Zo weer terug van de VK.. Ze denkt heel in de verte het hartje te hebben gehoord.. Ikzelf ook.. SUPER.. Ze noemde het nou al een kleine donder want hij kroop weg haha.. Dat belooft nog wat.. Alle bloeduitslagen waren ook perfect.. OOHHH ik voel me SUPERRR... En de hele wereld mag het nu weten
OemHudaifa: duidelijk hartjes gehoord, joepie! echt fijn voor jullie! Diegenen di nog moeten, veel plezier! Ik ben weer veel weg, ben vandaag alleen met de kids (4) dus erg druk en verder full force in de zaak, maar af en toe kom ik even spieken!
vrijdag bij vk geweest, alles was perfecto hartje klonk mooi en buik groeit goed en alles zat op de plek hahaha
Hallo meiden, Daar ben ik weer! En ja, ik heb het hartje gehoord na lang zoeken! Ik heb een heel grote baarmoeder, dat was op de echo al te zien en mijn druktemaker liet zich niet vangen maar opeens was er dat treintje! Was de eerste keer dat ik het hoorde, dus dat was wel speciaal moment! De vk verklaarde de krampen van vorige week dinsdag als volgt: grote baarmoeder icm met spastische darm kan die kramp veroorzaakt hebben, het kan daar onderin die buik dus een beetje in de verdrukking zitten, maar helemaal geen reden tot zorgen! Bloeduitslagen allemaal oke, dus me is very very happy!
bij mij ging het ook goed, hartje gehoord. ook hier duurde het lang. uiteindelijk hoorde zij hem wel, maar ik hoorde niets. gelukkig bleef ze zoeken tot ik hem ook kon horen! dat was toch wel fijner, ook al geloofde ik haar natuurlijk wel, je wilt het toch zelf horen. mijn bloeddruk was weer lekker laag (95/50) maar ja, dat wist ik al... pas week 24 volgende afspraak dat duurt echt lang! maar eerst met 20 weken nog een scan...
hallo dames! welcome nieuwe moeders! wat fijn dat iedereen het hartje heeft kunnen horen! ik ben sinds zaterdag me buik aan het insmeren met zwitsel buikbalsem! heerlijk ruikt dat! hebben jullie dat ook dat jullie navel groeit? heb ook nog sinds zaterdag dat ik vocht vast hou! pfff...
dag dames, wat goed om te lezen dat veel dames een mooi hartje hebben gehoord! mamalieske; heel veel sterkte, en ben het met Syl eens, wat mij betreft blijf je hier wel mee praten. Wat jij mee maakt is voor ons misschien allemaal heel eng, maar het mag niet zo zijn dat er hier niet over de moeilijke kanten gesproken kan en mag worden. als je er zelf geen behoefte aan hebt begrijp ik dat heel goed, maar blijf om ons niet weg meis...knuff sabrina; heb je mijn buikje (AHUM) gezien? ik heb ook vetjes hoor, alleen ik kan mijn baarmoeder wel heel goed voelen, die is hard, er ligt alleen een laagje vet omheen dat brengt me op mijn gewichtsverlies... ik blijf maar afvallen... hebben meer meiden hier last van?... niet schrikken maar ik ben in totaal nu 13 kilo kwijt... :-s is dit nog wel gezond?
Marooz maak je niet dik. (HAHA wat een woordspeling) Bij mijn vorige zwangerschap bleef ik ook afvallen. Ik ben nog nooit zo dun geweest na mijn bevalling. De vk zei toen de eerste 2 afspraken, ben je ziek? Eet je genoeg.... Hmmm niet ziek, eten als een bouwvakker. Die kleine neemt absoluut wat hij/zij nodig heeft. Je lichaam reageerd daar gewoon goed op, als eerste krijgt je nieuwe spruit wat en dan jij en het kan best dat je stofwisseling zo veranderd dat je dus gewoon meer verbrand. Niets aan de hand dus hoor. (Als je niet continu boven de pot hangt en goed eet...)
Ik ben morgen 12 week zwanger en ben ook alleen nog maar afgevallen! Ik eet ook genoeg dus daar kan het niet aan liggen! Wilde er voor de zwangerschap graag wat af hebben maar nu toch echt niet! Lijnen komt wel weer na de bevalling hahaha
Hee dames! Ook hier vanochtend naar de VK geweest! Hartje gehoord, klonk weer prachtig. Mijn bloeddruk was wel wat te laag maar nog niet om me zorgen over te maken, 100/60. Verder was het alleen weer extra informatie. Bij mijn VK wegen ze ons helemaal niet meer, omdat dat volgens hen toch niets zegt... Doen die van jullie dat wel? Ik hou het uiteraard zelf in de gaten maar ben nog niets aangekomen. Buikje begint wel echt goed zichtbaar te worden nu! Moet nodig eens een buikfoto maken. Verder eigenlijk niet veel bijgelezen, alleen veel goed nieuws van vanochtend gezien, gefeli meiden!
Hier nog een nieuw -bakken Mei-mamma! Ik ben vandaag precies 13 weken volgens de echo van de gynaecoloog,en ben uitgerekend op 16 mei 2009. Hoop jullie dus nog vaak te verblijden met de laatste nieuwtjes! Gefeliciteerd nog allemaal en op naar mei!
lana, mijn bloeddruk was laatst 105/45 en daarna 95/55 en iedereen gilt steeds: Geweleeedige bloeddruk voor een zwangere! haha, zal dus wel goed zijn welkom belinda en alle nieuwe meimama's!
dank je wel dolgelukkig, vind alleen 13 kilo zoveel! haha al kan er wel wat af bij mij hoor, had zwaar overgewicht en nu zit ik dus bijna in de veilige zone! Ik eet nog steeds niet heel erg goed... maar doe mijn best! bianca vroeg volgens mij nog naar mijn rug?.. ik ben echt een zeef vergeef me! Maar ik heb idd rugproblemen ook al voor de zwangerschap, en zit nu al bijna 10 weken thuis... geen hoop dat het beter gaat worden en de artsen ook niet helaas... dus wordt een jaar niet werken zo... vind het eigenlijk helemaaaaaaaal niet leuk! maar alles voor de beeb! karien; de foto's kan je uploaden wanneer je naar je eigen album gaat zit daar een knop, uploaden foto, als deze te groot is kan je deze via het menu aan de linkerkant verkleinen...succes! mijn bloeddruk was erste controle 125/85 (schrik!) maar tweede keer 111/70 dus prima! hahaha
goedenmiddag meiden welkom nieuwe meiden! meiden die hartje hebben gehoord leuk is dat he wij kunnen hem thuis horen helemaal geweldig moet wel ff zoeken maar lukt wel. vandaag me trouwringen opgehaald en ze zijn zo gaaf. wel veel file gestaan maar je moet er wat voor over hebben he. meiden die niet weten hoe je een foto in je album moet plaatsen: ga naar foto verkleinen. foto die je in je album wil plaatsen daar toevoegen en verkleinen dan opslaan in je computer. ga dan naar fotoalbum en klik op uploaden. de foto die verkleind is moet je daar selecteren dan eventueel tekst bijvoegen en op ok klikken als het goed is gegaan dan staat dan je foto in je album. succes ermee!
@Marooz dank je wel ga het meteen proberen Morgen weer naar de vk hopelijk krijgen we het hartje weer te horen en zijn de bloeduitslagen goed