Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Zogelukkig, ik herken het helemaal hoor. Heb dan wel rugklachten, maar voel me verder goed. Heb geen behoefte om daar steeds over te hebben.
    Er wordt ook nauwelijks op mij gereageerd.
    Ik vind het heerlijk voor je dat je nergens last van hebt. Geniet er lekker van.
    Wij gaan zondag de kerstboom optuigen. Heb er enorm veel zin in. Lekker veel chocolade kerstkransjes erin hangen. Mmmm.... Kerst geeft echt een hoop gezelligheid. Heerlijk.
    Wij hebben 2 katten, maar die zijn enorm bang. Hebben in hun jeugd een trauma gehad denk ik. Ze komen alleen 's avonds beneden. En dan nog niet eens bij ons.
    Wat leuk dat je geit zwanger is.

@Alle zieken, heel veel beterschap.

@Marooz, dankje voor je antwoord. Ik heb het gevraagd aan de vk en ze zei dat ik dan toch rustiger aan mn doen. Een teken van mn lichaam dat het teveel wordt.

@OemHudaifa, wat heerlijk dat je man morgen thuis komt.
    Een fijne dag morgen samen.!

@Daggie, wat voor band heb je.? Is die dan niet te groot als die omhoog kruipt.?

@Sabrina en Sinada, gefeliciteerd met je meisjes.!

Gisteren naar de vk geweest. Alles was goed. Heb voor het eerst het hartje gehoord. Super was dat. Ben helemaal blij.
    Nu op naar 30-12.!

2. @zogelukkig
    Je hebt verschillende soorten bodypillows... kijk maar 's op http://meerhulpmiddelen.nl/shop-pdf/Hfd ... pillow.pdf
    Of even googlen op 'bodypillow' of 'voedingskussen'.
    Je hebt dan een stuk van het kussen tussen je benen, onder je groter wordende buik en over je schouder onder je hoofd ... snap je het nog? ...en dat ligt echt heerlijk!
    En ik ben jaloers... dat je al lekker kunt stoppen met werken!
    Ik ben vandaag huilend naar huis gegaan... zo emotioneel en zo moe! Ik trok 't niet meer. Volgende week ga ik 't aankaarten bij mijn vk. Wat ik het beste kan doen.

@ Oemhudaifa
    Was je man weg? Sorry, ik wist 't niet, maar heerlijk dattie thuiskomt :D
    Geniet er van ... en we horen 't wel? ;)

@ Kaat
    Beterschap meid. Ik weet hoe 't voelt om steeds niet fit te zijn. Ik loop al maanden met een verkoudheid die niet over wil. Word er gek van. Hopelijk kun je nu helemaal uitzieken en ben je er vanaf.
    Sterkte meid!

@Marloes
    Fijn dat je zo lekker gegeten hebt :D
    Vissticks is echt jeugdsentiment hahhahaha. Vroeger haalde ik altijd het korstje er af. Ging ik eerst de vis eten en dan het korstje hahah. Eigenlijk doe ik dat nog steeds :oops:
    Veel plezier met het optuigen van de kerstboom!

@Daggie
    Wat voor band heb je om? Ik heb er 2 gekocht waar je buik soort van 'in' kan en dan zit er een steviger stuk onderaan. Helaas nog wat te groot voor mijn buik nu, maar heb 'm even geprobeerd en het zit wel fijn, zo met die extra steun onderin.

@Manootje
    Gedoe hè, dat anderen zo'n mening hebben over je buik. Groot is niet goed, klein is niet goed... *zucht* Als jij je maar goed voelt joh!

Wat ik ga doen met de hond? Uhm... ik ga in 't ziekenhuis bevallen, medisch of niet. Gelukkig zijn mijn ouders dicht in de buurt en ook mijn dochter (12 jaar) kan 'm uitlaten. Daarnaast natuurlijk mijn mannetje. Ik vraag me wel af hoe 't gaat hoor. Want dat kleine monster van ons (mij) is echt heel jaloers... dus ben benieuwd hoe hij op de baby gaat reageren!

