Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ja bah dan lopen we op het laatst met allemaal een oerwoud en dan meot de verloskundige eerst alles opzij leggen en schijding maken anders ken ze er niet bij :) :) :) :)

2. Hey vrouwkes hier ben ik ook weer effe! :)

Heb vanmorgen naar een andere pretecho bureau gebeld hier in de buurt ... en daar was het goedkoper en met garantie! ;)
    Krijg nu een 2d echo van een half uur met 2 echo foto's , geslachtsbepaling ( als ze het niet kunnen zien wat niet vaak is dan mag ik voor niks terug komen) en dvd voor 60 euro!
    Bij die andere had ik 2d echo met geslachtsbepaling(geen garantie) 3 echo foto's en geen dvd maar video ( als ik dvd wil dan kost dat 10 euro meer) Dus dat zou dan 70 euro zijn!

Had als een afspraak staan voro 1 december bij die laatste maar heb die afgezegt en een afspraak gemaakt bij die gene die ik vanmorgen gebeld heb en kan aanstaande maandag al komen om 21.30 uur! :D
    Spannend he ............ :p

@Horselover: ik heb ook een soort van angelsound maar kan nog steeds niet zeggen dat ik de baby gehoord heb! Volgens mij heb ik ook echt ene slechte! Ga nu bij kijkshop de angelsound bestellen... dat is dezelfde als een vriendin van mij had en die deed het super! ;)

@Sabrina: Hahah komt bekend voor hoor van dat scheren! :)
    Heb er nu nog geen last van maar ken het van mijn andere zwangerschap!
    Mijn man hield het toen beneden in model voor mij vanaf de 25ste week :) :) :)

@Zogelukkig: Fijn dat je je beterder voelt!
    ik ben nog steeds alleen maar moeeee

@Remmar : komt bekend voor mijn man denkt ook soms dat ik al nesteldrang heb :confused: :(

@Sneeuw waar ? Zo mooi maar hier niks te zien! De zon komt door en het stormt hier echt flink :(

3. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames...

hier wordt het ook moeilijker in de douch.. haha.. iedereen zegt nou tegen me: je begint het nu te zien he? ik zag het al 5 weken geleden.. hahaha

maar me buik groeit hard.. s'avonds is hij groter dan overdag.. raar zeg!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Whahahahaha! aaaaaan neeee! bah, gadsie.. sorry, maar moet er niet aan denken! hihi... :)

@ marloes22: oh, dat is helemaal super! en maandag all! :confused: wouw! geweldig joh!

Fijn he, die mannen?! :( haha..

ff bewijs dat t hier heeft gesneeuwd:

5. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    :D :D :D :D :D
    kan je vlechtjes maken,

of dreads ook stoer :D

Of opsteken met pareltjes

knotje

spikes ook leuk

:rolleyes: :rolleyes: :D :D
    sorry draaf ook door

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hahahaha.. :) :) :) hahaha.... zie het al zo voor me!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Iiiiieeeeuuuw! Dan maar op de tast hoor! Hahaha

8. @Remmar: Al een sneeuwpop gemaakt ? :)

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha... :)
    De sneeuw is alweer weg.. :( tis alleen maar van die vieze natte sneeuw! bah! maar het leek toch wel leuk! niet?! ;)

10. he jammer hahaha :)
    Maar idd jij hebt het wel kunnen zien en wij hier niet :(

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aaaah... ja, stom he?! op ander deel van het forum hadden we het er ook al over.. sommigen hebben stralende zon en hier sneeuwt t elke keer! hihi.. nu weer! tis elke keer in buitjes, maar staat wel gezellig moek zeggen..
    Daarom hak ook ff een foto gedaan, kunnen jullie meegenieten ;) hihi.. :)

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ook wij hebben hier sneeuw gehad!
    Maar het grootste gedeelte van de middag hagel.. Met enorme wind!
    Echt weer om lekker bij de houtkachel te zitten!

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Wou jullie even vlug laten weten dat met onze beeb alles perfect in orde is.
    We zijn net terug van de gynea. De nekplooimeting was 0.19 cm dus perfect in orde. :D
    Onze beeb was zo mooi :eek: , enorm aan het bewegen en aan het drinken. Zóó lief om te zien.
    Ben terug weg want wij moeten nu snel naar onze architect. Er staan verbouwingen voor de deur :)

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hè hè, eindelijk weekend.! En dat terwijl ik maar 1,5 dag heb gewerkt deze week. Erg hè.? Ik mag niet klagen hoor. Had ook nog zoveel overuren.
    Nu even heerlijk op de bank voordat manlief met onze dochter thuis komt.
    Voel me weer iets beter gelukkig.

