Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik heb even wat foto's in album geplaatst.
    Van kinderwagen en van mijn buik.

Nu ff eten, vanmiddag naar intratuin en commode inelkaar zetten.

2. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    @ Majkuh, Ik ga geregeld in een erg warm bad, heerlijk!
    Dit kan gerust. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

3. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Heb van de week ook foto's van buik en kinderwagen in mijn album geplaatst.

Ga nu met de kids naar het Sinterklaasfeest, Djumbo komt er ook optreden en er zijn een hoop dingen georganiseerd, feestje vieren!

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Scheren, tsja kan niet achterblijven met het scheerverhaal, hihi. Ook hier scheren we regelmatig, ong elke 3-4 dagen. Niet helemaal kaal, maar klein driehoekje, de rest benen en oksels helemaal kaal. Benen en zo gaat nog wel, maar daar wordt het toch steeds moeilijker.. Weet nog niet zo goed hoe ik het moet gaan oplossen.. Spiegeltje, m'n mannetje?..

@ Remmar, nee het voelt als een soort lichte weeen. Heb het denk nu 3 wk en dan voel ik eerst de 'kramp' en dan volgt er een harde buik, denk zeker 4-5 keer op een dag. Vaak wel meer... Vraag het dinsdag effe aan vk ;)

@ Maaike, joh wat vervelend zeg.. Hoop dat het niet zo erg meer wordt als de vorige keer.

@ Sheila, Wat een mooi meisje, heerlijk die lach!

@ Rainbow, gaaf zeg dt je die kleine heb gehoord.

@ Buikfoto's wat leuk om zo de groeiende buikjes te volgen!

@ JoMi, ben benieuwd naar de foto's.

@ Evy, sterkte met je rug.

@ Marooz, wat gaaf dat andere het ook kunnen voelen. Hier een klein eigenwijsje. Elke keer als ik of m'n ventje met zijn hand komt, houdt de kleine op, hihi.

@ Horselover, echt gaaf dat je het zo duidelijk hoort. Wij hebben er ook een besteld!

@ Joki, al vast gefeliciteerd!

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Mooie foto's Webmiertje en wat al een mooi buikje.

Manootje, de foto's staan al in mijn album hoor. Ga maar kijken.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zo heee, wat hebben jullie weer veel gebabbeld!
    Ik zal uit mijn hoofd even proberen te reageren:

Sylvia: ook al zo'n vrolijk knap kindje, wauw! ;)

Sabrina & Manny: wij zijn ongeveer net zo ver alledrie en mijn buik lijkt meer op die van Sabrina, maar ik ben forser. Ik zal van de week eens proberen een foto te maken, ben daar echt lui in!

Majkuh: sjips dat je zo'n pijn aan je beken hebt, echt waardeloos, maar ik wist niet dat jij al 4 kinderen had!
    Ik voel nog niks bewegen hoor, maak me daar ook niet druk om, komt vanzelf!

Joki: alvast gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!

Scheren: ach, ik leg me er wel bij neer dat ik zo'n last heb van irritatie en ingegroeide haartjes na het scheren, zag nog wel wat middeltjes dat ik kan gaan proberen, maar baal er wel van, grrr! Om de dag scheren moet ik echt niet proberen, dan is het nog zo geirriteerd.
    Haal niet alles weg hoor, wel geprobeerd, maar ging echt dood van de jeuk een dag later. Dus we scheren een mooi driekhoekje en vergeten de boel van onderen ook niet.

Voel me nog steeds goed, heb weinig te klagen. Gisteren naar de H&M geweest in een andere stad en pfff, wat een kleine positie-afdeling zeg! Ik heb dus XL of maat 46 en daar was weinig in te vinden. Wel broeken, maar die kwamen net over de knie, zo raar! Heb wel twee leuke blouses/tunieken en een lang vest gevonden.
    Vandaag zouden we naar Roosendaal naar kinderkamers/-wagens gaan kijken, maar het gaat sneeuwen en het wordt glad, dus we blijven lekker thuis.
    Heb vanochtend al een lange wandeling met de hond gemaakt en brrr, wat was het koud, 1 graad! Moet snel mijn sjaal en handschoenen eens opzoeken!

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik voel de beeb ook nog maar heel weinig. Weet dat ik me er de vorige keer heel druk over maakte als anderen het eerder wel vaker voelden, maar nu weet ik dat de ene het eerder voelt dan de andere en dat het ook per zwangerschap verschilt (bijv ligging placenta)
    Ik heb de beeb nu de afgelopen 10 dagen ong om de 2 dagen gevoeld. Gister voor het laatst; toen ik lekker met Switsal mama badolie in bad zat.....

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden!

Wat een mooie buikjes allemaal! Echt leuk om te zien hoe iedereen groeit!

@ sabrina; leuk heh dat het groeien nu echt snel gaat! Vind het wel erg leuk, want je ziet aan mijn buik nu echt dat ik gewoon zwanger ben! en niet een wat dikkere buik heb! :)

@maaike; is vast allemaal in orde, de reden dat je je bad niet al te warm moet maken is omdat je lichaamstemp dan wat kan stijgen, net zoals bij koorts. Dit kan echter niet veel kwaad hoor, vooral niet als je het maar 1 maal gedaan hebt, vergeet niet dat een bad ook nog eens snel afkoelt! Is vast in orde meis, op je rug gaan liggen, handen op de buik, en de kleine toespreken! dan voel je hem/haar vast weer ;)

@joki; veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd!

