Ja lastig he.... wij hebben dan de quinny speedi sx is dat volgens mij Ja is alweer effe geleden he dat wij die hebben aangeschaft Dat is een 3 wieler met 1 groot wiel voor! Met verstelbaar duwstang... en het is een 3 in 1.... De maxi cosi kan erop ... en dan heb je de kinderwagenbak voor de baby.... en de kinderwagen waar ze zo in kunnen zitten Weet niet of ik het logische heb uitgelegt Maar het is idd heel moeilijk om een goeie kinderwagen te vinden! Zal eens kijken of ik foto's heb
Deze hebben wij precies dezelfde .... ik ben zeer tevreden over de quinny! http://link.marktplaats.nl/211919380
Heb jij vaak de MaxiCosi erop gehad, Marloes? Want dan moet je er weer speciale adapters bijkopen he? En hoe lang kon Joey in de kinderwagenbak?
De maxi cosi hebben wij er regelmatig op gehad! Meestal als we effe ergens heen gingen of een boodschap moesten doen... tis dan heel makkelijk om de maxi cosi uit de auto te halen en op het onderstel te klikken! Die adapters kregen wij er toen bij poehhh het is echt ruime kinderwagenbak ... durf het niet met zekerheid te zeggen maar hij heeft er als ik het goed heb tot een half jaar in gelegen... Maar denk dat dat erg verschillend is per kind!
een half jaar is op zich niet echt veel....ij wandelen eigenlijk nooit, misschien kan ik dan beter kijken naar iets om de maxicose op de likken en een buggy. Bij mijn jongste ook gedaan, was ook een quinny en die met doeken zo aangepast dat als we har er eens in moesten leggen dat dat rustig kon zonder het ruggetje te forceren en vanaf een half jaar kon ze er gewoon zelf in zitten. vind het wel moeilijk hoor, denk dat ik maar enes in zo'n warenhuis ga proefrijden en dan beslissen.
@ Jomi, Fijn dat ze de tijden aan het aanpassen zijn. Hoop dat je snel van de zaterdag af ben! @ Kaatje, wat erg zeg, hoop dat het allemaal goed komt met die kleine! @ Tinke, yeah goed nieuws bij de vk, ben zelf ook nog nooit gewogen bij de vk, doen hun niet aan. @ Marooz, Haha geweldig zeg dat je die kleine weer heb gezien! @ Majkuhe/marooz, bakerpraatjes... Met marissa had ik echt alleen maar buik en ook veel haargroei en wat pukkeltjes.. Kan alleen me niet meer voorstellen dat het zovel was als nu.. Dus ik denk echt aan een meisje nu... Maar als ik jullie verklaring lees over bakerpraatjes, klopt het niet met meisje... @ Bianca, ben het met je eens over het roken. Ik heb zelf al een jaar of 11 gerookt. Was gestopt toen ik zwanger was van Marissa. Helaas erna weer begonnen. Altijd buiten gerookt, maar je geeft toch een slecht voorbeeld vind ik. Nu zijn vriend en ik beide gestopt en ook van plan het zo te houden. Wil het mezlf eigenlijk niet meer aan doen te stoppen, voelde me echt afschuwelijk. En dan de prijs.. En het allerbelangrijkst de meeste kinds die later roken, komen uit een rokerfamilie.. @ kinderwagens, wij hebben de x adventure, zal snel effe een foto plaatsen, gekocht. Lekker licht en vind de kleur erg gaaf. @ Kaatje, ja kan me voorstellen dat vooral de metro zwaar is.. Wel handig zo'n button.. Voor iedereen waar ik niet op heb gereageerd, sorry maar had zooo veel bij te lezen
Nog even heel leuk nieuws aan deze kant. Gisternacht is mijn broertje vader geworden! Mijn nichtje heet Ivy, weegt 3350 gram en is super gezond. Ze is geboren een week te laat, na een bevalling van 2,5! uur.. Ze is alleen wat misselijk omdat ze in het vruchtwater had gepoept, dit is wel een heel zielig gezicht. In mijn fotoalbum staat een foto van de kleine meid!! Ook staat de kinderwagen in mijn fotoalbum
ben ik weer, moets even achter mijn zoontje aan... ja, die urban jungle vind ik echt fenomemaal. Ik heb erge rugklachten en kon bijna niet lopen met de zware 4 wieler die ik eerst had. toen heeft een vriendin mij die urban jungle aangeraden, en hij rijdt echt bijna vanzelf. sturen gaat ook super, nooit meer last van mijn rug met die wagen. hij is er alleen in driewieler. hij is inderdaad duur, maar ik heb hem daarom tweedehands gekocht. 200 euro op marktplaats, is nog steeds best veel geld maar hij was ondanks dat hij een aantal jaren oud was zo goed als in nieuwstaat. ik moet bekennen dat hij in het halve jaar dat ik hem heb gehad al behoorlijk afgeragt is in vergelijking met hoe ik hem kocht. maar hij was dan ook van mensen in de stad, terwijl wij tot voor kort op een boerderij woonden! ik moet wel zeggen dat ik hem vrij breed en zwaar vind voor in de stad. ik heb ook zo'n kleine opklapbuggy er bij voor als ik even ga booschappen doen of openbaar vervoer ofzo. maar die koopt iedereen er bij als de kleintjes wat ouder zijn, ze zijn geachikt van 3 of 6 maanden afhankelijk van het model. ze kosten haast niets. bedenk dat dus wel als je nu een dure wagen gaat kopen, ik ken veel mensen die hem na een half jaar inruilden voor zo'n kleine opklapbare van een paar tientjes. zonde als je dan 600 euro hebt uitgegeven... ik denk dat je echt goed moet nadenken waar je hem voor gaat gebruiken. wil je de natuur in, lange wandelingen maken dan moet je echt voor een driewieler gaan. kom je veel in de stad dan wil je iets dat niet te breed is, wendbaar en makkelijk in en uit de auto en openbaar vervoer kan. in mijn ervaring (en ik heb er wat versleten al!) is er niet een wagen die aan alles voldoet. ik houd er dus een heel wagenpark op na, alles tweedehands dus ben niet veel geld hieraan kwijt. de urban jungle voor als je echt lekker wilt wandelen, deze rijdt echt het lekkerst van alle wagens die ik ooit gezien heb. de opklaplichtgewicht voor de stad. mijn ouderwetse echte kinderwagen heb ik net verkocht om plaats te gaan maken voor een dubbele wagen. ben er nog helemaal niet uit wat dat moet worden. neig naar de dubbele urban jungle, maar ben bang dat die erg breed is. tips welkom!