@Remmar, hier sneeuwt het ook. :D
    (helaas kan je er geen sneeuwpop van maken)
    Fijn dat je je weer beter voelt. Het gaat idd wel snel hè? Jij bent al bijna op de helft.

@Marloes, wat goed zeg. Spannend hoor dat je maandag al een afspraak hebt. Laat je het ons weten wat het wordt?
    Ben erg benieuwd. Ik wil ook, maar helaas wil mn vriend dat niet.

@Horselover, ja lijkt me lekker voor de houtkachel met dit weer, helaas hebben wij die niet. (snik)

Wat leuk dat er steeds meer meiden de kleine voelen. Ik voel het nu ook veel vaker, vooral als ik lekker op de bank lig 's avonds.
    Heerlijk gevoel is dat.!

Het is wel steeds moeilijker idd om daar beneden een beetje netjes te houden. De vorige keer hield mn vriend er een spiegeltje bij. Zo kon ik het tot het laatst zelf bijhouden.
    En dan ben je bevallen en dan durf je de eerste tijd niet te scheren en wordt het alsnog een oerwoud. haha.. :)

Ik heb donderdag de laatste flessen gekregen. Heb het ook gehad.
    Ook ik heb het graag gedaan, maar ben erg blij dat donderdag de laatste ophaaldag is.. :D

@Evy, gefeliciteerd met de uitslag.! Lekker genieten.!

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Evy: gefeli met de uitslag; toch spannend zoiets!

Brrrr, wat is het koud zeg, 't is nu echt winter vind ik!

Ik kwam vanmiddag een kennis tegen in de stad en die keek echt naar mijn buik, dus ik moest het wel vertellen, dus ik zeg hoe ver ik ben, zegt ze: waaat? Je lijkt wel 5 maanden....

Over scheren: ja, dat gaat nog wel, maar voor hoelang? Kom ik meteen weer met een rare vraag: ik heb sinds de zwangerschap last van sneller terugkerende en ook ingroeiende haartjes. Alles rood en ontstoken, echt heel naar, had ik anders nooit! Ik heb al creme geprobeerd, scheerolie, maar niks helpt, snik.....
    Dus ik zat te denken om me maar te laten harsen tegen het einde, zo lekker fris tussen de benen, hihi, maar volgens een vriendin van mij doet dat hartstikke zeer en kan je daarmee spontaan de bevalling opwekken van de schrik!
    Dus wat nu?

16. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    heb je al eens ontharingscreme geprobeerd? werkt prima over het algemeen, 3 minuten laten inwerken en dan afspoelen! geen ongegroeide haartjes meer en geen irritaties. ideaal dus.

gr laura

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Bah, wat is het toch donker! Nu al erg donker, bijna nacht, maar hele dagf al donker.

@evy77: natuurlijk duimen we voor je

@ horselover: ik krijg mijn angelsound bij een abbonement op kinderen, maar dat was een dik jaar geleden.

Ik heb helaas geen extra energie gekregen. Niet meer zo moe als 2/3 week geleden toen ik zelfs een week thuis gezeten heb, maar ook niet dat ik nu nog energie heb voor huishouden naast m'n werk en de verzorging van m'n dochter.
    De nesteldrang is bij mij verzameldrang. Helaas geen schoonmaakwoede.......Ik heb dus alles in huis (tot aan de vitamine D en K voor de baby toe....haha), maar schoonmaken kost me te veel energie. Terwijl het wel een beetje nodig is.

Het scheren valt me nu nog mee, maar moet binnenkort toch echt weer op de rand van het bad. In mijn vorige zwangerschap heb ik zelf nog gewoon geschoren tot en met 34 en een halve week (met met 35 weken bevallen).
    Maar wacht maar tot je straks de grootste moeite moet doen om je sokken aan en uit te krijgen! Dat moet elke dag weer!

M'n dochtertje zit "Teletubbies"te kijken. Zo leuk! Zij vind het leuk en lacht, gilt en beweegt mee. Als het zonnetje met de lachende baby in beeld komt, schtert ze het uit! Zo leuk om te zien!

