dag dames! ja meiden die onzekerheid hebben we allemaal in het begin, het wordt vast beter na de echo en helemaal als de baby's zelf aan gaan geven dat ze present zijn... en meiden de tijd gaat snel... dus kop op! we gaan het allemaal samen wel redden hoor! positieve gedachtes! dikke knuff
He Meiden, Even een vraagje: Mag je in de eerste 12 weken gewoon in bad? Of kan dat kwaad. Ben nl errug moe en een lekker bad staat eigenlijk wel op verlanglijstje... Groetjes ELke
ga lekker in bad joh! Geniet ervan... Vooral lekker als je evt van je rug wat last krijgt. (de tip van de dag ) en de posi test kan nog komen. Hou moed
Jameis lekker in bad gaan, zolang je het niet met een bezoekje aan de sauna combineerd In bad gaan mag alleen echt niet als je vliezen gebroken zijn hahah en dat duurt nog wel eventjes!
Hoi allemaal, Wordt gezellig druk hier! alle nieuwe moeders: gefeliciteerd en welkom! vraagje: waarom doen een aantal van jullie zo vaak een testje? Kan je op zo'n testje zien of het mis is gegaan? Ik heb alleen de eerste 2 dagen een testje gedaan, maar nu ik jullie berichtjes lees begin ik toch te twijfelen..... Groetjes!
malka niet gaan twijfelen hoor! Wij zijn gewoon twijfel konten, en hebben die bevestiging nodig hihi... Het enige wat je kan zien is of de streepjes donkerder worden, maar dit zegt eigenlijk ook niet eens wat! dus meis laat je niet van de wijs brengen door onze twijfelkipjes!
Mocht het misgaan is je hcg niveau ook niet zomaar weg hoor. Dus al die extra testen is inderdaad niet nodig. Alleen voor die ongelovige thomassen onder ons Maar een positieve test is eigenlijk nooit fout! Een negatieve test daarentegen is een ander verhaal.
mn kerel ligt op de andere bank het boek van kluun lezen: help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt, en ligt helemaal in een duik! Ben benieuwd of ie ook nog zo hard lacht als mijn hormonen echt op gaan spelen!
Die is de mijne ook aan het lezen! Lekker in bad gaan hoor, doe ik ook iedere avond Sim: ik heb ook iedere dag iets bruin bloedverlies volgens de gyn is dat gewoon nog van innesteling en kan het helemaal geen kwaad. Door bewegen komt er af en toe wat los zei hij...
hallo mede mei mama's mag ik mij toevoegen op jullie lijst? ik ben uitgerekend op 16 mei 2009. op het moment genoeg kwaaltjes maar vind het op het moment wel lekker! voor ons is het de eerste en zijn al 14 maanden bezig! en kunnen het wel van de daken schreeuwen maar dat doen we nog maar niet. nu kan ik hier lekker mijn ei kwijt! groetjes vrouw1984
Ik kom me ook melden, vandaag posi getest Zal mijn banner nog ff aanmaken van de week Alle mama's gefeliciteerd!
Hallo nieuwe zwangere dames! Fijn dat jullie ons komen versterken! Pff... ik heb gisteren en vandaag toch een buikpijn gehad! Tot overmaat van ramp ook een beetje bruin bloedverlies gisterenavond. Tranen, tranen, tranen... zag het niet meer zitten! Vanmorgen was alles weer weg, niets meer aan de hand, geen buikpijn, geen bloed. Opluchting! Vanmiddag alleen weer hetzelfde verhaal. Verloskundige maar even gebeld, in tranen (die HORMONEN!). Volgens haar innestelingsklachten. Ok. Moeten we dan maar aannemen... Vanavond ook een beetje helderrood bloed en uiteraard, wéér tranen (ik word gék van mijzelf...). Vriendinnetje gebeld, jankend uitgelegd wat er aan de hand is. Samen in hetzelfde boek zitten bladeren, zij had er wel eens wat over gelezen. Nou, kunnen zomaar vaatjes zijn die knappen, soort van vaginale bloedneuzen. Goh... kan dat ook al? Waarom kan ik niet gewoon misselijk zijn? Vergeetachtig mag ook, maar niet dit kwaaltje! zo, dat ben ik ff kwijt! kus voor iedereen!
oh ja... komende tijd ben ik niet al te veel on-line! Zondag gaan we naar Spanje voor anderhalve week en daarna een paar dagen naar Disney. Nog even met zijn tweetjes (en één in opkomst). Dus, ladies, allemaal succes de komende twee en een halve week! kus