Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    JoNi, toe maar, at een tijden zeg, hoop echt dat ze iemand vinden voor die avondrit volgend weekend.

het was inderdaad erg leuk bij mijn vriendin Moeder en ind maken het heel goed en het is echt een poppetje en ik vind het sprekend haar grote zus van 11! moeders en vaders zien er niets in, msnap er niets van, het i echt 2 druppels haar grote zus Kylen haha.

De naam spreek je trouwens zo uit : Endeejn (Andayn) moest er wel even aan wennen en zou er zelf niet voor keizen, maar vind het wel heel mooi.

Heb zelf ondertussen wel enorm last van mijn hormonen, gisteren ook weer, vriendje is op kus en was niet te bereiken, ik was des duivels....slaat echt nergens op want zo ben ik normaal nooit, icm dat gehuil over mijn vriendin weet ik nu dat mijn hormonen echt volop werken pfff!

Voel me ook een beetje sip, heb nergens zin in, vind het helemaal niet leuk dat vriendje pas vannacht thuiskomt, mis hem gewoon, voel me gewoon een beetje depri for no reason......:(

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hoi allemaal, hoorde net zo'n naar nieuws. Het kindje van de zus van een van mijn beste vriendinnen is met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft ademhalingsproblemen door een of ander virus waarschijnlijk. Ligt nu aan de beademing. het is niet zeker of ze het gaat redden, en zo ja dan kan er blijvende schade zijn wegens zuurstof tekort. Ze is pas een maand ofzo oud! Ik moet er steeds aan denken, wat een naar verhaal. Ik ken die zus redelijk goed via mijn vriendin, alhoewel ik haar al een paar jaar niet heb gezien. Maar mijn vriendin zelf zit natuurlijk ook helemaal in de rats over haar nichtje.
    Als je zelf zwanger bent grijpt dit je toch nog harder aan dan het anders al zou doen, ik moet er steeds aan denken....

3. sinada

sinada Niet meer actief

he kaatje wat naar zeg. Ik hoop dat het toch allemaal mee valt met de kleine meid.
    En het grijpt je nu je zwanger bent zeker meer aan. Ik heb dat in elk geval zeker

JoMi komt vanzelf ja. en ik had nog nooit een bloedneus gehad. Mijn moeder kreeg haar eerste bloedneus toen ze 53 was. dus zit echt in de fam want mijn zus had het tijdens haar tweede zwangerschap.

Aparte naam inderdaad Makjuh maar veel speciaal nog nooit eerder gehoort.

Meiden ik heb vandaag gesprek met mijn baas brrrrrrrrrrrrrr

4. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben een tijdje niet geweest. Had even geen computer en verder druk met verhuizen en verbouwen en werken natuurlijk..

Ik heb gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht.. Ohh wat een genot zeg.. Zo raar want ik wou er eerst niet aan maar er zullen gauw meer volgen. Het staat ook meteen een stuk beter..
    Ik ben eigenlijk niks meer gegroeid maar het begint er toch op te lijken dat het alleen op mijn buik gaat zitten. Ben daar wel erg trots op kan ik zeggen...

Zijn jullie ook wel eens bang dat je het allemaal niet aankan, of je wel een goeie moeder zal zijn?

Sorry weer een beetje ego, maar wou even laten weten dat ik er nog ben. Nu weer snel aan de klus..

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje getver zeg, toch wel de nachtmerrie van elke ouder!

6. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Meiden allemaal bedankt wat betreft de reacties rondom mijn sollicitatie, ik laar jullie zeker iets weten.

@kaatje, wat vaak voorkomt in de wintermaanden en als er een r in de maand zit dat hele kleine kindjes onder het jaar de ziekte RS- virus krijgen. Sommige krijgen dan echte ademhalingsproblemen. Echt vervelend. Ik hoop dat het kindje snel weer wat opknapt.

