Goedemorgen meiden! Hoe is het hier met iedereen? Ik ga de lijst zo weer ff naar voren toveren en dan ga ik lekker tv kijken, heb geen top dag vandaag. Achja, kan niet altijd feest zijn he?! @ marooz: JOEPIE een jongetje! Wat goed dat ze het hebben kunnen zien! Mijn baarmoeder zat ook al tot mn navel vorige week hoor! We zijn gewoon goede groeiers haha.. @ sheila82: HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAA! maak er toch een btje een feestje van! *smak* voor je verjaardag!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Horselover 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje * Illy2306 ~ 4e kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ : 16 mei * Zogelukkig * Mama nel ~ 2de kindje * Belinda203 ~ 1ste kindje [ 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje 20 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Hester86 ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-# 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind) Er zijn op dit moment 57mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 3 geen idee, 8 jongens, 4 meisjes, 0 tweelingen Geslacht: 6 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 3 :-# (ga het niet vertellen) , 5 [-X (wil het niet weten) Afspraken * 17 november: Brigitte22, controle vk ~ Marooz, controle vk ~ Lapstra, 1e controle vk * 19 november: JoMi, 3e afspraak vk, 15:45 uur (i.v.m. hoge bloeddruk) * 20 november: Roosje75, afspraak gyn * 21 november: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur * 24 november: Sabrina1984, controle vk * 25 november: Majkuh, controle vk, 9:00 uur * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren) * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur. * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) * 5 december: Jinky, 3e echo * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn) * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk * 12 december: Bianca24, afspraak gyn, 9,30 uur. * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn) * 19 december: Bianca24, 20 weken echo, 9:00 uur * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10.30 uur. * 7 januari: Karien, 20 weken echo * 15 januari: Marooz, 3D/4D echo De aanpassingen zijn: @ Marloes22: je aanpassingen staan erop! @ Marooz: ik heb er neer gezet dat t een jongetje is hoor! (is wel goed, toch?!) @ Sheila82: heb hier je naam ook ff aangepast! @ natasssie: je was al van de lijst gehaald , dus als je er weer op wilt, pb ff!
@ria, wat sneu dat ze zijn overleden. Sterkte. @remmar, mooie spulletjes heb je hoor. Wij gaan volgende week spulletjes ophalen bij mijn vriendin weg. Lagen daar opgeslagen. Wieg waar ik zelf in heb gelegen, ledikant en commode die ik van mijn tante al eens had gekregen. @Marooz, mooi hè, een jongen. Wij willen het niet weten, bij ons blijft het dus een verrassing. @Sabrina1984, ik wens jullie alvast een fijne huwelijksdag maandag. Anders ben ik bang dat ik het vergeet. Vanavond en morgenmiddag werken, dus weet niet of je het dan nog van tevoren nog leest. Ik ben er pas morgenavond of zondag weer. Dus bij deze. @Makjuh, sterkte met je rug en hoop voor je dat het snel wat beter met je gaat. @natassie, natuurlijk mag je weer mee doen. Als je even weer een pbtje stuurt naar remmar of sim80, kunnen ze je weer op de lijst zetten. @rce86, vind het ook snel gaan hoor, probeer het gewoon maar en je hoeft ook niet op iedereen te reageren hoor. @sheila82, toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mijn baarmoeder zat vorige week ook al bijna onder mijn navel. vk vertelde dat de baarmoeder bij mij meer in de hoogte groeit dan in de breedte. Vandaar dat ik dus al heel vroeg in de zwangerschap last van mijn broeken had. Vooral als je dan ook nog de hele dag rijd in de auto. Wij voelen nu regelmatig waar de rand van de baarmoeder zit. vk heeft dat vorige week ook netjes uitgelegd hoe wij dat kunnen voelen. Ik ga nu werken, dus misschien tot morgen en anders tot zondag.
