Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hier ook wachten tot 30 december, pfffff....;)

fijn dat je niet zo'n last hebt van hormonsters, ik zei dat 3 weken geleden ook ng en ineens, BAM daar waren ze haha, gelukkig ben ik me er erg bewust van, dat scheelt wel ;)

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    whahaha, wat fijn dat het zo goed gaat met jou! :D :D :D ik gun iedereen GEEN schimmelinfecties, hormonsters ed ;)

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    MAROOZ:

wil er wel even bijzetten dat ik zelf WEL ervaring heb met alcoholisme vanuit mijn kindertijd, en met drugsprobemen in de familie, dus ik ben nog steeds ongenuanceerd vanwege de weinige informatie ;) maar....weet wel een beetje waar ik over praat ;)

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Majkuh: nog ff geduld voor mij idd...al had ik zelf ook al de hele tijd het voorgevoel dat het weer een meisje zou zijn..

Zogelukkig: dat alles goed is, vinden wij idd ook het belangrijkste, daarom vond ik het zo spannend!
    maar ben nu toch wel benieuwd of het echt een meisje is, denk het wel hoor, kans is best groot en zelf zagen wij ook echt die streepjes :D

Over de 3d echo, ik vind het wel heel erg leuk om te zien, die bewegende beelden dan, dat je de handjes zo goed ziet, het gezichtje en de gezichtsuitdrukkingen! Zo mooi! Maar echt het gezichtje, dat het een mooi kindje is ofzo niet..ik heb nog nooit een 3d echo gezien waarvan ik dacht: dta is een mooi kindje! En als die kindjes dan geboren zijn, zijn het soms wel mooie kindjes hoor, en ik vind ze dan helemaal niet op die foto lijken..
    Ik heb de foto even geupload en in mn album gezet...ik vind het wel een leuke foto omdat je er echt al goed en duidelijk een kindje opziet!Maar het blijft een apart gezicht, haha..ik kan daarom ook niet zeggen of het kindje op Demi lijkt....
    Maar sommigen vinden 3d echo's juist wel heel mooi en vinden de kindjes daar er al heel mooi uitzien..het ligt natuurlijk wel aan mij omdta het mijn mening is ..maar ik blijf het wel een leuke techniek vinden omdat je zo goed ziet wat je kindje allemaal doet, het leukste vind ik dus de gezichtsuitdrukkingen!\

Liefs
    Syl

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    syl, ik vind de foto wel erg schattig hoor! :)

6. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Natuurlijk mag iedreen zijn mening neerzetten,

En natuurkijk wil ik graag dat mijn babytje een vader heeft en hij zal het ook altijd (als hij sober is zijn kindje mogen zien).
    Want buiten dat hij alcholist is, is het een hele lieve man,
    Hij heeft geen kwaad niks in hem ook niet als hij dronken is.

We hebben allebij een uitkering en ik ben bang dat als ik wat extra voor de baby wil aanvragen dat de gemeente dan zegt dat ik het eerst bij hem moet halen,terwijl ik nu al weet dat hij niks zal hebben.

En natuurlijk het bellangrijkste het gezag,
    Ik ben bang dat als mij wat gebeurd dat de kleine naar hem of zijn familie dus gaat, en dat wil ik dus echt niet.
    Ik zou dus willen dat mijn moeder het gezag dan krijgt.

Of stel ik krijg in de toekomst een andere lieve vriend dat ik dan geen jaloerse praktijken ga krijgen.
    want dat is helemaal niet leuk dan voor de kleine.

En natuurlijk als hij afkickt en hij krijgt zijn leven op de baan dan mag hij het altijd erkennen.

Hij heeft mij wel beloofd dat hij de kliniek in gaat om te stoppen,
    maar het is zoooo moeilijk voor hem.
    dus of het helpt weet ik niet.

Maar ja,
    verder wil jullie bedanken voor de info over de neusspray,
    Ik ga straks een kinderneusspray halen en dan hopen dat ik vannacht doorslaap zonder naar adem te happen en een droge keel te hebben.

en natuurlijk iedereen gefeliciteerd met jullie 20 weken echo.
    Ik mag pas over 3 weken en ik vindt het zooo spannend.
    ik heb het gevoel dat het een jongen woordt.

een foto hoef ikniet neer te zetten want ik heb nog een heel klein buikje,
    maar zodra die gaat groeien zet ik een foto in mijn album.

Dikke knuffels Lillybit.

7. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hoi dames,

hier even snel een berichtje van mij.
    Heb kort bijgelezen, weet niet veel meer... maar wil iedereen even feliciteren met de goede echo's, en natuurlijk Mamalieske ontzettend gefeliciteerd, ziet er een stuk rooskleuriger uit nu!

