AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Horselover ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X * Marloes22 ~ 2de kindje ~ :-# * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje * Illy2306 ~ 4e kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-# 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV [-X 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ : * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ : 16 mei * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV * Mama nel ~ 2de kindje * Belinda203 ~ 1ste kindje 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Hester86 ~ 1ste kindje * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-# * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ :-# * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind) Er zijn op dit moment 61mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 5 geen idee, 9 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen Geslacht: 9 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Afspraken * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren) * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur ~ Natasssie, afspraak vk en geslachtsbepaling * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur * 3 december: Rce86, pretecho (en geslachtsbepaling) * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) ~ MamaSuusjuh, afspraak vk, 18:30 uur * 5 december: Jinky, 3e echo ~ Manny, afspraak vk, 15:30 uur * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)~ Sab85, controle vk, 14.45 uur 17,4 wkn~ Sab85, pretecho en geslachtsbepaling, 20:40 uur ~ Miesje24, 2e controle vk * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk ~ Lana81, controle VK, 8.50 uur ~ Sheila82, controle vk + 20 weken echo (19,4 wkn) * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk~ Sinada, pretecho oja en ook mannetje jarig. * 12 december: Bianca84, afspraak gyn, 9:30 uur ~ Sarahmei09, echo, 17:45 uur ~ Kippie75, 20 weken echo, 12:00 uur * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur ~ Sinada, controle Vk * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)`Sim80, afspraak vk ~ Sim80, 20 wkn echo~ Me78, 20 wkn echo, 9.30 uur. * 17 december: Marooz, afspraak VK ~ Draadje, controle vk, 13.00 uur ~ JoMi, 4de controle VK, 15.45 ~ Lana81, 20 wkn echo 18.30 uur ~ Horselover, 20 weken echo * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10:30 uur ~ Sabrina1984, 20 weken echo, 15:30 uur * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur ~ Majkuh, 20 weken echo, 11:00 uur (21 wkn) ~ Joki, 20 weken echo, 18:30 uur * 31 december: Sab85, 20 wkn echo (20,6 wkn) 11:00 uur * 2 januari: Miesje24, 20 weken echo * 5 januari: JoMi, afspraak 20 wkn echo, 15:45 uur ~ Sinada, SEO ~ Sabrina1984, controle vk, 9:20 uur * 6 januari: Evy77, afspraak vk & geslachtsbepaling, 19:00 uur * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo * 9 januari: Lapstra, 20 weken echo De aanpassingen zijn: @ lapstra: @ sabrina1984: heb nu je afspraak er wel goed neer gezet! toch?! haha.. (en ik ben geen muts ) @ Miesje24: je staat er bij hoor! en je afspraken! Als je wilt kunnen we er nog aan toevoegen wat je denkt dat t is, en of je het gaat vertellen of niet.. ennuh.. of je BV of FV gaat geven.. jaja, we zijn van alle markten thuis @ sab85: hij kon idd nog aangepast worden! hihi.. heel handig!
En alvast de afspraken voor morgen: * 26 november: Mamalieske, afspraak gyn Pixie, afspraak vk Horselover, 3e controle vk, 11:40 uur Roosje75, afspraak vk Laten jullie weten hoe het gegaan is?!
tuurlijk remmar ben best zenuwachtig. krijg als goed is het hartje voor het eerst te horen. mijn afspraak is om 12.00 maar kom pas savonds melden..
Hey meiden, Ik kom ook even rap gedag zeggen. Ben momenteel alleen niet fit genoeg om alles bij te houden sorry.. Sinds een paar dagen weer volop zenuwpijn en gevoelloze handen, waarschijnlijk is mijn B12 nog steeds te laag. Ziekenhuis ligt nog steeds dwars en de ha zit er nu achteraan. Ook voor zoonlief is hij bezig, het recept voor de medicatie is in de prullebak verdwenen en we gaan naar een andere kno. De arme man heeft het maar druk met ons.. Gelukkig ook nog goed nieuws, mijn gesprek voor thuiswerk is goed gegaan en ik mag gaan beginnen als counselor op een hulplijn. Ik heb ontzettend veel vrijheid, de enige eis is dat ik min 4 uur per week online ben. Ik hoop snel weer uitgebreid mee te kunnen kletsen, maar eerst even gevoel terug in mijn handen,want typen is zo heel irri.
