Da's een goede tip! Heb creme ook al geprobeerd Laura, zelfde probleem helaas. Komt het dan echt niet snel terug, Marloes? Stel je scheert 1 dag voor de bevalling, dan heb ik nu al de volgende dag stoppeltjes, echt stom! Manlief zegt; gewoon laten groeien die boel, lekker boeien, ja, die is daar heel makkelijk in hoor!
Haaaaaaaaai dames! FF vrolijke man spammen: Oke nu dat is gebeurd ff back to the story's. -Kinderkamer: Deze beeb krijgt onze man zijn kamertje. Die is lichtgroen en ik heb er zelf een muurschildering op gemaakt toendertijd. Wat onze man krijgt zijn we nog niet over uit.... Auto's of misschien dieren n.a.v. ons Afrika avontuur. We zijn er nog niet over uit. Vriendin kwam vandaag langs. Goh je was vorige keer veel dikker... HIHI ja dat klopt nogsteeds geen zw-kleding nodig. Dat was wel eens anders HIHI. Ga wel al vanaf deze week zw-schap zwemmen. Zó'n zin weer in met ' dikke' meiden babbelen. -Daaronder....Probeer het gewoon bij te houden. Vorige keer had ik er de laatsten weken echt de pest in kon er echt niets meer mee en heb het laten varen. (Als ik af en toe die programma's zie denk ik jeeeeemig niet normaal meer zo'n bos... en dan er ook nog mee op tv....) Gelukkig groeit het niet te hard. (En ik ga er echt niet mee op tv hoor) @Marloes: Spannend. Laat je het weten? @Evy & Dancevalley: Mooi dat alles goed is dames! @Horselover & Remmar: Ik wil ook sneeuw! Ooooooooooooooh gatenkaas weet het echt niet meer..... sorry. @Iedereen: ZWAAI....
Werkt helaas alleen tegen irritaties en ingroeiende haartjes! Zorgt er dus niet voor dat het langer stoppelloos blijft helaas... Dan zal je idd toch moeten harsen maar ik moet er niet aan denken oeiiiiiiii oeiiii
Dankje zogelukkig. Ik ben er zelf ook heel blij mee Oja iemand vroeg naar mijn mini-depressie. (Ik noem het ff zo). Ik weet niet zozeer waar het vandaan kwam heb het nog niet eerder ondervonden. Ik denk wel dat het werk ermee te maken heeft. Wij lijden namelijk erg onder de economische crisis. (Horeca) Doordat mensen uit angst nu de hand op de knip houden merken wij dat duidelijk in de boekingen. Ik had mijn 'nieuws' hier verteld voor mijn nieuwe contractbespreking. Wij zijn een klein bedrijf (3 medewerkers) en wilde niet na mijn nieuw contract zeggen: oja ik ben zwanger. Ik heb gelukkig wel weer een nieuw contract gehad, dat loopt t/m mijn zwangerschapsverlof dus wat dat betreft zit ik safe. Maar de kans bestaat dat we daarna niet meer bestaan zeg maar. Ligt er helemaal aan of Nederland een wat positivere instelling krijgt. Maar er zijn wel aardig wat beslissingen gemaakt die direct gevolgen hebben voor ons. En 1 van mijn collega's stopt ermee. (De enige full-timer) @Marloes: Harsen! WOW bikkel, ben je dat echt aan het overwegen? Of betekend 'moet er niet aan denken'- dat doe ik dus niet...?
Iedereen over dat scheren. Stomme vraag, maar is het altijd kaal bij jullie dan? Ik maak het meestal alleen korter. Kaal wordt vaak zo lelijk met stoppels enzo.
@Rian: Ik varieer Streepje, gewoon netjes kort soms echt glad, beetje afhankelijk van mijn mood.... HAHA wat een onderwerp.. @Daggie: hmmmm tv? Zit op mijn werk nogsteeds. volgens mij geen zin vandaag..... Hmm Popstars?
@Bianca, leuk hè dat die kleintjes iets zo leuk vinden. Mijn dochtertje vind de teletubbies ook zo geweldig. Als ze 's ochtends wakker wordt zegt ze al "lala, bo". Ze kan de "p" nog niet zeggen. Echt zo schattig. @horselover, Het werken gaat nog wel. Doe gewoon rustig aan. Gelukkig doen mn collega's alles voor me. Ze zijn heel lief.! @dolgelukkig, wat een vrolijk mannetje heb je.! Geweldige foto. @zogelukkig, het harsen doet wel pijn, maar als je het vaker doet wordt de pijn minder. Heb jaren geharst, mn benen, oksels en bikinilijn. En dan deed ik het ook nog zelf. Nu heb ik het al een paar jaar niet meer gedaan. Scheren is makkelijker. haha.. @Rian, ik wil er wel een beetje netjes bijlopen. dus om de dag ongeveer gaat hier er het mes overheen. @Daggie, ik ga straks ranking te stars kijken. Vind ik erg leuk. Verder is er weinig op helaas.
