@ Naiobi Meis streep is streep.. geen bloed geeft moed.. dat hebben ze mij tenminste gezegt! haha en ik heb ook geen kwaaltjes.. alleen moe... sterkte en succes ermee!
@naiobi hoe kan het trouwens dat jij bij je banner verder ben dan mij.. en bij de uitgerekende datum in de lijst later?
Zoals veel meiden hier ben ik ook wel onzeker, dit komt door de 2 mk die ik voor Demi had. Al ben ik nog steeds erg misselijk,het wordt alleen maar erger...vandaag voel ik me echt beroerd, vooral vanochtend! Gisteren bijna overgegeven maar er kwam niks uit, bleh! Heb veel last van mn darmen ook. Dus vandaag is echt een minder dagje voor mij, heb steeds ook erg veel dorst! Oja, over dat testen: ik doe morgen denk ik ook weer een test en dan dan donder ook weer want dan is de eerste afspraak bij de vk.... Welkom trouwens nieuwe meiden! Oja: ik heb me ook nog niet opgegeven voor mvm..durf nog niet zo goed..was zo rot om dat toen af te bellen....al heb ik wel zoiets: met dat beetje urine kan ik wel weer andere vrouwen helpen! Alleen gaan wij per 1 november ons huis uit dus dan moet ik dat ook weer gaan doorgeven en denk niet dat dat dan allemaal zo handig is..
Ja Daggie, en wij zijn tegelijk als je onze banners bekijkt en toch ben jij een dag later uitgerekend? Zouden er verschillende berkeningen zijn? Groet, Shannah
wat betreft klachtjes mag ik er wel een paar op mijn lijstje zetten: * misselijk met vlagen... bij mijn vorige zwangerschap hielp wat eten maar nu word ik daar vaak weer misselijk van @moe moe moe (niet zo handig met een dreumesje van 1 jaar) * vaker plassen * een opgezette buik; vooral in de avond.... dan kun je al wel zien dat er daar iets aan het gebeuren is
dorst, heeeel herkenbaar!eigenlijk meteen na mijn ei en blijft, alles wat ik eet lijkt bergen zout in te zitten, heb meteen dorst! gelukkig niet misselijk (nog niet, maar bij mijn andere 2 zwangerschappen ook niet, dus denk dat dat wel goedkomt )
"geen bloed geeft hoop" dat hoor je vaak. Nou zoals ik al eerder heb verteld verlies ik elke keer wat bloed. Soms 1 per dag, soms 2 of 3 keer. Vandaag dus ook weer een sliertje. Ik denk ik ga toch even de vk bellen. Ik dus gebeld en en daarna belde ze terug, ik kon nu komen. Ik kan nu dus onmogelijk weg en heb daarom een afspraak voor volgende week donderdag. Dit is nu mijn 4de zwangerschap en dit heb ik dus nooit gehad. Ik maak me echt zorgen. Toch nog een weekje wachten. ik hoop niet dat het net zo eindigt als de vorige zwangerschap pfff.
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei * webmiertje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 * 25 september Ylona, afspraak VK Birgitte,afspraak * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote] * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Hoi meisjes! was ik weer even! WELKOM nieuwe meiden! @ Naiobi: mijn vriendin had ook een hele lichte test en had ook niet van veel dingen last hoor! maar ze is toch echt zwanger! Ze is wel in tijd wat terug gezegd, ze dacht dat ze 8 weken was, maar toen was ze 6 weken ofzo, dacht ik.... misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft! Maak je niet zoveel zorgen meid, komt allemaal goed! Daar moet je echt op vertrouwen! @ sim: spanennd hoor! hoop echt voor je dat t goed zit en blijft zitten! laat je het ons even weten?! @ yinte: haha.. heb je ons gevonden? als je ons weer kwijt bent, laat je het ff weten he! dan help ik je graag weer op weg... hihi.. @ all: de rest ben ik helemaal kwijt! haha.. jemig, ik was altijd al zo dement als een deur, maar het begint nu al erger te worden.. haha... ik hab ook vanaf vandaag de eer om in een bak te piesen! jeuj.. haha... en heb een afspraak gemaakt bij de VK, spannend! Ik zou zo de lijst ff aanpassen! Kunnen we niet de lijst op een aparte site maken ofzo?! anders komt ie hier zovaak voorbij! of is dit niet een idee?!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei * webmiertje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 * 25 september Ylona, afspraak VK Birgitte,afspraak Remmar 1e afspraak VK * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote] * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
He Sim! Wat vervelend, joh! Snap dat je hier onzeker van wordt! Dat je nog een week kunt wachten, zeg.. Pff, knap hoor.. Nou, 'sterkte' in ieder geval! Hopelijk is het niks!
Over dementie gesproken: Ik was vorige week de dierenarts vergeten. Deze week de tandarts. En net een vriendin laten staan! Nu pas ga ik een link leggen met zwanger zijn.. Haha! Misschien is het ook wel toeval. Oh ja, weet ook niet waar ik mn rijbewijs gelaten heb! Haha! Wat erg eigenlijk...
nou mijn test geeft nog steeds negatief aan dus weet het ook niet hoor. kan de test nog veranderen in positief of niet?