@zogelukkig; ik ben ook forser, had maat 46/48 en ben 1,85 niet echt makkelijk dus om kleren te kopen idd! HEb inmiddels wel een maatje kleiner omdat ik zoveel afgevallen ben! Maar snap je kleding problemen heel goed! Ik ben voor broeken geslaagd bij miss etam, vooral omdat ik van die lange benen heb! :)

Het is heerlijk om de kleine al dagelijks te voelen, moet er wel even voor gaan liggen, maar hij reageerd eigenlijk gelijk! Vind het zo gezellig!

9. dylan07

dylan07 Lid

5 sep 2008
    6
    0
    0
    piercer
    assen
    hier nog een mei mama ik stond al op de lijst maar was er door drukte niet veel ,wil wel graag weer op de lijst.ben 18 mei uitgerekend van mn derde kindje en alles gaat harstikke goed. :D

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @zogelukkig: ivm met scheren = misschien helpt dit, maar ik heb gelezen dat je niet tegen de haartjes in mag scheren want dit zorgt inderdaad voor ingroeiende haartjes. Wie weet helpt dit wel hé ;)

@all:
    wauw, velen van jullie hebben al zo'n mooie buik. Mijn buikje begint ook te groeien (ben wel iets minder ver dan de meesten ;) ). Nu begin je het iets beter te zien :) . Er komt qua gewicht niets bij voor de moment, maar buikje groeit wel, zo tof!

11. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Net bij de verloskundige geweest. Duurde wel lang voor hij het hartje kon vinden. Maar is gevonden!

Verder was alles goed. Was op het zelfde gewicht gebleven. Stelt eigenlijk weinig voor.

Wat zijn de rest van de afspraken vandaag?

Groetjes Rian

12. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

ben even een paar dagen niet geweest want was/ ben ziek.
    ik heb griep en koorts. ik hoorde dat het weer in de lucht hing en ja hoor ik had het weer te pakken.
    heb niet alles nagelezen, sorry, voel me te beroerd.
    Alles goed met jullie of zijn er nog nieuwe spannende ontwikkelingen?

Weet iemand of griep of koorts kwaad kan voor de baby?

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Afspraken
    * 24 november: Sabrina1984, controle vk ~ Kippie75, controle vk, 9:00 uur

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik ga zo heen.
    als ik klaar ben moet ik nog boodschappen doen en dan kom ik ff vertellen hoe het is gegaan.

tot straks

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Succes Sabrina!

16. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi allemaal,

wat een baaldag!
    Mijn zoontje van 1 1/2 heeft een dubbele oorsonsteking en keelonsteking hardstikke zielig! Moest vandaag alleen wel naar A`dam maar vanwege mijn mannetje en het slechte weer (het sneeuwt hier weer) af moeten zeggen. jammer
    Ben zelf ook beroerd heb zo`n last van hoofdpijn echt niet normaal ik hoop dat het wegzakt maar ik heb er al ruim 2 dagen last van noemen ze zwangerschapsmigraine en ik mag er alleen paracetamol voor innemen maar ben ik voorzichtig mee ivm de baby. Die rommelt wel lekker in mijn buik voel het niet precies maar ik kan wel voelen aan welke kant het zit

Nou fijn even mijn beklach gedaan maar hopelijk gaat het morgen allemaal weer wat beter!

Groetjes

17. lapstra

lapstra Lid

15 okt 2008
    29
    0
    0
    Assistend accountant
    Munnekezijl (randje Friesland)
    Veel plezier en succes bij de vk Sabrina

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

succes sabrina. Sim beterschap! Maaike, ik ga ook regelmatig in bad, geen probleem hoor!
    Rian, gelukkig toch nog het hartje gehoord. irritant als ze het eerst niet kunnen vinden he?

Leuk weer mee te kletsen, heb het wel gemist vorige week. Maar mijn cursus was zo vermoeiend, je had maar af en toe een kwartiertje vrij, dus helaas..

Mooi al die buiken, ik moet ook maar eens een foto maken. 's Avonds ziet hij er best aardig uit...

Heerlijk relaxed weekend gehad. Veel geslapen, dat was echt nodig. Manlief en ik zijn tussen de middag toen zoontje sliep ook zelfs nog even het bed in gedoken (en niet alleen om te slapen, hihi).

Mooi die discussie over scheren... Ik ben niet zo'n scheerder, houd meer van de natural look... En ik wordt gek van jeuk en stoppels, vind stoppels ook nog veel lelijker dan haar. Wel een beetje bijwerken natuurlijk. Dus ik knip het een beetje kort, en dan gaan de randjes eraf zodat er niets buiten mijn ondergoed uitkomt. Benen epileer ik, dus dat hoeft niet zo vaak. Oksels wel natuurlijk...
    Ik heb het vorige keer allemaal netjes bijgehouden tot het einde. Ligt ook aan het seizoen hoe fanatiek ik ben...

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Wat een berg sneeuw..! En dat nog wel op mijn verjaardag..! :D

Mn meisje moet er alleen niks van weten, zegt de hele tijd "bah".
    Erg leuk.!

Sabrina en Kippie, veel plezier bij de vk.

Rian, wat fijn dat het goed was bij de vk.

20. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sim, beterschap.

Colin, beterschap voor je zoontje.

Deel Deze Pagina