Mijn boobs zijn ook gegroeid. Eén is altijd al groter dan de andere. Ik heb vroeger badminton gedaan en dan train je één kant beter qua spieren. Nu blijft dat verschil.

Ik heb ook nog even een privé vraag...
    Hoe staat het met jullie libido? Die van mij is volgens mij met het badwater weggespoeld :oops: (en ik heb geen bad, dus kun je nagaan...)
    Gelukkig is mijn mannetje heel lief en geduldig, maar ik voel me wel wat schuldig.

Fijn weekend allemaal,
    Liefs, Net

3. Coupie

Coupie Niet meer actief

OemHudaifa: Wat spannend dat je man terug komt! Ik denk dat ik heb overgeslagen waarom hij weg is, maar goed. Heb je al die tijd dat hij weg is alleen in huis geslapen?? Hihi, rare vraag maar ik ben echt een sch**terd op dat gebied en durf niet lang alleen te blijven thuis :(

KaatjeK: Enorm veel beterschap gewenst!

Voor alle dames die op me hebben gereageerd een hele dikke knuffel terug!

Ik had vanochtend mijn gesprek gehad op werk en we zijn er gelukkig met z'n allen uitgekomen dat ik het inderdaad wat rustiger aan moet gaan doen. Hier ben ik enorm opgelucht onder, ik krijg volgende week een gesprek met mijn leidinggevende en dan gaan we kijken welke werkzaamheden ik laat vallen en naar de mogelijkheden kijken om vanuit thuis te gaan werken :D

4. Je kunt hier nog niet antwoorden of er is je al iemand voor hahaha

@coupie
    Ik ben blij voor je dat het gesprek zo goed ging!
    Moet een hele opluchting zijn. Nu genieten van het feit dat je het straks rustiger aan kunt doen meid.
    :D

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

OemHudaifa: jaaa, wat fijn dat je man thuis komt! Jippie!Ben echt blij voor je! Ik ben altijd al blij als mn man s avonds thuiskomt (hij is altijd vroeg thuis, 17uur) we kunnen elkaar eigenlijk niet missen, haha :D Ng ff volhouden meid, maar gaat lukken want is een fijn gevoel voor je dat hij er morgen weer is!

Ik voel ons kleintje ook steeds harder schoppen..net echt behoorlijke harde flinke schopjes, leek wel alsof de voetjes naar buiten kwamen, zo'n gevoel...ik zei even hardop: wow..! En heb daarna even lekker contact met dit 2e wondertje gehad, heerlijk! Demi schopte er ook altijd zo op los, en zo vaak aanwezig..met 24 weken zag je al steeds van alles uit mn buik komen, zag je echt zo'n bult naar buitens teken, zo grappig! Alleen wel pijnlijk af en toe...Wat wel grappg is, Demi strekte zich tijdens de echo heel vaak, helemaal met het hoofdje naar achteren enzo en ze bewoog veel...nou, dit dametje (ja, voor zo'n 90 procent dametje!) is precies haar grote zus hoor! Zo leuk om te zien wel! Wordt wat dan, 2 eigenwijsjes, leuk!

Liefs
    Syl

oja, wie heeft er ook positiekleding bij H&M besteld, tijdens de sale of al eerder?
    Wie heeft ook dat 5 pocket model, die nu maar 14,90 euro was?Je hebt de broek in lichtbruik, donkerbruin en zwart..ik heb hem in donkerbruin en zwart besteld....Heb de donkerbruine vandaag binnengekregen. Maat 36. Hij zit wel goed, alleen had ik verwacht de buikband groter was (lijkt op de foto nl wel!) en het is een korte buikband die eigenlijk onder je buik valt...het is ook een beetje een laag model..ben ik niet gewend dus zit ff raar...misschien dat ik een maatje 38 bestel, om het e=verschil te zien...al pas ik deze broek wel gewoon ook als ik de knoopjes (dat knoopsgateneleastiek) op zn strakst zet...het is gewon wennen aan het lage model denk ik, heb voor mn zwangerschap ook wel eens een laag model aangeha en dat zat precies het zelfde..
    Vind hem verder zo leuk en hij zit verder ook prima.

