Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Helleuwwww,

Meiden wat schrijven jullie veel :)
    Pfff ik heb echt enorm veel gemist vrees ik.

@sheila, Gefeli met je verjaardag!
    Moest wel ff 2x kijken wie je nou was hoor :)

@marooz, gaaaf dat je het al weet!
    Een knulletje,gefeliciteerd!

@bianca, gelukkig ben ik dan niet de enige krent...
    Ik vind het zelf ook zonde om €100 uit te tellen voor iets wat ik maar kort draag.
    Geef het veel liever uit aan beeb of mijn gezin.

@majkuh, die voetreflex doet echt wonderen he?
    Lekker hoor dat je bijna medicijnvrij bent.

@kaatje nog gefeliciteerd met je knul!

@dancevalley, gaaf he als je uk zo bewegelijk is?
    Ik blijf het wonderlijk vinden hoe het bij iedere echo weer zo meer op een mensje gaat lijken.

@jomi, ik zou je nog mijn B12 waardes laten weten, maar ik weet niks :evil:
    Vanochtend tot 3x toe een kwartier in de wacht,wordt de verbinding gewoon verbroken :confused:
    Krijg ik eindelijk iemand te spreken, reageerd die weer lekker arrogant, wie heeft gezegd dat je mocht bellen?
    Ja duh de gyn ivm medicatiegebruik, nou ze zou wel regelen dat de ass van mijn gyn zou terugbellen..niet dus :evil:

@all, wij zijn alleen uit de meisjesnaam, manlief is nog steeds overtuigd dat het een meid is en wil niet over jongensnaam nadenken :)
    Een pretecho willen we ook doen, we krijgen er een van onze nieuwe verzekering :whistle:
    Weet iemand of daar een wachtlijst voor is?

Meteen ff update, beetje goed en iets meer minder nieuws :(
    Schoonmoeders is weer thuis en de nieuwe medicatie slaat heel goed aan.
    Helaas heeft zoonlief een enorme tik gekregen toen we haar tegenkwamen in het zh en het is nu 1 groot drama.
    Vandaag heeft op de psz de andere kindjes pijn gedaan en vervolgens de juf geslagen en haar in het gezicht gespuugd.
    Toen hij een time out kreeg heeft hij een blok van de vloer gepakt en die ook in haar gezicht gegooid met de mededeling dat de juf stout is :cry:
    En daar sta je dus met je mond vol tanden bij de juf, echt een ramp.
    De juf snapt zijn reactie wel, maar als dit te lang aanhoud wordt er hulp bijgehaald, aangezien oma voorlopig nog niet de oude is en onze smurf er duidelijk niet mee om kan gaan.

Daarbij kreeg ik vandaag ook nog te horen dat meneer zelf het zh in mag, zijn amandelen moeten er uit.
    Pfff er blijft het arme kereltje momenteel echt niks bespaard gloof ik.
    Dan voel je je als mama behoorlijk hulpeloos :cry:

*einde gemopper*

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @mamasan jeetje wat erg voor de kleine man.

@sim gezellig dat je weer terug bent.

@sheila gefeliciteerd nog met je verjaardag. heb je een beetje een leuke dag gehad?

@majkuh meid wat erg van je rug gatver.

drop eet ik af en toe nu een paar vind het op het moment erg lekker terwijl we normaal nooit drop in huis hadden.

de naam voor een jongen hebben we al maar voor een meisje nog niet.
    en aangezien we er zwaar van overtuigd zijn dat het een meid word moeten we waarschijnlijk nog aan de slag.

ik reageer dinsdag waarschijnlijk pas weer ivm visite en bruiloft enz enz enz.

dus meiden niet te veel schrijven dan moet ik te veel lezen.

