@ Kaatje, ja ik herken het en heb het eerst aan de vk van deze site gevraagd. En dinsdag aan mijn eigen vk. Het zijn je organen die langs je baarmoeder gaan. Of bv je darmen die een beetje bekneld zitten. Het doet geen pijn, maar je schrikt onwijs, tenminste ik wel. Alsof er een elastiekje knapt ofzo.. Vroeg het aan mijn schoonzusje, die trouwens ZATERDAG was uitgerekend (spannend!) en zij had het ook wel eens gehad. Zo'n vaag gevoel is het...
hoi Colin, ik denk dan dat je mij bedoeld. ik woon naast kaastheuvel en ben 15 weken zwanger. grappig he., volgens mij zitten er veel vrouwen uit brabant op de zw pagina. je hebt al een kleine las ik, hoe oud? jij ook vandaag preces 15 weken, dus ook 21 mei uitgerekend. leuk. liefs miesje
Is toch prachtig! Jij bent een heel slanke dame met een heel strak buikje! Vergeet niet dat ik een stuk forser ben dan jij he, bij mij is het dus niet alleen zwangerschapsbuik, maar ook vet, ghihi!
Hallo allemaal. Ik lees veel klachtjes van veel. Echt de tekenen van het zwanger zijn. Jeetje Hester Afrika wat ontzettend gaaf zeg, Ik zou het je niet na doen maar wow. Sim ik hoop dat je gesprek uitloopt op een leuke nieuwe baan Er was ook weer een nieuwe mam. welkom en gefeliciteerd. Hier gaat het wat minder. veel gezeur op mijn werk en mijn salaris is niet betaald nog. had het dinsdag moeten hebben maar mag uiterlijk laatste dag van de maand worden. Zit er helemaal doorheen wat het werk betreft en aangezien ik 4 dagen thuis werk kan ik me nu niet tot werken zetten. Sorry voor dit ego bericht maar met de beeb gaat het goed
Ik heb in mijn linkerbil een spier verrekt lijkt het wel, daar heb ik nu al 2 weken last van, misschien is het ook zoiets? Mijn zus had daar ook last van die is nu 7 weken zwanger. Appart, vorige zwangerschap geen last van gehad, en ook niks van niemand daar over gehoord, maar misschien vertellen die dat ook niet zo open als wij dat doen. Alles goed hier, lekker pyama-hang-dagje maar weer, dadelijk even de kleine op bed leggen en dan lekker douche en aankleden, word tijd! 14:30 uur!
Hallo dames! Even spieken hoe het met jullie gaat! Volgens mij wel goed! Heb natuurlijk niet alles gelezen, veel te veel in 1x... Jullie hebben al mooie buikjes, zeg! Prachtig! En het schiet op.. Zowat op de helft, joh! Hier gaat het wel goed. Ups en downs! Curettage is nu 7 weken geleden. Was anders ongeveer 18 weken ver geweest.. Daar moet ik maar niet teveel aan denken.. Hopelijk is het snel weer raak, dat zou het beste medicijn zijn! Ik hoop dat het ons gegund is! Ik zal af en toe nog even bij jullie om het hoekje komen kijken.. Liefs!
wat leuk dat je even komt kijken alina Ik hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn, het is zo verdrietig als je eindelijk zover bent en het dan fout gaat
@Alina: sterkte @kaatje: met die jurk toch aardig buikje. @ zogelukkig: mooie buik @maaike:ik heb na de geboorte niemand gebeld. Met 4cm ontsluiting was ik in het ziekenhuis en heb ik m'n moeder gebeld (23.45 ofzo) Die heeft de hele nacht geen oog dicht gedaan! M'n man heeft de volgende ochtend m'n ouders, zijn broers en mijn beste vriendin gebeld. De familie kwam dezelfde dag nog. M'n beste vriendin woont in Utrecht )ik in Leeuwarden), maar die belde op de avond van de 1e dag of ze op de 6e dag langs kon komen (ze werkt ook gewoon fulltime en uit Utrecht kun je niet ff langswippen). Ik heb niet het idee dat ze verdrietig was dat ik haar niet gebeld had. Ze was juist blij dat zij in die 8 dagen dat m'n dochter en ik in het ziekenhuis lagen., langs mocht komen. Buiten de naaste familie durfde niemand langs te komen. Zij besefte dat ze m'n beste vriendin is en dus daar wel in die tijd bij mocht zijn en daar ben ik heel blij mee. Over pijntjes: ik heb sinds gister dat ik pijn bij bekken heb als ik op 1 been sta. Ben bang dat ik straks weer zo'n echte ondersteunende buikband onder m'n kleding moet tegen bekkenpijn. Gelukig heb ik dat ding nog en oh, wat heeft hetme de vorige keer de pijn verlicht! Zonder kon ik amper lopen en fietsen!
Hallo dames, Ik kom me ook even melden. Ben vandaag 15 weken ver van nummer 2. Heel spannend weer al vind ik wel dat ik bij deze minder snel in de stress schiet omdat het nog allemaal redelijk vers in mijn geheugen is hoe en wat bij de vorige. Ben 21 mei uitgerekend. Leuk om zo verhalen van andere te lezen die net zo ver zijn. Liefs
welkom COUPIE. Kan me voorstellen dat dit heel zwaar voor je is, ik zou echt elke dag in angst leven...ik vind het nu al eng, ben bang dat er dingen fout gaan, twrijl nu, heel plastisch gezegd, procentueel gezien de kans dat er bij jullie weer wat fout gata heel klein is, maar je gevoel zegt natuurlijk heel wat anders! uiteraard kan je hier al je angsten en zorgen, maar ook je vreugde kwijt!