Ik heb gisteren zelf controle gehad bij de VK, alles was goed, bloeddruk weer wat hoger dan de vorige keer gelukkig, dus niets om me zorgen over te maken. Hartje klonk ook mooi regelmatig.

Nu op naar de 20 weken echo volgende week!

Ondertussen zijn we druk aan het klussen in ons nieuwe huis, schiet lekker op en we hopen volgende week zaterdag te kunnen verhuizen! De maandag daarna wordt de kinderkamer al geleverd, dus zou mooi zijn.

Ben daarom wat minder online, maar probeer alles wel te lezen.

Liefs

8. Na alle mooie buikfoto's hier weer 1tje van mij :D
    Begint nu wel de zebra strepen van de vorige zwangerschap goed te zien :(
    Dacht ze met de zwangerschap van joey mooi niet te krijgen na al het insmeren enz... Maar toen ik 36 weken was kreeg ik ze dan toch...
    Ach ja niks aan te doen .

Weg gaan ze niet meer maar ze vervaagde mooi !
    Maar nu met het groeien van de buik worden ze weer zichtbaar...
    Maar ben wel trots op men buik al :)
    Foto staat in mijn album ;)

9. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    soms heb ik ineens een harde bult? op me buik en dan is het ineens weer weg...
    voel dan ook druk ontstaan..wie weet wat dat kan zijn? ik zou het bijna het hoofdje noemen maar dat denk ik toch ook niet

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    kan ook een schoudertje of knietje zijn. al zou het wle vroeg zijn. amar jullie zijn allemaal zo vroeg met bewegingen voelen dus waarom niet ;)

11. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meid ik bedoel het niet verkeerd, maar weet wel dat deze discussies vaak verschillende meningen oproept, en heb gewoon geen zin meer in dat gezeik op het forum, vandaar dat ik het even aan wou kaarten. Het gaat vaak niet om wat er gezegd wordt, maar om de manier waarop... het zijn allemaal geschreven woorden die soms net wat te hard over kunnen komen.

Iedereen hier reageerd vanuit zijn eigen kader, en dat moeten we idd gewoon respecteren, iedereen mag van mij alles posten, en iedereen mag erop reageren, wou alleen aangeven dat er soms even gekeken moet worden naar hoe iets over zou kunnen komen.

We zijn allemaal hormoonbommetjes, en wil het leuk houden op het forum.

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    manny; dat is niet een deel van de beeb maar de hele beeb. Een rug die even tegen de zijkant aan duwd bijvoorbeeld. Een koppie is echt nog te klein, en de andere delen ook, maar ik kan zelf ook voelen hoe de beeb ligt hoor, omdat het daar harder is.

Gewoon je handen erop leggen! Misschien regaeerd de kleine dan wel. Beetje druk uitoefenen is geen probleem hoor! Maak je alleen maar contact!

13. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie woorden. Wist gister even niet tegen wie ik het moest zeggen. Ik denk als ik het er met mn moeder over heb, krijg ik weer ruzie, dus daarom waren jullie het slachtoffer.

Leuk die 20-weken echo`s. Leuk dat veel het geslacht nu weten. Ik wil het ook zooooo graag weten, maar mijn man niet. Gister in bed zei ik nog "Over twee weken weten we of het een jongen of een meisje is" Geen reactie van hem.

Heb net inkopen gedaan voor positiekleding. Liep met mijn oude broeken en dan onder mijn buik. Slobberkont dus. Mijn vader heeft al meerdere keren gevraagd of ik per ongeluk zijn broek had aangedaan. (En mijn vader is groot, heel groot)
    Heb 2 broeken, 2 shirts met lange mouw en een truitje.

Oh ja en meiden............................ bedankt!

14. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Lillybit, ik ben zelf een kind van een alcoholistische vader en mijn vader is niet gewelddadig ofzo en heeft ook niks kwaads in de zin. Maar je moet wel bedenken dat hij jouw kindje heel erg kan gaan teleurstellen bijvoorbeeld met het niet houden aan afspraken en dat heeft zeker wel invloed op je kindje. En ik denk dat jouw hart daar ook van kan breken op zo'n moment.
    Ik ben nu inmiddels 20 en heb het van me af kunnen zetten, maar dat heeft wel tot mijn 19e geduurd en een klein kindje kan nog niet begrijpen waarom haar/zijn pappa doet wat hij doet. Ik zou zelf eerst kijken of hij kan afkicken van de alcohol en dan kan je het kindje altijd later laten erkennen.
    Maar nogmaals, dit is een mening vanuit wat ik heb gelezen van je en vanuit mijn persoonlijke ervaring.

15. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Lillybit,

Sterkte met het maken van je keuze.

Kan je hier helaas niet in adviseren. Heb geen ervaring hiermee, maar wilde je even sterkte wensen!

16. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    hhaha nou ik voel amper iets..heel soms een plopje van -1 sec...alleen die bult af en toe... :D

17. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    thanks ben blij dat ik het begrijp nu, gaaf zeg :D

18. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Pff 1 dag niet geweest en dan is er zoooveel gekletst! Maar we hebben ons er weer door heen gelezen ;)

@ Alle zieke veel beterschap allemaal!

@ Rammar, gaaf joh! Gefeliciteerd!

@ Sabrina/Silvia/Mamasan/Marloes, wauw wat een mooie buiken!

@ Manny, fijn dat alles goed was bij de vk

@ Marooz, ja hier ook een klein bewegelijk kindje! Ook zo grappig dat als ik mijn hand erop leg hij er tegen gaat trappen en als ik m'n hand verplaatst hij ook opschuift, geweldig!

@ Sab, gaaf de echo foto's!

@ Nieuwe meiden, welkom!

@ Rian, snap je wel. Ik ben zelf ook geirriteerde als normaal en mijn geduld is vaak ver te zoeken. Wordt af en toe ook echt gek van mezelf. Vooral voor Marissa vind ik het vaak sneu, dat ik haar een beetje af snau enzo..

@ Silvia, gaaf de echo, wel jammer idd dat ze het niet goed kon zien..

@ Angelique, ook gefeliciteerd met de goede echo

@ Sinada, gelukkig gaat het goed met je vriendin en de kleine! Toch eng als ze zo vroeg komen, duim voor ze!

@ Zogelukkig, gefeliciteerd met je geitje!

*Ego berichtje*

Flink balen aan deze kant, kijk je de hele week uit naar weer nieuwe huisjes te huur.. Zit er weer niets voor ons bij.. :( Echt flink balen, nu we elk moment kunnen verhuizen, wil je ook nog niet aan de babykamer beginnen.. Nou ja weer een week wachten, kunnen in elk geval de kerstboom gaat optuigen, want het wordt nu zowiezo pas jan dat we kunnen verhuizen.. :(

Waar ik ook erg mee zit is de 20 wk echo. Ik heb het een beetje verdrongen, maar komt toch erg dichtbij. Dinsdag al.. Heb er ook veel zin in om die kleine te zien, maar maak me gewoon erg veel zorgen. Ten eerste die myoom, of die gegroeid is of niet.. Kan zijn dat als ie erg hard groeid en de kleine in problemen komt, hij eerder moet komen, tenminste mijn vk maakt zich daar zorgen om.. (Marooz, heb jij hier ervaring mee?) En dan nog het hartje.. Komen veel hartproblemen in de fam voor en met Marissa keken ze daar helemaal niet zo naar, maar nu hebben ze me een beetje bang gemaakt, die hartafwijkingen kan de kleine ook hebben, vandaar ook naar gyno met de echo.. Hou me maar vast aan Marissa die was helemaal gezond en is met bijna 40 wk gekomen, ondanks dat iedereen zich zorgen maakte, omdat ik 17 was.. Pff nou even m'n hart gelucht. Zal me vast voor niets zorgen maken, maar ja dat is makkelijker gezegd als gedaan..

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames.. en welcome to the new mamma's!

hier is alles goed.. kan niet wachten tot volgende week.. de 20wk echo!
    wat gaat de tijd snel.. zitten op het werk al met kerst stresss... pff.. niet goed!

ik voel de baby echt vaak.. echt vaak.. niet normaal. altijd weer even een plop! wel leuk!

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey meid, kan me voorstellen dat het spannend is, en helemaal wanneer je dus een indicatie hebt om de SEO bij een gyn te laten maken (GUO). Ik heb zelf geen ervaringen met myomen, zat die van jou in de baarmoeder, de in de wand of ernaast?

Weet je meid, er wordt gewoon NOG beter naar je kleine gekeken, en mocht de myoom wel gegroeit zijn, dan weet je waar je aan toe bent, en is het voor jou en de beeb beter dat ie eerder gehaald wordt. Ook als er wel iets te zien zou zijn dan ben je voorbereid op een eventueel vervolgetraject, en dat zijn allemaal winsten voor de beeb!

Zo probeer ik er zelf altijd naar te kijken, wnat spannend is het toch wel heh?

Komt vast goed meis! KNUFF

Deel Deze Pagina