Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, ja echt wel, was er zelf ook wle verbaasd over, ik ben zelf behoorlijk slank, 1.79 mtr en 64 kilo (nu met 15 weken 66 kilo)

by the way, dit is kindje nr 3, vandaar dat je dan sneller dik word, bij mijn eerste duurde het ook veel langer ;)

2. roos1989

roos1989 Nieuw lid

13 nov 2008
    3
    0
    0
    Amersfoort
    Ja het is gek dat ik het nu pas weet inderdaad.
    Maar dat komt doordat ik eigenlijk altijd onregelmatig ongesteld ben.
    Vorig jaar ben ik zelfs 8 maanden niet ongesteld geweest, elke keer negatieve zw.testen. En deze keer heb ik in oktober een lichte bloeding gehad, dus eigenlijk ging er niet echt een belletje rinkelen. Misselijk ben ik totaal niet geweest. Wel heb ik erg veel last gehad van pijn in m`n onderrug en pijnlijke borsten. Maar ook dat vond ik niet gek, aangezien dat altijd wat extremer was als ik over tijd was.
    Heb uiteindelijk toch de test gedaan, ivm met weer beginnen met de pil nadat ik niet ongesteld werd in de stopweek.
    Afgelopen woensdag hebben we de echo gehad, en het kindje zag er volgens de gyn héél goed uit en was beweeglijk aan het schoppen.
    Ik ben gigantisch blij en dankbaar voor dit onverwachte geschenk!

Zijn er hier nog meer vrouwen die totaal geen misselijkheid hebben gevoeld? Want dat vind ik zelf ook best vreemd, dat ik dat geen enkele keer heb gehad...

Groetjes!

3. Nou hier ben ik ook weer effe...
    Kan dit keer niet op iedereen reageren want ga zo lekkernaar mijn bedje toe!
    Ben erg moe en vanaf vanmorgen weer erg beroerd! :rolleyes:

Morgen ben ik er waarschijnlijk niet want wij hebben bijna de hele dag bruiloft!
    Mijn vriendin trouwt morgen en geven daarna een etentje en s'avonds feest ;) Gezellie dus....

Wil bij deze ook alvast Sabrina een super mooie en fijne dag toe wensen!
    En alvast van harte feliciteren! :p

Liefs vanuit brabant

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai roos,

bij de eerste was ik totaal niet misselijk, bij de derde wel......

maar wat een leuk ''cadeautje'' ;)

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

goedeavond,

@daantje, welkom bij de club..

@majkuh, dat groeit ook al lekker, maar wat irri joh dat de foto's op zijn kant blijven.

@lapstra, lijkt me wel fijn dat je ha je vk is, veel luisterplezier morgen.

@roos, ik heb ongeveer het zelfde gehad met mijn zoontje.
    Helemaal niet misselijk, alleen wat moe en grieperig.
    aangezien ik dacht dat mijn griepje niet door wou zetten toch maar eens naar de ha gegaan.
    Voor de zekerheid werd er getest en die was posi, dat terwijl ik zelf al eerder nega had getest.
    Er werd meteen een echo geregeld en ik bleek toen al 8w3d te zijn :confused:

@marloes,veel plezier morgen, hopelijk voel je je niet zo beroerd!

@all, heb even jullie ervaring nodig.
    Manlief heeft bedacht dat we toch maar voor een nieuwe wagen gaan kijken.
    Hij vond dat beeb niet alles van zijn grote broer moest overnemen :(

Nu ben ik zelf liefhebber van de bugaboo, vind het wat stabieler dan een 3 wieler.
    Enige minpunt vind ik dat de bekleding vrij snel verkleurd.
    Manlief heeft weer liever een quinny speedi of buzz.

Wat zijn jullie ervaringen met deze wagens en wat zijn de voors en tegens?

