Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mag het wrs niet zeggen, maar ik deed het niet......laat hem eerst zijn leven maar beteren en dan kan hij het kind altijd nog erkennen!

Of wil je een alcoholische vader die zijn bezoekrecht op komt eisen en dat recht ook nog heeft, je bent verplicht je kind af te staan dan......

By the way, welkom en gefeliciteerd! ;)

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    leuk meis!

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    goede morgen allemaa

nou ik weet dus niet wat ik voel. ik voel mijn gehele zwangerschap al geplop en kleine beweginkjes in mijn hele buik. ik hbe ookal een hele tijd een dikke buik. het valt zelfs zo op de de gyn er ookal wat van zei. maar het zijn dus alleen maar darmen. ik heb al 5 maanden diaree. ( beter dan opstipatie kan ik je vertellen ) maar die darmen zitten me behoorlijk in de weg. nu vole ik dus ook in de onderkant van die plopjes en beweginkjes maar ze zijn het zelfde als die andere dus ik weet het niet meer. ik zit eigenlijk te wachten op de bekende vlindertjes boven het schaambeen maar die komen dus maar niet. nu is het mijn derde en ik loop weken achter bij sommige eerste kindjes dus soms begin in dan wel te twijfelen. aan de andere kant vind ik het dan wel weer best ( zeg ik dan tegen mezelf ) mijn middelste schopte altijd zo hard dat ik met 24/25 weken in het ziekenhuis lag met vermeende weeen. wat hij dus deed door zo hard te schoppen dat de buik om de haverklap hard werd. uiteindelijk had ik dus ook redelijk wat gekneusde ribben en blijkt hij nu dus ook adhd te hebben. dus of het aangeboren is, ja dus! affijn ik roep dus steeds dit wordt gewoon een heeeeerlijk rustig kindje, maar soms duurt het me toch wel lang. ik wil ook wat agan voelen...lekker dubbel he....

ow... en remmar mag ik ook op de lijst. ik ben 15 mei uitgerekend moet in het ziekenhuis bevallen. ga fleasvoeding geven en heb 24 dec mijn 20 weken echo. ( was dat alles anders hoor ik het wel )

aan het nieuwe meisje ( ben de naam ff kwijt ) welkom!

en rian ik herken je verhaal wel min of meer. maar meer dat ik in de thuissituatie veel ruzie maak. gelukkig lees ik bij andere dat dit op meer plaatsen zo is want ik baal er zo enorm van. was ik maar niet zo misselijk en zo moe. maar ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. oow ennuh onze kinderkamer wordt gelorange en felgroen ;)

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0

nope, heb er zelf ook veel last van en als klap op de vuurpijl idd een schimmelinfectie die ik et kan behandelen. Veel schoon ondergoed wisselen, soms tot 3x per dag, atoenen ondergoed dragen, elke dag wassen ;)

dat bultje is wrs een talgkliertje, zoek maar een op internet, ik heb ook een bultje, maar volgens mij geen talgbultje dus ik ga ermee naar de dokter want heb echt geen idee wat ht kan zijn, maar op internet lees ik dat bultjes daar normaal zijn (fijn ) :rolleyes:

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, schrijf jij MIJN verhaal? ;)

heb precies hetzelfde, beodel het allemaal niet zo, nou ja, soms ook gewoon wel! Ben echt een behoorlijke kat geworden, veel assertiever, veen ongeduldiger en vooral is MIJN mening heeeeeeel belangrijk en dat was vroeger veel minder, word soms best moe van mezelf ;)

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    remmar ik bedoelde 10 mei uitgerekend ( hoezo suf......)

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden voordat er hier weer een escalatie gaat komen.... het probleem van lilybit is er een hele moeilijke, en ik zeg vast dat harde woorden over een verslaving misschien niet goed gaan vallen.

Merk bij mezelf ook al wat irritatie namelijk, en wil niet weer een discussie. Maar de ene verslaafde is de andere niet, en de manier waarop er hier nu over gesproken wordt is gelijk weer heel negatief... dat doet me echt zeer aangezien ik verslaafden in mijn omgeving heb. Je kan nooit de problematiek achter zo'n situatie bekijken...

Dat wou ik alleen even aangeven...

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jammer dat ze het niet goed konden zien, dat lijkt mij echt zooooo irri!
    Ik heb de 31ste de 20 weken echo, zou echt teleurgesteld zijn als ze et niet zien, maar ja, je doet er niets aan ;)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    verder iedereen een hele fijne dag gewenst!