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    bianca haha, je bent niet de enige krent hoor ;) ik heb voor E300,- een complete garderobe gekocht want paste nergens meer in, maa heb dan ook kleren te over nu, een winterjas wil ik dolgraag maar ik doe het gewoon niet, vind het zo zonde

lage bloeddrukmijne is ook zeer laag 105/45 etc, en ik ben gek op zout, dat houdt vocht vast en verhoogt de bloeddruk, dus niet alleen drop eten, maar ZOUTE drop (niet teveel vanwege het stofje) en gewoon wat meer zout over je eten.

sim80oeh vakantie,wat heerlijk, zou zelf ook wel heel graag willen zeg, zo kun je er weer even flink tegenaan.

mamasanoei, dat klinkt niet goed dat je zoontje dat gedaan heeft zeg, dat is wel heel heftig. Kan me voorstelle dat je je erg klote voelt, hij mag dat natuurlijk absoluut niet doen, en tgt weet je dat hij zich dus vreselijk voelt en zijn gevoel op geen andere manier kwijt kan, bah wat naar :(

sabrina1984alvast heel veel plezier gewenst maandag!!!! :D

hier gaat alles goed, ik kan visje steeds beter voelen, vooral als ik savonds in bed ga liggen, dan voel ik hem soms echt draaien, zo'n wervelwinje in mijn buik hihi ;)
    mijn vriendin staat echt op knappen, officiele datum is 1 december, maar als ik haar zo zie schri ik gewoon, ik was vergeten dat je zoooo groot word :confused: :confused: :confused: ik hoop voor haar dat de kleine gauw komt!

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh,

@sim, welkom terug van je uitwaaiweekje!

@sabrina, veel succes en plezier met de laatste voorbereidingen!
    En natuurlijk een geweldige dag toegewenst maandag!

@majkuh, heerlijk dat je je visje al zo goed voelt.

hier zijn we toch lui meiden :oops:
    Zoonlief kwam me pas om 9.45 wakker maken en zit nu vol spanning voor de tv in pyama.
    Hij zit met smacht te wachten op de sint en pietepiet :D
    het eerste wat hij vanochtend ook zei was: mama sint en pietepiet kadootjes en chocosla :D
    zooooo leuk is dat :)
    zitten jullie kids ook al vol spanning klaar?

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mamasan: fijn dat je mannetje er zich zo op verheugd! Wel vervelend voor hem dat hij zich zo heeft geuit op de psz en dat hij ook naar ziekenhuis moest voor amandelen. Gelukkig gaat het met schoonmoeder beter!

Wij gaan straks ook met kennissen naar de sint en zn pieten :D Ben erg benieuwd hoe Demi erop reageert.

Over de namen: ik vind het erg moeilijk....we zijn er nog lang niet uit denk ik, alhoewel, toen we Demi vonden was dat hem meteen! :D

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ai, hubby is boos.....

ik ben in februari bij hem in komen wonen terwijl ik het liefste naar een nieuw huis ging, maar ja geen financien, dusdat kon net.

Dit huis vind ik gewoon niet mooi, de kleuren zijn niet mooi, de indeling is niet mooi, tsja ik kan er niets aan doen, vind het gewoon geen echt leuk huis.
    Maar goed, heb daar best veel over gezeurd, kleuren veranderd, veel aangedaan, heel lief van hem.

Nu had mijn vriendin gisteren een leuk plan voor de keuken, dus ik zeg hem dat. Heeft ie net voordat hij wegging gezegd dat ie heel boos op me is dat i zo over het huis zeur en dat ik er geen woord meer over mag zeggen!

Ikke beetje verbaasd, want ik heb gisteren nog tegen mijn vriendin gezegd dat ik best tevreden ben zo. Ik wil hier net blijven wonen, maar ik vind het ook geen k*thuis meer. Die ideeen voor de keuken had ik ook in een fantastisch huis kunnen hebben, snap je. Mijn vriend haar huis is briljant en zij is ook aan het verbouwen, dus ik bedoeld het helemaal niet negatief, maar snap wel dat hij het zo opvat, heb er dus maar niets van gezegd....

zucht, ik snap zijn frustratie echt wel, is ook niet leuk als iemand steeds zoveel commentaar heeft op iets wat ij geweldig vind. En ik ben een enorme flapuit, dus ga echt de komende tijd enorm mijn best doen om alles maar in te slikken want dit is ook wel een beetje mijn eigen schuld, die arme man weet het nu ook wel........