Hoi allemaal, gelukkig gaat het weer wat beter met mijn zoontje. Vanancht heeft hij tot 5 uur doorgeslapen, en daarna na een fles melk nog eens tot de wekker om 6.15. Mooi hoe je dit dus als je luxe gaat beschouwen. Ja dames, wen er maar vast aan, als het de eerste is: geniet van je slaap nu het nog kan! We hebben nog een leuk feestje gehad met z'n drieen, mijn man was wat eerder van zijn werk gekomen, en ik had de kamer versierd en taartjes gebakken. Hij vond het allemaal prachtig, ook zijn kado (een grote brandweerauto vanhout waar je ook op kunt rijden!). Waarschijnlijk was dit voor hem alleen maar leuker dan met heel veel mensen, toch veel te druk. Ria, wat naar van je cavia. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap mijn konijn moeten laten inslapen, was best heftig dus ik weet hoe je je voelt... Marooz, cool dat je een jon... oeps baas betrapte me net, wordt vervolgd....
even snel tussendoor berichtje. Ben al de hele dag heel erg duizelig, waar ik weer misselijk van wordt. Heb al zoute dropjes geprobeerd, maar niets. Wie heeft dat nog meer? En zal dit een aanhoudend kwaaltje zijn? Ga er weer vandoor want heel het beeldscherm draait
OemHudaifa: drop is juist niet goed tijdens je zwangerschap, af en toe een dropje mag hoor, maar drop is niet zo goed als je al snel een hoge bloeddruk hebt. Ik heb daar ook snel last van , duizeligheid, maar mijn bloeddruk is ook altijd goed. Is jouw bloeddruk altijd goed? In ieder geval rustig aandoen en eventueel wat eten.drinken! Liefs, Sheila
sheila/ oemhudaifa, drop is juist wel goed als je een lage bloeddruk hebt... het ligt er dus maar aan waar je last van hebt. duizelig is eerder lage bloeddruk denk ik dan hoge, maar beste kun je het even laten meten, dan weet je het zeker. Bij mij helpt drop trouwens ook niet, ik ben ook erg duizelig, bij mij is het de lage bloeddruk. Veel drinken en rust nemen is het enige wat je kunt doen.. drinkbouillon kan fijn zijn, maar echt helpen niet echt.. maar, goed ik was dus eigenlijk middenin een bericht net, stond mijn baas ineens achter me... gelukkig kan hij geen nederlands! Hebben meer mensen dat ze stiekum veel te veel op deze site zitten op hun werk? Heb nu lunchpauze dus het mag! Ik wou dus net zeggen: cool marooz, dat je weet dat het een jongen wordt! Wij hebben besloten dat we het niet willen weten. Ik sta daar nog wel achter, maar denk stiekem wel eens dat ik het wil weten, als het dan een meisje is kan ik tenminste wat shoppen! Voor een jongen heb ik helemaal niets nodig... sheila/ sylvia gefeliciteerd!
Syl gefeliciteeerd! Drop mag je niet teveel hebben in de zwangerschao, er zit een bepaald stofje met een hele lange naam in en die is niet goed voor de beeb. Zout is goed voor een lage bloeddruk idd, zo nu en dan een zout dropje mag wel hoor, maar niet potten vol! Remmar, is goed hoor, het is ook echt een kereltje, dus das prima!
Ik had vannacht een berichtje achter gelaten. Moest werken, heb dan de tijd aan mijzelf.. Dat is anders dan wanneer ik een dag of avond dienst heb.. Maar niemand heeft gereageerd..
@Marooz: proficiat met je jongentje!! @Ria: zo spijtig voor je, een huisdier verliezen kan héél moeilijk zijn @roos1989: welkom op het forum @Majkuh: veel sterkte met de rug, 'k weet uit ondervinding dat dit verschrikkelijk kan zijn. @Sheila82: A happy birthday too you!! all: rond de namen zijn wij er al uit, voor een meisje 100% zeker (én nog nergens deze naam gelezen of gehoord), voor een jongen 95% zeker. Jongensnamen zijn toch moeilijker hé. Voor mij is het de eerste keer dat ik babyspulletjes moet kopen en heb het internet al eens liggen afschuimen maar ik heb geen idee waar ik op moet letten bij het kopen van babyspulletjes. Veel dingen zijn zó duur, maar dan begin ik te twijfelen over de minder dure spullen. Helemaal niet gemakkelijk.
