Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @nieuwe mei mama's : Welkom hier! en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :D

@Mamasan: Sterkte met je schoonmoeder... Heftige periode zo voor jullie... blijdschap en verdriet ligt soms dicht bij mekaar! Hopelijk gaat het snel beter met je schoonmoeder!

@Sylvia : Alvast van harte gefeliciteerd met je man zijn verjaardag! Fijne dag morgen! en natuurlijk met de cho :p

@Marooz: Ook jij morgen echo... Leuk veel plezier! :D

@Kaatje: Wat shit dat je zoontje zo ziek is... En nog wel op zijn 1ste verjaardag straks :( ... Toch alvast van harte gefeliciteerd!

@ zogelukkig : Hihi moest ook wel lachen om je bericht :) Maar snap wel dat je blij was dat het begon te regenen ;)

@Oemhudaifa: Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!

@Bianca84: Lekker rustig aan doen!

@Colin : Gefeliciteerd met de goeie echo! Leuk joh :D

@Joki : lekker een keer relaxen! En ja ik heb ook nog helemaal niks gekocht :rolleyes: Bij Joey was dat idd ook heel anders... Kwam iedere keer weer thuis met rompertjes,sokjes enz enz
    Denk dat het nu komt idd omdat we gewoon eigenlijk alles wel al hebben.
    En tuurlijk willen we straks ook veel nieuwe dingen kopen voor ons 2de kleintje maar denk dat we wachten tot we geslacht weten ;)

Hier verders alles goed op de pijn van mijn si gewrichten na :(
    Ze dachten eerst dat het vanuit de bekken kwam maar nu vk zei toen straks toch de si gewrichten... En moet nu dus naar de fysio...
    Verder hebben we het hartje gehoord :p en bloeddruk was goed!
    Ik ben nu 15 weken en 1 kilo aangekomen ... Al wil dat nog niks zeggen...

Fijne avond allemaal :D

2. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik ben vandaag bij de vk geweest en heb het hartje gehoord! :)
    Verder waren alle bloeduitslagen goed en mijn bloeddruk ook prima in orde.

Ik ben ook gewogen, ik weeg nu 65 kilo bij 1.80 m. Ik weet niet wat mijn startgewicht was want ik heb zelf geen weegschaal...

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

Ik kwam ff langs om hoi te zeggen!
    Lange dag gehad vandaag (vriendlief moest naar het ziekenhuis) en ik ben nu zooo moe..
    Morgen pas ik de lijst weer ff aan en maak ik mn berichtje ff wat langer!

Trusten voor allemaal!

Liefs

4. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hallo allemaal, sorry dat ik zo weinig gereageerd heb ben van de week druk geweest met 2 nesten cavia's allebij kregen ze er 4 de ene zelfs 5 maar er overleed er eentje bij geboorte, en ben er eentje aan het voeden geweest en mijn zus heeft het sinds vandaag overgenomen van me moest om de 3 uur gevoed worden, dus ben alleen daar mee bezig geweest, de moeder is nu ook ziek dus morgen naar de dierenarts toe als ze zo blijft want wil geen risico lopen emt zwangerschap.

Wil trouwens mijn respect uitspreken naar de dames die alles lezen en op iedereen persoonlijk reageren, zelf kan ik dit dus echt neit, ik lees veel maar onthou heel weinig en om iedere keer alles op te gaan schrijven en dan in te tikken is voor mij teveel. tikken is voo mij soms echt moeilijk vandaar neit altijd van die lange verhalen en korte berichtjes, maar lees wel het meeste en leef zeker met iedereen mee dat niet te vergeten.

Groetjes Ria

5. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben blij met je berichtje Ria32 want ik voel me ook dikwijls schuldig dat ik niet op iedereen reageer. Ik onthoud niets....... maar misschien moet ik gewoon wat vaker lezen en direkt reageren. Zal ik proberen.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Veel goede berichten, mooi!
    Gisteren eindelijk een leuke en warme en passende winterjas gevonden die maar 50 euro kostte, da's toch geen geld!

