Hallo allemaal, Hier ff een berichtje van mij na een kleine stilte. JOEPIE, alweer 17 weken. Eerst een paar reacties: Mamalieske: Geweldig met dit voorlopige goede nieuws. Kan mij heel goed voorstellen dat het er nu even uitkomt na al die weken spanning. Laat die tranen maar komen hoor, lucht alleen maar op. Knuffel van mij. Kroepie: Ik herken het ook hoor. Ik heb 2 weken geleen aangegeven op het werk dat ik de avonddiensten niet meer vol kan houden. Ik ben nml taxichauffeusse en draai normaal de avonddiensten van 12.00 tot 24.00, maar vanaf een uurtje of 20.00 ben ik al op en nu hebben zij mijn diensten aangepast. 1e kerstdag mag ik nu een dagdienst draaien en de avonddiensten zijn nu tot 20.00, dus gelukkig 4 uurtjes vroeger. Voor alle nieuwe meimama's, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier. Voor iedereen die ik vergeet, sorry hoor. Ik heb afgelopen dagen wel iedere keer ff bijgelezen. Maar afgelopen week ben ik een paar dagen thuis geweest van het werk. Ik had vreselijke hoofdpijn en heb zelfs een dag bijna de hele dag op bed gelegen. Kon het daglicht niet verdragen. Even opgestaan om te eten, snel hier bij gelezen en weer op bed. Gisteren ging het weer wat beter, maar vandaag hoe later het werd hoe meer hoofdpijn weer. Heb het elke dag wel, maar nu iedere keer weer wat erger. Heb huisarts gebeld en gevraagd of mijn bloeddruk even opgemeten kon worden. Dacht dat het misschien daaraan kon liggen, aangezien ik iedere keer al hoge bloeddruk heb. Was nog steeds ongeveer hetzelfde. Vandaag 130/88, dus hoofdpijn komt daar waarschijnlijk niet van. Mocht gewoon wel wachten tot volgende week met afspraak voor vk. Zo, probeer vanaf nu weer dagelijks reactie te geven. Morgen is nog niet helemaal zeker. Mijn vriend en ik gaan morgen naar een informatieavond Bevallen in zkh Tjongerschans Heerenveen en ik moet morgen overdag ook gewoon werken. Jullie horen in ieder geval woensdag wel hoe het is geweest.
@marloes22: veel beterschap!! @yinte: welkom op het mei 2009 mama's-forum @mamalieske: wat goed, ben zo blij voor je dat de eerste resultaten al goed zijn. We blijven verder duimen voor de 22ste @sabrina1984: mooie buik @kroepie: ja ik herken mezelf hier ook wel in. Sinds ik zwanger ben blijk ik iets gevoeliger te zijn qua gezondheid en ben ik nu al 2x ziek thuis geweest. Dus nu ben ik weer ziek (zware verkoudheid), maar durf amper thuis te blijven. Het is hier zo druk net voor het einde jaar! Dus komen we lekker ziek werken en draaien we dagen van 9uur. Gelukkig ben ik 1,5 week thuis vanaf 24 december
Yinthe: welkom! Marloes: hoe voel je je? Mamalieske: beetje kunnen slapen vanacht? ben echt blij voor jullie! Sabrina: mooie buik hoor meis! Kroepie: ik denk dat dat heel goed voor je zal zijn, later beginnen en eerder ophouden. Begrijp heel goed dat je dat vervelend vindt, maar is echt beter voor je. Succes ermee en doe rustig aan! Sim: bedankt! Wij hebben de echo pas om 19.15uur vanavond...dus nog even geduld, begin het nu wel echt heel spannend te vinden! Hoop dta alles goed is..en ben ook wle benieuwd of we zullen zien wat het wordt.. Ik zal zo ook even nieuwe buikfoto plaatsen! Liefs Syl
Goedemorgen! ff kort berichtje van deze kant! Alles was helemaal goed! (voor zover ze dat nu natuurlijk kunnen zien) JEEEUUJJ! Ben zooo blij en zooo opgelucht! *danst ook een vrolijk vreugde dansje* Dikke smakert voor jullie allemaal! ohja syl, jij ook heel veel succes en genietze! de andere meiden natuurlijk ook!
Goedenmorgen allemaal wat een leuke reactie's op me buik foto. nu word het helemaal echt. de buik word nu ook hoger en me baarmoeder komt ook elke keer een stukje meer naar boven. zo gaaf waar je wel niet op gaat letten als je van de eerste zwanger bent. we zijn inspanning voor komende donderdag we hebben er zon zin in. remmar weet jij al wat meer? jij had vandaag toch de echo?
