Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden

heb niet veel gereageerd de laatste week heb erg veel last van banden pijn en weet dus van gekkigheid niet hoe ik me moet bewegen.
    de bandenpijn is niet voor niets (kijk maar naar me nieuwe buikfoto).
    verder zijn we druk met de laatste dingen voor de bruiloft en er moet uiteraard ook nog gewerkt worden. volgende week lekker een week vrij.

Nieuwe meiden welkom.
    @mamasan veel sterkte met je schoonmoeder.
    @afvallen/aankomen ik ben nu 3 kilo aangekomen ben ook helemaal niet afgevallen maar dat komt misschien ook omdat ik niet misselijk ben geweest niks.

verder weet ik het niet meer sorry meiden vergeef me zijn die rare hormonen.

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    afvallen/aankomen: ik woog in begin zwangerschap 54kg (ben 1,66 m) en weeg nu 56,5, dus reeds 2,5kg bijgekomen. Was nodig want heb niet veel reserves en kan de extra's wel gebruiken.

Pffff, vandaag voel ik me super moe, meer dan anders.
    Denk dat ik deze week een extra dagje verlog ga nemen :D
    Misselijkheid is nu wel fel verminderd, daarmee ben ik wel héél blij.

Kwaaltjes: is heb reeds 2 jaar last van een hernia en de laatste week komt de pijn weer meer op, hopelijk verergert dit niet té fel.

3. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    ik woog 50 kg toen ik zwanger bleek te zijn
    nu 14 weken later
    weeg ik 57 kg

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai meiden,

Ik kom hier ook maar even een kijkje nemen, Ziet er erg gezellig uit ;)!
    Ben zelf 15 of 20 mei uitgerekend(echoscopiste zegt wat anders dan de Vlk) Hou het zelf maar op de 20tigste, dan kan het alleen maar meevallen!

Liefs

5. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hallo allemaal,

@Mamasan: wat naar allemaal. Heel dubbel inderdaad. Hopelijk blijven de medicijnen goed aanslaan. Veel sterkte in ieder geval.
    @aankomen/afvallen: leuk om alle verhalen te lezen. Ik ben inmiddels 3 kilo aangekomen. Bij onze dochter was ik zo'n 23 kilo aangekomen en die waren er na 9 maanden af. Ik probeer om deze keer wat minder aan te komen, maar heb de vorige keer ook niet extreem gedaan, dus we zien het wel weer. Ik weeg nu 72 kilo en ben 1.76.

6. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Welkom, gezellig dat je hier ook komt kletsten :D ik ben 11 mei uitgerekend

7. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik woog 54 kilo, en elke keer dat ik me woog ging er een kilo vanaf. laatste keer woog ik 50. Nu al een week niet gewogen, dus ga zo maar weer is kijken! Vind dat ik nu toch echt zolangzamerhand zwaarder mag gaan worden!

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mamasan: wat vervelend..sterkte met je schoonmoeder.

Shannah: ik weet niet hoe het kwam dit ik goed op gewicht bleef, niks speciaals verder. Gaf wel vaak bv, Demi had vaak zin om te drinken :D
    Verder gewoon goed gegeten. Ik wandelde ook best vaak.

Ik heb nu trouwens geen idee waar de weegschaal ergens is (verhuisdozen..) morgen weer naar de vk, en kan ik weer op de weegschaal.
    Morgen middag de echo bij fontys..wie weet weten we dan wat het wordt..spannend :D
    Morgen is ook mn man jarig, en zelf ben ik de 14e jarig :D

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hey syl ik ga morgen ook weer even kijken! hoop ook zo dat ze het al kan zien... hahah ze heeft toen rond een week of 11 wel naar e geslachtsknop gekeken en dacht toen een jongen... maar anders moet ik gewoon weer even twee weken wachten... ben alleen zo nieuwsgierig!

welkom nieuwe mama's!

ego; heb besloten het afvallen wel even aan te kaarten bij mijn vk, kijken wat ze zegt. Aan de ene kant vind ik het heerlijk, want ik ben echt een stuk slanker, en alleen mijn buik is nu echt zwanger bol, ook mijn gezicht is niet meer pafferig :) maar toch even kijken wat zij zegt!