Wat een kletskousen zijn jullie! Ik heb nu geen tijd om op iedereen te reageren, mijn zoontje is net weer wakker geworden, die moet zo lekker wat eten. Heb net wel alles even gelezen weer....
Kaatje je hebt al een mooie buik hoor, vergelijkbaar met de mijne, ik heb ook nog niet zo'n toeter Coupie welkom hier en wat een heftig verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat het nu emotioneel zwaar is en dat je blij zal zijn als je straks een gezonde baby in je armen hebt... Ik heb de baby gisterochtend voor het eerst gevoeld, ik voelde echt een zacht trapje De baby was meteen gisteravond heel druk volgens mij, ik voelde allemaal rare dingen in mijn buik Ik ben vandaag ook weer heel erg moe dus misschien dat de baby een groeispurt heeft gemaakt? Gelukkig heb ik om zes uur alweer weekend, kan ik heerlijk rustig aandoen!
Hallo mama's 2 B! Ben erg lang niet geweest. Was even benieuwd hoe het met iedereen gaat. Met mij prima. Ik begin al een mooi buikje te krijgen. Nog wel misselijk 's morgens. Maar dat kan nog weg trekken natuurlijk! Ik probeer een stuk terug te lezen, maar er wordt zoveel gekletst! x Manon
Hey.... Niet over mij roddelen hè whahahaha maar bij mij is het niet mijn bil maar de achterkant van m'n bovenbeen.... al moet ik zeggen dat ik daar nu geen last meer van heb, dus dat kan toch wel een keertje.... Ik zie dat je vandaag weer een lekker dagje gehad hebt Ik ben om 12:00 uur naar huis gegaan van het werk nadat ik daar gezellig de wc-pot had geknuffeld.... zo fijn! dus heel de middag in m'n bedje misselijk liggen wezen.... maar alles voor een goed doel! Ik zie je wel weer! X je "grote" zus whahaha
sinada: Je leert ons vanzelf wel een beetje kennen hoor. Komt vanzelf. Had je nog nooit eerder een bloedneus gehad? Sterkte met je werk. Daggie1984: Ook al een baby geboren bij een vriendin. Wanneer ga jij vriendin en kleine bezoeken? Joki: Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Je hebt ook al een mooi buikje hoor. Sim80: Ik ga voor je duimen dat je de baan mag krijgen, hoop op goed bericht. Laat je het ons dan wel ff weten? Marloes22: Mooie foto's hoor en fijn dat het verder goed met je gaat. Coupie: Welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan mij voorstellen dat je in een roes leeft. Is ook erg heftig wat jullie hebben mee gemaakt. Pixie: Heerlijk hè, het hartje te horen. Vorige week heb ik het hartje voor de 2e keer gehoord. Luid en duidelijk en ook na een tijdje zoeken. Makjuh:Kan mij voorstellen dat je je er héél erg rot onder voelde. Maar gelukkig dat je er eerder heen kon. Hoe was het bij je vriendin en de kleine? Collin: Fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje. Pas in ieder geval goed op jezelf met het werk hoor. Heb ik ook gedaan. Zal zo op einde van bericht vertellen hoe bij mij is vergaan met late diensten. Evy77: Beterschap en hoop dat je je morgen weer beter voelt om aan het werk te gaan. OemHudaifa: Hoop voor je dat de 3 weken snel voorbij vliegen. Gelukkig zit er al bijna 1/3 op. Hoop voor je dat het wandelen ook snel wat beter gaat. Hester86: Succes met je voorbereidingen van je emigratie en kan mij voorstellen dat je dan niet zoveel hier op de pagina aanwezig kunt zijn. Kaatje K: Je hebt ook al een mooi buikje hoor. Je kan het zo toch wel zien. Met een trui zal dat zeker minder zijn. MamaSuusjuh: Sterkte met je bilspier. Dat zal zeker niet prettig zijn. Heerlijk zo'n pyamadagje toch? Alina21: Bedankt voor je berichtje en hoop dat het ook voor jullie binnenkort zo mag zijn. Sterkte met alles. Misssz: Welkom hier en ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Draadje: Kan mij voorstellen dat het een heerlijk gevoel is om je baby te voelen. Manon77: Vervelend voor je dat nog steeds misselijk bent. Je bent trouwens tegelijk met mij uitgerekend. Met mij gaat het op moeheid na ietsje beter. Heb vandaag nml. mijn nieuwe rooster gekregen. Ik sta van 8 dec. tm 25 jan. nog wel voor 2 weekenden ingeroosterd, omdat ik door personeelsgebrek er nog niet uitgeroosterd kan worden. Alleen nu hebben ze een collega (nachtchauffeur) gevonden die vanaf 20.00 's avonds gaat werken tot 8.00 's ochtends. Hierdoor begin ik als het nodig is om 8.00 's ochtends tot 20.00 's avonds (ipv 12.00 tot 24.00). En als er personeel bij komt proberen ze die nog in te plannen. Alleen heb ik volgende week zaterdag nog een dienst van 12.00 tot 24.00. Moeten nog proberen 1 te vinden die dat die avond wil doen en anders proberen ze mij zo weinig mogelijk ritten te geven. Moet dan wel beschikbaar blijven voor bv spoedritten. Nou, ga nu snel naar bed. Had er al in willen liggen.
@jomi meis zeg, petje af hoor.. ik zou dat neit kunnen.. wat jij doet.. zolang werken.. en die tijden! petje af!
goedenmorgen meiden heb de laatste dagen niet mee gelezen zal eventueel vanavond op iedereen te reageren. ik ben gister weer gaan werken en toch nog misselijk zijn. ik weet niet wat het is maar ik word er gek van. raar opgeblazen gevoel en misselijk af en toe diaree. ik hoop dat het snel weg is want word hier chagerijnig van. heb ook al een paar dagen geen aardappel gezien en die lust ik wel weer eens.