Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hahahahaha ja ja ik schaam me diep! :) Maar met die rug, en de steeds groter wordende buik lukt het me echt niet! Misschien mijn vent eens vragen? hahahah nee ik beloof dat ik het zal bijwerken ok? ;)

Net ook lekker aan de toastjes gezeten bij mijn zus, had ze filet a. gehaald! verdikkeme! hahaha was ze even vergeten dat ik dat dus niet mag hebben! hahahaha

nou meiden, de hagel komt hier met bakken uit de lucht en het is -3, dus ik kruip lekker mijn bedje in! tot morgen!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik krijg weer BI :( baal echt enorm.......

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @marloes22 ik gebruik de billen creme voor me schaamstreek en de lotion voor me benen.pringles ow doe maar ik eet alles door elkaar maar nu niet veel meer heb genoeg gebak op van de week.wel leuk dat je maandag al die echo heb ik moet nog zolang wachten pffff.

@marooz je kan niet achterblijven hoor dan krijg je van die rare dingen zoals rian en remmar zeiden.erg he rauw vlees wat je niet mag.
    ik heb ook nog eens dat ik er nu extra trek in heb.

@majkuh sorry maar wat is BI?

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    BI is bekken instabiliteit sabrina.... en ik begin er helaas ook al last van te krijgen! Balen maaike....

Verder iedereen een heel prettig weekend!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @marooz ow volgens mij is dat niet lekker.
    ik heb er wel eens van gehoord maar geen ervaring mee.
    kunnen ze er niks aan doen?

prettig weekend

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hier heet het vanacht en vamochtend gesneeuwd...wel natte sneeuw hoor maar de daken zijn nog wel wit :D Ben even met mn meissie buiten geweest vanochtend (dik ingepakt, haha) ze vond het maar raar, haha

Ik ben gelukkig weer opgeknapt, heb 1,5 dag last gehad van flinke hoofdpijn...zo pijnlijk! Gister toch maar een parecetamol ingenomen (ik neem liever niks in, maar lag al een hele tijd in bed en 1,5 dag vond ik wle wat lang..had vk nog gebeld voor de zekerheid)

Over het scheren: dat gaat hier ook al lastig..laat het anders manlief weer gewoon doen.

Vervelend zeg, meiden met bi..kan erg pijnlijk zijn!
    Ik heb wel veel last van bandenpijn met draaien in bed...moet dat echt voorzichtig doen en opstaan ook...

Ik smeer mijn buik ook iedere avond in met Mothersoil..zo fijn spul is dat!Ik gebruik ook wel creme van Palmers tegen striemen, gewoon omdat het zo lekker smeert en dit prettig aanvoelt voor de steeds strakkere huid. Creme doe ik meestal s ochtends, trekt wat makkelijker in anders zit er snel olie op mn kleding.

Marloes: dat heb ik ook wel eens, dan voel ik goed dat de kleine mijn blaas als spingkussentje gebruikt...raar gevoel en idd alsof je moet plassen!

Remmar: heerlijk he, tucjes :D
    Ik heb nu steeds veel zin in 'snoeptomaatjes' (cherry tomaatjes) en kiwi's! heerlijk!En oja...zoute popcorn...mijn bloeddruk is prima maar moet dus wel opletten dat als mn bloedduk hoger ios, dit niet meer zo verstandig is...maar heb nog nooit hoge bloeddruk gehad.

Marooz: toasjes zijn lekker maar wel met iets erop wat je mag :D :D Ik vind brie altijd wel lekker maar kijk altijd wel een paar keer op de verpakking of het echt geen au lait cru is..en ja, ik weet: in nederland zijn eigenlijk alle kaasjes bijna wel veilig te eten voor zwangere vrouwen, geen au lait cru dus. Al heb ik al heel lang geen brie op hoor, haha. Ik ben wel gek op een stokbroodje pate, die heb ik al 1 op, en nu moet ik dus wachten tot na mn bevalling (ik weet dta je af en toe best pate mag, maar doe dat liever niet, dat ene broodje was genoeg en daar meot ik het voorlopig mee doen, haha)

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd...
    Oja, uitslag van nt meting was 1:5800....prima dus.
    Wat was bij jullie eigenlijk de uitslag, voor wie het gedaan hebben? Nekplooi was 0,1 mm

Dolgelukkig: wat een lief en mooi mannetje, en zo lekker vrolijk! Leuk!
    Ik wil ook wel even mn moppie showen! :D

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Over down under: ik scheer maar 1x per week (las dat iemand hier om de dag scheert; pffff, kost me te veel tijd). Benen, oksels en "down under" (niet helemaal kaal). Als ik een weekje oversla, vind ik het extra fijn om het weer te scheren. Ik vind t vooral prettig om m'n benen te voelen als t net geschoren is.

Maar wel goeie tip over t smeren. Gebruiken jullie dan Switsal billencreme voor "down under"en Switsal bobylotion voor de benen?

8. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Joepie! :D

Heb net het hartje voor het eerst kunnen horen met de angelsound!

Smelt.....