Remmar: jaa, super dta alles goed was!Ik dans met je mee! Evy: dankje voor je compliment over mijn buik..ben er zelf eigenlijk ook wel trots op, haha..al heb ik er al wel snel last van, maar dan rust ik s avonds goed uit!
remmar top dat alles goed is! me is blij voor je! je zal wel helemaal happy zijn nu je ook op de helft bent!
goedemorgen allemaal, had me mooi verslapen vanmorgen. manlief was er niet, en ik dacht ik zet de wekker niet, heb zo'n mooie natuurlijke. maar meneer dacht ik ga voor het eerst in maanden weer eens lekker lang slapen, gelukkig werd ik om kwart over zeven zelf wakker. normaal staan we om 6 uur op... snel gedoucht, aangekleed en heb hem om half 8 wakker moeten maken, een unicum! Ik was wel een uur te laat op mijn werk, maar goed uitgeslapen! hoop dat hij dit in het weekend ook gaat doen! Mamalieske ook lekker geslapen? Kroepie, ik herken je verhaal erg hoor. Ik had het zelf ook heel erg, heb me een aantal keer ziek moeten melden. Ik weet niet hoelang je nu zwanger bent, maar bij mij gaat het sinds vorige week ietsje beter. Remmar: mooi dat alles goed was! Ik neem aan je 20 weken echo? Ik mag volgende week! Mooie buiken hoor dames. mijne is gelukkig weer ietsje aan het groeien, alhoewel niet mega...
Mooie buik Sylvia! Ik zie dat je haar al weer in een staartje kan! En veel succes en ook plezier met de 20-weken echo. Spannend en toch ook wel leuk om de baby weer eens te zien! Gefeliciteerd Remmar met de uitslag van de 20-weken echo. Fijn dat je die meteen te horen kreeg en er niet in spanning op hoeft te wachten! Zo gaan we allemaal richting de helft, wat vliegt de tijd toch!
Mogguh, Mamalieske, jahoeeee,wat een goed nieuws.*springt gat in de lucht* @sabrina&sheila. mooie buiken meiden! Van mij staan er ook weer verse in. nieuwe mama's welkom! @remmar, super dat alles goed was! @jomi, hier ook al iedere x hoofdpijn,vooral als ik moe ben. Het kunnen de hormonen zijn die dit veroorzaken. Morgen mag ik ook weer naar de gyn,hopelijk krijg ik weer een echo en wil ze proberen te kijken welk smaakje we krijgen Manlief barst van de nieuwsgierigheid en wil het liever ng gister dan vandaag weten Nog 1 nachtje slapen en dan heeft tie misschien geluk
Vandaag alweer 16 weken zwanger! De tijd vliegt! Kom net bij de vk vandaan alles was goed met mij en de kleine..
Ohh ik wist niet eens dat er een informatie avond was en woon er hooguit 5 minuten vanaf.. hahaha... maar hoor van jou wel hoe het is geweest.. hihi...
Ha, lees af en toe lekker bij. En heb zelf ook wel wat te melden. Gisteren lekker baby-aankopen gedaan. We gingen naar de baby-dump om een kinderwagen te kopen, had al 1 op het oog en die is het ook geworden. 's Avonds in elkaar gezet en daarna rondrijden met dat ding door het huis. Voelde me net een klein meisje met haar poppenwagen, hihi. Heerlijk vind ik het. Vriendlief had opeens ook grote behoefte om een kinderkamer te kopen. Ik blij hoor, want hij wou dat eerst niet. Dus ook een mooie kinderkamer gekocht, die waarschijnlijk begin februari geleverd word. Ik wou de witte uitvoering en mijn vriend de grenen uitvoering. Ik hem zijn zin maar gegeven, ik mocht immers de kinderwagen uitzoeken. Verder nog even over die discussie werk/thuisblijven. Ik blijf gewoon thuis, maar ik zou wel gastouder willen zijn. Lekker vanuit huis op andere kindjes passen en ondertussen mijn eigen kindje er ook bij houden. Bovendien ben ik ook niet echt zo'n carrieretijger, ik ben best wel lui, zit liever thuis dan dat ik werk. Zou dan nog wel eens willen studeren, maar dat kan ook op zoveel verschillende manieren. Komt nog wel. Vanavond even met vriendlief overleggen om 's avonds naar zijn ouders te gaan. Dan kunnen we zijn ouders vragen of ze getuigen willen zijn voor ons trouwen en of ze een huis voor ons willen huren. Die woningmarkt he.. Oww, en ik zal vriendlief vertellen dat ik bereid ben om een hond te nemen als we een nieuw huis hebben en kindje er is. Is hij vast blij mee. Verder gaat zwangerschap ook heerlijk gesmeerd. Ik ben één van de gelukkigen die tot nu toe nergens last van hebben. Niks noemenswaardig tenminste. En heb zo'n zin in 8 januari, dan krijgen we hopelijk te weten of we een meisje of een jongetje krijgen.