Shitzooi Marloes, ik weet wat het is; pijn aan de SI-gewrichten.
    Ik hoop dat de fysio wat verlichting kan geven!

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen allemaal

de dag is voor mij net begonnen en ben nu al blij! :D
    ik ontdekte vanmorgen vroeg dat als ik op de rug lig een klein buikje heb.
    terwijl normaal me buik helemaal naar binnen viel.

weten jullie tot hoever de baby nu kan liggen?
    meiden met een angelsound als je luisterd hoor je dan steeds op de zelfde plek of telkens ergens anders?

@ria lijkt me wel druk hoor met de cavia's maar wel leuk dat die ook zwanger was. :)

@remmar we zien de lijst vanzelf weer langskomen.

@marooz wel lekker dat je zoveel afvalt maar lijkt me ook niet goed.
    ga je voor de verandering maar weer eens op echo :evil: ik wil ook.

@syl ben jaloers op je buik.

@meiden met een echo heel veel plezier vandaag.

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @ Sabrina,

Ik hoor hem altijd op dezelfde plek. Niet perse op de centimeter na, maar het scheelt nooit veel.

Bij mij ligt de baby nu rechts en boven de schaamstreek.

@ syl, je hebt idd een grote buik. Ben even wezen kijken, maar dat was met de eerste dus ook al zo...
    Zei de vk er niets van?

Nou bij jou kunnen ze er echt niet meer omheen zeg ; )

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marooz:Hoe laat heb je de echo ongeveer? Ben benieuwd of ze het nu helemaal goed kunnen zien, en of het dus een jongen is :D
    Ik ben ook erg benieuwd of ze het bij mij kunnen zien straks! Om 15uur pas dus duurt nog ff!

Kaatje: hoe is het met je zoontje?Ik hoop een heel stuk beter! Is altijd zo zielig! Demi heeft erg veel last van exceem, ze huilt hierdoor veel en heeft veel jeuk en last, ook slaapt ze slecht, vooral s nachts...maar gebruik nu een creme die goed lijkt te werken! Het wordt minder en vanacht heeft ze doorgeslapen! Zo heb ik ook even bij kunnen tanken, iedere nacht een paar uur wakker zijn breekt je zo op..
    Gefeliciteerd met je zoontje! Demi was trouwens ook ziek met haar verjaardag (29 oktober). Ze is aan het tijdje aan het sukkelen, eerst ziek, flink verkouden en die exceem, nu lijkt het dus eindelijk beter te gaan, de verhuizing speelt natuurlijk ook mee.
    Ik hoop echt dat je zoontje zich weer beter voelt!

Zogelukkig:Ik hoop nergens op maar heb wel een voorgevoel dat het een meisje wordt..bijna iedereen denkt een jongen dus ben benieuwd..een meisje is wel praktisch ivm de grote overvloed aan meisjeskleertjes...al ga ik wel iets leuks kopen nog dan voor de 2e als het weer een meisje wordt, is toch wel leuk vind ik :D
    Als het een jongen wordt, wordt het flink shoppen, haha :D
    Ben erg benieuwd!
    Hihi, zie ja al helemaal lopen daar, al met 1 hand je broek ophijsend en om je heen kijkend met een blik van: kijkt er niemand?!" :D
    Save by the rain dus :D Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is om zo te lopen,gauw die broek maken :D

OemHudaifa: fijn dat je het hartje weer gehoord hebt! Heerlijk geluid he! Lekker genieten!

Daggie: ja, ben ook super benieuwd! Ook naar hoe ons kleintje gegroeid is!
    De tijd gaat idd snel!As zaterdag sinterklaas weer in het land! wij gaan met Demi kijken, ben benieuwd hoe ze reageert. Hopelijk niet zo bang als mama vroeger...

Majkuh: ik vind mijn buik ook al best groot, en idd strak. Was bij Demi ook al zo maar niet zo groot als nu :D Had toen ook een buik naar voren. Misschien ligt het aan mijn postuur ofzo? Ik weet het ook niet hoe dat precies zit. Ben er wel trots op :D
    Ik ga zo ff kijken of je buikfoto;s erop staan! Altijd leuk!