6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Majkuh, ik merk ook dat de ene keer mijn buik boller is als de andere keer, misschien toch de darmen die nu minder ruimte hebben en zich opzetten? Ik heb foto's terug gekeken en volgens mij loop ik nu redelijk gelijk met de vorige zwangerschap. Alleen was ik toen zwaarder. Ik was toen al flink aangekomen en woog 63 kilo (ben 1.70) en nu weeg ik 56 kilo. Ik denk dat als je slank bent je het ook sneller ziet..

@ Lapstra, veel beterschap!

@ Roos, jeetje wat een verhaal.. Wel een hele mooie verrassing!

@ Marloes, ik hoop dat je je morgen beter voelt en een beetje kan mee feesten!

@ Mamasan, wij gaan voor x adventure in zwart/limo kleur. Ik vind hem heel licht en lekker rijden, wat een must is met mijn reuma. Heel makkelijk in te klappen, wel wat zwaar met tillen, maar dat vind ik van allemaal. Ik vond deze kleur ook erg gaaf. Dat zijn eigenlijk de redenen waarom we juist bij deze zijn aangekomen..

@ All even een vraagje, ik ben druk op zoek naar leuke zwangerschapskleren in maatje 34/36 hebben jullie enig idee? De meeste broeken van die mt zakken af, al kun je ze verstellen met een knoopje. Maar als je dat doet zitten ze zo raar.. Is er iemand met ervaring? Heb nu wel wat aan zw broeken, maar vind ze niet echt heel mooi zitten, op veel plekken toch nog te groot..

7. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik heb een positiebroek van Noppies, en volgens mij valt die normaal. Binnenkort ga ik naar Kidsfactory in Breda omdat ze daar een vrij grote collectie zwangerschapskleding hebben en veel merken. Duurdere, maar ook bijv. Noppies en Mamalicious. Denk dat ze bij H&M ook wel kleine maatjes hebben?

@ mamasan, wij kiezen de Maxi Cosi Mura (4). Vooral vanwege de hoogte, en de grootte en de diepte van de kinderwagenbak. Verder is de wandelwagen-stand vrij ruim waardoor die lang bruikbaar is als buggy. ook vind ik het handig dat dan meteen het autozitje goed past.

@ roos, ik ben ook nauwelijks misselijk geweest. Af en toe een keer een uurtje, vaak als ik langer niks gegeten had. Maar dit is nooit tot overgeven gekomen.

Maarja, ik ben niet helemaal representatief, want ik heb een erg gevoelige maag en word zo onderhand overal misselijk van (en dat is nu wel erger) dus ik vind de "zwangerschapsmisselijkheid" erg goed te verdragen. Registreer het vaak zelfs pas na een halfuur.

Marloes, veel plezier!

8. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Zal ik mijn ongezouten mening even geve ;) Majkuh?

1)Phelix (vinden we beide heel leuk!) Met F logischer, zal anders altijd naam moeten spellen
    2)Luca (ook samen leuk) komt laatste tijd veel voor, weet niet of het jou uitmaakt, maar ik let er wel op.
    3 memphis, nee beetje te apart
    4 alex/alec, weer te gewoon
    5 valerio, ik vind hem leuk maar denk dat de mannelijke bevolking hem afkeurtt (als ik naar mijn eigen vent kijk)
    6 luxor, ja wel leuk, niet geweldig
    7 vico, nee
    8 axel (beiden leuk) vind ik ook een leuke naam, stond op mijn lijstje
    9 duncan, ja ook wel leuk
    10 jayden, komt veel te veel voor
    11 devon, nee
    12 olaf, heel anders als wat je verder opnoemt, wel grappig
    13quinten, komt ook veel voor
    1 fabian, nee
    15 tobias, wel leuk
    17 dante, wel grappig

Is wel mijn mening, dus val me er niet op aan. Ander moet je eens kijken op www.namen.prikpagina.nl Daar is een heel forum over namen. Heb ik ook even opgezeten totdat ik mijn namen had gevonden.