@Dancevalley, ik denk dat het heel normaal is dat je een beetje onzeker bent over het moederschap. Dat hebben er veel hoor. Maar als het dadelijk zover is dan zul je zien dat je meteen dat moederinstinct krijgt en alles goed komt.

@Sinada, succes meid met het gesprek met je baas.

7. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Jeeh! Ik ben gisteren weer naar de verloskundige geweest. Het was weer helemaal goed met kindje, grootte baarmoeder ook goed dus mooi op maat, denk ik. Hartje ook gehoord, maar kindje zwom steeds snel weg, vind geloof ik dat ding niet zo heel leuk. Verder bij mij ook alles goed, heb wel een mooie zwangerschap vind ik. Niet meer misselijk enzo, verder alles oke.
    Nu ook de afspraak voor de 20-wekenecho gemaakt, geweldig, want dan krijgen we het geslacht ook te weten. Heb er echt zin in!
    Ik ben trouwens nog nooit gewogen bij de VK, hoe zit dat bij jullie?

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden,

Allereerst JOEPIE ALWEER 18 WEKEN! :) :) :)

En nu kijken wat ik onthouden heb, ik zag in iedergeval twee buiken voorbij komen, erg mooi hoor zogelukkig en kaatje! Ik zal vandaag ook even een neieuwe maken :-D

Coupie; wat een heftig verhaal, hoop dat je wel lekker kan genieten! 18 weken en 20 weken is geen verschil. Beide zijn SEO's. Dit is een meidsche echo die tussen week 18 en 22 kan. Wanneer je echter rond die periode voor een pret echo gaat, dan is dit wel anders dan een SEO.

Hmm... wat heb ik nog meer gelezen?... ehmmm... pfff... oh ja! Maaike en Daggie gefeliciteerd met de meiden van jullie vriendinnen! En Maaike ik begrijp je wel hoor! Maar denk dat het hormoontjes zijn! ;)

Ik las nog wat over een emigratie? AFRIKA? WOW! Dat is een droom voor mij en mijn man, niet zozeer Afrika maar wel emigreren, misschien komt het er nog wel eens van! ;)

hmm.... eehmmm... (pijnig de hersenen!)... nou meer heb ik even niet onthouden helaas! hihi

Ego; hier alles goed! Ok... gister weer een echo gehad... schaaaaaam! Maar wou de kleine jongen zo graag even zien! hahah Maar meneer had er geen zin in, hij lag zo dubbel inde buik, dat hij naar zijn tenen aan het kijken was, hahah dus we konden hem slecht bekijken! hahaha dat krijg ik ervan heh? Maar was toch leuk hoor... mag graag even naar hem kijken ;)

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    tinke; het is niet meer standaard dat je bij de vk gewogen wordt, voegt namelijks niets toe, de 1 komt meer aan dan de ander! Het is alleen voor jezelf ;)

10. Roos2008

Roos2008 Niet meer actief

Hee Marooz!

Toen ik hier weeeeken geleden was, had je nog wat onzekerheden omtrent je zwangerschap (dacht ik?). Fijn te lezen dat alles goed is joh :)

Hier alles ook goed! Een vroege termijn bij 7,5 gehad om buitenbaarmoederlijk uit te sluiten en bij 12 weken weer om de termijn definitief vast te stellen. Ben nu op 20 mei komen te staan.

Jeetje, hoe kan het nou dat je al weet wat het is? Ik dacht dat het pas bij 20 weken te zien was? Ik heb netjes in de 21 week een echo gepland, medisch en ik wil graag het geslacht weten.

Maar ik ben zooooo nieuwsgierig, ik wil het nu al weten hihi. Hoe kan het nou dat jij het al weet?

groet

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

gelukkig redelijk nieuws van mijn vriendin, het kindje is de nacht goed doorgekomen. nu is het nog afwachten of er permanente schade is....

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ME and my big big big belly!

hahahaha

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hey roos, k heb rond de twaalf weken een beetje bloedverlies gehad, dat was idd wel spannend!