Jomi: wel goed van je dat je er rustig onder blijft. Wel fijn idee dat het misschien helemaal weggaat. Voel je je wel goed verder?

Colin: wat fijn dat alles goed was, geniet ervan!

Joki: ik heb ook nog niks gekocht voor onze 2e uk..wil dta gaan doen als we voor de babykamer een kast hebben gekocht (bedje en commode hebben we al, heb al ergens een hele mooie kast gezien die er precies bij past). Dan kan ik het verder inrichten, anders staan de spulletjes hier maar te staan..(vind het dan juist zo leuk om steeds het kamertje in te lopen en alle spulletjes te bekijken! ). Maar veel zullen wij idd ook niet kopen, de uitzet is er eigenlijk al..maar een lief knuffeltje enzo wil ik wel gaan kopen!

Marloes: vervelend van je si gewrichten, hoop dat het snel minder wordt mbv fysio.

Draadje: super dat alles goed was!

Remmar: doe rustig aan meid!

Ria: jij het maar druk dan zeg. Geeft niks hoor als je niet op iedereen reageert. Ik heb er vaak ook helaas geen tijd voor en voel me daar dan ook wel schuldig over, maar iedereen begrijpt dat wel hoor. Ik vindhet echt niet erg.

Shannah: is ook voor jou hoor meid, geeft niks!

Zogelukkig: dat is wel fijn een winterjas!50 euro is niet veel! Ik moet ook een andere jas hebben, de jas die ik nu hier zo heb past al een hele tijd niet meer...Heb dan wel psoitievesten maar het wordt kouder en ik ga graag wandelen met Demi (Demi wel lekker ingepakt, met ook nog lekkere voetenzak, nuoja, daar zit ze dus met haar hele lijfje in dan je, vindt ze heerlijk!)
    Ik heb nog ergens een lekkere warme winterjas liggen, maarja, pas verhuisd dus die doos moet ik ff op gaan zoeken in de garage. Ben benieuwd of die nog past..Heb die jas nog nooit aangehad, heb die winterjas in zomer gekocht voor een tientje, haha, geen geld toch! :D En als ik die niet past moet ik ook op zoek gaan..

Sabrina: mooi is dat he, zo'n bol buikje als je ligt! :D
    Van zulke dingen kun je idd blij worden! Dat is bij mij ook al een tijdje.
    Je baarmoeder komt nu tot tussen je schaambot en navel geloof ik, daar tussenin dus, midden daarvan. dat heb ik gelezen. Bij mij ligt ie iets hoger hoorde ik vandaag maar komt doordat dit mn 2e zwangerschap is.
    Over de angelsound: over het algemeen heb ik het hartje meteen te pakken als ik lig. (staan is als ik het op wil nemen, maar als ik het op wil nemen stoort ie steeds, krijg dat niet weg). We ene keer iets meer verder naar onder, dan wat meer naar links of wat naar bovern maar wel heel dicht bij elkaar, dus zo ongeveer op dezelfde plek. Maar omdat kindje nog zo klein is en baarmoeder wat groter kan het ook wat lastiger zijn om kindje meteen te vinden. Onze 2e kleine eigewijsje is erg beweeglijk en gaat steeds weg sinds gisteren als ik hartje wil luisteren en bj vk ook, dus denk dat hij of zij het niet fijn vindt ofzo, zielig! Dus doe dat niet zo vaak (deed ik al niet vaak). Ikvoel het steeds beter nu, echt leuk!
    Bedankt voor je compiliment over mn buikje...*bloos*