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Tsja, majkuh, hij ziet het wsl nog steeds als ZIJN huis, maar het is inmiddels JULLIE huis! Dus als jij je happier voelt in het huis als er wat aan gedaan wordt, dan zou hij er daar op z'n minst even naar kunnen luisteren, toch?

Oei, mamasan, wat was dat nou met je zoontje? Hoe oud is hij?
    Hou hem anders een paar daagjes thuis of mag dat niet?

Ik ben ook helemaal opgewonden hoor dat de Sint straks aankomt, ga ook met chocomelk en speculaas naar de tv kijken! Ik vind dat altijd zo leuk om te zien al die goedgelovige kinderen vol opwinding op papa's nek! Ik heb heel lang geloofd in Sinterklaas, maar wel in de echte he, die van tv! Want de Sint die dan in de stad aankomt, die vond ik maar eng hoor, haha!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zogelukkig:

dat doet hij ook, hij luisterd al heel lang, de gordijnen zijn eraff omdat ik ze lelijk vind, er ligt een kleed op de vloer omdat ik de vloerbedekking lelijk vind, er s overal wat aan gedaan en honderden euro's aan gespendeerd omdat ik dat graag wou.......snap je? ;)

we hebben al alles gedaan wat financieel mogelijk is en hij zegt ook altijd dat als we geld hebben ik nog meer mag veranderen, dus in deze ligt het echt niet aan hem, ik heb er gewoon niet bij nagedacht hoe kwetsen het oet zijn om contact kritiek te krijgen terwil je heel hard je best doet het de ander naar de zin te maken *bloos* dus ik heb net nederig mijn excuses aangeboden ;)

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Horselover
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(:
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    5 mei
    * webmiertje ~ 3de kindje
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV
    13 mei
    * Tinke ~ PZH ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ :(:
    16 mei
    * Zogelukkig
    * Mama nel ~ 2de kindje
    * Belinda203 ~ 1ste kindje
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    * Pien1980 ~ 1ste kindje
    20 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Hester86 ~ 1ste kindje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-#
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind)

Er zijn op dit moment 59mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie.
    Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 3 geen idee, 8 jongens, 4 meisjes, 0 tweelingen
    Geslacht: 6 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 5 [-X (wil het niet weten)

Afspraken :D
    * 17 november: Brigitte22, controle vk ~ Marooz, controle vk ~ Lapstra, 1e controle vk ~ SABRINA1984 TROUWEN!!!
    * 19 november: JoMi, 3e afspraak vk, 15:45 uur (i.v.m. hoge bloeddruk)
    * 20 november: Roosje75, afspraak gyn ~ Mushu, afspraak gyn
    * 21 november: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur
    * 24 november: Sabrina1984, controle vk
    * 25 november: Majkuh, controle vk, 9:00 uur
    * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk
    * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren)
    * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur ~ Natasssie, afspraak vk en geslachtsbepaling
    * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur
    * 3 december: Rce86, pretecho (en geslachtsbepaling)
    * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn)
    * 5 december: Jinky, 3e echo ~ Manny, afspraak vk, 15:30 uur
    * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)
    * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk
    * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk
    * 12 december: Bianca24, afspraak gyn, 9,30 uur.
    * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur
    * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)
    * 19 december: Bianca24, 20 weken echo, 9:00 uur
    * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo
    * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10.30 uur.
    * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo
    * 15 januari: Marooz, 3D/4D echo

De aanpassingen zijn:
    @ Manny: je afspraak staat er tussen!
    @ Rce86: je staat er tussen! Welkom! Je afspraken staan er ook in!
    @ Natasssie: welkom terug! Je staat er weer tussen en je afspraken ook!
    @ Mushu: je afspraak staat er tussen! En de aanpassing.
    @ pix: je afspraak staat er ook tussen!
    @ Sabrina1984: ik heb je trouwens ook erbij tussen gezet hoor! ;) (kon het niet laten)

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Oooow meiden,

ik ben erg......
    Zit gewoon met tranen omdat zoonlief heeeeelemaal inder de indruk is :)
    Hij vind het zo mooi en het is constant ooooooh en aaaaaaaaah..

@sheila, veel plezier!