Ik werk zelf in een echocentrum, en heb het geslacht al bij 16 weken kunnen zien, dit kan ook al bij it termijn hoor, alleen omdat iedereen tegenwoordi zo rond de twintig weken een echo krijgt, zien ze het meestal dan.... ik heb inmiddels 7 echo's gehad... hahhah dus was een beetje bevoorrecht!

zoals jullie zien groeit de kleine kerel goed! Nog steeds geen kilo/gram aangekomen! in totaal sinds de zwangerschap dus 15 kilo kwijt!

kaatje; dat is goed nieuws meid, hoop dat het goed blijft gaan.

Liefs

14. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    @Marooz- Mooi buikje hoor! ;)

@ Kaatje k- Gelukkig maar Kaatje, Ik zat het net te lezen...
    Kreeg er gewoon kippevel van.

Nu maakt je je druk of je de zwangerschap door komt, vooral de eerste 3 maanden.... Maar ik denk helemaal nog niet na over ná de zwangerschap, niemand denk ik.... (over wat er nog mis kan gaan)
    Daarom schrik je ook zo als je iets hoort, hopelijk komt het toch allemaal goed, en valt het allemaal mee.

@Tinke- Ik word nog iedere keer gewogen, en geloof me het is geen pretje, het scheelt iedere keer 3 kilo met thuis, BALEN!
    Dus ben maar blij dat je niet of bijna niet word gewogen. ;)

@OemHudaifa- Ik ben ook erg blij dat mijn grote zus zwanger is.
    Ik voelde me zo schuldig toen ik de eerste keer 'ongepland' zwanger werd en er daarna achter kwam dat zij al bijna 2 jaar aan het proberen was. Echt een dubbel gevoel. En nu dan de 2e keer werd ik zwanger, en gelukkig een paar weekjes daarna het nieuws dat zij ook zwanger was.
    Hopen dat ze de eerste 3 maanden goed door komt, want zij maakt zich nog drukker als ik. :)

@JoMi- Ik hoop dat je een invaller kunt vinden die jou rit over neemt. Echt niet normaal zo'n lange dagen. Pfff... Moet er niet aan denken, Knap hoor! Zijn die werktijden altijd van 12:00 tot 24:00 uur?

@Sabrina1984- Ik hoop dat je je snel beter voelt meis, ik snap dat je er chagerijnig van word, dat zou iedereen hebben als het te lang duurt.

@Majkuh- Fijn dat het zo leuk is geweest bij je vriendin, en dat het allemaal goed gaat met hun.
    Nu nog met jou... :) Ik heb ook last van hetzelfde, reageer lomp tegen mijn vriend, en merk daarna dat ik ook normaal niet zo ben. En voel me ook lichtelijk depri worden en heb nergens zin in, vooral nu mijn vriend komend weekend heel het weekend moet klussen. Balen! Eindelijk weekend, en nog niet lekker samen genieten! Terwijl ik het dan ook wel erg waardeer van hem, het is allemaal voor wat extra's!
    Maar meis, komt vast goed... Positief blijven denken.

@Dancevalley- Heerlijk toch zo'n zwangerschapsbroek, je moet er toch een keer aan geloven, Mijn Zus raad ik het ook al aan, maar die is nog te eigenwijs.
    Ik denk dat er veel moeders of aanstaande moeders zich daarover druk maken, ik in ieder geval wel, ook al ben ik in verwachting van een 2e... Het is toch spannend, en je weet niet hoe alles zal lopen.
    Maar positief blijven denken, bij de meeste moeders komt het helemaal goed... Wat Sim80 zegt, tegen die tijd komt je moederinstinct wel boven! ;)

Ego- Ik ga vandaag lekker eruit, met mijn zusje naar de stad... Sinterklaas-Suprise kado'tjes inslaan! Ik heb vannacht al 2 lange gedichten gemaakt, in een half uurtje tijd, ik schudde ze zo m'n mouw uit! Haha...:D Zou dat misschien ook met de zwangerschap te maken hebben?
    Ik voel me goed vandaag, verrassend... Misschien omdat ik wat te doen heb. Niet misselijk, vanmorgen wel erg moe, maar denk dat dat meer LUIHEID is;):D...