OemHudaifa: Bij mij is het idd al heel goed zichtbaar, al een tijdje. De vk zegt ook dat ik al een flinke buik heb, en dat het ook gewoon strak is. Ligt denk ik aan je postuur ofzo? En aan buikspieren ofzo?MIjn baarmoeder ligt wel iets hoger dan gemiddeld maar dat hebben veel vrouwen schijnbaar die zwanger zijn van 2e,3e etc kindje.
    Het is wel heel leuk maar heb er nu al wel last van als ik iets te veel doe en dat is minder, maar ook dat had ik bij Demi (snel last van mijn buik)
    Dus ik doe zoveel mogelijk rustig aan voor de kleine in mn buik. Ik kan gelukkig toch nog genoeg leuke dingen doen met mijn dochtertje, wandelen gaat prima en is goed. Het is meer het tilln van mn meisje wat lastig is (en als ik dus te veel wil doen)
    Vind ht fijn voor je dat je nu zo goed het hartje kan horen! Geniet ervan meid!

@iedereen: bedankt voor de felicitaties voor mijn man!Vanochtend bij de vk kreeg hij van haar ook een cadeautje, haha, echt grappig. Was een tasje met proefjes van Sebamed erin, hihi. Echt leuk van haar dat ze er zo aan gedacht had, was nog ingepakt ook! Ja, we zijn echt blij met onze 2 vk's!
    Alles was goed bij de vk! Ik weeg nu 57,1 alweer! Het is wel steeds met kleding aan dus het kan wel wat verschillen. Maar was netjes.
    Bloeddruk ook oke en hartje ook! urine was ik vergeten, dat controleren ze nl ook iedere keer.

Liefs
    Sylvia

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    1 mei
    * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Horselover
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(:
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    5 mei
    * webmiertje ~ 3de kindje
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    7 mei
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    13 mei
    * Tinke ~ PZH ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ :(:
    16 mei
    * Zogelukkig
    * Mama nel ~ 2de kindje
    * Belinda203 ~ 1ste kindje
    [ 19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    * Pien1980 ~ 1ste kindje
    20 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Hester86 ~ 1ste kindje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-#
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind)

Er zijn op dit moment 57mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie.
    Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 3 geen idee, 8 jongens, 4 meisjes, … tweelingen
    Geslacht: 6 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 2 :-# (ga het niet vertellen) , 5 [-X (wil het niet weten)

Afspraken :D
    * 14 november: Sarahmei09, 5de echo, 17:45 uur
    * 17 november: Brigitte22, controle vk ~ Marooz, controle vk ~ Lapstra, 1e controle vk
    * 19 november: JoMi, 3e afspraak vk, 15:45 uur (i.v.m. hoge bloeddruk)
    * 20 november: Roosje75, afspraak gyn
    * 21 november: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur
    * 24 november: Sabrina1984, controle vk
    * 25 november: Majkuh, controle vk, 9:00 uur
    * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk
    * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren)
    * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur.
    * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur
    * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn)
    * 5 december: Jinky, 3e echo
    * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)
    * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk
    * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk
    * 12 december: Bianca24, afspraak gyn, 9,30 uur.
    * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur
    * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)
    * 19 december: Bianca24, 20 weken echo, 9:00 uur
    * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo
    * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10.30 uur.
    * 7 januari: Karien, 20 weken echo
    * 15 januari: Marooz, 3D/4D echo

De aanpassingen zijn:
    @ Lapsta: je afspraak staat er tussen
    @ Houmar: je afspraken staan er ook tussen (wil je even kijken of ik het er zo goed heb neergezet?)
    @ Manny: je staat op roze hoor! (geen idee of je het al had doorgegeven, anders sorry! Is er vast ergens bij in geschoten!)
    @ Manoontje: sorry! Haha.. blonT he?! ;) ik heb het aangepast hoor! En je afspraak staat er tussen!
    @ Majkuh: het is veranderd van FV naar BV hoor!

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Afspraken voor vandaag:

* 13 november:
    Dancevalley, 2e echo
    Sylvia, controle afspraak 8:00
    Sylvia, echo fontys, 15:00 uur

Succes meiden! en laat ff weten hoe het was!

Edit: syl, zag dat je net gepost had! hihi.. Fijn dat alles goed was!

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Remmar: het was een hele post ja, haha :D

Ik laat jullie weten hoe de echo was en of we hebben kunnen zien wat het wordt..spannend spannend spannend!