Ik ga vandaag weer naar mijn vriendin, baby loeren ;)

10. sinada

sinada Niet meer actief

Goeie morgen allemaal

Ik heb niet alle pagina's bijgelezen maar wel een paar en zie dat er veel zijn die al lekker gekriebel en geschuif in hun buik voelen van de kleine.
    Hier was het afgelopen zondag ook heel duidelijk echt super.

Jeetje zijn er al heel wat die het geslacht weten. Ik mag morgen ook.

Gisteren middag is een dinnetje bevallen. Ze was 29.4 weken. Een februari mama eigenlijk UK80. Staat ook bij geboren. Ferry de kleine knul doet het gelukkig allemaal goed.
    Maar was wel even schrikken hoor.

Mijn werk is nog steeds een drama, maar ik zeg altijd alles komt weer goed.

Fijne dag allemaal en misschien kom ik morgen nog ff kijken en vertellen.
    Mannetje is jarig en we hebben een pretecho

sorry is een aardig ego bericht geloof ik.

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen stelletje kletskonten!

Hoe is het hier met iedereen?
    Ben weer helemaal bijgelezen, maar heb geen idee meer wat ik allemaal wilde zeggen.. maargoed, ga mn best doen! haha..

@ sab: joehoe een meisie! SUper dat jullie het weten! :D Wat een super leuke foto's! net of ik weer ons kindje zit te kijken van gister! :D

@ syl: jeuj, wrs ook een meisie! haha.. wel jammer dat ze het niet helemaal goed konden zien! Maar hopelijk de volgende keer wel!

@ geslacht: wij willen het niet weten nee! maar gister stiekum toch wel ff meegekeken hoor! ;) Niet dat ik er veel uit kon wijs worden, maar ik heb een vermoeden.. haha..

@ beebie voelen: jeps! hier ook overduidelijk aanwezig! afgelopen zondag heb ik het echt voor het eerst van buitenaf gevoeld! en nu kan ik het elke keer voelen draaien enzo! zooo leuk!

@ baarmoeder: hier netjes aan de achterkant, en niet voor de bmm! :) vandaar ook idd dat ik het kindje al een tijdje kon voelen!

@ rian: ook jij mag gewoon lekker je verhaal doen! en hier echt GEEN sorry voor zeggen!

@ nieuwe mama's: welkom!

... euh.. en toen was ik het kwijt! Nouja, misschien schiet met straks nog weer wat te binnen..
    Ik ga de lijst ff opzoeken!

ohwja, ik heb nog foto's van gister in mn album staan! Helaas niet allemaal even duidelijk.. we hebben een echte draaikont die niet fotogeniek is... :rolleyes: hihi..

Liefs

12. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Wat leuk dat de 20 weken echo's tot nu toe allemaal goed zijn en dat veel van jullie het gelacht al weten!

Ik moet nog tot 30 (!) december wachten en ik ben nu al zo nieuwsgierig!

Wat betreft de hormonen, ik heb daar nog niet zoveel last van.

Ik voel me juist heel sterk samen met vriendlief en voor mij voelt het als heel erg bijzonder om ons kindje samen te mogen gaan opvoeden.
    Ik weet nu al dat wij het niet gaan doen zoals de meeste mensen het doen, wij hebben gewoon onze eigen mening, smaak en opvattingen.

De naam van onze baby wordt ook geen top 20 naam hoor en er zullen vast wel mensen zijn die het geen mooie naam vinden, maar daar maak ik me niet druk om, zolang wij het maar een mooie naam vinden is het goed!

13. Oh ik voel me echt een muts, maar ik wil ook zoooooo graag mijn wurm voelen! Ben nog maar 16 weken (vrijdag) maar als ik dan hier lees dat al zoveel van jullie het zo vroeg voelen, dan... gaat het kriebelen! (Helaas dus nog niet van het kleine wurm)

Volgende week dinsdag naar de vk voor de 16 weken controle. Kan niet wachten tot we het hartje horen. Nu ben ik nog steeds nerveus of het allemaal wel goed gaat :( Stom hè?

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ draadje: haha.. herken mezelf wel een btje in je verhaal! weet nu al idd dat wij het anders zullen aanpakken dan de meeste mensen om ons heen.. maargoed, das ook niet erg, toch?!

En die namen.. AARRGG! wij komen er nog niet uit! grom... (nu hebben we ook nog ffies.. maargoed, dan nog..) Maar idd, het gaat er toch ook om dat jullie het een leuke naam vinden! ik ga er ook echt niet bij stilstaan wat anderen er eventueel van zullen vinden..