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @bianca84 ik gebruik zwitsal billencreme voor schaam gedeelte :confused:
    en de lotion voor de benen ik ben verslaafd aan zwitsal vind het zo lekker ruiken en je krijgt ook geen uitslag als je er gevoelig voor bent natuurlijk.

@rainbow78gaaf is dat he om het te horen! ik kan ook elke dag wel ff luisteren maar moet er niet verslaafd aan worden.

@all ik ga nu weer een nieuwe buikfoto plaatsen in me album.

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    lekker ding syl, schatje!

BI is niets aan te doen, onder invloed van je hormonen verweken al je spieren en banden waardoor je lijf enorm hard moet werken o alles bi elkaar te houden, de enige remedie is RUST (handig als je 4 kids hebt en werk zucht)

bij de vorige kon i niet eens meer zelf mijn bed uitkomen......geen grapje......

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Rainbow: mooi is dat he!

Sabrina: mooi buikje! Zal nu wel steeds sneller gaan groeien!

Majkuh: bedankt! :D *trots is*
    BI lijkt me idd erg vervelend en idd helemaal als je al kinderen hebt en ook nog werkt...probeer toch maar zoveel mogelijk rustig aan te doen hoor, en als het werken niet meer lukt stoppen..je gezondheid en die van de kleine zijn wel het belangrijkste! (ik weet het, stoppen met werken is niet makkelijk, ik ben ook zo iemand die dat zo vervelend vond voor collega;s enzo, inmiddels ben ik alweer een hele tijd thuisblijfmama, vanaf het begin eigenlijk. Maar zelf met mn kleine meisje vind ik het nu soms al zo zwaar (veel tillen) en heb dan ook iedere avond last van mn buik, wel rust ik dan hoor, zoveel als het kan, want dan is mn mn thuis.

Liefs
    Syl

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ik hou het ook liever lekker kort en niet kaal, voelt zo ongemakkelijk wanneer het begint te groeien.

Kinderkamer: wij gaan eerst een lekker rondkijken en beslissen pas naar het einde toe.
    Gaan aan ons huisje bijbouwen en op dit moment hebben we eigenlijk een kamer te kort. Dochtertje van m'n vriend heeft haar eigen kamer en ik vind niet dat ze die moet delen (dan wordt het zo klein). Dus voorlopig een hoekje inrichten als babyhoekje.
    Verbouwingen staan voor de deur op het moment dat ik moet bevallen dus het zal nog druk druk druk worden.

Rugklachten: ik heb de laatste tijd echt veel last van m'n hernia.
    Zal binnenkort eens een afspraak maken voor m'n zwangerschapskiné.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier ff kort berichtje.

Vanmiddag om 17.00 gaan mijn vriend en ik naar onze vrienden. Gaan wij de commode, wieg en ledikant ophalen die ik daar had liggen. In mijn oude huisje heb ik nml geen zolder.

Daarna gaan wij naar mijn moeder en haar man, as pake en beppe. Daar blijven wij ook eten. Ook gaan wij daar ff de foto's via email naar mij sturen zodat ik vanavond of morgen buikfoto's en kinderwagen in mijn album kan zetten.

Probeer vanaf morgen weer zoveel mogelijk op iedereente reageren. Afgelopen week geen tijd gehad ivm avonddienst. Geen zin meer om een hele week reacties achteraf te geven. Excuus hiervoor.

Vandaag wel ff lekker uitgeslapen, maar moeheid is best wel erg na zo'n zwaar weekje. Maandag of dinsdag maar ff op het werk erover hebben om mij uit de avonddiensten te halen.

Iedereen alvast wel een goed weekend.

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @sabrina; mooi buikje hoor! Groeit het bij jullie ook ineens zo hard!?
    @syl; ja ik mis al die lekkere dingetjes echt, ben een enorme vlkeeseter, en een biefstukje of carpaccio... mmm... water staat me in de mond!
    Wat een heerlijk meisje trouwens!
    @rainbow; mooi is dat heh? Nu ik de kleine kerel vaak begin te voelen is dat ook echt een opluchting hoor! En dat hartje...heerlijk die bevestiging!
    @maaike; naar hoor van de BI, ik hoop dat de gradatie van de vorige keer je bespaard blijft meid, en mezelf ook eigenlijk! soms zeurt mijn heupen zo erg, dat ik me niet eens uit de bank kan hijsen... dus zie het wel een beetje somber in! :cry: :)
    @evy; wat naar van je rug, doe maar erg rustig aan meis... dat is het enige wat schijnt te helpen bij mij iig... dus op tijd je grenzen respecteren!
    @jomi; heel veel plezier vandaag! en ben benieuwd naar de foto's!

ego; kleine kerel is druk! zo druk dat ik hem regelmatig voel draaien, en schoppen, en zelfs dit al voor buitenstaaders met de hand te voelen is! Bij meerdere mensen al gelukt! Hij is zo sterk dat je het erg goed voelt! hahaha maar wel heerlijk hoor, die bevestiging van binnenuit!

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hoi allemaal, ik ben er weer!

Een lekker weekje in nederland gehad, maar wel zeer vermoeiend zo'n cursus.... zoonlief is lekker verwend bij opa en oma. nu even bijkomen, de vliegreis terug was zwaar, ruim vertraagd...

