Remmar: dat is fijn te horen dat de misselijkheid af neemt! Want dat lijkt mij dus echt heel vervelend . Ik heb zelf gelukkig nergens geen last van gehad..
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Horselover ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X * Marloes22 ~ 2de kindje * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje * Illy2306 ~ 4e kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-# 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV [-X 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ : 16 mei * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV * Mama nel ~ 2de kindje * Belinda203 ~ 1ste kindje 20 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Hester86 ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Lily2006, 1ste kindje ~ TB ~ BV 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-# 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind) Er zijn op dit moment 60mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 5 geen idee, 8 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen Geslacht: 8 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Afspraken * 24 november: Sabrina1984, controle vk ~ Kippie75, controle vk, 9:00 uur * 25 november: Majkuh, controle vk, 9:00 uur * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk ~ Horselover, 3e controle vk, 11:40 uur * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren) * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur ~ Natasssie, afspraak vk en geslachtsbepaling * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur * 3 december: Rce86, pretecho (en geslachtsbepaling) * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) ~ MamaSuusjuh, afspraak vk, 18:30 uur * 5 december: Jinky, 3e echo ~ Manny, afspraak vk, 15:30 uur * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)~ Sab85, controle vk, 14.45 uur 17,4 wkn~ Sab85, pretecho en geslachtsbepaling, 20.40 uur. * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk ~ Lana81, controle VK, 8.50 uur ~ Sheila82, controle vk + 20 weken echo (19,4 wkn) * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk * 12 december: Bianca84, afspraak gyn, 9:30 uur ~ Sarahmei09, echo, 17:45 uur ~ Kippie75, 20 weken echo, 12:00 uur * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)`Sim80, afspraak vk ~ Sim80, 20 wkn echo * 17 december: Marooz, afspraak VK ~ Draadje, controle vk, 13.00 uur ~ JoMi, 4de controle VK, 15.45 ~ Lana81, 20 wkn echo 18.30 uur ~ Horselover, 20 weken echo * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10:30 uur * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur * 31 december: Sab85, 20 wkn echo (20,6 wkn) 11:00 uur * 5 januari: JoMi, afspraak 20 wkn echo, 15.45 uur * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo De aanpassingen zijn: @ Rian: staat erbij; geen idee en wil het niet weten! @ sheila82: je afspraak staat er tussen! (en dat je denkt dat t een meisje is!) @ Sarahmei09: heb het er neer gezet (dat jullie het weten, maar voor je houden! Super trouwens!) @ Horselover: heb bij jou ook alles aangepast en je afspraken erbij gezet!
Afspraken voor vandaag: * 21 november: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur Sarahmei09, bloeduitslag Meiden, laten jullie ff weten hoe het is gegaan?
dank je! ben er zelf ook erg blij van! jemig, wat kun je je daardoor rot voelen zeg! Helemaal geen kwaaltjes lijkt me ook wel lekker hoor! maar ook wel eens apart omdat je dan misschien geen bevestiging krijgt, of heb je dat niet zo?! (kweet niet wat ik zelf zou hebben hoor!) ik zag dat je verder nog niets op de lijst had staan, wil je er nog wat bij op hebben? of vind je het goed zo?
@zogelukkig ik lag vanmorgen ook zo lekker! @horselover het gevoel van niet zwanger zijn dat herken ik heb ik heel lang gehad omdat ik geen kwaaltje niks had. ik heb nu een angelsound en als ik me ff kut voel dan ga ik ff het hartje luisteren en dan ben ik weer terug op die wolk. @remmar ik ga inderdaad ook vrienden vragen wat wel en niet moet. me zus heeft ook al wat dingen weggestreept. van de concentratie enzo heb ik contienu en word er gek van en me man lacht me uit. die vind het wel schattig allemaal. Owja vergeten te vertellen heb van de week uk gevoeld. me zus gevraagd of het kon en wat ik moet voelen en dat klopt! nu voel ik het steeds meer. en als ik de angelsound erop heb staan dan hoor je af en toe een schop ertegen aan.
Remmar: ja dat was ook wel gek. Maar vanaf de eerste week voelde ik duidelijk dat ik zwanger was. Ik was sochtends wel wat misselijk maar als ik dan wat at was het over! Sabrina: Gelukkig dat iemand dit herkent. Ik ben niet vaak onzeker erover, Maar gister en vandaag wel. Ik had gister ook wat kramp. maar ik denk datdat de ontlasting is geweest die dwars zat. Maar ik ben zo bang met een angelsound dat ik het niet ga horen en dat ik dan wel weer in de stress zit. Maar ik ben nou bijna 17 weken dus dan zul je het vast wel horen toch?
Even snel nog dan: Concentratie hou op, schei uit! Sta ik daar weer met m;n mond vol tanden, euh....ik bel zo terug.....shame. Of ik wil iets uit de keuken halen en dan weet ik het niet meer. Irri! Ik heb momenteel ook vrijwel nergens last van, ben zowaar hyperactief na 3 maanden lui en moe geweest te zijn! Ik vind het wel fijn hoor dat ik even wat kan doen. Alleen die buik groeit wel hard, bukken word al moeilijker! Ik ga nu eerst lunch halen, heb honger!