@majkuh,Heel herkenbaar, manlief werd horendol van me toen ik net was ingetrokken.
    en nu is het regelmatig nog steeds strijd,zo wil hij nu onder de keukenkastjes blauwe TL verlichting,want dat is gaaf :(
    Hoef waarschijnlijk niet te vertellen dat ik het niks vind :)

@zogelukkig,mijn zoontje is vorige week 3 geworden.
    Hij mag thuis blijven, maar dat wil hij zelf niet.
    Tja en voor een 3jarige krijgt hij ineens wel veel voor zijn kiezen wat hij niet snapt.
    Oma ziek, mama wordt dik en is 'anders' en er willen allemaal dokters naar zijn neusje,keel en oortjes kijken.
    dus het is hem even allemaal te veel.

ennuh lekker choco!
    mar goed dat ik nog boodschappen moet doen :)

11. zogelukkig

Nou, ik heb de Sint gezien en ben ook weer helemaal blij! Belachelijk he? Over 1,5 jaar kan ik het delen met m'n spruit, denk dat ze daar met een half jaar nog niks meekrijgen, van Sinterklaas? Mijn man kijkt me af en toe aan van: "Meissie, meissie, wat die hormonen al niet doen met je!" en dan geeft hij me een dikke knuf, ja ik bof maar met hem!

Arm jochie, maar het komt vast goed, mamasan!

Majkuh: wij zijn nooit bij de ander ingetrokken, al hebben we wel dezelfde smaak, alleen maakt manlief veel meer rotzooi, da's echt erg! Sokken overal, 5 kopjes op de werkkamer, overal kranten (op de plee enzo...), wat ie doet met het Senseoapparaat echt erg, maar daar zijn het mannen voor he! Verder doet hij echt veel in het huishouden; van zuigen tot uitgebreid koken (ik mag daarna de keuken opruimen), de was, de wc's, de kattenbak, de boodschappen... eigenlijk ben ik stierlijk verwend! ;)

Oh, er ligt zo'n banketstaat voor vanavond op het aanrecht, heb er zo'n in in!

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, dat is het dus ook, ik ben ook stierlijk verwend, prinsesje krijgt alles wat ze maar wil als het enigzins mogelijk is ;)

mamasan: ik voel met je mee, wij hebben wit TL licht........*kreun*

13. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hier zijn we ook blij...

Want de zwarte pietepieten hebben hard gerend en waren al bij ons in het winkelcentrum :D
    En in plaats van een handje snoep, gooiden ze de hele buggy vol :)
    Zoonlief heeft het ook nog eens gepresteerd om alles op te eten en ligt nu met een volle pepernotenbuik doodmoe op bed :)

Mijn man is trouwens ook zo'n lekkere rommelkont, maar doet ook enorm veel in huis, dus dat maakt het weer goed.
    Hij mag alleen niet in de keuken komen, das mijn domein.
    Als hij daar zijn gang gaat ben ik alles kwijt, vooral mijn kruiden omdat hij het niet kent en het dan maar weggooit.
    dan kan ik dus weer naar de toko :rolleyes:

14. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ja hahha Mamasan, dat heb ik ook. Hoe graag ie het ook af en toe wil proberen, ik vertrouw alleen mijzelf in mijn eigen keuken. Anders ligt opeens alles ergens anders en ik wil niet weten wat voor een rommeltje het wordt.

Trouwens de beeb is helemaal opgeschoven jho en zit veel meer naar boven. Echt leuk, buiten het hartje hoor je het ook druk bewegen..

Wie hoort dat nog meer?

Merken jullie ook dat ze zich verplaatsen?

15. zogelukkig

Mijn hubbie kan zo vreselijk goed koken, da's echt zijn passie!
    Begint in het weekend al vaak in de middag en zet hele Indiase, Indonesische en Mexicaanse gerechten op tafel. Niks uit een pakje, alles vers en ik krijg het lijstje met (verse) kruiden om bij de Toko te halen. Dan is de keuken ZIJN domein, daarna mag ik weer, snik... Maar ja, klaag maar eens als je zo lekker gegeten hebt! ;)

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hoi allemaal, ben erg jaloers op jullie sinterklaasverhalen! ik ben echt een groot sinterklaasfan, maar ik kan het hier natuurlijk niet kijken. Wel heb ik met een groep nederlandse vriendinnen een sinterklaasfeest georganiseerd op 6 december! Ik heb zelfs via marktplaats een sint en pietenpak gekocht! ik heb hier zo'n zin in... we hebben alleen nog geen kandidaat om sinterklaas te spelen... mijn man wil niet, en de rest is met engelse mannen getrouwd.

