Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ik kan het nog niet geloven maar ik
    ben gewoon zwanger en weer een meimama.
    Ik ben uitgerekend op 10 mei en Belle is geboren
    op 14 mei 2007.
    iedereen gefeliciteerd
    gr Chantal

2. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden!

Welkom nieuwe mama'! Gezellig dat jullie er zijn :-D

Nairobi ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt... ik verslijt nog steeds testen, maar wil nu gewoon wachten op de echo... nog twee weken :)

Verder ben ik moe moe moe hahahah en soms misselijk... ook nog steeds steekjes in me buik, liezen als ik me snel beweeg... weet niet syl is dit wat je noemt rek en strek pijn hahaha?

Wat betreft eerste afspraak vk, meestal heb je deze tussen wk 8 en 10 ivm de mogelijkheden tot prenatale testen. Dit is misschien wel wat o over na t denken, de testen hiervoor vinden namelijk plaats tussen week 9-11 en het tweede gedeelte tussen 11-14... als je zeker weten die testen wil of misschien moet.... dan kun je dit alvast aan geven bij de vk... is dit niet het geval... maakt het niet heel erg uit wanneer je naar de vk gaat... allen de eerste echo moet ivm maten van de kleine voor wk 13 plaats vinden...

Zo hoop dat jullie weer wat wijzer zijn! hahaha

Dikke knuff

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Welkome Lautje79, Majkuh en Chantal87 !
    En natuurlijk Van harte gefeliciteerd...

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @ marooz jij weet zo tenminste dat je zwanger bent met je kwaaltjes.. ik heb nergens last van ...

Ik ga effe afstand nemen van het forum tot ik bij de VK ben geweest.. Ik wordt echt gek anders :S

5. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Hallo allemaal!

Na twee superpositieve testen durf ik me hier wel (weer) aan te melden!
    Na in juni en juli een mk (6 wk en 5 wk) te hebben gehad en ben ik nu dus weer zwanger.

Ik heb nu hele goede hoop omdat ik tot nu toe nog niet zulke duidelijke testen had en nu was hij met 1 dag overtijd ook al zo positief!

Maar het blijft héél spannend en zou daar graag hier over meekletsen omdat wij het voorlopig nog aan niemand willen vertellen in onze omgeving.

Ik ben 10 mei uitgerekend en het is ons eerste kindje.

6. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    * Mariella. 2de kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    * Linda1980, 2de kindje
    * linnie123, 1ste kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984, 1ste kindje
    5 mei
    * webmiertje
    6 mei
    * Naiobi, 1e kindje
    * Malka, 1e kindje
    7 mei
    * Ylona25,
    * Moor, 1e kindje
    * Alina, 1e kindje
    8 mei
    * Lana81, 1ste kindje
    * Lautje, 1ste kindje
    10 mei
    * Yinte,
    *Chantal87, 2de kindje
    * Draadje, 1ste kindje
    * Majkuh, 3de kindje
    11 mei
    * Lintje, 2de kindje
    14 mei
    *Sab85, 2e kindje
    * Gaby83

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 16 september
    Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15
    * 22 september
    Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk
    * 23 september
    Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00
    * 25 september
    Ylona, afspraak VK
    * 30 september
    Lana81, afspraak vk 19.15
    * 1 oktober
    Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur
    * 6 oktober
    Alina, intake en 1e echo (9,4 wk)
    Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote]
    * 13 oktober
    Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk)

@lautje, Chantal, Draadje, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier.

Majkuh geld voor jouw natuurlijk ook, als je nog even je datum doorgeeft zet ik je erbij.

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai allemaal,

zelf heb ik ook niet heelveel klaachten hoor, mijn borsten zijn wel uidelijk, vooral de rechter is echt heel pijnlijk, links valt mee.
    Ik ben wel wat vermoeider, maar ja, ben eigenlijk altijd moe haha en wat me echt wel opvalt is dat ik veel winden moet laten ! (bloos) is echt niet normaal, wat gebeurt er?! haha

Af en toe heb ik wat krampjes en/of branderig gevoel in mijn buik, maar als ik gene last had van mijn borsten zou ik het zelf niet geloven, dus ik begrijp de onzekerheid heel goed!

8. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @naiobi, jammer dat je zo voelt. Onzekerheid kan je niet zomaar weg stoppen. Iedereen gaat hier anders mee om. Ik hoop dat je je gauw weer hier aan kan sluiten met goed nieuws.

Zelf kan ik mijn broeken nu echt niet meer aan, het is echt erg hihi. Ik wilde eigenlijk een zwbroek aan doen vannochtend maar ja ik dacht dat ziet iedereen meteen. Dus ik nog een broek gevonden met een paar maten groter en die kan ik nog net even aan.