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

dag dames, wta een nacht gehad. mijn zoontje is ehct goed ziek van zijn waterpokken, hij is de hele nacht wakker geweest, en krijsen. zoo zielig. hij is dan supermoe maar kan niet slapen en ligt met zijn ogen dicht te huilen. uiteindelijk is hij om half 6 bij on sin bed in slaap gevallen. ik werd om half 8 wakker, wat later dan normaal, dus lekker laat op mijn werk. jeetje wat ben ik moe zeg, hoop dat ik de dag volmaak! En vanmorgen tijdens het ontbijt zat meneertje lekker te spelen en te lachen, alsof hij niet de hele nacht wakker geweest was!
    Wel fijn dat hij zich iets beter voelt, ook voor mijn man, die werkt vandaag thuis.

Mamasan, naar bericht van je schoonmoeder. ik heb het eenpaar jaar geleden meegemaakt, en het is echt zeer heftig allemaal. En ik was niet eens zwanger toen... Sterkte ermee...

Syl, grappig dat je man morgen jarig is, mijn zoontje ook! Helaas gaat zijn verjaardagsfeestje niet door nu... Twijfel wat we zullen doen, ga toch maar iets van een taart bakken ofzo denk ik..

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben benieuwd Syl of je het geslacht al kunt zien zo vroeg! Waar hoop je op?
    Alvast gefeliciteerd met je man en jezelf voor ik het vergeet, dat geldt ook voor Kaatje. Wat lijkt me dat ellendig zo'n ziek kind, dan sta je zo machteloos en nu je zwanger bent breekt het je extra op natuurlijk! Jij ook alvast gefeliciteerd met de zieke dreumes, verwen hem maar lekker (niet te veel anders kotst ie het weer uit!).
    Ik hoop dat het gauw beter gaat met je schoonmoeder Mamsan, dat zijn gene prettige dingen he!
    Sperti onder m'n ogen smeren, ben nie gek! :)

Weet je wat ik gisteren meemaakte? Dat de knoop van de band van mijn positiebroek afsprong, je weet wel waar je dat elastiek mee vast kunt knopen. Ik had hem kennelijk te strak zitten (oei, ik groei). Met als gevolg dat m'n broek van m'n kont afslobberde en ik al sjorrend met m'n ene hand en de hond aan de andere hand door het park liep, ik schaamde me dood! En dan hoop je maar dat je niemand tegenkomt voordat je thuis bent en ja hoor; de buurman! Ik stond daar echt zo van: nee nee, geen praatje maken nu! Gelukkig werd ik gered door de regen, pfff! Wat voel je je dan rot zeg!

12. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @ Mamasan, jho is wel heftig allemaal. Veel sterkte in deze moeilijke periode.

Ben vandaag bij de vk geweest en hartje gehoord, was allemaal dik in orde.

Ik kon al elke dag luisteren naar het hartje, want weet precies waar die zit.

Is er nog nieuws van mamalieske.

groetjes

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hihi zogelukkig, ik heb om ditte voorkomen een luierspeld in de band geprikt! tipje misschien? hihi

oh en die sperti helpt wel hoor meis, misschien een beetje raar id, maar ja ;)

@kaatje ;wat een nare nacht zeg, vanavond maar vroeg op bed en hopen dat je zoontje zich wat beter gaat voelen.

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

@mamasan, sterkte met je schoonmoeder

@syl, ben benieuwd of ze wat kunnen zien!

de weken vliegen voorbij.. is niet normaal.. voor je het weet is het kerstmis! :)

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hallo allemaal,
    even met mijn hoofd omhoog uit het werk, in de pc ;)

SYL, ik blijf me verbazen over je buik, hij ziet er prachtig uit, geen vet ofzo, maar wat groot, ik vraag me af hoe dat kan.

iemand met een ziek kind, bleeegh wat vervelend, doe je zelf ook geen oog dicht.