Ik moet even mijn man helpen een recept uit te zoeken voor vanavond, komt een vriendin eten. wij zijn allebei enthousiaste koks!

hij zeurt dat ik te veel forum....

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

oemhudaifa, ik hoorfriemel ook volop bewegen en schoppen!
    Zoo grappig als je weer een boink hoort.
    hier zit tieook een stuk hoger, maar volgens de gyn is dat omdat je bm uit het bekken is gekomen.
    Ik merk dat ook met plassen, ik hoef niet meer 10x per dag.

@zolgelukkig jij hebt mazzel ;)
    Manlief vind gelukkig dat hij mazzel heeft, ik maak ook alles vers, potjes komen er niet in.
    Van mijne oude buuv heb ik origineel indonesisch leren koken en ik doe hubbie geen groter plezier dan dat klaar te maken.
    Vooral rendang is de grote favoriet, een volle pan normaal genoeg voor 5/6 pers gaat hier dus leeg :confused:

@kaatje, dat lijkt me wel een gemis ja, maar in de UK vieren ze toch kerst?
    doen jullie daar niks mee?
    wel leuk dat je toch nog iets kan doen en ik hoopdat je nog een sint vind.

Nou ik duik mijn domein in,de piepers en de boerenkool roepen me :D

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    goede avond dames!

@marooz...oooh wat leuk dat je het al weet.. vind je het eigenlijk wel zelf leuk? ik twijfel een klein beetje.. want dan is er eigenlijk een verrasising af.. als je het al weet...

een meisjesnaam hebben we al super lang.. voor dat we zwanger waren... en de jongensnaam.. zijn we nog niet uit.. maar ik had laatst een naam gevonden.. zei dat ik ene had gevonden tegen mijn man.. en hij zei een naam, zonder na dat van mijne te kijken.. was bijna de zelfde naam! haha.. 3 andere letters waren het! grappig...

hier heb ik al vocht in de benen... pfff... straks stappen...

ik vond het ook helemaal geweldig om sint en piet te zien.. vind ik elk jaar geweldig.. vroeger vond ik het lang duren .. voordat hij kwam.. en nu is hij er al! haha

19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Echt heerlijk sinterklaastijd. Dit jaar is het toch wel speciaal. Voor Marissa is het het laatste jaar dat ze geloofd. Volgend jaar is ze bijna 9 en gaan ze het vertellen.. Al kwam ze nu al dat een klasgenootje het had verteld, zij geloofd daar niets van, ze heeft hem net nog gezien! Nee sinterklaas is echt. Pff Was even schrikken, was het nu al voorbij? Maar we mogen nog 1 jaartje met haar..

@ Kaatje echt jammer idd dat er geen sint, pepernoten ed is. Wel heel gaaf dat jullie er zelf iets mee doen!

20. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Hoihoi allemaal!

Een beetje laat, maareuh, mag ik nog mee komen doen?

Ik heb namelijk nu pas (ik kom al een jaar op t forum...) ontdekt dat jullie hier maandtopics hebben! Hoe erg is dat :confused:

Ik zal me even kort voorstellen:
    Mijn naam is Suzanne, ben 24 jaar. Mijn vriend en ik zijn 5,5 jaar samen en dit is ons eerste spruitje! We hebben een huis gekocht waar we 16 feb de sleutel van krijgen, en 25 mei ben ik uitgerekend :)
    Met 10 weken heb ik een goede echo gehad waarop een zwaaiend babietje en een mooi kloppend hartje te zien was! Maandag ga ik voor het eerst het hartje luisteren bij de VK en daar ben ik best nerveus voor...

Nou eh...ik snap wel dat t een beetje gek is dat er zo laat nog iemand "aanschuift", maar ik hoop dat ik nog mee mag beppen :)

Deel Deze Pagina