Hoi iedereen, Vandaag blijft het hier héél stilletjes. Ik heb me een half dagje genomen. Voel me zo beroerd. Deze namiddag lekker thuis wat rusten en uitzieken. 'tja Het is de tijd van het jaar hé, versnotterd, koud/warm, darmen, ... .
goedemorgen allemaal, he mamasan, dat klinkt relaxed! kun je lekker werken wanneer je wilt. sab, mijn buik lijkt bij de tweede ook langzamer te gaan. maar ik bedacht me ook dat het misschien maar zo lijkt, omdat je van de vorige keer nog zo'n megabuik van op het laatst gewend bent? En ik ben zelf deze keer vrij veel afgevallen, zit net weer een beetje op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Dan zie je het denk ik minder. Inderdaad heerlijk om hier het gezeur kwijt te kunnen. Belast ik mijn man daar wat minder mee, die is meestal de pineut! Ik deel je gevoel lapstra, dat de tweede zwangerschap me veel zwaarder valt. vorige keer had ik nergens last van! Vandaag weer een drukke dag op mijn werk. Helemaal geen zin in, vooral omdat ik mijn werk gewoon niet meer leuk vind. Ging laatst voor de grap eens kijken naar vacatures, maar niet echt de juiste tijd voor een nieuwe baan helaas. Even een jaartje wachten tot de nieuwe beeb er is. Kan ik eens rustig nadenken wat ik wil gaan doen. Ik heb gelukkig wel veel ideeen. Alle zieken beterschap.
goedenmorgen allemaal ik ben blij dat jullie snappen wat ik bedoel en het niet verkeerd opvatten. @daggie1984 ik draag ook een buikband scheelt een hoop kleren bij kopen. de laatste foto in me album is ook met buikband. @remmar gaaf he dat je weet waar je baarmoeder zit.en ja 18 weken de tijd vliegt voorbij.mijn man kan niet wachten tot de kleine er is. waarom oeps heb teramisu gegeten? afspraak staat er nu goed tussen. en je bent wel een muts @evaz alle pagina's bijlezen lukt niet hoor we kleppen hier te veel hahaha @zogelukkig ja ja je praat steeds over je buik maar inderdaad waar is de foto? @majkuh ja ik lig hier ook regelmatig dubbel om de reactie's op elkaar en de tekst en uitleg eromheen. @kaatjek meid je moet doen wat je lichaam wil. ik zelf ben ook al veranderd liep de heledag en zwaar tillen zit nu achter de kassa. maar daarin tegen chocolade is wel weer lekker. @draadje ik voelde het ook pas dat de vk het zei heb wel wat gevoeld maar niet wetende dat dat me bm is. mijn borsten heb ik af en toe het idee dat ik net silliconen er in heb laten zetten zo op knappen staan ze. mij buik foto staat in me album en kan er echt niet meer bij. @manootje fijn he zon lekker bezoek aan de vk. @sab85 ja mooie naam he!hihihi ben inderdaad getrouwd voelt niet anders dan daarvoor.maar wel een top dag gehad. verder gaat het hiet lekker. kleine is lekker actief alleen mama niet mama ligt de hele dag op bed. bah stomme buik griep. voel me al wel wat beter dan de afgelopen 2 dagen.