Succes iedereen, en een fijn weekend!

-xxx- Suus

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    marooz! je ziet er geweldig uit man!
    Sorry dat ik het zeg, maar die 15 kilo eraf staan je veel beter, je bent echt prachtig :-D

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

he marooz, mooie buik!

Ben wel een beetje jaloers dat je het geslacht al weet, mijn man is nog steeds heel erg tegen, maar ik twijfel... heb ik tenminste een excuus om e.e.a.. te gaan kopen als het een meisje is.

Morgen gaan we shoppen in Londen, ik ga denk ik ook eindelijk eens wat kopen voor de nieuwe baby. Ik heb dan wel niets nodig omdat ik alles nog heb, maar ik vind het gewoon een heel cool idee om iets nieuws te kopen voor deze kleine. Al zou het een jongetje zijn, hij hoeft dan toch niet alleen maar afleggertjes van zijn grote broer. Jammer genoeg heb ik juist voor de eerste maanden zo ontzettend veel kleertjes al... het slaat dan eigenlijk nergens op iets te kopen. Als het een meisje zou zijn, tja, dan moeten er toch wat gebloemde/ roze of in ieder geval zeer meisjesachtige dingen gaan komen, hihi!

PS voor het geval je het niet doorhad, I love shopping. heerlijk dat kinderen je een extra excuus geven... zelf pas ik toch niets. Alhoewel een paar nieuwe laarzen ofzo... we shall see! Hoop vooral dat ik het een dag volhoud. en mijn zoontje ook trouwens, want die moet mee...

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mamasuusje, dankjewel voor je opbeurende woorden ;)

Voel me al een stuk beter vandaag :)

18. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    hallo, heb eigenlijk niet zoveel te melden alleen dat het een wonder is dat we zwanger zijn en er een babietje komt , ben zon emo muts nu ik zwanger ben :( kan al huilen als ik een oud vrouwtje zie lopen op straat , ben normaal een nuchtere fries , 4 dec moet ik weer na de gyn toe en hoewel ik steeds loop te roepen dat ik het geslacht niet wil weten ben ik wel errug nieuwschierig , ben er zo van overtuigd dat het e en meisje is , misschien dat ik het donderdag toch wel vraag ....of misschien toch niet ....hahaha :D

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dag allemaal,

Hoop dat het met jullie goed gaat. Ik heb te weinig tijd om hier te kletsen maar zo nu en dan verschijn ik weer.

Inmiddels drie keer bekkenfysio gehad en de oefeningen helpen goed.

Baby begin ik nu te voelen en dat is wel heel erg leuk weer.

Geniet ervan meiden!

xx

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    bloos bloos bloooooooooos! :oops:

hahahah dank jullie wel!.... Moet zeggen die kilo's eraf doen me ook goed hoor! En heb het allemaal aan de kleine kerel te danken! Ben nu al helemaal gek op hem! Het grappige is dat het bakerpraatje naar voren dragen en een jongen krijgen bij mij echt klopt! Van achter zie je niet dat ik zwanger ben... :) heeerlijk!

maaike; ben soms ook onuitstaanbaar irri tegen mijn man hoor, maar ja ik merk dat door de hormonen ik gewoon minder kan slikken en eerder ontplof, en daar doet ie het maar mee! :) ;) Dank je voor je lieve woorden....

lievebeestje; ben ook een emo muts hoor! ik huil heel veel en echt om niets!

kaatje heel veel plezier in Londen! woon je er dicht bij? Ik ben er nu 2 ker geweest en vond het geweldig! heeerlijk shoppen idd!

mamasuusje; ik maak me ook steeds minder druk, maar doordat ik in mijn werk wel het 1 en ander tegen kom, is dat niet altijd makkelijk vast te houden!... Maaaaar we gaan gewoon verder op de rozer wolk!

Deel Deze Pagina