Ik heb ook weer veel meer energie en ben 's avonds echt verbaasd dat ik niet moe ben en dan heb ik 's middags niet eens geslapen... Ik heb nu al weekend en normaal ben ik daar na 30 uur werken ook wel aan toe, maar ik zou nog wel een dagje kunnen werken zoals ik me nu voel, is echt helemaal nieuw voor mij!
@ sabrina: hihi.. handig he, ff mensen vragen wat je nodig bent en wat niet! haha.. hoewel natuurlijk iedereen weer anderen voorkeuren heeft.. Ik heb de uk hier ook een 2 weken terug ofzo voor het eerst gevoeld! haha.. zo leuk! Gisteravond lag ik nog ff lekker de lezen in bed toen mn vriend ook naar bed ging. We waren aan het klieren (ff doorkietelen, kan hij totaal niet tegen! haha..) en ik lag daarna stil en ik voel me daar ineens een gekriebel in mn buik! haha.. ik zei al: je hebt er 1tje wakker gemaakt joh! haha... Maar idd, met de angelsound ook! hoor je ineens zo'n plok! leuk he?! @ horselover: wat dat betreft zou ik graag met je willen ruilen hoor! @ zogelukkig: haha.. jeps, hier ook! En idd, dat buikie begin ik ook te merken! met sokken aan doen of schoenen, dan denk ik ineens: he, dat zat er niet! hihi.. en een conditie van nix.. loop ik ff de trap op en neer, ben ik al weer bijna achter mn adem.. haha.. Energie te veel?! doe mij wat mee! kan hier nogsteeds, als ik wil, elke avond om 9 uur / half 10 naar bed tot de volgende dag 9 uur... Volgens mij vriend is hier de nesteldrang al begonnen! haha.. opruimen, opruimen, opruimen!
Meiden die een angelsound hebben! Waar hebben jullie die gekocht? Bij een babyzaak?Of online? Of via marktplaats? Ik wil ook een angelsound!
@horselover met 17 weken zwangerschap moet je het wel kunnen horen. in het begin dacht ik het wel eens te horen maar is me eigen hartslag en sinds 12 weken hoor ik de baby en dan die schopjes je ligt echt helemaal dubbel.ik heb hem online bij wehkamp besteld want dan weet ik zeker dat ik er een thuis krijg die het doet. hou met die dingen niet zo van marktplaats. @zogelukkig ik had het laatst ook aan de telefoon met me schoonmoeder bel ik der en zeg ik ja nu bel ik je maar weet niet meer waarvoor! krijg je als antwoord leuk he zwanger zijn Dat me buik in de weg begint te zitten merkte ik gister met douchen het scheren kon bijna niet meer bukken en me ..... niet meer zien @remmar die plok is ook zo lach wekkend. en ja dat stoeien dat ken ik en dan krampen ofzo hebben en dan voelt hij zich schuldig. me man durft ook niet meer bovenop me te gaan zitten als we aan het klieren zijn dan is ie bang dat ie de baby pijn doet.
@ horselover: ik heb hem besteld via... euh... ff zoeken hoor hoe ze heten.. vos healthshop gekocht. Zei hier toen iemand en daar was ie goedkoper (ja, blijf nederlands he?!) en super service! @ sabrina: haha... ja, dat benen en bikinilijn scheren onder de douche is hier ook geen succes meer! haha.. ga nu op de rand van het bad zitten, dat wil beter! haha.. (maarja, dan moet je wel eens hebben... hihi..) haha.. en da word ie buik alleen nog maar groter en groter! haha.. En die plokjes zijn echt grappig ja! ik dacht eerst: wat hoor ik toch!? haha.. Kramp heb ik niet zo snel (gelukkig) dus nog geen last van! haha.. maar kan het me wel voorstellen ja! hihi.. leuk he, dat je nu kunt zeggen: mn man!
Vos healthshop had ik idd zonet gekeken. Is wel de goedkoopste volgens mij! Wanneer had je het? Ging dat wel snel of was het alla H&M? 4 weken wachten
sorry, liet me ff gaan! haha.. Nee, haha.. was erg snel! had hem niet de volgende dag, maar de dag erna, geloof ik... dus idd, erg snel!
@remmar ik ben jaloers hier schijnt de zon en is super koud en dan ook af en toe regen bah bah bah klinkt super om man te zeggen we zijn elkaar er ook super mee aan het pesten. een bad heb ik helaas niet ik zei al tegen me man(haha is ie weer) dat als het echt niet meer lukt hij het mag doen. ene ik heb dus ook geen last van me darmen en me man geloofde het niet en nu zegt ie steeds tegen me buik hey drukte maker je bent je moeder niet! @horselover meid maakt niet uit waar je hem koopt als je hem maar hebt en hoop dat ie jouw net als mij ook gerust steld. hou je ons wel op de hoogte.
haha.. idd! hier borrelt mn buik er soms ook wat vanaf! erg grappig! (en dat zijn dan niet mn darmen! haha) Haha.. heb ook al tegen vriendlief gezegd, als ik er niet meer bij kan, dan moet jij me maar scheren! haha.. vind ie gelukkig geen probleem hihi.. Zou hij ook eens een probleem moeten vinden zeg!