Hele lange reacties gemaakt, 1 verkeerd toetsje en weg....... Nu weer opnieuw. @ Nieuwe mama's, gefeliciteerd en welkom! @ Dancevalley, gefeliciteerd met je goede uitslag! @ OemHudaifa, waar gaat je man heen? Wat vervelend dat iedereen zo doet, sterkte ermee! @ Majkuh, wat rot dat je al zoveel last heb van je bekken, hoop dat het een beetje beperkt blijft! @ Evy, gefeliciteerd met de goede uitslag! @ Remmar, gaaf dat het bij jullie hebt gesneeuwd! Bij ons alleen hagel en harde wind.. @ Babykamer, ben wel een beetje jaloers op de dames die al zijn begonnen of klaar zijn. Wij kunnen elk moment gaan verhuizen, dus koop ook nog niet te veel, want zou alles weer mee moeten.. Beetje balen.. @ Marloes, spannend de echo maandag! @ Zogelukkig, wat een plaatje, wat een heerlijk lachend gezichtje! Er was iemand die de mening vroeg over een lijst met namen. Daar zat de naam Phelix bij, nu las ik vandaag dat 30 mei Felix dag is! Als het zou kunnen met uitgerekende datum, zou het wel erg grappig zijn.. Ik heb het nog steeds erg koud en erg moe. Ook veel harde buiken en menstruatie achtige pijn, hebben jullie daar ook last van? Verder zijn we met de surprise bezig, pff wel leuk maar wat een gedoe altijd.. En m'n schoonzusje is morgen uitgerekend, dus spannend mijn eerste nichtje of neefje!
vriendlief is hier ook weg.. zit me dus ook te vervelen.. bah.. ook niets op tv.. Tis dat je net niet in de buurt woont, anders was ik ff langs gekomen haha.. komt vanaaf wel een spannende film op tv, maar durf het niet alleen te kijken.. hihi.. @ scheren: zelfde als dolgelukkig zegt eigenlijk.. btje afhankelijk van mn mood haha.. Vriendin van me heeft laatst een brazilian wax laten doen! kweenie of ik dat zou durven?! volgens haar wel.. haha.. Wat een dottig kindje trouwens! @ moontje: hier ook wel eens die kramperige pijn.. maar volgens mij is het nu dat mn freubel ergens tegenaan zit te trappelen vanuit binnen.. of zou dat niet kunnen?!
17 weken! de tijd vliegt! Scheren? hahahah ehmmmm.... die van mij heeft al een tijdje geen mse gezien ben ik bang! hahaha... ohhh wel erg eigenlijk, nog even en er kunnen echt vlechtjes in! Maaike ook ik ben een ducky aan het worden hoor! die bekken van mij zijn geen pretje! maar alles voor de kleine kerel, die echt mega druk is trouwens~ik voel hem heel veel! zo leuk, en gezellig! Remmar hier heeft het ook de hele dag gesneeuwd hoor! alleen jammer idd dat het niet is blijven liggen! Nog net niet koud genoeg voor helaas! ehm wat heb ik nog meer voorbij zien komen? babykamer! die van ons wordt wit, met limegroen, en zilver! ik ben heel benieuwd! Morgen gan we hier iig echt aan de slag!
vind ik ook eng! hahaha heb ook nog zin in wat lekkers.. maar hebben niks.. voel me ook nog eenzaam.. hahaha erg he!
waar heb je trek in? ben momenteel tucjes aan het eten! ook lekker hihi.. aaaaah.. ja, wel een btje er he?! hihi.. vind het ook wel eens lekker hoor.. lekker avondje op de bank hangen, tv lekker aan.. joggingbroek aan, slobbertrui en dikke sokken! heerlijk! @ marooz: hihi.. begin hier ook al te waggelen.. niet grappig! haha.. Schaam je, dat je je zolang niet geschoren hebt haha.. geintje hoor!
hey meiden was ik weer wat een leuke reacties over het scheren. @zogelukkig ik doe wel eens na het scheren billen creme van de zwitsal op ruikt je doos lekker en fris en lekker glad en geen uitslag. @rian bij mij is wel alles kaal vind het zo smerig haar moet alleen op me hoofd en meer niet. er zijn vrouwen die het wel bovenop scheren maar tussen de benen laten staan maar zelfs dat haal ik weg @remmar met die kleding is voor jouw avondje bank hangen ik zie er elke avond zo charmant uit! en dan samen met me man vinden we heerlijk.
@Sabrina: Ja klopt van die bodylotion van zwitsal! Werkt erg goed doe ik ook meestal... @scheren... ook hier gebeurt dat ! Ben ook niet van het harige hoor Gewoon streepje en kort... En idd stoppels houd je niet tegen jammer genoeg maar zorg altijd wel dat ik dan meteen weer scheer @ lekkers : O hihi ik zit aan de pringles... ik heb trouwens de laatste tijd heel vaak dat ik het gevoel heb dat de kleine op mijn blaas ligt te springen... mijn blaas voelt dan super gevoelig aan en zwaar... Net zoals je moet plassen alleen moet je niet! Ongi achtige buikpijn heb ik deze week ook veel gehad! Niet leuk maar schijnt vaker te zijn.... Kijk idd uit naar maandag ... hopelijk ligt de kleine er dan ook goed voor