Nieuwe foto van mn buik in mn album. Majkuh, ze belt je vast morgen zelf op. Ze is vast erg uitgeput nu. De hormonen gieren door je lijf, kan me voorstellen hoe je je voelt. Kun je haar niet bellen dan.?
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 1 mei * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje 2 mei * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Horselover ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 3 mei * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X * Marloes22 ~ 2de kindje ~ :-# * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ : 4 mei * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje * Illy2306 ~ 4e kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ : * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-# 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-# 10 mei * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-# 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV [-X 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ : * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje, tweeling : 15 mei * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ : 16 mei * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV * Mama nel ~ 2de kindje * Belinda203 ~ 1ste kindje 18 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X 19 mei * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV 20 mei * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Hester86 ~ 1ste kindje * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ 24 mei * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 26 mei * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-# * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ :-# * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind) Er zijn op dit moment 61mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 5 geen idee, 9 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen Geslacht: 9 : (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Afspraken * 1 december: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho ~ Ria32, afspraak vk, 10:40 uur ~ Natasssie, afspraak vk en geslachtsbepaling * 2 december: Webmiertje, 3e afspraak vk ~ Houmar, controle vk + echo, 8:00 uur * 3 december: Rce86, pretecho (en geslachtsbepaling)~ EvaZ, afspraak vk * 4 december: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) ~ MamaSuusjuh, afspraak vk, 18:30 uur * 5 december: Jinky, 3e echo ~ Manny, afspraak vk, 15:30 uur * 8 december: Daggie, afspraak VK, 8:00 uur (19 wkn)~ Sab85, controle vk, 14.45 uur 17,4 wkn~ Sab85, pretecho en geslachtsbepaling, 20:40 uur ~ Miesje24, 2e controle vk * 9 december: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) ~ Karien, afspraak vk ~ Lana81, controle VK, 8.50 uur ~ Sheila82, controle vk + 20 weken echo (19,4 wkn) * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk~ Sinada, pretecho oja en ook mannetje jarig. * 12 december: Bianca84, afspraak gyn, 9:30 uur ~ Sarahmei09, echo, 17:45 uur ~ Kippie75, 20 weken echo, 12:00 uur * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur ~ Sinada, controle Vk * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)`Sim80, afspraak vk ~ Sim80, 20 wkn echo~ Me78, 20 wkn echo, 9.30 uur. * 17 december: Marooz, afspraak VK ~ Draadje, controle vk, 13.00 uur ~ JoMi, 4de controle VK, 15.45 ~ Lana81, 20 wkn echo 18.30 uur ~ Horselover, 20 weken echo ~ EvaZ, 20 wkn echo * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo * 23 december: Manny, 20 wkn echo, 9.00 uur ~ Rian, afspraak huisarts (vk) 8.00 uur. * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10:30 uur ~ Sabrina1984, 20 weken echo, 15:30 uur * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur ~ Majkuh, 20 weken echo, 11:00 uur (21 wkn) ~ Joki, 20 weken echo, 18:30 uur * 31 december: Sab85, 20 wkn echo (20,6 wkn) 11:00 uur * 2 januari: Miesje24, 20 weken echo * 5 januari: JoMi, afspraak 20 wkn echo, 15:45 uur ~ Sinada, SEO ~ Sabrina1984, controle vk, 9:20 uur * 6 januari: Evy77, afspraak vk & geslachtsbepaling, 19:00 uur * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo * 9 januari: Lapstra, 20 weken echo De aanpassingen zijn: @ Manny, je 20 wkn echo staat erbij @ EvaZ, proficiat met je zwschap,je staat op de lijst, leuk zeg een tweeling! @ Rian, je afspraak staat erin
Afspraken voor morgen * 27 november: Tinke, controle vk ~ Karien, afspraak vk (i.v.m. hartje luisteren) Succes meiden
@joki.. ze had zwangerschaps vergifteging.. ze was 6 december uitgerekend.. dus het valt mee.. zij zelf is van november.. en haar vriend ook.. wel grappig.. dat het kind daar ook van is! haha
ja hoor.. het gaat gelukkig met haar.. ze moet nog 2 dagen daar blijven.. zag net dat er ook alweer augustus mama's zijn! boh zeg.. dat gaat snel!