Succes!

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, daar vraag ik het voor Rian, thanx!

Op dit moment is het
    Phelix (wel met ph , vind ik gewoon aparter haha)
    Memphis
    Valerio
    Quinten
    Dante
    Dex/Dax
    Alex
    Alec
    Axel
    Luca

Wl wil ik idd liever geen naam die heel veel voorkomt, mijn oudste heet Lisa en dat staat al jaren in de top 10 (wist ik veel,w as 17 toen en ik nam iets moois)

Maar ja, we vinden een jongensnaam heel moeilijk, dus als we er niet uitkomen heb ik liever een naam die we beiden heel mooi vinden en die wat vaker voorkomt, als dat een van ons concessies moet doen.

Dit lijstje vinden we trouwens beiden mooi, manlief heeft giseren even gekeken :D

Wat betreft die wagens, ik ben er helemaal uit, dus ik krijg graag info van jullie.
    Ik wil een 3 in 1, dus maxicosi, wandelwagenbak en buggy, met 4 wielen
    advies?

10. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    goeiemorgen:

oemhudaifa: wat die duizeligheid betreft, hoef je je niet teveel zorgen maken, ik heb er ook last van en dit komt omdat mijn bloeddruk wat aan de lage kant staat. Ik moet enkel wat meer zout eten & oppassen met plots recht te staan,...

Vrijdag hadden we een afspraak bij de gynaecoloog & alles was oké

Ons kindje bewoog direct, het was al een goede 15 cm en 125gr. Voor de resultaten van de bloedproef moeten we wachten tot vrijdag.
    Maar wat een verschil op de echo: je kon mooi het rugje & ruggegraat zien, handjes, voetjes, teentjes, en we weten wat het is :)

12 december mogen we terug voor een volgend bezoek.

Ik moest ook terug op de weegschaal, ondertussen ben ik al een goede 1 tot 1.5 kg aangekomen, maar de dokter zag er geen probleem in.
    Hoe is dit bij jullie?

11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Lily, Ja H&M heeft idd wel kleine maatjes, alleen is het bij ons elke keer uitverkocht of hebben ze het niet binnen gehad. Moet eigenlijk effe tijd vinden om naar andere steden te gaan. Dacht nml ook dat esprit/mexx ook zw kleding had, kan op internet wel wat dingetjes vinden, maar in de winkels niet.. Nog 1 weekje veel werken en dan maar weer op zoek, zijn dan toch veel in de stad voor de sint inkopen.. Bedankt voor het mee denken!

12. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Iedereen die zijn buikje heeft laten showen, hele mooie foto's. Grappig om te zien hoe snel de buik kan groeien vergeleken met de andere foto's die in de albums staan. :)

@Makjuh, staan idd wel erg leuke namen in. Wij vinden het ook super moeilijk met de namen. Mijn ervaring van de laatste 2 keer is dat je er in een keer tegen aan moet lopen. Ik heb toen ook heel veel gezocht maar werd er helemaal gek van.

@Mamasan, ik heb hele goede ervaringen met de quinny, die heb ik nu ook een nieuwe gekocht. Met de bugaboo helaas geen goede ervaring, vooral niet als er ook nog eens z'n buggyboard achter aan hangt. Vind ik echt super onhandig, maar dat is mijn mening. ;)

@ marloes, voel je je goed genoeg om vandaag mee te feesten?

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Er waren ook nieuwe meiden zag ik, welkom en gefeleliciteerd. Geef me even een pb dan zal ik je op de lijst zetten.

14. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Horselover
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(:
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    5 mei
    * webmiertje ~ 3de kindje
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV
    13 mei
    * Tinke ~ PZH ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ :(:
    16 mei
    * Zogelukkig
    * Mama nel ~ 2de kindje
    * Belinda203 ~ 1ste kindje
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    * Pien1980 ~ 1ste kindje
    20 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Hester86 ~ 1ste kindje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-#
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind)

Er zijn op dit moment 59mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie.
    Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 3 geen idee, 8 jongens, 4 meisjes, 0 tweelingen
    Geslacht: 6 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 5 [-X (wil het niet weten)

Afspraken :D
    * 17 november: Brigitte22, controle vk ~ Marooz, controle vk ~ Lapstra, 1e controle vk ~ SABRINA1984 TROUWEN!!!
    * 19 november: JoMi, 3e afspraak vk, 15:45 uur (i.v.m. hoge bloeddruk)
    * 20 november: Roosje75, afspraak gyn ~ Mushu, afspraak gyn
    * 21 november: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur
    * 24 november: Sabrina1984, controle vk
    * 25 november: Majkuh, controle vk, 9:00 uur
    * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk
    * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren)
    * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur ~ Natasssie, afspraak vk en geslachtsbepaling
    * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur
    * 3 december: Rce86, pretecho (en geslachtsbepaling)
    * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn)
    * 5 december: Jinky, 3e echo ~ Manny, afspraak vk, 15:30 uur
    * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)
    * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk
    * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk
    * 12 december: Bianca24, afspraak gyn, 9,30 uur.
    * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur
    * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)
    * 18 december: Sab85, controle vk, 14.45 uur 17,4 wkn~ Sab85, pretecho en geslachtsbepaling, 20.40 uur.
    * 19 december: Bianca24, 20 weken echo, 9:00 uur
    * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo
    * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10.30 uur.
    * 31 december:
    Sab85, 20 wkn echo, 20,6 wkn, 11.00 uur.
    * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo
    * 15 januari: Marooz, 3D/4D echo

De aanpassingen zijn:
    @Sab85, ik heb de 3 afspraken erbij gezet.

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Sabrina1984: Gefeliciteert met je trouw vandaag!

@manootje: toffe buikfoto's en knappe echo's

@mamasan: wauw wat een buik heb jij al, om jaloers op te te zijn. Ik ben even ver als jij en mijn buik is sinds m'n laatste foto in m'n album nog niet veranderd. Heb vlug even nieuwe foto gemaakt vandaag :D . Voor mij is het wel mijn eerste ;)

@all:
    Gisteren eindelijk op m'n 12 weken beland, JIPIEEEEEEEE!

Hebben het gelijk even gevierd door elkaar lekker te verwennen :oops: maar zijn iets te enthousiast geweest, heb nadien wel wat bloed verloren.
    Dat was even paniek maar het bloeden was bijna direct gedaan dus ik denk dat er een bloedvaatje gesprongen is.

Vrijdag naar de gynea, denk dat ik dan m'n nekplooimeting zal krijgen (tss 12 en 14 weken). Ik ben benieuwd.

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat vreselijk gaaf en gefeliciteerd!

ik ben nu ook 1,5 kilo aangekomen, netjes toch?

17. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Sarah, echt gaaf dat je ook al weet wat het wordt!

@ Majkuh, wij gaan voor x adventure in limo/zwart kleur. Ook 3 in 1. Ik vind hem licht in rijden, licht met inklappen. Wel wat zwaar om te tillen (in de auto) Maar dat vind ik van de meeste. En wij vinden het de mooiste. ;)

@ All, we willen zeer binnenkort een afspraak maken voor de 3d echo, maar twijfelen over babyvison delft of babyview zoetermeer of barendrecht, is er iemand met ervaring? Met Marissa waren we bij babyview, maar da's 8 jr geleden...

18. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Evy, je hoort het idd vaker na het vrijen dat je iets kunt bloeden, lijkt me idd wel schrikken.. Maar gefeliciteerd met de 12 wk!

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag dames,

Zo hubby en ik zijn gevelt door de buikgriep! :pale: Met mij gaat het wel aardig omdat ik een kuurtje heb gekregen voor een blaasontsteking, maar hubby is goed beroerd... zielig!

