Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @mamalieske

meid geniet ervan gefeliciteerd! ben super blij voor je.

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Mamalieske, pfff blijft nog even spannend, maar geweldig nieuws meid!

@ Discussie, vind het juist fijn dat er discussies worden gehouden hier, soms wat mindere dingen, soms juist leuke, zoals dat scheren.. ;) Iedereen wil graag zijn ding vertellen en denkt er op een andere manier over, gelukkig maar anders wordt het wel erg saai in het leven..

@ Houmar, hoop dat het nu idd voorbij is met dat bloeden.. Pff lijkt me echt zo eng als je elke keer zoveel bloed verliest..

@ Kaatje, haha geweldig! Vind het zo leuk dat jullie nog steeds aan sint doen.

@ Marloes, beterschap

@ Miesje, fijn dat alles goed was. Over de 20 wk echo ja idd erg spannend! Volgende week dinsdag.. Tel de dagen al weken af!

@ Daggie, heerlijk dat alles goed is, alleen wel balen van je rug meid..

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ mamalieske: dat is iig goed nieuws om te horen, zo ver! toch!? Ff lekker alles eruit huilen hoor, lucht goed op! knuff!

@ yintje: Haaaaaaaaaaaaaai! jij hier?! ;) hihi.. kon je het weer vinden hier?!

@ sabrina: snap je, maar dat wist je al! welkom terug ;) hihi.. (pb je later nog ff, oke!? :))

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    kippie@ dankjewel voor het welkom. met mij gaat het wel. behoorlijk misselijk geweest , nu wat minder maar nog niet weg. veel moe gammel bekken en vooral schaambeen. maar verder mag ik niet mopperen. alles met beebje is tot nog toe prima en daar doen we het voor toch..? hoe gaat het met jou dan?

hi remmar@ ;) nou meis ik kon het net niet weer terug vinden hoor. soms is slechtziend zijn behoorlijk irritant. ik ben 20 min bezig geweest. hopelijk gaat het de volgende keer wat vlugger.( als mijn zwangerschapsdementie nu gewoon even onthoud onder welke subgroep ik moet zoeken dat scheeld ookal enorm he )

mamalieske@ wat een opluchting dit goede nieuws. ga maar lekker slapen straks ja.

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ yinte: hihi.. wat ben je toch ook een lekker ding! haha..
    als ik mijn onderschrift kijkt, zie je een verwijzing staan naar de lijst van de mei mama's. als je daar op klikt, kom je automatisch hier! Misschien een handige tip?!? (bedoel ben in de bus meestal wel te vinden ;) haha..)

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mamalieske: wat een super fijn nieuws meid! Ik denk ook dta je nu wat beter zal kunnen slapen,ben echt heel blij voor je!

7. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    @ Mamalieske- Fijn voor je meis, ik geloof goed dat alle spanningen er nu uitkomen, valt ook niet mee... Lekker potje janken doet soms wonderen, dus laat je lekker gaan. Rustig aan, en op naar de 22e...

Hier gaat alles wat minder, ben erg verkouden, en heb last van mij keel, en tot overmaat van ramp kwam mijn schoonmoeder ook nog even 'gezellig' langs, maar dan nu met haar moeder :eek: Die sprekend op haarzelf lijkt.... Jee, ik vond 1 zo'n mens al genoeg, nu 2 :( Dus dat er ook nog bij terwijl ik al niet zo lekker was. Gelukkig zijn ze maar een uurtje gebleven...

Zijn er hier nog meer dames met een rare schoonmoeder?

Alles betrekt ze tot haar zelf, verzint aandacht verhalen, en heeft me al een paar keer flink aan het janken gemaakt... Met rare opmerkingen die nergens op slaan! Ook heeft ze 2 maanden na de bevalling van mijn dochtertje me heel raar behandeld, en bijna niks gezegt... Tot het er op een gegeven moment uit kwam dat ze het niet leuk vond dat mijn moeder eerder bij de bevalling was, en zij pas toen Fabienne was geboren... Terwijl de bevalling zo hectisch was, en we haar wel midden in de nacht hadden laten weten dat we waren begonnen, toen mijn vriend in paniek was omdat ik op het laatst liep heeft hij mijn moeder gebelt.

Al mijn exen waren niet perfect, maar hun moeders waren geweldig, nu is het andersom, en moet er toch maar mee leren leven, maar laat niet meer over me heen lopen. Uiteindelijk moet ik het met mijn vriend zien te redden, en niet zo zeer met haar. Ik maak me altijd al een week van te voren druk als zij langs moet komen, omdat je nooit weet wat er dan weer gaat gebeuren.

Mijn vriend is nu op zijn 2e gesprek bij het nieuwe bedrijf, hopelijk is hij enthousiast en word hij aangenomen... ben zo benieuwd, nog even en ik weet het! Spannend.

Sorry voor het schoonmoeder verhaal, pfff...:D

@nieuwe mensen- welkom!

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Mamalieske wat geweldig! Hopelijk de laatste beetjes ook nog goed nieuws over twee weken, maar zoals je zegt, die kans is heel klein, dus ga lekker slapen vannacht!
    Een leuk verlaat sinterklaaskadootje voor jou!

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

ik heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst.

@mamasuusjuh ik heb gelukkig geen rare schoonmoeder maar wel een rare moeder.
    dus kan me wel een beetje plaatsen in je verhaal.

zijn er nog meer meiden die naar de 9 maanden beurs gaan?

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    MamaLieske! super dat je tot zover iig een goede uitslag hebt!
    nog ff 2 weekjes en hopelijk is het dan genieten geblazen.