die tijd vliegt voorbij! snap er niets van.. @ majkuh: had hier voor een paar weken terug hetzelfde eigenlijk.. vriendinnetje bevallen (en ook 1 van mijn beste vriendinnen) en liet ook eigenlijk niets van zich horen.. vond het erg jammer! heb er toen ook om zitten huilen hoor! ik weet niet of het van de hormonen is, of dat je gewoon teleurgesteld bent in het feit dat ze als vriendin nog niet eens gebeld heeft.... Dikke knuff voor jou! (en misschien, als je er bent of later aangeven dat je er mee zit..?!) @ sim: ik ben benieuwd naar je baan! lukt t trouwens met je onderschrift?! haha... @ daggie: gefelciteerd met je vriendinnetjes kindje! @ buikfoto's: wat heb ik mooie voorbij zien komen! Joki en zogelukkig, jullie hebben echt al een hele toeter! hihi.. heerlijk!
hai remmar, aha ben dus niet d en enige gelukkig heb net mijn moeder gebeld en vreselijk gehuild. Je leeft er al weken naar toe, we smsen er al dagen over en dan is het zover en dan smst ze wel even , maar stiekem had ik verwacht en gehoopt dat E mij meteen zou bellen. Verstandelijk begrijp omdat de dag voor haar zo om is maar ik zit letterlijk te wachten op dat telefoontje en ben zo ontzettend teleurgesteld. Maar goed, ze belt vast morgen en dan hoor ik wel hoe het zit. Hoe ben jij ermee omgegaan dan? Heb je gezegd dat het je verdriet deed en weet je waarom ze niets liet horen? Ps bedankt voor je berichtje , wilde me echt even ' gehoord' voelen
Haha, Grappig! Fijn om te weten dat we niet de enige zijn toch?! Wanneer is jou dochtertje geboren? Ik was 11 februari uitgerekend, maar Fabiënne is op 5 februari geboren. Rustig aan, er komt vast wel een dag dat we ons fitter voelen, daar hoop ik tenminste op ...
hihi.. nee hoor, je bent niet de enigste! Mij heeft ze wel meteen gebeld, maar hoorde daarna erg weinig tot niets van haar... vroeg me af wat ik verkeerd had gedaan... En idd, je leeft er samen al weken naar toe, en dan dat.... ik heb het eigenlijk naast me neer gelegd. Btje proberen mezelf in te praten van: ze heeft het druk nu met de kleine (is haar eerste), geen tijd, andere dingen aan der hoofd (ze had borstontsteking gekregen), etc... dus het ligt niet aan mezelf! Ben toevallig eergister bij haar geweest en we hebben weer gewoon lekker ouderswets gekletst enzo. Het was dus heerlijk! ben er ook niet over begonnen hoor, had zoiets van: ik vind het oke zo.. (achteraf bleek dus ook dat ze ziek is geweest van de borstontsteking, dus ook weinig kon doen, zeg maar... maarja, dat is natuurlijk ook verschillend hoe mensen daarmee omgaan...) blijft moeilijk inschatten, denk ik...