Ik voel de baby wel af en toe , maar heel weinig eigenlijk. ik voel me iets beter, maar voel me nu eigenlijk echt niet meer zwanger. ik heb ook echt het idee dat mijn buik amper groter wordt. irritant dat ik pas over een maand of zo weer eens een afspraak heb.. maar ik neem aan dat alles wel gewoon goed is, ik ben ook zoveel minder bezig met deze zwangerschap dan de vorige. grote broer eist zoveel aandacht op...

ik heb nog niet echt bijgelezen, dus nog niet echt reacties op jullie dames. als ik tijd heb probeer ik wel wat bij te lezen, maar het is zoveel als je een week bent weggeweest!

16. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @update nieuwe buikfoto's en mijn nieuwe aankoop
    mutsy kinderwagen, coffee :):):):)

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Manny: wat een mooie buik! Prachtig en al een hele buik he voor 15 weken ! Leuk zeg!

Ik heb gister de angelsound besteld online,en vandaag had ik het al binnen!
    Vanavond natuurlijk even uitgeprobeerd! En super zeg ik hoorde het hartje heel duidelijk, en soms een schop (denk ik)!
    Echt heeeeel leuk om te horen!
    Ik zal het vanavond als we op bed gaan vriendlief even laten horen.

Wat gaat dit topic snel zeg!
    Ik heb al wel bij gelezen maar ik ben de helft al weer vergeten om te reageren!

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden

pffff kan je lekker uitslapen op zondag morgen en word je weer wakker om te plassen en steken in je buik.
    ik word er wel gek van hoor..... :cry: maar dan voel je die kleine weer bewegen en dan ben je weer happy :p

@majkuh jeetje meid wat klote zeg.vooral als er niks aan te doen is heb je er ook last van buiten je zwangerschap?

@sheila82 ik merk dat er elke week weer wat bij is gekomen.

@jomi maakt niet uit als je ff niet reageerd.
    lekker aangeven op je werk dat je het niet meer red en dan moeten ze een oplossing vinden heb ik ook gedaan en ik ben blij dat ik het heb gedaan.

@marooz ja eerst vond ik wel dat ik snel wat zag maar nu gaat het echt hard.
    ik merk zelfs dat ik me normale truitjes niet normaal meer aankan want dan kijk je tegen de rand van de zwangerschapsbroek aan.
    dus heb nu oplossing buikband eroverheen en klaar.

@manny jij heb ook al een lekkere buik.
    is dit je eerste of tweede?

@horselover gaaf he dat je het hartje hoort! die plopjes of hard geluid wat je tussendoor hoort is inderdaad een schopje.

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

@Sabrina, ja wen er maar vast aan dat uitslapen echt voorbij is. Het lijkt me heerlijk om weer eens uit te kunnen slapen.
    Om half 6 is het hier elke dag al feest. :confused:
    Het gaat wel wennen hoor.
    Mooi buikje hoor!

@Horselover wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord. Ik zou aan de ene kant ook wel zo'n ding willen, maar als ik dan een keer niks hoor ben ik erg in paniek denk ik. Dus toch maar niet en netjes wachten op de controles.

@Manny, mooie wagen hoor. Leuk hè om zulke dingen te kopen. Wanneer krijg je hem?
    Mooie buikfoto.!

@Kaatje, ik ken het hoor, mn buik groeit nauwelijks, zeggen collega's ook. Voel me verder goed en niet echt zwanger. Moet ook nog 3 weken wachten voordat ik weer een controle hebt.
    Heb je nog wel een beetje kunnen shoppen in NL? Of was je te druk met de cursus?

@Syl, wat een mooi meisje heb je.

@Marooz, wat heerlijk dat je het al vaak voelt. Ook leuk dat het van buitenaf al te voelen is. Ik voelde dat bij mn dochter ook al heel snel.
    Nu voel ik nog steeds af en to gekriebel. Kan niet wachten tot het echte getrap gaat beginnen.

@Jomi, lekker tijd voor jezelf nemen hoor. Ik hoop dat je wat kan regelen op je werk. Wel aan jezelf n de kleine denken hoor.!

@Majkuh, wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat het erg zwaar voor je is. Knuff..

@Mamasan, hoe is het met je zoontje?
    Wat erg zeg van die arts. Wat ga je nu doen?

Ik krijg vandaag visite, ben morgen jarig :D
    Heb er alleen geen zin in. Al die drukte!
    Moet maar snel gaan douchen en de boel een beetje aan kant maken. Fijne zondag allemaal.

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    even kort zit in de lounge van een hotel in rotterdam. We gaan zo uirchecken en dan naar mijn opa en oma in wassenaar, dan verjaardag in utrecht en dan moet vriendje vanaaf nog werken!

Maak me beetje zorgen ben gister ongeveer een half uurin een best warm bad geweest en doe dat eigenlijk nooit. Nu voel ik de kleine niet meer ( nooit smorgens maar gisteravond ook niet) maak me toch een beetje ongerust .....

Deel Deze Pagina