Mama suusjuh..
    och wat een verhaal. hier geen last van mijn sch-moeder begrijpt dat dan nog wel ;) mijn moeder is mijn maatje dus...
    Maar ken idd nog zo'n verhaal. denk ik bij mij zelf.. lekker belangrijk wie er het eerst bij is. kijk als je nu 2 weken niks had laten horen snap ik het nog.. maar goed.. dat is mijn idee.
    mogen ouders niet meer zelf bepalen hoe en wie ze bij de bevalling willen.
    Niks van aantrekken verder! (snap dat het niet het makkelijkste is)
    lekker genieten van je gezinnetje.

mooie buik sabrina.

liefs Jazzie

11. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Mamalieske, wat een goed nieuws, ga idd maar ff lekker slapen. Zo herkenbaar dat alles eruit komt als je je niet meer druk lijkt te hoeven maken.

@ Sabrina, fijn dat je er weer bent en een mooi flink buikie hoor. De mijne lijkt er wel wat op :)

@ Yoki en manoontje, het blijft elke keer weer schrikken maar gelukkig weet ik waar het vandaan komt. Anders had je me op kunnen vegen vandaag denk ik. Het begint nu alweer wat af te nemen en ik heb ook helemaal geen buikpijn oid. Maar zal blij zijn als ik maandag tijdens de controle het hartje even hoor.

Knuff allemaal

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Houmar: Ook al weet je dat het kan gebeuren door de echo die je hebt gehad, kan me voorstellen dat je je hart toch vasthoud als je oud bloed verliest. Hoop echt voor je dat het nu afgelopen is en dat het verder rustig blijft. In ieder geval mooi dat de echo vorige week goed was.

13. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Mamalieske wat fijn dat de voorlopige uitslag goed is! Doe maar rustig aan, ik kan me voorstellen dat je even moet bijkomen van alle spanning.

14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Mamasuusjuh, ik heb een hele lieve moeder en schoonmoeder.. Alleen kunnen die 2 niet zo goed met elkaar overweg. En dat brengt ook toestanden met elkaar mee! Moeder die boos weglopen enz. Hoop dat straks met die kleine alles goed loopt, maar vrees het ergste.. Ze bedoelen het beide goed, maar niet naar elkaar en wij zitten er tussen in..

15. Jemig... je bent ff een dag aan 't werk en je hebt al 3 pagina's bij te lezen! Kan het ook wat minder dames?! hahahaha

@mamalieske. Fijn dat de uitslag zo positief was... nu ff genieten en je niet teveel zorgen maken over de 20 weken echo (dat was 't toch?)

@Sabrina... jij vroeg volgens mij om zo'n buikband? Ik heb er 2 (een witte en een zwarte, je kunt noooooit genoeg voorbereid zijn...) besteld bij www.prettymum.nl Ze waren 9,95 euro per stuk. En ze versturen ze ook nog heel snel. Maar goed, je kunt ze ook gewoon in de winkel kopen natuurlijk :D

@de rest...
    Hier gaat 't op zich goed. Geen misselijkheid (behalve bij vieze luchtjes), geen kwaaltjes... maar wel DOODmoe en emotioneel.
    Ik moet mezelf echt uit bed sleuren 's morgens. Slaap heel slecht en heel licht, terwijl je normaal een kanon naast me af kan schieten. Heel frustrerend!
    Vandaag op 't werk ook een dikke huilbui gehad, omdat ik eigenlijk niet toe wil geven aan het feit dat ik rustiger aan moet doen. Ik wil niet zo'n zwangere 'muts' zijn die al aan het begin van de zwangerschap niet meer fulltime aanwezig kan zijn!
    Toen een lief collegaatje me even onder de neus wreef dat ik niet alleen fulltime werk, maar ook nog een HBO studie doe in de avonduren en ook nog mijn mannetje heb en mijn dochter en mijn huishouden en dat dat ook gewoon doordraait... en dat ik daar best trots op mag zijn... tja, toen kwamen de waterlanders *snik*
    Enniewee... mijn leidinggevende vond dat ik maar even een tijdje een uur later moest beginnen en een uur eerder op moest houden en ik denk dat ik me daar maar aan moet gaan houden, hoe lastig ik het ook vind.

Meer mensen die hier moeite mee hebben of die dit herkennen?

Net

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jaaaah wat een fantastisch nieuws!
    *maaike-maakt-een-ronde-dansje* :D :D :D

17. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @Mamalieske, eindelijk een beetje goed nieuws voor jullie, heel fijn. Blijven duimen draaien dat alles goed blijft gaan.

@Sabrina, mooi buikje.

@Kroepie, ik kan alleen maar zeggen dat ik mezelf daar heel erg in herken! Echt een zwschaps kwaaltje.

Over vervelende schoonmoeder/s kan ik gelukkkig niet meepraten, heb namelijk een heleeee lieve. Wl ik voor geen goud ruilen. ;)

Heb vandaag ook de fysio gebeld, voel dat het helemaal niet goed gaat. Vanmorgen dacht ik, nou het gaat wel en na het stofzuigen was het weer mis. Bah wat vervelend. kan trouwens waarschijnlijk deze week al terecht. Das wel fijn.

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @kroepie nee ik was het niet hahah maar wel leuke site met kleding. gelukkig ben ik voorlopig helemaal voorzien.

wie heeft er nog meer mooie buik foto's?

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Afspraken 9 december,

* Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn)
    * Karien, afspraak vk
    * Lana81, controle VK, 8.50 uur
    * Sheila82, controle vk + 20 weken echo (19,4 wkn).

O wat spannend, 2 20 wkn echo's. Remmie en Syl, heel veel succes en plezier. De andere succes met de controle's

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wauw Mamalieske, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! ;)

Deel Deze Pagina