Oh nee hoor meid, daar kan ik tegen hoor! Ik heb nooit problemen met mijn gewicht of leeftijd (word altijd jonger en lichter geschat, dat is dan weer een pluspunt he!). Dat van niet weten wat hyves is is natuurlijk een grapje! Ik ben ook vaak erg moe hoor, vandaag dan weer eens een dagje niet, maar pfff, ik ben soms niet vooruit te branden!
ja haha, écht een lap tekst. Ik was wel lekker aan het schrijven, maar wat een klus om te lezen zag ik later... volgende keer houd ik het korter!
Moeheid ja daar kan ik echt over meepraten het liefst slaap ik de hele dag, slaap nu wel de nachten door sinds 3 nachten en dan slaap ik meestal 's middags nog een poos, gelukkig dat het kan. En volgende week is mijn man de hele week thuis dan gaan we de babykamer afmaken, krijg maandag van mijn zus haar spulletjes die ze nog had en een ledikantje dus dat word reuze leuk
Wow er wordt echt veel geschreven. Over dat moe zijn kan ik wel meepraten. De dagen dat ik na 9u in bed lag zijn op een hand te tellen (sinds ik zwanger ben) en regelmatig zoek ik mijn bedje veel eerder op. En al slaap ik zo een 12 uur per nacht, de volgende dag ben ik ook zo weer moe. Zwaar, dat wel. Je wil van alles doen, maar je kan zo weinig. Vooral in het huishouden. Hopen dat die nesteldrang en overmatige energie in het 2e trimester (gauw) doorkomen. Voor de rest is het allemaal teveel om op te reageren hoor. Groetjes
Vandaag heb ik bij de huisarts een bloedprikformulier gehaald en gelijk wezen bloedprikken in zkh Heerenveen. Hier had ik om gevraagd omdat ik graag wil weten wat nu mijn B12 waarde is. Maandag kan ik bellen om de uitslag. Waarde 3 weken geleden was 762, maar is veel te laag als je al injecties krijgt. Maandag weet ik hoeveel hij gezakt is en aan de hand van de uitslag ga ik volgende injectie halen en gelijk afspraak bij de dokter maken om dit te bespreken. Ik wil gewoon vaker een injectie, maar ja. Hoop dat ik dat bij hem voor elkaar krijg. Anders ga ik per direct al naar dezelfde huisarts van mijn vriend overstappen. Misschien dat die er wel voor open staat. @dancevalley en Marooz, hier nog iemand uit friesland hoor. Ik woon officieel nog in Wolvega en daar werk ik ook. Maar begin volgend jaar ga ik helemaal intrekken bij mijn vriend. Ach, eigenlijk woon ik daar al voor 98% hoor. Is ook nog aardig in de buurt, alleen niet meer in friesland. Het is in de NOP, Bant (vlakbij Emmeloord). Bah, dit weekend werken. Taxidienst za en zo van 12.00 tot 0.00. Zie er als een berg tegenop. In ieder geval al 3 langere ritten. Normaal geen probleem mee hoor, maar nu ik zwanger ben is dat wel anders.
wat een interessant werk JOMI! ik ben ook altijd moe.. pff.. schiet niet op.. en ik eet veel zoetigheid! pff.. ook niet goed.. zit nou ook weer aan de nootjes :S @kaatje heerlijk zeg! geneit ervan!me vader is geboren in Tamworth.. ken je dat? ga er elk jaar wel eventjes heen.. alles van me vaders kant woont nl daar.
Nou het was weer een hele klus om alles bij te lezen. Ik ben al een aantal weken aan het smeren met olie van clarins (bij ici paris te koop). Na het douchen insmeren op buik en borsten en koud afspoelen. Nou ja niet te koud, is niks voor mij. Deze olie ruikt heerlijk. Ik heb het ook gebruikt met de vorige zwangerschap. Geen streep te bekennen. Het is idd ook gewoon lekker om te smeren, een beetje lief zijn voor je buik. Ik werk nu 3 dagen. Blijf dat ook doen. Vind het echt genoeg. Ik kom uit gelderland, nog meer mensen die hier vandaan komen.? Ik las dat ook iemand last heeft van hoofdpijn. Ik heb er nog steeds last van. Echt zo vervelend. Verder heb ik heel erg last van jeuk. Op mn onderbenen alleen. Ik krab dan echt alles kapot. Tot bloedens toe. Iemand een idee wat ik ertegen kan doen.? Ja niet krabben, maar dat gaat niet. haha.. @Daggie, ik blijf ook lekkere dingen eten. Mmmm, nootjes. Ga zo ook even wat lekkers pakken.
