Even snel een berichtje van mij: Vandaag bij de gyn geweest maar geen nieuws verder ofzo. Was alleen even doornemen hoe maandag de punctie zal verlopen.
@majkuh: waarom kun je "pas"vrijdag naar dr toe? Ik ben ook blij met forum: zeuren, vergelijken, delen. Onze school heeft op een andere locatie een personeelsafdeling. Vorig schooljaar ben ik daar geweest om verlof te regelen en heb ik daarover veel met haar gemaild en nu dit schooljaar weer gemaild en laatst net weer geweest. Ze zou over een week met verlof, maar is nu met 35 weken en 1 dag bevallen. Net als ik vorig jaar! We hebben het er laatst nog over gehad......Zou ik mensen ermee aansteken? M'n baas kreeg dat vandaag te horen en vertelde me dat ze haar verteld hadden dat de baby van die collega nog t/m de jaarwisseling in het ziekenhuis moet blijven. Ik denk dat dat nietb klopt. Mijn dochter is ook met 35+1 geboren en toen zeiden ze reken op een week of 2 ziekenhuis e dat werd 8 dagen.
haha.. ach, daar kijken we dan wel doorheen! 480 pixels is max. voor het forum, denk je dat je daar in past?!
@zogelukkig je kan ook een normale foto maken en dan verkleinen op de site dan kan je hem ook nog zo gebruiken.
mooi hoor zogelukig, nu kan ik eigenlijk niet achterblijven! Ik vind het een indrukwekkende buik, ik ben bang dat mijne maar magertjes gaat afsteken! Heb je die foto zelf gemaakt, met een spiegel, of moet ik mijn man gaan inschakelen? Ik ben bang dat hij me gaat uitlachen, hij vind dit hele forum zowieso maar maf. Over buik gesproken, ik moet binnenkort zwarte piet spelen, moet denk ik toch maar eens kijken of ik het pak nog pas! Heb een goede dag gehad op werk, hele dag vergaderen, maar dat gaat me beter af dan de hele dag testen doen. Iedereen was gelukkig tevreden met het werk! MamavSuusje & Bianca, ik herken mezelf ook heel erg in jullie verhaal! Mijn zoontje is twee maandjes ouder dan die van jullie maar verder gaat hetzelfde op!
mooi hoor zogelukig, nu kan ik eigenlijk niet achterblijven! Ik vind het een indrukwekkende buik, ik ben bang dat mijne maar magertjes gaat afsteken! Heb je die foto zelf gemaakt, met een spiegel, of moet ik mijn man gaan inschakelen? Ik ben bang dat hij me gaat uitlachen, hij vind dit hele forum zowieso maar maf. Over buik gesproken, ik moet binnenkort zwarte piet spelen, moet denk ik toch maar eens kijken of ik het pak nog pas! Heb een goede dag gehad op werk, hele dag vergaderen, maar dat gaat me beter af dan de hele dag testen doen. Iedereen was gelukkig tevreden met het werk! MamavSuusje & Bianca, ik herken mezelf ook heel erg in jullie verhaal! Mijn zoontje is twee maandjes ouder dan die van jullie maar verder gaat hetzelfde op!
Buuf was zo vriendelijk! Mijn man heeft daar eigenlijk alleen in het weekend tijd voor (lees: zin in), haha! Vandaar dat het er maar niet van kwam en zelf hanessen met een spiegel, dat ging eigenlijk niet.
Sabrina1984: Ik draag ook al enkele weken een buikband en ik vind het ideaal. Anders zijn bijna alle shirts te kort en met die band los je het simpel op. Sim80: Ik heb voor je geduimd hoor, ben benieuwd hoe het is gegaan. MamaSuusjuh: heb volgens mij de kleine ook nog niet gevoeld. Weet het natuurlijk niet helemaal zeker. Maar dit is ook mijn eerste. Remmar: mijn baarmoeder zat vorige week woensdag met 14 weken en 2 dagen ook al 2/3 tussen SN en volgens ons zit hij nu ter hoogte van de navel. mamalieske: sterkte met alles. Ook maandag met punctie en het verdere wachten. kaatje k: dat wordt zeker ff pietenpak passen. Anders moet je nog een andere oplossing bedenken. zogelukkig: Mooi buikje hoor, al iets meer buik dan wat ik heb. Makkelijk als je zo'n buuf hebt. all: voor alle zieken beterschap. Ik heb weinig puf om op iedereen nog te reageren, probeer het vanaf nu weer wat bij te houden. Sorry hiervoor. Ben anderhalve week hier maar weinig geweest. Ivm avonddiensten ben ik echt zo moe en ga al vroeg op bed elke avond. Afgelopen maandag heb ik met de baas gesproken hierover en hij zou met de planners overleggen, maar heb gisteren een proefrooster gezien en daar sta ik nog gewoon voor de avonddiensten in. Als dat zo is, is er straks maar 1 oplossing. De ziektewet ingaan. Waarschijnlijk krijgen wij de roosters morgen. Ik hou jullie wel ff op de hoogte. Afgelopen zondag heb ik buikfoto's en foto's van de kinderwagen in mijn album gezet. Ook hebben wij toen samen de commode inelkaar gezet. Maar nog geen foto's gemaakt. Maar dat komt later nog wel eens.
