DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 10 mei * Yinte, 11 mei * Lintje, 2de kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 * 25 september Ylona, afspraak VK * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote]
hoi meiden nou ben nu 1 dag over tijd als ik 4 dagen overtijd ben dan ga ik weer testen had eerst 1 dag ervoor getest maar toen kwam er niks uit. Meiden die er bij zijn gekomen als mei mama Gefeliciteerd
Bij mij kwam er wel een streep bij MvM, maar ook lang niet zo donker als de controle-streep. En het was met ochtenurine wat ik had opgevangen. Ik was toen 4,2 weken en zij zei toen.. Je krijgt in ieder geval een streep! Want die testen hebben zoveel HcG nodig dat het pas rond 5 a 6 weken goed duidelijk wordt. Ik heb ook een extra testje gekregen om nog eens te doen. Omdat een test met een donker streepje leuker is om te bewaren. Maar Naiobi.. Je hebt wel veel geplast voor die tijd. Dat zal wel meespelen, denk ik! Niet te veel zorgen maken, joh... Er staat toch hoe dank ook een streep!
Weet je wat ik heb.. Precies een week geleden kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Dus yes, heb al 1 week overleefd! Pff.. Hoop zo dat het goed blijft gaan! Maar ja, voordat je bij de verloskundige bent en een echo hebt gehad.. Echt spannend hoor!
Jah ik denk het ook.. Ik keep my fingers crosst... Maar jah ik ben lijk een week langer te zijn dan jullie omdat ik een cyclus heb van 34 dagen.. dus misschien ook nog te vroeg Maar jah tot ik bij de vk bent geweest zal ik nog wel ff bang blijven.
Hoi Naiobi, ik zie dat jij ook katten hebt. Heb jij je toevallig laten testen op antistoffen toxoplasmose? Ik wel en heb ze helaas niet. Ik heb dus ook een kat, momenteel zelfs met 5 kittens en mijn partner zit met regelmaat in het buitenland. Ik heb dus niet altijd de luxe om de bak door een ander te laten doen. Maar nergens zie ik wat eventueel wel veilig is, als je geen drager bent van de antistoffen. Neem aan dat handschoenen en een stofkap wel veilig is, maar dat lees ik nergens...
Jah Als ik het echt moet doen doe ik van die dikke afwashandschoenen aan, dat moet voldoende zijn.. Maar gelukkig doet mijn vriend het
Ik ook niet, maar ben uiteraard wel bij ha geweest. Die heeft mijn bloed laten afnemen voor de normale zws-zaken en ik heb daarbij dus controle op antistoffen toxoplasmose aangevraagd. Welkom webmiertje. Een persoonlijke bevrijding dus voor jou volgend jaar, mits de datum uitkomt natuurlijk!
Ik moet met alles heel snel zijn, gezien de vorige zwangerschap en mijn suikerziekte. Vandaar dat ik ook alle mogelijke controles moet/wil ondergaan om herhaling te voorkomen. Dus direct de ha inschakelen was bij mij vanzelfsprekend, maar in normale gevallen niet direct nodig.
Hey dames! Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten. Weet sinds een paar uur dat ik zwanger ben. Ik ben als het goed is 14 mei uitgerekend! Pfff besef het nog niet helemaal, of eigelijk helemaal niet! Vind het zo onwerkelijk! Groetjes gaby
Hallo nieuwe mei moeders.. en oude.. ik heb de HA ook nog niks laten weten! heb nog steeds geen kwaaltje.. alleen moe.. en veel plassen! MVM heb ik nog niks gehoord.. de VK vroeg me wel of ik eraan mee wou doen.. heb ik ja gezegt! ben ook al 1,5 week zwanger.. haha dat klinkt! nou maar wachten tot de afspraak van de VK!