Hihi, ik vergeet nog iets. Mijn vriend smeert mij elke avond in met Zwitsal mama borsten- en buikcrème in.
Heerlijk zo'n vriend JoMi. Ik wacht al 3 maanden op een massage, kan nog lang wachten denk ik. Grrrr...
Ik had zowaar vanmiddag weer wat meer energie, heb dan ook meteen maar het huis gestofzuigd en gedweild! Van het weekend ook weer veel gepland dus dan komt het er ook niet van... Morgen neem ik vriendlief als verrassingsuitje mee naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen, daar heb ik een kortingsbon voor gekregen. Zo grappig om hem zo nieuwsgierig te zien over waar we naar toe gaan Over het werken na de bevalling, ik werk nu 30 uur per week als gastouder en ga daar na mijn bevalling niet mee verder. Dit omdat per 2010 de vergoedingen vanuit de overheid flink omlaag gaan en het dan voor mij meer op vrijwilligerswerk gaat lijken... Heel jammer want ik vind het heel leuk om te doen, maar voor die 2,50 per uur die je per 2010 krijgt ga ik liever ergens anders werken en dan veel meer verdienen met minder uren. Wat ik precies wil doen na de bevalling weet ik nog niet, ik wil sowieso het eerste half jaar thuisblijven bij ons kindje dus dan heb ik na de bevalling tijd zat om me te oriënteren.
ik werk opdit moment 40uur per week.. per augustus wordt mijn contract niet verlengt, want ik wil parttime werken.. dus dan ga ik de ww in voor ene tijdje.. ga 23 maart met zwangerschaps verlof.. en die eindigt in juli, maar dan neem ik nog 2 weken verlof op.. dan heb ik vrij tot aan me contract.. ga echt niet 2 weken fulltime werken met een kind!
even kijken hoelang ik recht heb op WW en dan ergens parttime werken.. even afwachten dus.. ben de weken aan het tellen dat ik met verlof ga! pff.. heb het gehad op het werk.. kan bijna niks meer hebben daar... maar kan ook niet uitvallen tegen ze.. want ik moet er nog 19 weken mee werken! haha
thanks meis.. ga vanavond op stap.. eerste keer sinds een lange tijd.. de truitjes wat ik toen aan deed.. krijg ik neit meer aan.. haha de lama's beginnen zo.. .laatste aflevering jammer!
Zijn er meiden die dicht bij veenendaal wonen want lees vandaag al een keer de belcompany en lees nu ook de ouwehand hahahahahaha Ben niks nieuwsgierig hoor, maar woon namelijk zelf in veenendaal vandaar dat het opvalt als er over dingen in de buurt gepraat word.
goedenmorgen meiden ik werk nu 4 dagen in de week en blijf dat ook na de tijd doen. jomi als mijn vriend dat zou doen zou het elke avond feest zijn dat is een (.)(.)man! over het moe zijn is misschien een idee: te veel slaap maakt je vaak ook erg moe! en als ik denk altijd ik ben moe dan ben ik het ook klinkt misschien niet zoals ik het bedoel maar kan ook wel eens tussen de oren zitten! (sorry voor de bewoording bedoel het niet verkeerd) @joki ik ben geboren en getogen in gelderland woon nu in noord holland! meiden niet te veel schrijven vandaag lees morgen pas weer bij vanavond gezellig een bedrijfsfeestje van me vriend zijn werk. we zouden morgen naar bedrijfsfeest van mij gaan is in de efteling maar word slecht weer dus ik ga dan niet heen. fijn weekend meiden