@ kroepie: nee hoor, niet stom! menselijk... Moeilijk he, afwachten?! ;)

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Horselover ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ :-#
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(:
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV/FV
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    5 mei
    * webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-#
    * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV [-X
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje, tweeling :(:
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ Tb ~ BV
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ :(:
    16 mei
    * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV
    * Mama nel ~ 2de kindje
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    * Pien1980 ~ 1ste kindje
    * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Hester86 ~ 1ste kindje
    * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB
    * MisssZ ~ 2e kindje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    * Tinke ~ PZH ~ BV :-#
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-#
    * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV
    27 mei
    * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ :-#
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind)

Er zijn op dit moment 64mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 9 jongens, 9 meisjes, 0 tweelingen
    Geslacht: 9 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 9 :-# (ga het niet vertellen) , 9 [-X (wil het niet weten)

Tussenstand:
    3 meisjes - 2 jongens

Afspraken
    * 11 december: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk ~ Sinada, pretecho en oja, ook mannetje jarig! ~ MisssZ, afspraak vk ~ Mushu, afspraak vk
    * 12 december: Bianca84, afspraak gyn, 9:30 uur ~ Sarahmei09, echo, 17:45 uur ~ Kippie75, 20 weken echo, 12:00 uur
    * 13 december: Manny, geslachtsbepaling, 15:30 uur
    * 15 december: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk ~ Houmar, controle vk, 9:00 uur ~ Sinada, controle vk ~ Jazzie, afspraak vk
    * 16 december: Manoontje, 20 weken echo (gyn)`Sim80, afspraak vk ~ Sim80, 20 wkn echo ~ Me78, 20 wkn echo, 9.30 uur ~ Kroepie, afspraak vk
    * 17 december: Marooz, afspraak VK ~ Draadje, controle vk, 13.00 uur ~ JoMi, 4de controle VK, 15.45 ~ Lana81, 20 wkn echo 18.30 uur ~ Horselover, 20 weken echo ~ EvaZ, 20 wkn echo ~ Kaatjek, afspraak 20 wkn echo.
    * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur
    * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur
    * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo
    * 23 december: Manny, 20 weken echo, 9.00 uur ~ Rian, afspraak huisarts (vk) 8:00 uur
    * 23 december: Yinte, 20 weken echo
    * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10:30 uur ~ Sabrina1984, 20 weken echo, 15:30 uur ~ Mushu, 20 weken echo en geslachtsbepaling, 11:10 uur (21 wkn)
    * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur ~ Majkuh, 20 weken echo, 11:00 uur (21 wkn) ~ Joki, 20 weken echo, 18:30 uur ~ MamaSuusjuh, 20 weken echo, 18:40 uur
    * 31 december: Sab85, 20 wkn echo (20,6 wkn) 11:00 uur
    * 2 januari: Miesje24, 20 weken echo ~ Tinke, afspraak vk ~ MisssZ, 20 weken echo en geslachtsbepaling
    * 5 januari: JoMi, afspraak 20 wkn echo, 15:45 uur ~ Sinada, SEO ~ Sabrina1984, controle vk, 9:20 uur ~ Jazzie, 20 weken echo ~ Remmar, afspraak vk, 19:30 uur
    * 6 januari: Evy77, afspraak vk & geslachtsbepaling, 19:00 uur
    * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo
    * 8 januari: Tinke, afspraak geslachtsbepaling
    * 9 januari: Lapstra, 20 weken echo

De aanpassingen zijn:
    @ Karien: staat er allemaal bij!
    @ Mushu: heb er toch maar groen van gemaakt! Haha.. dat half blauw, half roze word ook zo lastig ;) haha…
    @ Kroepie: welkom! Je staat er ook tussen hoor!
    @ Belinda203: je stond bij 16 mei ertussen! Hihi..heb je dus naar de 18e verzet nu!
    @ Yinte: heb je er weer tussen gezet hoor!
    @ sheila: heb het geslacht erbij gezet.. voorlopig dan.. ;)
    @ sab: bij jou staat t er ook bij! :D

@ all: hoe staat het met de voorgevoelens??? Hebben jullie al enig idee wat t kindje is: een jongetje of een meisje?! Laat t ff weten in pb, dan zetten we het in de lijst!!! er staan nog heeeel veel namen op zwart namelijk!! Ik wil graag kleur!! :D hihi..

16. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    ben ook zo ongeduldig als ik lees wat sommige al voelen..ik voel alleen maar het plopje heel soms maar...en soms heb ik ineens een harde bult? op me buik en dan is het ineens weer weg...
    voel dan ook druk ontstaan..wie weet wat dat kan zijn? ik zou het bijna het hoofdje noemen maar dat denk ik toch ook niet

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Rian wat herkenbaar je verhaal hoor, hier precies hetzelfde kan nergens me mond over houden moet iedere keer opmerkingen maken echt te belachelijk soms voor woorden is ook niet leuk voor mijn man maar die weet goed waar het doorkomt gelukkig maar, hoop dat dit nog wel af gaat nemen hoor want je maakt jezelf ook moe zo.
    Wij hebben 29 december de 20 weken echo ben zo nieuwsgierig wat het word ik zeg nog steeds een jongen en mijn man zegt het word een meid we weten in ieder geval dat het een baby word hahahahahhaha
    Voor de rest loopt het hier wel probeer gewoon door te zetten gisteren weer nieuwe oefeningen gehad en die gebruik ik ook goed, en heel emotioneel gisteren zat ik te eten onder gtst en toen die zoon van dorothea bij zijn moeder kwam och wat heb ik zitten huilen en och wat heeft mijn man gelachen kon geen hap meer eten door de tranen, dit heb ik ook met films en bepaalde muziek dan rollen de tranen maar.

Nieuwe meiden van harte welkom op het forum.

Dat was het wel weer eventjes

Groetjes Ria

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mijn tweede was niet zo druk in de buik als die van jou, maar wel veeeel drukker dan deze, volgens mij is dit ook een heel rustig kindje!

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    klopt, je hebt helemaal gelijk, maar.......als je het op een forum zet mag iedereen zeggen wat hij ervan vind en tuuuuuurlijk is dat vreselijk ongenuanceerd van ons want wij weten verder geen achtergronden oid maar we reageren op de informatie die ons bekend is ;)

wat betreft de vorige discussie, ik begreep zelf de heisa niet zo goed, vond het juist wel leuk om eens over iets anders te praten dan alleen maar schimmelinfecties, babies voelen etc (alhoewel dat ook heel leuk is, begrijp me niet verkeerd!)

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@Syl: oeh, wat spannend nog even wachten totdat je het zeker weet! Wel fijn dat alles goed was, daar gaat het toch om met de 20 weken echo! Hoezo vond je de 3/4 D echo niet mooi? Dat lijkt mij juist heel mooi! Ze hebben mij wel geadviseerd het wat later te doen, dan is de baby wat voller en ziet hij/zij er niet uit als een "gesmolten ET" (dat las ik laatst ergens, vond ik zo erg!). Leek zij (of hij) op Demi of kon je dat nog niet zien?

@Angelique: jij ook gefeliciteerd met de goede uitslag en het gegeven dat je een jongetje krijgt!

@Lillybit: het ie gevoelige materie waar je het over hebt. Ik denk dat mensen die persoonlijk niets van verslaving weten (zoals ik) je daar geen advies over kunnen geven.
    Wat wil de vader zelf? Heb je het met hem daarover gehad of weet hij geeneens af van het erkennen van zijn kind, want verslaafd of niet: dat blijft hij toch.
    Je hoeft niet bang te zijn dat hij op eigen houtje gaat erkennen, want jij zou daar minstens een schriftelijke verklaring voor mee moeten geven. En het hoeft niet nu; het kan altijd nog. Misschien is hij over een jaar wel afgekickt, niemand kan de toekomst voorspellen!
    Je moet jezelf ook afvragen waarom je het wel of niet zou toestaan. Weet je wat het inhoudt? Het betekent onder meer dat hij een onderhoudsplicht heeft voor het kind en dat het kind automatisch zijn erfgenaam wordt.
    Over bezoekrecht e.d. bestaan heel andere regels. Als hij het kind erkent heeft, heeft hij niet automatisch bezoekrecht, dat zijn zaken die de rechter regelt. In geval van een aanwijsbare verslaving zal de rechter dat niet zomaar toewijzen, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Ik hoop dat je er wijs uit kunt worden, ik wens je veel succes met je keuze!

Hier gaat alles uitstekend; mijn bloedsuiker is eindelijk boven de 4,5.

Ik voel geen plopjes en maak me daar geen zorgen om, komt vanzelf en zou eventueel pas kunnen met 24 weken volgens mijn vk. Ik ben 17,5 week, dus we wachten het rustig af. Alle controles bij de vk zijn goed.

Ik heb geen last van afscheiding, jeuk of schimmelinfectie.

Ik ben niet moe of verkouden; voel me juist erg goed nu dit tweede trimester.

Ik ben niet sjagrijnig, huilerig en maak geen ruzie met mijn man; integendeel.

Dus: sorry als ik daar niet over mee kan praten.

Ik heb nog wel wat leuks te melden: mijn dwerggeit blijkt zwanger, joepieeeeeeeeeee! Misschien gaan we wel samen bevallen! :D :D :D

De zon schijnt hier, dus ik ga een lekker lange wandeling maken met mijn honden! ;)

Deel Deze Pagina