Bedankt voor je toelichting Kaatje! Ik denk dus dat ik eruit ben. Ik ga vaak het bos in met de honden, dus het moet wel zo'n lekkere 3-wieler met groot voorwiel zijn. Heb jij het voorwiel gewoonlijk vast of los? De grootste doorslag gaf het rijcomfort, want ik heb met wagens gelopen; vreselijk! Ik heb ook een zwakke rug en reuma in mijn polsen, nou, ik zal geen namen noemen, maar van sommige kreeg ik meteen pijn her en der! Van die duwbakken waren dat, waarvan de wielen blokkeerden in de bochten! IK zag trouwens een duowagen (merk ?), waarvan het grotere kindje achterop kon, dus niet zo'n lange, maar dat kinderzitje hing achter de wandelwageninzet, maar dan kan er dus geen kinderwagenbak op!
ik heb ook zo'n zin in Kerst! Wij versieren ook pas 2 weken na Sinterklaas, maar ik heb er nu al zinin en in het weekend staan er 's avonds wel gezellig kaarsjes aan. Eerst heb ik nog zin in Sinterklaas. Dat vieren we 7 december (anders moet het op vrijdagavond en dan ligt de kleine meid te slapen) om half 4 als Doutzen wakker is. We vieren het met de familie. Volgend jaar heeft ze wat beter door wat erspeelt, dus dan is het nog leuker. En het jar daarna met 2 kleintjes die het al eenbeetje snappen..... Over de kinderwagen: mijn dochter is 1 jaar en 3 maanden (of 1 jaar en 2 maanden als deze ook weer 5 weken te vroeg komt.....) als haar broertje of zusje komt, dus wij hebben inmiddels dubbele wagen. Staat foto in album. @ manootje: gefeliciteerd tante!
nee, die van bianca is de phil & ted, daar liggen de kleintjes onder elkaar. ik twijfel over die, hoor heel wisselende reacties erover. van lovend tot dat het een ramp is... nadeel lijkt me dat de onderste niets ziet. mijn zoontje is nogal een actief type, dat pikt hij niet. voordeel is dat ze smaller zijn. is er iemand met ervaring? heb je hem al gebruikt bianca? voorwiel heb ik altijd los trouwens, tenzij je echt door modder of los zand gaat, anders stuurt hij slecht. mocht iemand voor een tweedehands urban jungle gaan, de heel oude modellen hebben een vast voorwiel! daarom zijn ze veel goedkoper, maar let dus op want ze zijn veel minder fijn. tante manootje gefeliciteerd. met het kindje van de zus van mijn vriendin gaat het een stuk beter trouwens, gelukkig maar!
DUIMEN dames! Kan misschien mijn vriendje bij een bedrijf voor 150x per jaar wegzetten aaahhhhhh spannend! Dat betekent per maand een vast inkomen voor een baan waar je eigenlijk geen vast inkomen bij hebt EN dan nog alles ernaast geboekt word, duim voor ons! :-D
Maaike ik duim! zogelukkig; wij nemen de driewieler, het is echt een ideale kinderwagen, je hoeft niet te bukken als je hem opklapt, en omdat ze gefuseerd zijn met maxicosi, kan deze er zo opgezet worden, zonder adaptor! Dit is e enige wagen zonder adaptor, dus lekker makkelijk, verder rijdt ie echt ligt, en is makkelijk wendbaar, wij vonden hem ideaal! Oh ja en hij heeft een hele brede kinderwagen bak, zoals Marloes al zei! manootje gefeliciteerd! die is er echt uitgeschoten zeg! Hier alles goed verder hoor!