6. Coupie

Coupie Niet meer actief

Kroepie: Ook hier is de libido erg matig moet ik toegeven :oops: Dit komt omdat ik er totaal geen behoefte aan heb (zo nu en dan) en mijn vriend is TE bang dat die de kleine wat aan doet :(

Zogelukkig: Ik heb een voedingskussen waar ik mee slaap en dat is echt een verademing voor mijn buik en bekken. Ik ben zo gehecht aan dat kussen dat ik eigenlijk niet meer zonder kan. Echt een aanrader :D

7. Coupie

Coupie Niet meer actief

Sheila: Ik heb dezelfde broek bij de H&M besteld. Ik heb er twee, de één in donkerbruin en de ander in lichtbruin. Ik was enorm teleurgesteld toen de broeken geleverd waren. Omdat de lage buikband voor geen meter bij mij zit :|
    Als ik de broeken aan heb merk ik gewoon dat die band naar beneden kruipt en als ik zit zie je heel mijn achterkant, omdat die broek zo laag uitgesneden is :). Op de foto op hun site lijkt het alsof het om een grote buikband gaat, maar dat is helaas bedrog.

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Coupie, wat fijn dat je gesprek zo goed ging. Ik ben heel blij voor je.

@kroepie, dat is bij ons erg ver te zoeken. Heb echt geen behoefte op dit moment.

@voedingkussen, ik heb er 1 van de hema. Bevalt ook super goed en is niet zo duur.

Voor wie er nog kaarten voor de 9 maandenbeurs wilt kopen, bij prenatal met 4 euro korting. Scheelt toch weer.

9. @Sheila
    Ik heb 'm ook! In 't zwart.
    Ik heb 'm een maat groter besteld, want die zat lekkerder. Denk dat ie 't lekkerst zit als de buik wat groter is... tenminste bij mij.
    Maar hij is superleuk!

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ OemHudaifa, fijn dat je man thuis komt, lijkt mij echt niets zo zonder je ventje.. Petje af dat je het kunt!

@ Net, ja dat is ook wel zo, als je je er idd maar goed bij voelt en ik weet dat buikje goed groeit, tenminste de beeb dan.. Maar je wordt er af en toe wel een beetje moe van, al is 't goed bedoelt.. En libido.. Had in het begin echt veel zin in seks, toen eventjes niet, maar nu weer.. Maar dan ook echt veel zin, het liefst elke dag of vaker haha! Ben vaak wel te moe voor elke dag, maar als het even kan, haha. Moet alleen zeggen dat klaar komen moeilijker gaat, omdat die kleine meestal aan het schoppen is en dat vind ik dan wel moeilijk.. Sorry voor mijn openhartigheid, maar je vroeg het haha!

@ Coupie ahh fijn meid!

@ Silvia, ja echt heerlijk dat getrappel in je buik! Nee ken de broek niet..

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik denk dat je in de war bent met de spierziekte MS. ME is een chronische vermoeidheidsziekte (Marooz heeft het ook) en is láng zo erg niet als MS.

Wij houden ons hondje (wij hebben een Welsh Corgi) gewoon beneden als ik ga bevallen en wanneer de baby er is en we zijn een beetje bijgekomen mogen ze kennis maken!
    Mijn vriend laat haar gewoon uit in de kraamweek en als hij aan het werk is wil mijn moeder dat vast wel even doen ofzo. Maak me er niet zo druk om.

12. @manootje.... wat ben ik jaloers op jou! hahahahah. Zelf ben ik ook erg lichamelijk ingesteld, maar op dit moment kan 't me niet echt boeien. Daarnaast vindt mijn mannetje 't ook wat eng, dus ja, dat helpt niet echt mee.

