken.. neit z'n zin.. maarja.. bijna weekend! haha
Jee, ik kan niet eens meer een dag gaan werken, want dan hou ik jullie niet meer bij. @Zogelukkig, ik schrok van je verhaal. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Hopelijk snel goed nieuws van je! @geslacht: wij willen het weten, maar niet vertellen. Zal wel moeilijk worden! We hebben al een meisjesnaam, maar voor een jongen weten we het echt niet. Mijn man is Russisch, en Vladimir ofzo zie ik echt niet zitten. We zullen een compromis moeten sluiten. Meisjesnamen zijn toch makkelijker. @alle zieke en vermoeide meiden: hou vol, het gaat weer over. Een dagje (of meer) vrij kan wonderen doen, weet ik uit ervaring.
********** Ik kwam even bij jullie om het hoekje gluren. Ik hoorde ook bij de mei mama's maar bij mij is het misgegaan. Maar gelijk volgende ronde weer raak! Leuk dat het bij jullie allemaal zo goed gaat (hoewel er een heleboel zijn weggevallen...)
Hey meiden, Ff snel voor de aagjes, mijn mandarijnspookjes staan in mijn album! als het huis vanavond versierd is kom ik bijlezen en kletsen, want de aardappels roepen alweer. tot straks!
Hier even een berichtje van mij. Ik heb niet alles kunnen lezen, want het waren er wel heeeel veeel pagina's. In ieder geval zag ik een paar nieuwe mamma's; gefeliciteerd en welkom. Ik ben maandag voor de tweede controle bij de vk geweest. Het hartje gehoord! Toch weer een leuk moment. De kinderen waren mee. De oudste (7 jaar) zat in de auto met buikpijn; ik dacht teveel snoepjes op. Maar hij zei; nee, ik ben zo bang dat het hartje niet klopt..... Nu vraag ik je, daar moet zo'n klein kind toch niet mee bezig te zijn? Maar goed, het is een denkertje. Gelukkig was zijn buikpijn direkt over toen hij het hartje hoorde. Groet, Shannah
dames, ik zal voorlopig wat minder aanwezig zijn, we gaan full force met de zaak bezig.....dus mij niet afschrijven hoor!
Lautje gefeliciteerd dat je zo snel weer zwanger bent! Heb je nu ook eerder een echo om te kijken of het hartje klopt? Mamasan wat leuk en nog verantwoord ook! Veel plezier morgen
hey meiden nou ik heb een top dag gehad achter de kassa. voel me super lekker veel beter. wij hebben het gevoel dat het een meisje is. komt ook omdat het voorspelt is en alle voorspellingen tot nu toe zijn uitgekomen. dus het is nog ff wachten tot 11 december dan weten we meer. fijne avond allemaal
hey sabrina! hahah naam even veranderd? Ik moet ook 11 december voor twintig weken echo (SEO) ga jij alleen voor pret? Waarschijnlijk weten we het voor die tijd al.. hihi ik kan niet wachten, denk een meneertje... maar voorspelling was een mevrouwtje dus even afwachten! kruip weer op de bank!
Hoi allemaal! Tjeeeeeeeeeeeeeee........... wat kletsen jullie veel zeg! Ik lees wel altijd mee, maar reageren lukt niet altijd. Ik werk laatste tijd best veel en mijn zoontje vraagt ook de nodige aandacht, maar wil wel graag op de lijst blijven hoor! Ben al veel vergeten waarop ik wilde reageren, maar hier een kleine poging: @Remmar: lijst ziet er mooi uit hoor! @Pixie: fijn dat je een goede echo had. En wat een duidelijke foto! @Mamasan: Leuk die spookjes! Over Hyves: ik heb helaas al zoveel gezeur gehad via Hyves dat ik me er niet meer aan waag. Wel jammer hoor, had graag gezien met wie je hier allemaal 'praat' Jullie hebben het al over de twintig weken echo. Ik wacht nog steeds op die van 12 weken. Wil zoooooooo graag weten of alles wel goed is met ons frummeltje... Ik denk trouwens dat het weer een jongetje zal worden. Ben benieuwd! We willen het geslacht trouwens niet weten hoor! Vorige keer op een briefje laten schrijven en in een envelop gedaan. Deze hebben we pas na de bevalling open gemaakt (envelop zat al die tijd in mijn tas). Het echo-centrum had het trouwens wel bij het rechte eind @Sabrina: fijn dat het werk achter de kassa je zo goed bevalt! @Lautje:"gefeliciteerd met deze zwangerschap! @majkuh: succes met de zaak! @Shannah: aaah wat lief dat ie zo meeleeft! Maar wel bizar dat ie er zo mee bezig is. Tot buikpijn aan toe. Gelukkig is de buikpijn nu over en hebben jullie een mooi hartje gehoord! @zogelukkig: als je twijfelt gewoon de verloskundige bellen hoor! Daar zijn ze voor! @Marooz: beterschap! @lievebeesje: sterkte! Hmmmmm.... heb zo'n idee dat ik er nog zoveel vergeten ben. Dames, doe ik niet expres hoor! Ik doe mijn best, maar blijf gewoon een zeef!