Effe snel een berichtje Ik wil even zeggen dat ik pas vanavond de lijst kan bij komen werken. Sta nu op het punt om naar een sollicitatie te gaan , dus duimen please, en heb straks sinterklaas in onze buurt met de kindjes. Heb vanmorgen heel de ochtend in bed gelegen want ben nog steeds niet beter bah. Dus zie jullie straks wel weer. groetjes
Hoi Dames, Ik ben ook even een tijdje niet geweest, probeer het nu wat beter bij te houden... (net als m'n huishouden, Haha...) Vervelend om te lezen al die kwaaltjes, maar toch ook wel weer fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Bij mij eerste zwangerschap heb ik weinig last gehad van kwaaltjes, en nu ben ik moe, en misselijk de hele dag. heb zelfs een paar keer overgegeven. Mijn buik groeit goed, het lijkt wel alsof ik al een half jaar zwanger ben, maar mijn buik was ook nog niet helemaal terug op zijn oude uiterlijk. Mijn dochtertje was een half jaar toen ik weer zwanger raakte. Ik zal er straks wat foto's op zetten. Verder zit ik een beetje in een dipje, heb nergens zin in... mijn huis is een bende, en weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Liefst zou ik de hele dag in bed liggen, maar gelukkig heb ik een dochtertje van 10 maanden die dat voorkomt ... Hebben jullie hier ook last van? Ik zou zo graag heerlijk van de zwangerschap willen genieten maar het wil maar niet lukken. Verder maak ik me ook druk om alles, maar dat hoort gewoon bij de hormoontjes denk ik. Ik ben benieuwd 4 december vk, hopelijk krijg ik dan weer een echo... zodat het allemaal wat echter aan gaat voelen, want alles loopt een beetje langs me af! Op de misselijk en moeheid na dan Nou ik hou jullie op de hoogte en probeer ook alles van de rest bij te houden... 8) Groetjes Suus (zeurtje )
EGO: MIJN BESTE VRIENDIN IS BEVALLEN! Andayn Rosalie, 6 pond 48 cm, ik schrijf het op en begin bijna weer te huilen, vind het zo bizonder........kan pas vrijdag naar haar toe pfffffff dat vraagt wat van me
ben stiekem ook wel een beetje jaloers hoor, pfff, ene vriendin is 6 weken bevallen, mijn beste vriendin dus vanmorgen, weer een goede vriendin eind december en ik moet helemaal tot mei....pffff, wat duurt dat nog lang!
@sim succes.. we duimen! @mamasuusje.. ik weet hoe je voelt.. bij ons schiet het huishouden neit echt op! haha @ majkuh... proficiat.. onze tijd komt ook nog! ben alweer 5,5 kilo bij! pff.. en is niet aan me te zien.. behalve aan me buik en borsten.. hahha
Leuk majkuh van je vriendin! Mei duurt echt lang he. Mijn schoonzusje was 4 weken te vroeg. Aan de ene kant ook wel lekker lijkt me. Maar ik denk echt dat ik zeker 2 weken overtijd ga lopen (lekker positief) Heeeeeel dik word en op het laatst niets meer kan. Naja kan het alleen maar meevallen. Ik loop tegen iedereen te zeggen dat wij niet willen weten wat het wordt / is. Daarmee bedoel ik "mijn man wil het niet weten, ik kan niet wachten maar wil het niet alleen weten en dus doe ik gezellig mee met manlief door het niet te weten" Grrrrr. niet leuk dus, ik zei van de week al tegen mijn man dat iedereen nu denkt dat we het niet weten en dus ook niet gaan vragen. Als we het nu wel weten en tegen niemand vertellen , maar daar trapte hij niet in. Hij wil het echt niet weten. (want ik kan mijn mond toch niet houden) Ook frustrerend dat ik op het moment niets merk van mijn zwangerschap. Wordt niet dikker (was ik al en ben alleen maar afgevallen), voel niets schoppen of ook maar een beetje bewegen. Het is dat ik gister bij de huisarts het hartje heb gehoord, anders dacht ik helemaal dat ik het me verbeelde. Sim nog succes met je sollicitatie, misschien ben je al geweest, maar toch. Suusje, je zeurt niet hoor. Misschien gaat het morgen wat beter gaat en dan kan je er weer tegenaan. En de rest ook succes met alles (kom er makkelijk vanaf zo) Groetjes Rian
@rian.. dat is balen.. als je man het niet wilt weten.. die van mij wou dat juist wel! haha vind het wel fijner.. hebben van het weekende een mooie commode gezien.. maar ja.. die kunnen we alleen kopen als het een meisje is! we zijn aan het kijken voor ene doorgroei kamer.. scheelt toch wel weer...
