DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 25 september Ylona, afspraak VK * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur @lintje, heb het er gelijk even bijgezet
@ syl: niet zo naar dromen hoor! dat is niet goed voor je! ik herken het wel, heb ook al van die rare dromen gehad...
Moor en Naiobi: leuk dat MvM bij jullie langs komt vandaag! Altijd leuk weer zo'n test! Moor: die dromen zijn idd echt niet goed en leuk nee. Oja, vraagje: ik denk dus last te hebben van bandenpijn, maar voel het eigenlijk bijna wel de hele tijd...lopen, bukken etc doet allemaal zeer. Ik voel het aan 1 kant, echt zo bij mn liezen/kruis...zou toch geen Bekkken instabiliteit kunnen zijn?! Lees dat het bij een 2e wel kan, zo vroeg al..hoop het echt niet hoor...het zal wel niet maar vraag het de 11e wel ff aan de vk als ik er dan nog zo'n last van heb (sorry voor mn geklaag, haha) liefs Syl
Hoi allemaal. Hier gaat alles nog steeds ok. Ben gisteren op kraamvisite geweest bij mn nichtje. OOOOOoooooh, nog een paar maandje en dan komen ze bij mij op kraamvisite. We hebben het zondag tegen mijn ouders verteld. Ze vonden het wel leuk. Wist ik ook eigenlijk wel, maar toch was ik zenuwachtig om het te vertellen. Ik werk ook bij mijn ouders in de zaak en het voorjaar (april, mei) is de drukste periode. Maar ja, het is iedere maand wat Van de week vertellen we het tegen mijn schoonouders. Ik weet dat mijn schoonzusje ook bezig is, weet niet of ze al zwanger is. Naja, iedereen fijna dag verder! Oh ja, nieuwe moeders welkom!
ik kom hier vers binnen vallen. heb gisteravond positief getest 8) morgenochtend gaan we opnieuw testen omdat we dat eerder zo afgesproken hadden. dan zijn de kids namelijkj arig en mijn dochter wilde graag een babytje als verjaardagskadootje ze was niet voor niks op gezette tijden naar haar papa gegaan omdat ze " ineens " erge zin had in iets uit de oven of iets van die strekking 8) dan was het wel de bedoeling zei ze dan dat wij goed mikte. nou u vraagt en wij..uuuhhh... mikken ..he.. ik moet nog een beetje wennen dat ikvan afdeling moet wisselen en mijn aug draadje ga verlaten. ik heb nl een visuele handicap en het is dus maar de vraag of ikd it draadje straks nog terug kan vinden. affijn we zien wel. iedereen een fijne dag yinte
Welkom Yinte en Gefeliciteerd @ Sylvia mijn schoonzus had dat ook heel vroeg al bij de tweede dus is goed mogelijk dat het dat is.
He Yinte heb je je weg toch gevonden. Leuk dat je er bent. Ik had je al gefeliciteerd. Ik kom zelf ook vam die oergezellige aug meiden af, dus het is even wennen hiero. Maar ben wel super blij dat ik hier ben. ik zal je even op de lijst zetten
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 10 mei * Yinte, 11 mei * Lintje, 2de kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 25 september Ylona, afspraak VK * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur
Halllo en gefeliciteerd aan alle nieuwe moeders! raakt al aardig vol hier! gezellig... de krampen bij mij worden al minder, is waarschijnlijk toch mijn darmen, heb de vk. hier gevraagd... voor de rest geen kwaaltjes.. alleen een opgeblazen gevoel.. als ik niks voel.. ben ik bang.. dat er niks is....... niet zo fijn! maar daar gaan we niet van uit!
welkom jinthe! daggie dat snap ik wel meis.... maar idd gewoon afwachten meis, vast je darmen... sim w kunnen het hier toch net zo gezellig maken? hihi
inderdaad een gezellige boel hier! Pff wel 1 nadeel van zo vroeg posi testen hoor, ben best bang om gewoon nog ongie te worden, ben blij als die dag voorbij is in ieder geval! Verder vind ik het nog steeds onwerkelijk! Denk dat het pas wat 'echter' wordt met de 1e echo . Ben wel met vlagen misselijk en er heeft zich al een hele familie puisten op mijn kin gevestigd
Hahaha oh nee meiden puisten! dan krijgen jullie meiden! hahah het is even dat jullie het weten Ze zeggen dat als je een meisje krijgt, ze je schoonheid steelt namelijk hihi Gelukkig vinden jullie het hier net zo gezellig als ik! En ook ik ben raar genoeg niet zo bang dat het nu mis gaat... heb er gewoon super goed gevoel over.... Verder wordt het steeds werkelijker naar mate de dagen voorbij gaan... voel meer (nie altijd leuk! haha) en dat geeft wel bevestiging!
waaahh, meiden ik heb het net mijn vader gezegd. Ja hij begon erover dat hij vond dat ik aangekomen was en ook begon hij over de miskraam dat hij dat dat erg vond. Het was net of hij het aanvoelde. Nou toen heb ik het maar gezegd. Hij vond het geweldig. Ik probeer het voor de rest nog wel even geheim te houden tot na de echo. Athans ik ga mijn best daarvoor doen hihihi.