Zonet vk geweest, en alles gaat helemaal goed, ook bloeduitslagen waren prima! Mijn b12 was alleen maar 200,... nu heb ik al even niet geprikt, en ga het maar even doorspreken met de huisarts denk ik.

Zaterdag heb ik meneer voor het eerst gevoelt, ik zat bij een keltisch concert, en mijn handen op mijn buik, en ineens was het een gekriebel onder mijn handen! net een vlindertje! zo lief!

daggie; ik vind het nog steeds een verassing hoor! Ja we weten dat het een kereltje wordt, en we hebben al heel lang een naam. Maar hoe zal die eruit zien!? Daarom hebben we wel besloten om geen 3D/4D echo te gaan doen.. eerst wou ik dat wel... maar nu dnek ik toch laat dat dan de verassing maar zijn! ;)

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Wat een stralend winterweer, heerlijk!
    Ik ben nu dus wel blij met mijn winterjas in grote maat die ik eindelijk gevonden heb!

@SABRINA: HEEL FIJNE TROUWDAG!

@Majkuh: ik kan je helaas ook niet verder helpen, wij houden van heel simpele ouderwetse jongensnamen, wat wel een nadeel is, want het merendeel staat in de Top 10 en dan krijg je later in de klas bijv. de Peter1 en Peter2 en dat vinden we niet leuk. Meisjesnaam daar zijn we nog helemaal niet uit!
    Waar je wel op moet letten is spelling die je anders uitspreekt; dus Phelix zal hij altijd moeten spellen, anders schrijft de meester gewoon Felix. En buitenlandse namen spreek je anders uit en ook dat kan lastig zijn, zo heb ik een buitenlandse naam die zelden goed uitgesproken wordt! Gregor is denk ik de bedoeling dat je dat op z'n Engels uitspreekt als: "Krekkor", zeg je dat op z'n Hollands, dan wordt het: "Greegor", dat klinkt totaal anders!
    Ik heb een vriend die Axel heet en dat wordt zijn hele leven als geschreven en uitgesproken als Alex, maar die staat ook in je rijtje toch?

@Roos: ik snap het geloof ik nog niet helemaal, want als je getest hebt voordat je weer moest beginnen met de nieuwe pil, wist je toch vrijwel meteen dat je zwanger was? Ben je trouwens door de pil heen zwanger geworden? Je hoort dat wel vaker!
    Ik ben trouwens ook niet misselijk geweest hoor, maar wel heel moe en ik had erg gevoelige en opgezette borsten en ik had het zoooo koud!
    Weet je dat je een bannertje kunt maken? Staat links in het menu! Ik vind het altijd leuk om te zien hoe ver de andere mei-mama's zijn!

@Wagens: ik denk dat wij gaan voor de Mura 3, de Mura 4 komt echt heel groot over op een plaatje! Ik vind zo'n driewieler sowieso mooier van vormgeving, maar we moeten nog kijken hoor, heb ze nog niet in het echie gezien.

@Kleine maatjes: ik heb het de andere kant op; kan bijna geen leuke positiekleding vinden in maat 46. Ik baal juist zo dat ik niks aankan van de positielijn van Esprit. Mamalicious heeft trouwens ook veel kleine maatjes hoor!
    Ik heb vorige maand twee XXL joggingbroeken gekocht die ik nu al niet meer aankan, echt balen, want dan moet ik nu dus overstappen naar zo'n herenslobbergeval, bah!
    Mijn buik gaat ook hard, ik zal van de week eens proberen een foto te maken, kom er steeds niet toe!

@Marooz: beterschap en wat fijn dat je de kleine al gevoeld hebt!
    Ik zit ook weleens te denken dat je de baby zo levensecht kan zien tijdens de 3D-echo en of ik dat wel wil. Ik wil denk ik ook het geslacht niet weten.

Deel Deze Pagina