Bedankt meiden voor jullie reactie op mijn vraagje hoe ik foto's kan plaatsen, ik ga het vh weekend even uitproberen. Ben nu erg druk, maar lees wel mee hoor! @Sim: succes met de sollicitatie. Ik weet even niet of je er hier over geschreven hebt, maar ben je op zoek naar een nieuwe baan of naar een baan, of... @dipjes: hier ook af en toe en ook lekker chagarijnig. Mijn man kan niet veel goed doen.. is niet altijd even leuk voor hem. @Majkuh: gefeliciteerd.. ja voor ons duurt het nog even, maar wij gaan al richting de helft! @Daggie1984: ach ja, de kilo's... ik heb er 4 extra bij. @Rian: haha moest wel lachen om je voorspelling van het verloop van je zwangerschap. Ik ben er idd de vorige zwangerschap ook vanuit gegaan dat ik 2 weken over tijd zou gaan om "teleurstelling" te voorkomen. Uiteindelijk beviel ik 1 dag te laat. En ik kan me je nieuwsgierigheid voorstellen hoor, maar er samen in staan is wel het leukste natuurlijk. @Syl.. je haar.. Wat balen dat je het niet mooi vindt. Hoop dat het snel weer leuk zit. En juist wel aandoen hoor die mooie jurkjes, nu kan je er lekker je buik in showen. Staat je vast prachtig! Verder ben ik het even kwijt meiden.. Ga weer ff aan het werk.
Bij de vorige zwangerschap wilde wij het eigenlijk ook niet weten, maar toen we bij de verloskundige waren en ze vroeg of we het wilde weten omdat ze het al kon zien, was de verleiding toch te groot. Als ik het vol kon houden zou ik het toch wel erg leuk vinden om het niet te weten, en dan met de bevalling een verrassing te krijgen. Maar helaas ik ben te nieuwschierig! 8) Nu willen we wel weten wat het word, maar nog niet vertellen... Dat is ook nog een hele opgaaf om jezelf niet te verpraten Ik heb de kleine nog niet gevoelt, jullie wel? Groetjes
haha, dank je! ik vind jou ook lief! hahaha... omdat in tiramisu ook alcohol zit. En nu ben ik niet zo'n miep erin.. Maar durf zulke dingen ook nooit zo hardop te zeggen, omdat ik weer dat er mensen zijn die er wel heel 'streng' in zijn.. ieder zijn ding, toch?! @ sim: ik duim! @ majkuh: super! wat leuk zeg! ja, erg he, had het hier ook! tranen met tuiten! gewoon omdat t zo leuk is! haha... @ zogelukkig: ik wacht af! hihi.. ben benieuwd! (en ach, die van mij pastte ook op de foto, dus die van jou ook hoor!)
He!? Dit zou ik zo geschreven kunnen hebben! Voel het precies zo. Dipje, huishouden komt er niet van, megabuik, dochtertje was 6 maand toen ik weer zwanger werd, heeell moe! Dit is echt precies wat ik heb!
Hoe klein moet de afmeting zijn? Grrr, ik had een grijs t-shirt aan, dat staat dus niet mooi tegen de lichte achtergrond, maar ik heb geen zin om me te verkleden, het moet maar zo!