Ik zie tot mijn schande dat ik hier nog niet aangemeld ben!Foei foei die zwangerschapsdementie ook! Ik ben dus Belinda,37 jaar,en nu 17 weken en een dag zwanger van onze eerste!Ik ben uitgerekend op 18 mei,en tot op heden gaat het vrij goed met me.Weinig kwaaltjes,alleen wel flinke vermoeidheid.Maar ik ben deze week vrij,dus kan lekker even bijtanken en al jullie verhalen lezen en meekletsen! Ik werk in de verzorging,en heb al met mijn leiding gesproken over de avonddiensten die ik nu niet meer hoef te draaien.Die zijn enorm druk en energievretend dat ik die niet meer vol kan houden.Gelukkig werd er geen seconde moeilijk over gedaan en hoef ik alleen nog dagdiensten te draaien. Fijne dag allemaal en tot klets!
@nieuwe dames welkom update: vrijdag bij VK geweest, alles goed...baarmoeder is al flink omhoog gekropen bloeddruk was goed en verder geen bijzonderheden zaterdag geslachtsbepaling in Almere bij babyfocus.nl zo spannend dit
Welkom Belinda! Mooi buikje ook mamasan! Zogelukkig: dank je! Mijn haar kon al meteen in een staartje gelukkig, maar nu wordt het steeds meer een langer staartje gelukkig, hihi Gelukkig groeit het snel! Over hoofdpijn: ik heb er ook veel last van, ben ook best vaak duizelig/misselijk/beroerd...ik zal het nog eens aangeven bij de vk maar denk dat het er gewoon bij hoort Liefs Syl
hallo nieuwe dames! @renmar.. fijn dat alles goed was.. maar jij laat ons niet weten wat het is he? @syl veel fun van vanavond.. laat jij het wel weten? ik heb gister aan mij Vk gevraagd of ze wou opschrijven wat zij dacht wat we zouden krijgen.. ze heeft na de hartslag het opgeschreven.. gisteravond hebben mijn man en ik gekeken.. er stond jongen.. dus.. ik wist het.. mijn man denkt nog altijd ene meisje.. volgende week weten we meer.. de baby voel ik nu vaker.. en niet meer luchtbelletjes.. maar echt van die plopjes!
Hallo dames! Mamalieske heb gister heel hard geduimd! En lees dat het tot nu toe goed nieuws is, super super super! Hoop idd dat je heerlijk geslapen hebt meis! Syl en remmar die dansjes doen, daar doe ik aan mee! hhaha Goed om te horen dat alles goed was rem! En syl veel plezier vanavond! Ik mag donderdag en heb er ook echt zin in! Verder welkom nieuwe mama's! Dat er nog steeds nieuwe mama's bij komen zeg! hahaha Maar heel gezellig natuurlijk! Ehmm.. oh ja mamasan en sabrina wat een mooie buikjes! En sabrina, zo lees ik dat je weg gaat, maar gelukkig blijf je! Me niet weer zo laten schrikken hoor! De emoties zitten al zo lekker hoog, kan om alles wel janken! hahah Moet er soms zelf van lachen omdat ik zo dom doe! iedereen die ik vergeten ben, sorry! Ego; de kleine is een echte voetballer! Voelen meer van jullie de beeb heel goed? Het zijn bij mij echt geen plopjes hoor! hahah echte trappen! Vind het zo gezellig... en vooral als ik net avondeten gehad heb, dan gaat ie echt los... heerlijk kereltje van me! KNUFF!
Ego; de kleine is een echte voetballer! Voelen meer van jullie de beeb heel goed? Het zijn bij mij echt geen plopjes hoor! hahah echte trappen! Vind het zo gezellig... en vooral als ik net avondeten gehad heb, dan gaat ie echt los... heerlijk kereltje van me! KNUFF![/quote] Ja ik voel de baby sinds gister echt heel duidelijk! En gister was de beeb enorm druk.. Na het avond eten en savonds op bed ook. De beeb begint ook nou weer, als ik achter de computer zit word ie ook wakker!