Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    Sabrina,
    wij waren ook van plan om sjablonen over te tekenen van een grote Winnie de Pooh,
    maar de mensen uit de verfwinkel hebben ons dat afgeraden.
    Je moet al een goede vaste hand hebben om dit tot een goed einde te maken.
    Maar bij Colora, een belgische verfwinkel, en ik veronderstel dat iedere goede verfwinkel dit heeft, kan je stickers kopen. Die kan je kopen in de grootte die je wilt & in het kleur, je ziet dan de contouren van de tekening & je ziet nog steeds de oorspronkelijke muurkleur zodat het net is alsof je de tekening zelf hebt gemaakt.
    Conclusie: muursticker kan niet mislukken & ziet er mooi uit: een aanrader

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zogelukkig ik heb de hele week lekker vrij helaas man wel werken maar dat vind hij niet erg smiddags is hij wel thuis.

@rian meid een leuke site een leuke optie we gaan nog ff verder kijken maar zit eventueel wat leuks tussen.

@sarahmei09 dat is ook nog een optie.bedankt voor de tip.

@all ik hou jullie zo op de hoogte als ik terug ben van de stad ik hoop dat ik een beertje vind.
    anders is me hele idee naar de haaien :cry:

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden!

SIM? WE ZIJN NIEUWSGIERIG HOOR! hahahaha

Verder met alle meiden alles goed?

Zal even vertellen hoe het hier is!

We knappen langzaam op, en hebben gister even wat babyspulletjes ingeslagen! De kinderwagen besteld! Het is een Quinny speedy geworden, en dan gewoon grijs, omdat ik de andere kleuren persoonlijk nie zo mooi vind, en ik met dekentjes en knuffeltjes de boel wel op kan fleuren! Er zit echt alles bij, en ook een maxicosi dus ideaal!

Verder hebben we echt bijna alles al in huis, of bij mensen thuis staan, de enige grote dingen die we nog aanmoeten schaffen zijn de babyfoon, wipstoeltje en... ehmm... verder niet eigenlijk! alleen wat kleine dingen!

Dit weekend gaan we eindelijk verder met de babykamer strippen,want mevrouw wordt al wat onrustig!

Had ik al verteld dat ik de kleine jongen gevoeld heb? Nou ik voel hem eigenlijk best vaak nu! Of een klein plopje, of een gekriebel!echt zo lief!

Ok tot zover mijn mega ego bericht!

dikke knuf!

4. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Sim hoe was je echo gisteren?

Sabrina nog gefeliciteerd met je huwelijk, nu lekker genieten van je wittebroodsweken ;)

Bianca leuke foto's en een mooi buikje alweer!

Marloes jij ook al zo'n mooie buik!

Marooz wat goed dat jullie bijna alles al in huis hebben! Wij hebben ook al een redelijke verzameling spullen aangelegd, maar de commode enz. komen pas als het kamertje opnieuw behangen is.

Mijn buik groeit nog steeds niet echt hard, maar het is wel echt een baby-buikje! Ik merk ook al echt dat mijn navel naar buiten komt, zo grappig :)

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

Nou we hebben gisteren een hele goede echo gehad,
    We moesten wel heel erg lang wachten, want de beeb lag met zijn beentjes helemaal opgetrokken. Dus ik dacht, het gaat niet lukken :x .
    Maar uiteindelijk na een half uur zagen we het eindelijk. :p
    Ik kan jullie vertellen dat wij
    EEN MEISJE :) :)
    verwachten.
    We krijgen een derde dochter. :confused:
    Hubbie is helemaal in zijn noppies en maakt zich al zorgen als ze straks alledrie groot zijn hahahaha, hij is echt trots op zijn meiden, zo lief :D .

Ik hoop dat het hier niemand komt die ons herkent, want we willen het toch nog wel even stil houden. ;)

6. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    bedankt voor je reactie nu snap ik het hahaha :D

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    JOEPIE! SIM! EN MEID! TOP!

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ow sim wat leuk een meid.!

stiekum hoop ik wel een klein beetje op een meid maar een jongen is natuurlijk ook welkom.
    ik ben bij een man die aan reikie en voorspellingen doet. hij heeft overal gelijk in gehad en hij zegt het is een meid dus ik ben beniewd ik moet nog 3 weken wachten....

en dat duurt zo lang.

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gefeliciteerd Sim! Wat een leuke reactie van je man!
    Volgens mij zijn mannen best blij met dochters he? Je hoort weleens stoer van: "ik wil wel een ventje hoor", maar ondertussen vinden ze een meisje stiekem heel leuk, hier wel althans!

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Sim, wat leuk een 3e meid! GEFELICITEERD! En natuurlijk was een jochie ook erg leuk geweest na 2 meiden, dat is gewoon zo. Nu heb je nog lekker lang om aan het idee te wennen dat je straks mama bent van 3 meiden!

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dank je wel meiden,
    en begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben harstikke blij met mijn derde meid.
    Ik had alleen wel een voorkeur, een jongen had me gewoon heel leuk gevonden en dan was er aan mijn man zijn kant ook een stamhouder.
    Maar daar ben ik al overheen en ben echt blij.

Ja waar een man allemaal niet aan kan denken he.
    Gisteren zei hij ineens,
    Meiden zijn wel duurder als jongens, want die hebben straks allemaal maandverband en de pil nodig en dan ligt straks heel het huis vol tampons :confused: hahahahaha :) :) :) . Ik heb me echt rot gelachen.

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

:) :) :)

En hij gaat wakker liggen als z'n meiden op pad zijn, dat zei mijn man althans, die zei dat jongens zichzelf wel redden, dat is ook wel meer zo natuurlijk.

13. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Sim, ik begrijp je volkomen en je mag toch ook een voorkeur hebben. Was trouwens nog vergeten te zeggen dat het fijn is dat de rest vd echo ook goed was. Wat een leuke reactie trouwens van je man en wat een waarheden over een vrouwenhuishouden :)! Hahahahaha

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    oh wat leuk SIM en ik ben zo jaloers, wil het ook weten en hoor het pas 30 december!

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    Belgiƫ
    @Sim80: proficiat met je baby meisje!!

16. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @SIM VAN HARTE MET JE MEISSIE :D :D :D :D

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @sim: gefeliciteerd met je derde meid!

@marloes22: wij hebben de dubbele wagen bij de babyplanet gekocht. Is een "oud"model; deze en nog een oranje waren de laatsten voordat ze de nieuwe collectie binnenkregen. We hadden ook bij ander filiaal een zwarte kunnen krijgen, maar dan zou het 700 euri kosten ipv 500, wat ik al veel vond. De eerste hebben we namelijk tweedehands voor 200 euro gekocht, maar deze dubbele wagens zijn er gewooon veel minder en m'n ouders hadden veel winst gemaakt en daarom een flinke donatie aan hun 3 kids gedaan.

Bij de eerste had ik echt de voorkeur voor een meid en ik dacht ook dat het een meisje zou worden, maar dacht steeds dat ik dat gevoel had omdat ik het graag wilde.
    Tot nu toe had ik eenb lichte voorkeur voor een 2e meisje, maar nu weet ik het echt niet meer. Een jongen is ook leuk; die schijnen vaak wat meer aan mama te hangen en meer te willen knuffelen enzo. En dan kom je weer hele andere dingen tegen.
    Heb nu, geloof ik, geen voorkeur meer en we willen ook niet weten wat het wordt, dus wordt wel spannend bij bevalling.

18. @Sim: Ohhh wat leuk een meisje ! Gefeliciteerd!!! :D
    Leuk een echt meiden gezin straks... hihi papa met zijn meiden ! Leuk!

@Marooz: Wat fijn dat het al een stuk beterder gaat! En fijn dat jullie al zo veel hebben... Quinny speedi is een super fijne wagen , goeie keus ;)
    Wat super dat je de kleien jongen al gevoelt hebt! super gaaf!

@Draadje: Bij de zwangerschap van joey had ik met 16 weken ook nog maar een klein buikje hoor ;) Maar straks vanaf de 20 weken gaat het erg snel... Zal je wel merken!

@Bianca : Ja de wagens zijn erg duur maar ze lijken me wel erg fijn!
    Mijn zoontje Joey is straks ongeveer 22 maanden als de baby komt dus wil wel een kinderwagen waar ze met zijn 2en in kunnen ;)
    Ik doe veel te voet en heb dan geen zin om bijv. in winkels achter joey aan te moeten hollen :)
    kinderwagen met 2 achter mekaar vind ik nisk en met naast mekaar vind ik zo breed...Sommige winkels kan ik nu al lastig door laat staan met zo'n dubbele...
    Heb je trouwens als de baby onder in het nestje ligt nog wel ruimte voor eventueel boodschappen onderin ? en kom je met lopen niet met je voeten tegen het nestje aan ?
    Denk dat ik maar eens ga kijken bij winkels en er dan eens mee ga lopen ;)

Mijn 1ste zwangerschap dacht ik meteen een jongen... Gek genoeg veranderde dat halverwege de zwangerschap :( Maar iedereen zei dat meestal het eerste gevoel klopt en dat was in mijn geval zo haha

Nu denk ik een meisje maar puur omdat de hele zwangerschap van begin tot nu zoveel anders is!
    ook mijn buik is totaal anders.... al wil dat allemaal natuurlijk niet altidj iets zeggen ;)
    Afgelopen week ook over een jongetje gedroomd dus weet het nie meer hahaha
    Een meisje lijkt me super leuk ! Maar 2 jongens vind ik ook wel stoer :D

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben echt kapot, heb al 3 nachten bijna niet geslapen.
    Mn meisje krijgt 3 tanden tegelijk. oa 2 hoektanden. En bovendien is ze ook nog heel erg verkouden en hoest heel veel. Zo zielig.
    Ze ligt nu lekker te slapen. Heb haar een zetpil gegeven.

Vanmorgen naar de manuele therapeut geweest. Had toch weer erg veel last van mn rechterbil. En het straalde uit naar mn been.
    Ook halverwege mn rug had ik veel pijn. Bleek dat mn bekken weer scheef stond en 3 wervels zaten niet goed. Hij heeft me gekraakt. Dat was echt geen pretje.
    Nu heb ik enorme hoofdpijn (schijnt normaal te zijn) en voel me helemaal blauw. Ik ga lekker op de bank liggen.

Probeer straks weer te reageren.

Sorry voor mn ego berichtje.

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

@sim... oooh wat leuk! een meisje.. gefeliciteerd!

@marooz... wij hebben eigenlijk nog helemaal niks van babyspullen.. ja hier en daar wat kleertjes/knuffels/speeltjes en een maxicosi allemaal gekregen.. zelf nog niks gekocht.. we wachten denk ik tot we weten wat het is..

@Marloes.. ja is natuurlijk heel anders.. zwanger voor ene meisje of een jongen.. ben dan benieuwd wat het is!

@joki.. sterkte met je dochter!

zelf heb ik afgelopen maandag alle melkflessen in geleverd bij MVM.. ben klaar.. toen ze eerst kwam.. dacht ik.. pff.. dat duurt nog lang.. maar nu is het al 16 weken!

Deel Deze Pagina