Hallo mei mama's, Ik zou me ook graag bij jullie willen invoegen! Ik ben nu volgens mij eigen berekening 16w 3d maar volgens berekening v/d gyn zou het 17 weken zijn. Verschilt dus niet echt veel. Mijn vriendin heeft me op deze site geattendeerd, zij zit bij de februari mama's ... erg spannend dus! Ik zal proberen zo nu en dan wat van me te laten horen
Majkuh wat jammer dat je je vriendin nog helemaal niet gesproken hebt... ik begrijp heel goed dat het helemaal niet leuk voor jou is! is ze thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ik moet wel heel eerlijk zeggen, dat ikzelf de 1e dag na de bevalling totaal van de wereld was...uitgeput, moe,overdonderd, ontzettend in de wolken van Daimy...alles ging een beetje langs me heen. Had ook totaal geen behoefte om mensen te bellen of te zien, maar ik was er ook niet helemaal 'bij' met mijn gedachten hoor.En ik had ook een hoop bloed verloren waardoor ik nogal suf en van de wereld was. Ik kon alleen maar staren en staren naar ons meisje, heb veel geslapen en verder zijn de 1e dagen in een roes aan me voorbij gegaan. Het was allemaal heel anders dan ik me had 'voorgesteld' . Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je je op dat moment voelt, en hangt natuurlijk ook af van hoe de bevalling is gegaan enzo. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik kan me ook heel goed in jou verplaatsen, en in jou plaats zou ik ook ontzettend teleurgesteld zijn...jij zit natuurlijk vol verwachting op een telefoontje te wachten en wil natuurlijk ook weten hoe alles gegaan is..wat ik alleen maar wil zeggen, is dat je vriendin het vast niet zo bedoelt en ze zal je vast morgen bellen om trots over haar kleine te vertellen! *knuffel voor jou! * ik hoop dat ze snel wat laat horen!
zogelukkig en joki mooie buikjes zeg! en een paar beebjes geboren vandaag lees, gefeliciteerd ! Sim, hoop dat het wat wordt met je sollicitatie! misschien zijn ze wel zo enthousiast dat je toch 2 dagen mag werken,je weet maar nooit! bianca en mamasuusje, hier hetzelfde verhaal wat betrefd huishouden, flubberdeblubber met zebraprint , vermoeidheid. Daimy was 4 maanden toen ik weer zwanger was wel bewustoverigens, dus dat het zwaar zou worden wist ik vantevoren. Wel wacht ik nog steeds op de dag dat ik mijn lichaam niet meer achter me aan hoef te slepen, en dat alles weer wat meer 'vanzelf' gaat... hebben jullie verder al klachtjes? ik heb sinds gisteren behoorlijke pijn onderin mijn rug, maar ik weet niet of dat nu is van Daimy heel de dag rond sjouwen of van mijn nieuwe zwangerschap..nouja zal wel een combi zijn. maar ik moet nog 24 weken
Wij willen trouwens graag weten wat het wordt, bij Daimy wisten we het ook, en hebben we het ook iedereen verteld, kon het onmogelijk geheim houden met die hele roze invasie hier in huis nog 12 dagen en dan hebben we de geslachtsbepaling, ik ben zooo benieuwd! Hier geen voorkeur, 2 meiden is leuk maar een meid en een jongen natuurlijk ook! Maar kan gewoon niet wachten om het te weten, dan weet ik ook of ik moet (mag ) shoppen haha want als het een meisje is hoef ik echt niets te kopen. natuurlijk wel een paar leuke setjes maar voor de rest hebben we echt alles. Ik heb wel een heel sterk gevoel dat het een jongetje is, maar we zullen zien! Ik twijfel nog wel of ik het nu de familie enzo ook al vertel, misschien wel leuk als het voor hun een keer een verrassing is. De namen zijn we al redelijk uit...De jongensnaam hebben we nog van als daimy een jongetje was geweest, en de meisjes naam is ook een naam die toen al hoog op ons lijstje stond.
coupie welkom hier! als je op de lijst wil moet je even je gegevens naar sim80 of naar Remmar pben. uitgerekende datum, hoeveelste kindje, ziekenhuis of thuis bevallen, flesvoeding of borstvoeding, voorgevoel voor het geslacht, geslacht wel of niet weten en geslacht wel of niet vertellen. En dan nog je evt afspraken voor de vk en/of echo's (vergeet ik nog wat dames? )