Nu ga ik ff wat eten! Voel me vandaag beetje slapjes/misselijk/duizelig...even relaxen dus!

Liefs
    Syl

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ rainbow78: gefeliciteerd met je goede echo!! en idd, nu genieten!!!

@ Mamasan: sterkte met je schoonmoeder!!! Je laat ons weten hoe het verder loopt he?!
    hihi.. die freubbel van jullie lijkt dan op die van ons, is ook zo'n druktemaker die niet stil kan liggen.. haha.. en wilde niet op de foto! hihi..
    Fijn dat je iig ff laat weten hoe het met je is!

@ gewicht: geen idee momenteel!! ik woog eerst iets van 97 ofzo, maar ben 8/9 kilo afgevallen, dus woog toen nog 89. Was de vorige keer bij de vk weer iets aangekomen (gelukkig) en woog toen 92.. Hoop dus ook echt niet dat ik zo mega ga groeien! me = dik zat! ;) (maar stiekum wel blij om te horen dat ik niet de enige ben die richting de 100 gaat :oops:)

@ angelique83: gefeliciteerd met je goede echo!! goed idee, zo'n kijkraampje ;) hihi..

@ houmar: jij ook gefeliciteerd met het goede nieuws en het bereiken van die mooie mijlpaal van 12 weken!!!

@ zogelukkig: en heb je de sperti al geprobeerd!? ;) :) hihi.. (ik had er ook nog nooooit van gehoord!!)
    haha... charmant zo'n broek joh ;) haha.. ik zie je al lopen! haha..

@ sabrina1984: doe het lekker rustig aan meis! het forum is heel geduldig hoor!! je buikie groeit lekker zeg!! idd, die bandenpijn is niet voor niets! hihi..

@ evy77: hoop ook niet dat je veel last zult krijgen van je hernia..:( bah!! das niet fijn!! en heb je nog een dagje extra verlof genomen?! heerlijk he?!

@ rce86: als je hier gezellig wilt meekletsen, je bent welkom! wil je op de lijst, pb dan ff je gegevens aan mij!! dank je!!

@ sylvia: GEFELICITEERD MET JE HUBBIE!!! Hieperdepiep, hoeraaaaaaa!!

@ marooz: ik zou het afvallen ook even aankaarten!! ik heb het wel eens vaker gehoord, maar kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt!!
    En? heb je weer een kijkje kunnen nemen? heb je gezien wat het is?

@ kaatje k: beterschap voor je zoontje! en ik hoop dat je vannacht wat beter hebt kunnen slapen!!

@ OemHudaifa: fijn dat t allemaal goed was bij de vk!!! Super he, om dat hartje te horen!!

@ daggie: ja, erg he?! vind hier die tijd ook echt vliegen!!!!! jemig zeg... het gaat echt zooo super snel!!

@ majkuh: me=nieuwsgierig naar buikfoto!!! :)

@ bianca84: dikke knuff voor jou!!!

@ colin: super!! gefeliciteerd met je goede echo!!!! :) fijn gevoel he?!

@ marloes22: jeuj, ook al het hartje goed gehoord!! super!! wat balen trouwens van je SI gewrichten!! kan zo'n pijn doen he?! bah!! hoop dat je er niet te veel last van zult hebben.. ben je er bekend mee??

@ draadje: ook jij gefeliciteerd met t goede nieuws!!!! super!!

@ ria32 & shannah: geeft helemaal niets joh!! en jezelf niets kwalijk nemen en al helemaal geen sorry zeggen!!! Als ik naar mezelf kijken heb ik de ene keer ook meer tijd en puf om te reageren dan de andere keer!! zie het niet als verplichting!! ik vind het leuk om te horen van iedereen hoe het er mee is (ook al zijn dat maar 3 regels ofzo)!!! en je hoeft echt niet op anderen te reageren als je daar geen zin in hebt of wat dan ook... geeft helemeaal niets!!!!!!