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden! :D

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

En Draadje, hopelijk gaat het deze keer helemaal goed! Spannend hè?
    Kan me het voor jou helemaal wel voorstellen!
    Het is nu wachten, wachten, wachten.. Niks aan!
    Ik wil bewijs! Ander bewijs dan de positieve testen. Wil het gewoon zien! Maar ja, dat duurt dus nog eventjes....

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai sim80, de datum ligt tussen 10 en 16 mei, maar volgens de 40-weken regel is het 10 mei!

en het word mijn 3e kindje
    (3e voor mij, 3e voor mijn vriend, voor ons samen de 5e)

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    nairobi ik snap je heel goed meis... en hoop idd dat je snel de bevestiging mag krijgen die je nodig hebt lieverd... *steun knuff*

welkom nieuwe mama's! spannend heh? schuif maar gezellig aan hier, en klap alle onzekerheden, en kwaaltjes (inc. windjes! ;)) maar op het forum!

sim hahah leuk heh die darmen die nu al een buikje gaan geven.. tjah zie je heel vaak heh, vooral bij 2de en 3de kindjes... hihi... je kan het vast nie heeeel erg lang meer verborgen houden zo!

ik voel me wel weer prima... maak me een heel klein beetje zorgen soms om die steken... maar dat is logisch denk ik... zijn dingen die ik anders nooit voel dus als dat er dan ineens is... mjah... onzeker miepje heh?... hahah

13. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ja het is wel weer spannend, maar ik voel me weer heel erg zwanger en de kans is gewoon weer 90% dat het goed gaat!

Ik wil alleen wel graag wat eerder een echo, rond week 7 ofzo. Ik hoop zo dat we dan een kloppend hartje te zien krijgen :)

Ik zal vanmiddag een foto van mijn testen neerzetten, eerst wachten tot vriendlief terug is met de camera :D

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik vind het zo raar dat 1 borst al dagen heel erg zeer doet en de ander nauwelijks, hebben jullie dat ook? Straks is rechts veel groter dan links!

ik begrijp gewoon niet hoe dit kan haha

15. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    @ sim, ik heb nu ook al een opgezette buik hoor, ik denk omdat ik de afgelopen maanden ook al zwanger ben geweest, dus ik heb mijn broeken met een elastiekje door het knoopsgat dicht!

Ik ben benieuwd hoe lang ik het verborgen kan houden, want normaal heb ik echt wel een hele platte buik... :)

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    dat heb ik dus ook alleen ben ik dan iets verder dan jou vandaar dat ik gek wordt.. maar effe mijn verhaal bij vk hier geplaatst misschien dat ik me dan beter voel.

@ Draadje echt leuk voor je meis :)

@Sim80 ik ben dus zwaar jaloers

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    heej naiobi,,
    vind mezelf wel raar hoor, dit is mijn 3e zwangerschap (4e , 1 mk met 9 weken jaren geelden) en toch voel ik me soms heel onzeker, 2 dagen geleden deden mijn borsten helemaal geen pijn meer, ik raakte bijna in paniek, ervan overtuigd dat het over was pfffff, smiddags om 4 uur begon het weer en toen was ik gerustgesteld haha.

wil ook niet meer tempen en testen doen, ze zijn posi, temp is hoog, nu moet het goed zijn, als het fout gaat kan ik er toch helemaal niets aan doen.......(weet ik met mijn hoofd,, maar mijn gevoel......)

18. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag dames,
    Mag ik ook op de mei-lijst? Ik ben 3 mei 2009 uitgerekend. Volgens mij ben ik de eerste voor 3 mei ? Of heb ik nu een 'oude' lijst te pakken?
    Ik ga vandaag of morgen even lezen hier, heb ik nog niet gedaan.
    Groet, Shannah

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hoi allemaal,
    Heb het even moeilijk, zodra ik een positieve test in handen had ben ik direct gestopt met roken, maar heb het even zo moeilijk. Natuurlijk weet ik waarvoor ik het doe, maar heb de hele dag het gevoel alsof ik ontzettend zenuwachtig ben. Pfff zou heel graag even roken...
    Bedankt voor het luisteren!

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Ooh Lautje, ik heb zelf niet gerookt. Maar ik ken zelf wel mensen die moesten stoppen met roken toen ze zwanger wilde worden. En ik kan je vertellen dat het niet meeviel. Het lijkt me ook heel moeilijk. Het is een verslaving en van een verslaving is moeilijk af te komen. Kan je helaas verder niet helpen, je moet het toch zelf doen. Kan alleen maar zeggen, BLIJF VAN DIE SIGARET AF.
    Je weet idd waar je het voor doet. Sterkte.

Deel Deze Pagina