Wow wat een mooie buiken komen er al voorbij. Ik heb het gevoel dat het nu ineens sneller gaat. @sim80 hoop dat het goed is gegaan Las ook dat er een kleine meid geboren is. Leuk gefeliciteerd met de kleine meid van je vriendin, Ik ben nog niet zo heel lang in jullie midden dus ken jullie ook nog niet zo. komt allemaal wel goed hoor. Oh ja had vandaag voor het eerst een bloedneus schrok me dood
waarom ik vrijdag pas naar mijn dinnetje kan...... manlief is weg, komt vrijdagnacht pas thuis en ik heb dus 4 kids, vandaag korte dag dus gene tijd als ze op school zitten, morgenochtend eerst naar assen dus daarna ook geen tijd, smiddags 4 kids en dat ga ik haar niet aandoen vrijdag heb ik tijd, dan is ze misschien ook wat beter te pas. Heb vanmiddag gebeld, dochter nam op, mama ligt voor pampes en heb nog steeds niets gehoord helaas (doet me stiekem wel verdriet ) maar goed, het was een 28 uurs bevalling die eindigde in het ziekenhuis en daarna komt eerst de hele familiestroom op gang, ik hoop dat ze me morgen even belt......
vandaag is van een vriendin van mij de baby geboren.. hebben ze moeten halen 3 kilo.. en 44cm.. fleur heet ze..
@zogelukkig, het was het wachten waard hoor. Mooi buikje.! @nieuwe meiden , welkom en gefeliciteerd. @Remmar, de taart was heerlijk....! Ik heb nog nooit zoveel taart gegeten in 2 dagen.! Ach, ik word toch wel dik.. @Kippie en dolgelukkig, wat fijn dat het weer goed was bij de vk. @Marooz, ik heb gelukkig nog geen kwaaltjes zoals schimmel of blaasontsteking. Zal vast nog wel komen, helaas. @Syl, wat vervelend dat je niet tevreden bent met je haar. Ben je er al een beetje aan gewend.? Het scheelt dat het tijdens de zwangerschap sneller groeit. @Evy, mooie foto's @mamasan, gefeliciteerd met het thuiswerk.! Wat naar zeg die zenuwpijn. Sterkte, ik hoop dat het snel over is. @Majkuh, gefeliciteerd. Het is zo mei hoor, na oud en nieuw gaat het echt heel snel. @Alle zieken, heel veel beterschap. @mamasuusjuh, ik voel mn kleintje af en toe als ik rustig op de bank zit/lig. Een licht gekriebel onder in mn buik. Heerlijk gevoel. Ik kan niet wachten tot het echte geschop weer gaat beginnen. @mamalieske, heel veel succes maandag.! Ik denk aan je.! @Sim, hoe was de sollicitatie.? @Jomi, mooie foto's. @Daggie, gefeliciteerd. Wel een kleintje zeg. Waarom hebben ze het moeten halen als ik vragen mag? Ik ben vandaag weer bij de "kraker" geweest. Mn wervels stonden weer scheef. Weer gekraakt. (au) Hij gaat me volgende week masseren. Dat is het betere werk. Ik ga zo even een buikfoto plaatsen in mn album.
Meiden proficiat met alle vriendinnen die een kleine hebben gekregen, super. Bedankt voor het duimen. Ik heb gesolliciteerd als voedingsassistent. Ik zoek werk voor 2 dagen in de week. Dit was voor 16 uur in de week. Maar nu vertelde ze dat het wel vaak 3 dagen of meer was. Dat zie ik niet zo zitten. Maar ja ik wacht toch maar even af. Ik heb trouwens nog niet gezegd dat ik zwanger ben! @Zogelukkig, mooie buik hoor. @Sinada, een bloedneus kan idd gebeuren, een erg vervelend kwaaltje. Niks ernstigs hoor. @Jomi, he meid wat vervelend allemaal zeg die avonddiensten. Kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten. Zo ga nu even de lijst bijwerken!
moet toch even mijn verdriet kwijt....... vanmorgen om half 7 is mijn vriendin dus bevallen na een lange, moeilijk en zware bevalling. Tot op heden heb ik nog niets van haar gehoord en hoezeer mijn verstand ook weet dat ze uitgeput zal zijn en de hele dag al visite heeft enzo......ik ben best gekwetst dat ze me nog niet heeft gebeld en ik begrijp het niet zo goed het komt vast door mijn hormonen enzo, maar ik begin me serieus af te vragen of deze vriendschap voor haar wel hetzelfde is als voor mij....... zij zou een van de eerste mensen zijn die ik zou bellen. tuurlijk, ze heeft me vanmorgen wel gesmst uit het ziekenhuis voordat ze naar huis ging, maar....tsja, weet het niet, voel me erg verdrietig of ben ik nu gewoon vreselijk egoistisch? kan iemand me even op mijn flikker geven en de hormonen de schuld geven zodat ik haar morgen vrolijk aan de lijn kan hebben....? een verdrietige maaike
Lieverds heb weinig tijd om op iedereen te reageren dus sorry als ik iets of iemand vergeet ! @Zogelukkig : Mooie buik joh! @Sinada: Vervelend een bloedneus... heb er tot nu toe nog geen gehad maar in mijn 1ste zwangerschap had ik het regelmatig @Kippie en dolgelukkig : Fijn dat alles weer goed was met de controle! @Mamasan: Gefeliciteerd met je thuiswerk! @Mamalieske: ook ik denk aan je @Majkuh en Daggie : Gefeliciteerd met de meiden van jullie vriendinnen! Nou de pretecho foto's staan in mijn album hoor 1 van het aangezicht dat de kleine ons aankijkt! En 1 profiel ... Daar is ook duidelijk te zien dat mijn placenta aan de voorkant ligt Verders gaat alles goed hier!