@ sabrina: mijn bm zat tot mn navel al, vorige week!! maar dit is redelijk hoog, zei de vk! haha.. eerst kon ik mn frummel horen net boven mn schaambotje, maar nu wat hoger en iets naar links.. haha.. (moest de vk uitleggen waar! hahah.. zij kon het niet vinden!! :)) maar meestal op 1 plek kan ik hem/haar voorbij horen zwemmen zeg maar, en daar is het geluid ook het duidelijkste!
    hoe bevalt t achter de kassa eigenlijk? stuk rustiger?

@ grootte van buik: wat ik gehoord heb, had het er mee te maken hoe hoog je bm staat, zeg maar.. als je bm hoog staat, is je buikie ook eerder dik, zeg maar.. staat ie wat lager, kun je het ook pas later zien...

@ sylvia (nog een keertje): haha.. jemig, jij hebt je ook wel ff uitgeleefd in dat bericht! haha.. dacht dat ik soms lange berichten kon typen, nou jij kan er ook wel wat van ;) haha.. wel erg leuk hoor!! vind ik!!
    en doe het lekker rustig aan vandaag meid! zo'n verhuizing kost ook veel energie! nu ff lekker bijtanken!

@ all: jeuj!! we hebben onze kinderwagen, beebiekamer, maxicosi en box uitgezocht!!! :D ik ben zoooo blij!! want het is zooo leuk!! zou ff kijken of ik straks wat foto's in mn album kan krijgen!! :D

Gister dus naar het ziekenhuis geweest met vriendlief! hij word hoogst waarschijnlijk weer aan zn knie geopereerd! jeuj.. :( het zag er niet goed uit en de dr. was er niet te spreken over eigenlijk.. bah! baal er wel ontzettend van voor hem!

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden bedankt voor jullie reactie.

@remmar het bevalt me super goed achter de kassa en ik heb energie voor 2 hahaha.
    ben blij dat jullie ook het hartje vaak op de zelfde plek horen. ik hoor hem nu inderdaad wel iets hoge dan vorige week.

haha werd ik vanmorgen gebeld door het gemeente huis dat er brand is geweest! ik denk gelijk kut gaat me trouwen niet door.
    nou daarin tegen mogen we nu naar een hele mooie lokatie waar we normaal voor moeten betalen en nu niet:D wat een mazzel he!

geluk bij een ongeluk noemen ze dat.

15. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames.. pff wat kunnen jullie goed reageren op elkaar.. hahha.. kan ik niet echt.. vergeet de helft als ik naar de volgende blz. ga! sorry :S

heb vannacht de baby gevoelt! mannetje voelde het ook! was even raar.. haha maar wel chiq!

16. @tip : ik vergeet ook altijd heel veel maar er zijn 2 manieren die gemakkelijk zijn om toch om verschillenden te kunnen reageren...

1. open 2 vensters.... Kan je in het ene venster lezen wat andere schrijven en het andere venster reageren ;)

2. als je ook een bericht wil typen kan je helemaal onderaan lezen en scrollen naar wat er eerder is geschreven... zo kan je toch reageren op andere ;)

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!

Syl en Marooz ben super benieuwd of jullie vandaag te horen krijgen welk geslacht het is.... spannend!

17. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal. Gelukkig een redelijke nacht gehad. Zoonlief hebben we om half 7 naar bed gedaan, zo moe was hij. Ging meteen slapen. Toen wij om half 9 ook erin. Om 10 uur werd hij weer wakker, maar we kregen hem weer in slaap geknuffeld (mijn man is hier heel goed in!). Om twaalf uur weer wakker... We waren bang dat hij veel last had van de jeuk, bleef op schoot doorhuilen. Toen maar even in bad gedaan met soda, zou volgens de HA helpen. Daarna wilde hij in zijn eigen bed nog niet slapen, maar bij ins in bed viel hij gelukkig in slaap ! Ik durfde hem niet weer te verplaatsen, dus daar heeft hij geslapen tot om 6 uur de wekker ging. Ik slaap toch niet zo lekker als hij bij ons in bed ligt, maar het was al met al een stuk beter dan de nacht ervoor.
    Vandaag lijkt hij ook iets minder ziek dan gisteren. Hij kreunt minder en speelt af en toe een tijdje vrolijk. Het gaat dus de goede kant op denk ik! Alhoewel hij net wel weer gekosts heeft, maar dat komt denk ik vanhet hoesten. Hij kosts zowieso altijd erg snel.