Zo had wat flink wat bij te lezen, heerlijk als er zoveel gebabbeld wordt! @ Joki en Marloes, ik heb wel wat aan spulletjes gekocht, maar niet echt veel. Wel de kinderwagen alvast. Wij gaat binnenkort wrs verhuizen en dan moet je alles weer mee slepen en ik wil idd ook eerst graag weten wat het wordt. Maar met marissa had ik wel al meer gekocht.. Ach komt vanzelf. @ Rian, hebben nog echt geeeeen idee wat we met de namen willen. Echt totaal geen een die we leuk vinden.. Gelukkig liggen we wel heel erg op 1 lijn, dat scheelt wel hihi, maar dan is wel handig als er 1 met een naam komt.. @ Sheila82, ook jammer dat je niet goed kon kijken, is toch altijd iets speciaals zo'n echo.. Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Ria, wat erg joh van je caafjes! Sterkte ermee! @ Bianca, cool he dat je de kleine al voelt! Ook ik mag het al mee maken, vrij regelmatig kleine plopjes, al ligt m'n placenta aan m'n buikwand. Voel het dan ook alleen een de zijkant. @ Marooz, wat gaaf een jongen, gefeliciteerd! @ Remmar, thanks voor het bijwerken van de lijst! @ Kaatje, fijn dat je ventje aan de betere hand is! Hier gaat het allemaal redelijk. erg moe en al een paar dagen hoofdpijn. Omdat m'n collega minder werkt ivm haar zwangerschap, moet ik deze 2 wk voor haar invallen, tot haar invaller komt. Heb al een aantal weken last van m'n billen, tenminste die botten daar. Dacht eerst dat het m'n reuma was, maar denk toch dat het van m'n bekken komt. Doet in elk geval met elke stap zeer. Maar ach nog 1 wkje nu en dan draai ik m'n eigen rustige rooster weer.. En zelfs uit dank een extra dagje vrij.
hallo allemaal. De zere rug is gelukkig bijna helemaal weg na het bezoekje aan de voetreflexmevrouw ook ben ik zo beretrots en blij dat ik bijna geen medicatie meer slik! Zit nu in auto te wachtenn op vriendje we gaan naar de ikea kijken naar een zespitskookplaat. Veel plezier vandaag allemaal!
sorry dancevalley, je berichtje viel een beetje weg tussen die lawine van berichten van anderen! gefeliciteerd met je mooie echo!
@marooz: super dat je het nu al weet! Je wilde het tenslotte graag weten. Wij willen het deze keer weer niet weten. De vorige keer kreeg ik met 30 weken twijfels. Als ik alleen naar de gyn ging, twijfelde ik of ik het toch niet zou vragen.... @ sheila82: was ff in de war vanwege de naamsverandering, maar het berichtje eronder ging daar over, dus mijn vermoeden werd direct bevestigd. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik weet nog dat vorige winter (toen ik zwanger was v Doutzen) veel mensen van het forum moeite hadden een positiewinterjas te vinden. Ik had toen vrij snel 1 gelukkig. Kostte maar 50 euro! Ben beetje krent in positiekleding. Wil er wel leuk uitzien, maar wil niet broeken van 120 euro ofzo. Je draagt het maar 2x (in mij n geval) een par maanden. En dan heb ik ok nog mazzel dat mijn 2e zwangerschap weer in de winter valt anders had ik ook nog een zomerjas moeten kopen....
Sorry dance valley had idd je berichtje niet gezien, echt gaaf is het als je je kleintje zo ziet. En wat een verschil he met die daarvoor! Alles zie je al, handjes ribbetjes echt cool!
wat gaaf dat sommige hier het geslacht al weten wij kunnen niet wachten 1 december dan ben ik op 1 dag na 17 weken zwanger ben benieuwd of de kleine er goed voor wil gaan liggen @ drop gebeuren mag alleen als je een te lage bloeddruk hebt dan mag je volgens mij extra eten @ de rest ga nu even snel eten kom zo beter bij lezen
Mn bloeddruk was altijd gewoon in orde, maar vanochtend was ik duizelig! tot in de middag. Nu nog steeds heel licht. Las iets over lage bloeddruk en dropjes dus maar wat dropjes gegeten. NIet teveel, want weet ook dat het dus niet zo goed is ; ) Maar bedankt voor de reacties dames
Hallootjes dames Ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie. Heerlijk uitgewaaid aan zee. En super genoten van mijn meisjes en mannetje. Ik heb echt niet alles bijgelezen maar wel voorbij zien komen dat, Marooz, JE KRIJGT EEN JONGEN, wat heerlijk zeg. PROFICIAT. Ik hoop ook stiekem op een jongetje na mijn 2 meiden. En Syl/ Sheila nog proficiat met je verjaardag. En mochten er nog andere interessante ontwikkelingen zijn geweest hoor ik ze graag. Ik zie dat remmar de lijst mooi heeft bijgehouden. Super