prima toch oemhudaifa, ik heb ook niet teveel details liever hier, daarom noem ik de man van mijn zoon en man meestal niet. ik wilde je al eens vragen of je een kindje had dat hudaifa heette, naar (nog!) niet dus.. (ben opgegroeid in ht midden oosten, dus ken een beetje arabisch (niet te veel helaas, staat op mijn verlanglijstje...))
Nee precies, je weet het maar nooit met het internet. Hahha, nee nog geen zoontje hudaifa,men de eerstgeborene (als het een jongen wordt) wordt ook geen Hudaifa : P. Mn man ik hebben een naam gekozen die we allebei willen, maar wie weet in de toekomst voor een ander zoontje. Voor een dochter hebben we al een mooie naam. Stoer. Als je het wil leren spreken en lezen is dat zo gebeurd. Kende het eerst ook niet, maar nu wel lezen. Heb een site waar je gratis een cursus kan volgen. In je eigen tempo, als je interesse hebt wil ik het je best pb'n. Voor de rest nogmaals sterke met je zoon.
Ik denk dat het gewoon per persoon verschillend is hoe strak je buik staat. Ik heb geen weegschaal maar ik weet zeker dat ik nog niets ben aangekomen, eerder afgevallen dus misschien dat daarom mijn buik zo strak is. Hij is ook helemaal hard mijn buik en ik voel het gewoon trekken als het groeit
Je bent dik 13 weken zwanger. DE meesten voelen de beeb dan helemaal nog niet en als ze het al voelen, dan zeer weinig en zeer regelmatig. In mijn eerste zwangerschap dacht ik t ook te voelen, maar waren darmen die opspeelden of iets anders. Bij een eerste kun je het op z'n vroegst met 18 weken voelen en met de 2e kan het volgens mijn gyn al met 13 weken (maar eerder eigenlijk niet). Misschien is het iets anders? In ieder geval: geen zorgen. Je hoeft het nog niet eens te voelen, dus weinig of onregelmatig is al helemaal niet erg. Dit stelt jou hopelijk gerust en ook de meiden die hierdoor schrikken en denken "help, ik heb nog niets gevoeld". Veel vroeger dan 13 weken kan eigenlijk niet en bij een eerste vaak niet voor de 18 weken.
hoi oemhudaifa, ik vind het toch niet zo makkelijk, heb het wel eens geprobeerd met een cd. mijn ervaring is dat je toch echt in een land zelf moet wonen om een taal goed te leren. helaas zat ik vroeger gewoon op een nederlandse school... maar misschien dat dat in de toekomst nog wel eens gaat gebeuren, zou het zeker graag willen. ik vind het een prachtige regio, beter weer ook! (ben nog steeds niet gewend na 20 jaar aan het klimaat hier!) maar ik ben zeker geinteresseerd in de link, ik wil wel eens een poging wagen. mooi dat het voor jou makkelijker ging? Komt je familie uit een arabisch land of niet? Ik ben natuurlijk nieuwsgierig, maar weet niet hoeveel je details je kwijt wilt op de site...
Ben net terug van een weekendje weg. Met mijn zoontje naar zijn opa en oma geweest. Erg gezellig, maar ook erg druk! Ben stiekem wel een beetje blij zo weer in mijn eigen bedje te kunnen slapen. Ben doodop. Heb verder wel weer alles gelezen, maar puf om te reageren heb ik nu niet. EGO BERICHT Ben zooooooooo zenuwachtig voor dinsdag. Heb dan eindelijk de 12 weken-echo en weet dan eindelijk of alles wel goed gaat met onze kleine frummel. Heb namelijk al een paar keer gedroomd dat het niet goed was, dus vind het erg spannend. EINDE EGO BERICHT
en hier dan ook een aankomende mei 2009 mama.. ik ben uitgerekend op 30 mei 2009 ... groetjes Jolanda en kids...
Ohh sucses! Spannend ik hoor met de angelsound nog steeds niks.... ik moet woensdag naar de vk en hoop dat ze het dan wel kunnen laten horen... Ben dan precies 15 weken! Laat je ons wat weten als je terug bent ?
He kaatje K, ik moet vandaag ook naar de VK, gaat ze ook proberen het hartje te horen. Ben zooo nerveus.. Hoe laat mag je? Ga je alleen? Denk ook dat ik de bloeduitslagen krijg
Ik moet zo ook, hoop ook op een mooi treintje, ben een beetje nerveus na vorige week... Over de spa's: ik durf wel in m'n blote kont, maar die man he, pfff, die durft zich nog niet om te kleden op een leeg strand, hahaha! Over m'n buik: eindelijk zie je een bolling door m'n blubber heen komen! Weet je wat ik ook zo fijn vind? Dat die niet meer weg gaat als je op je buik ligt, dan voel je echt zo'n mooi bolletje! En ja, stiekem ben ik wel jaloers op zo'n mooie stevige buik als die van Syl! Ik heb trouwens mijn buik gemeten ter hoogte van de taille: 110 cm en jullie? Fijne dag alvast en tot later!
Hihi, ook ik ga zo naar de vk! Dat wordt een drukke bedoeling. Weet niet of ze bij het hartje gaat luisteren. Wacht maar ff af. Jullie allemaal veel succes en lees straks wel hoe het is geweest.
ik moet om 10.15 (engelse tijd) vind het wel spannend. ik neem aan dat ze het hartje gaat luisteren. succes voor de rest die ook gaan!
hihi en ik ben net geweest mijn afspraak was 2 dagen vervroegd Ik ben helemaal blij! We hebben (na even zoeken) eindelijk het hartje gehoort! kan dus eindelijk de stress naar aanleiding van de vorige keer van me af zetten Ben 2 week denk ik niet geweest Oh wat een bijlees werk!
Goedemorgen allemaal, Welkom nieuwe meimama's. Er wordt een lijst bijgehouden met gegevens. Als jullie op de lijst willen, zouden jullie je gegevens willen pb-en naar Remmar (normaal houden Remmar en Sim de lijst bij, maar Sim is deze week op vakantie). @Mamalieske: krijg kippenvel van je verhaal. Ik hoop heel erg op een goede afloop. Kom hier gerust je hart luchten als je daar behoefte aan hebt, maar ik kan het ook heel erg goed begrijpen als je geen zin hebt om hier te komen. Ik hoop dat de wachtperiode snel voorbij gaat, alvast sterkte met de vwp en ik duim voor jullie. @Sim: fijne vakantie! Ik las dat er redelijk wat afspraken bij vk's waren vandaag. Succes allemaal en laat even weten hoe het is geweest. Hier gaat alles zn gangetje. Druk weekend gehad, kraamvisite geweest, housewarming gehad. Ben er nog steeds moe van...