Ik ben nog wel erg moe. Hij slaapt, dus even rust... Moet eigenlijk om 2 uur inbellen voor mijn werk voor een teleconferentie, maar ik ga het mooi niet doen, heb vrij vandaag! Ik ben de projectleider, dus eigenlijk zou ik er bij moeten zijn maar dat kan me even gestolen worden. moeten ze het maar niet op mijn vrije dag plannen, en mijn zoon is ook nog ziek!

Verder alles goed met iedereen? Zoveel verhalen, ik houd het even niet meer bij!

Joki, ik heb ook nog helemaal niets gekocht voor deze kleine. We hebben echt alles al. Ik wist vorige keer ook niet wat het werd, dus alle kleine kleertjes zijn neutraal! En ik heb er al zooo veel, ik had vorige keer best wel wat gekocht en toen kreeg ik ook nog eens een heleboel kado. Misschien dat ik als ik volgende week in nederland ben even iets ga kopen, voor het idee. Ik snak naar de HEMA, die hebben zulke leuke kleertjes. Zoontje kan ook nog wel wat gebruiken. Engelse kinderkleertjes zijn heel tuttig. Alleen de H&M hier vind ik leuk, en GAP. Maar die zijn ook niet engels natuurlijk.
    En ik moet majo's hebben (hoe schrijf je dat, mijn nederlands wordt slecht...) Ook die bij de HEMA, in engeland hebben ze niets dat past aan mijn lange benen, maat XL is nog te klein!

Ik heb net allemaal cakejes gebakken en ballonnen opgeblazen. beetje sneu, want er komt vandaag dus helemaal geen bezoek. ik vind het echt heel jammer. Maar ik snap wel dat de andere moeders het niet aan durfden ivm besmetting. Gelukkig heeft zoonlief het niet door, want ik wordt een beetje treurig van de aanblik van al die cakejes (kon het gewoonweg niet laten ze toch te bakken, had alles toch al gekocht). Helaas is er ook geen familie in de buurt die langs komt, maar zondag vlieg ik naar nederland naar mijn ouders, dus dan doen we het dunnetjes over. Hopelijk komt mijn man vroeg thuis en gaan we het gewoon gezellig met zijn drieen vieren. Ben heel benieuwd hoe hij zijn kado vindt!

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. ik open ook altijd 2 vensters! in de ene kan ik dan lezen en in de andere reageren, zeg maar (het bericht typen).. haha.. als ik het uit mn hoofd zou moeten doen, dan reageerd ik op niemand, vrees ik.. haha.. :) ik ben echt zooo vergeetachtig! (ben ik altijd al geweest hoor, heb nu alleen een excuus ;) haha)

@ sabrina: hihi.. gelukkig kan jij je hum ook nog steeds horen! ;)
    Das idd een geluk bij een ongeluk! voor hun niet zo leuk, maar voor jullie des te leuker! wil het lukken met alle voorbereidingen?

@ daggie: geen sorry zeggen! Wat gaaf dat jullie de beebie al hebben gevoeld!

@ kaatje: fijn om te horen hoe het met je zoontje en jullie is gegaan vannacht! jemig zeg, wat een gezeul dan zo he?!
    Kan me voorstellen dat je baalt... en dat de cakejes een zielig gezicht zijn! dikke knuff meid!

19. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Wat een goed idee van die 2 vensters. Ga het alleen een andere keer uitproberen, ben me vandaag toch beroerd. Zo misselijk ben ik in al die 12 weken nog niet geweest. Bluuuuuuuh!

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ raibow: bah! niet leuk! doe het maar lekker rustig aan!

@ all: ik heb onze aankopen in mn album staan! :D

Deel Deze Pagina