18. Tip : bij de Drogist DA hebben ze spul wat je moet gebruiken na het scheren/ontharen!
    Dat moet je erna met een watje opdeppen!
    Kan wel prikken de eerste keren !
    Het is speciaal tegen irritaties en ingroeiende haartjes ;)
    Had er eerst ook regelmatig last van en dat spul helpt echt!
    Weet zo de nama niet meer ervan maar zit in een klein blauw flesje met goude dop! Maar ze zullen in de winkel wel snappen wat je bedoeld als je het uitlegt ;)

19. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Evy: wat super om te horen! En het was vast weer fantastisch om de kleine te mogen zien! :D
    Ik zie nou al uit naar de 20 weken echo! :whistle:

Joki: fijn te horen dat jeje weer wat beter voelt! =D>
    Wil het werken verder nog wel?
    En het is toch ook wel eens heerlijk om even te bankhangen samen met je kroost! :)

Bianca: mooie naam trouwens Doutzen! :thumup:
    Wat balen dat je energie wat op is! Maar goed om jezelf denken! Haha het is dus een vrolijk meisje...En dat vinden kinderen vaak erg leuk he de tubbies.
    En het verbaast mij ook altijd hoe snel ze de namen onthouden van de tubbies!
    Geniet er maar lekker van! :)

Over scheren: dat gaat nog goed, vanmiddag nog gedaan. . Ik ga gewoon op de grond zitten benen wijd en gaan met die banaan. :confused: ..
    Alleen moet ik niet te lang zitten want dan beginnen mijn bekken te zeuren. :(
    Maar ook ik het vriendlief verteld dat hij het over een x aantal maanden mag doen.
    Daar kijkt ie nou al naar uit! \:D/

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Horselover ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(:
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    5 mei
    * webmiertje ~ 3de kindje
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-#
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV [-X
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV
    13 mei
    * Tinke ~ PZH ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ :(:
    16 mei
    * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV
    * Mama nel ~ 2de kindje
    * Belinda203 ~ 1ste kindje
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    * Pien1980 ~ 1ste kindje
    * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Hester86 ~ 1ste kindje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    * Lily2006, 1ste kindje ~ TB ~ BV
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-#
    * Sinada, 1ste kindje ~ BV
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind)

Er zijn op dit moment 60mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie.
    Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 5 geen idee, 8 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen
    Geslacht: 8 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten)

Afspraken
    * 24 november: Sabrina1984, controle vk ~ Kippie75, controle vk, 9:00 uur
    * 25 november: Majkuh, controle vk, 9:00 uur
    * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk ~ Horselover, 3e controle vk, 11:40 uur ~ Roosje75, afspraak vk
    * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren)
    * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur ~ Natasssie, afspraak vk en geslachtsbepaling
    * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur
    * 3 december: Rce86, pretecho (en geslachtsbepaling)
    * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) ~ MamaSuusjuh, afspraak vk, 18:30 uur
    * 5 december: Jinky, 3e echo ~ Manny, afspraak vk, 15:30 uur
    * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)~ Sab85, controle vk, 14.45 uur 17,4 wkn~ Sab85, pretecho en geslachtsbepaling, 20.40 uur.
    * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk ~ Lana81, controle VK, 8.50 uur ~ Sheila82, controle vk + 20 weken echo (19,4 wkn)
    * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk~ Sinada, pretecho oja en ook mannetje jarig.
    * 12 december: Bianca84, afspraak gyn, 9:30 uur ~ Sarahmei09, echo, 17:45 uur ~ Kippie75, 20 weken echo, 12:00 uur
    * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur ~ Sinada, controle Vk
    * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)`Sim80, afspraak vk ~ Sim80, 20 wkn echo~ Me78, 20 wkn echo, 9.30 uur.
    * 17 december: Marooz, afspraak VK ~ Draadje, controle vk, 13.00 uur ~ JoMi, 4de controle VK, 15.45 ~ Lana81, 20 wkn echo 18.30 uur ~ Horselover, 20 weken echo
    * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur
    * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur
    * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo
    * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10:30 uur
    * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur ~ Makjuh, 20 wkn echo, 11.00 uur
    * 31 december: Sab85, 20 wkn echo (20,6 wkn) 11:00 uur
    * 5 januari: JoMi, afspraak 20 wkn echo, 15.45 uur~ Sinada,SEO.
    * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo

De aanpassingen zijn:
    @ Me78, bedankt voor de felicitaties hoor, je afspraak staat erbij.
    @ Sinada, je staat er helemaal op hoor, welkom
    @ Roosje75, heb je afspraak op 26 nov gezet, klopt dit. Omdat je deze week ook was geweest. Of bedoelde je december.. Mocht het niet kloppen hoor ik het wel.
    @ Majkuh, je 20 wkn echo staat erbij.
    @ JoMi, heb het aangepast

Deel Deze Pagina