aankomen, hmmm, ben net 1 kilo aangekomen, maar ja, met de meisjes alebei ook maar 12 kilo in totaal, verwacht met deze niets anders eigenlijk ;)
    wel heb ik ook al echt een duidelijke buik, we hebben nieuwe foto's gemaakt zal ze gauw erop zetten!

liefs maaike

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @manootje, ik maak mij niet zo heel gauw zorgen hoor. Het is bij de gynaecoloog ontdekt en zij vertelde mij dat het niet erg was. Ook ik heb gehoord dat hij tijdens zwangerschap kleiner kan worden of zelfs verdwijnen. Maar er wordt hier niet extra op gecontroleerd. Ik zal volgende week woensdag mijn verloskundige wel ff vragen. Het is trouwens sowieso afwachten of ik bij verloskundige kan blijven ivm hoge bloeddruk.

@rce86 Welkom hier en gefeliciteerd en hoop dat je het hier ook leuk gaat vinden. Ik ben trouwens volgens termijnecho bij gynaecoloog ook 20 mei uitgerekend, maar volgens vk 18 mei. Ik hou zelf dus maar 20 mei aan en jij zo te zien ook. Dus vandaag beide 13 weken zwanger.

@mamasan, veel sterkte en denk aan je.

17. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kaatje veel sterkte! Echt zielig voor dat ventje en dan ook nog met z'n verjaardag. Toevallig was ons nichtje van het weekend jarig en moest het ook vieren met haar waterpokken...

@ Zogelukkig, wat een drama! Kan me voorstellen dat je het liefst zo snel mogenlijk naar huis wilde!

@ Jomi, Bij mij zijn ze alleen maar bang dat hij gaat groeien, omdat ze meestal onder hormonen groeien en hij is al best groot vinden ze.. Dat is ook rot dat je nu al met een te hoge bloeddruk loopt! Hoop dat het allemaal stabiel blijft!

18. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    beetje rotdag gehad en ben erg moe
    heb wel alles bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren. Leef wel mee

19. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi Allemaal,

Vandaag de echo gehad!
    en alles ziet er goed uit en de datum blijft 22 mei want de echo gaf ook 22 mei aan. Het is er eentje! Je weet dat de kans klein is dat het er 2 zijn maar ik twijfelde en mijn buik kon er ook 1 zijn voor 2 maar ik vind 1 perfect!. Morgen 13 weken over 7 weken de volgende echo Jippie.

Ben blij en probeer rustig er van te genieten maar met eigen zaak, huis en een kleine van anderhalf valt het niet mee. Maar ik probeer het wel

groetjes Colin
    :) :)

20. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Mamasan, heel veel sterkte. Ik kan me goed voorstellen dat dit een hele moeilijke periode is.

@Marooz, wel vreemd hoor dat je zoveel bent afgevallen. Ik zou het idd ook maar even navragen bij de vk. Leuk hoor dat je morgen weer even gaat kijken.
    Kan ik niet met je mee.? (haha.., klein beetje jaloers maar hoor)

@meiden met kloppende hartjes, gefeliciteerd.

@Colin, gefeliciteerd met je mooie echo. Lekker genieten.!

@Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd.

@Zogelukkig, lekker dan, groei je toch wat harder dan je denkt.
    Moest wel een beetje lachen, zie het al helemaal voor me.

@Kaatje, beterschap met je zoontje, hopelijk is ie snel opgeknapt en slaapt ie weer lekker.
    Alvast gefeliciteerd met je zoontje en man. Hopelijk wordt het toch nog een mooie dag.

@Syl, alvast gefeliciteerd met je man.

Ik lig uitgeput op de bank. Druk geweest op mn werk.
    Lekker een relax avondje.
    Voor degene die al 1 of meerder kindjes heeft, hebben jullie ook nog weinig gekocht voor de beeb.?
    Toen ik zwanger was van mn dochter had ik rond deze periode al heel veel spulletjes, maar nu nog niet eens en rompertje gekocht.
    Misschien komt het ook dat ik al een hoop heb, maar toch. Vind het wel vreemd van mezelf.

Deel Deze Pagina