Over die buik.
    Ik word er ook moe van hoor. De één zegt: je kan 't al goed zien hè? De ander zegt:'weet je zeker dat er geen 2 in zitten?!... zeg dan maar gewoon dat je me DIK vindt! Tsjonge jonge.
    Maar als ik dan de buiken zie die hier voorbij komen met 16 weken, dan loop ik echt achter qua groei hoor!
    Enniewee... laat iedereen zich met z'n eigen buik bemoeien hahahahha.

13. @Zogelukkig: Ons Molly ( mijn hond) is idd echt mijn meisje...
    Was van kleins af aan al helemaal weg van de engelse bulldog maar nooit 1 gehad!
    Wel met honden opgegroeid want mijn vader had altijd mechelse herder en trainde die... hij was ook lid van de politiehonden vereniging....
    Mijn vader zei altijd als je op je eigen gaat wonen moet je zelf weten wat je doet maar zolang je thuis woont geen hond binnen.
    Toen ik op mijn 19de thuis kwam te zitten met een zware depressie kreeg ik van mijn man ons molly...
    Zij heeft mij echt door die moeilijke periode heen gesleept want ja was de hele dag met haar !
    Toen ik zwanger raakte van Joey veranderde eigenlijk niets!
    Ons molly is wel altijd dominant geweest en daarom hebben we haar ook echt overal bij betrokken!
    Ieder dingetje wat voor joey was of het nu speelgoed of kleertjes waren mocht zij besnuffelen.
    Ook lag ze vaak tegen mijn buik aan ... kon ook merken dat ze wist dat er iets ging veranderen ;)
    Toen Joey geboren was en wij thuis kwamen uit het ziekehuis hebben we haar meteen geroepen en laten snuffelen aan joey.
    Vanaf dat moment zijn het echte vrienden :p
    Tuurlijk een dier is een dier en er kan altijd iets gebeuren maar zonder ze nooit af maar betrek ze overal bij!
    Zo hebben wij dat gedaan en doen we dat nu nog en dat gaat super... :p
    Het uitlaten van ... Ja met joey was ik net een week voor de bouwvak vakantie bevallen en had mijn man dus een week langer vakantie!
    Hij heeft dus de eerste dagen molly uitgelaten...
    Onze kraamhulp vond het ook geen probleem om het een keer te doen hoor maar ze hoeven het idd niet!
    Moet zeggen dat ik de 2de dag na de bevalling molly zelf uit ging laten s'middags... Heerlijk om effe uit bed te zijn...Moest daarna wel altidj meteen terug ;)

Spannend voor jou volgende week met je geit! :D
    Samen zwangeren hihi :)

@Oemhudaifa : Ohh wat een super nieuws! Nou wens jullie een hele fijne en gezellige dag saampjes!

@Joki: Super dat alles weer goed was! En dat je het hartje hebt gehoord :p Zo bijzonder he....

@Sabrina en Sinada, gefeliciteerd met je meisjes.!

@Kroepie: Ja sommige hebben juist meer behoefte tijdens de zwangerschap en sommige juist niet... Hier is het ook wat minder geworden... komt wel weer....

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat heb ik met mijn kruisings Stabij (broer en zus), die zijn erg op mij gericht!
    Dit stel is ook retedominant en bezitterig, het is niet anders, krijg het er niet meer uit. Ik betrek ze ook overal bij.
    Zeker weten dat ze het weten! Al vanaf het begin hoor! Nog bezitteriger naar mij toe en met hun kop op mijn buik liggen, word er soms moe van!
    Ik ben absoluut niet bang dat ze vijandig zullen doen naar de baby (omdat het van mij is), maar tuurlijk moet je altijd blijven oppassen, dus nooit alleen laten etc, het blijven dieren idd!
    Nee, dat gaat niet werken, aan de lijn zijn het draken naar andere honden toe (angst). Ik loop altijd los met ze, maar heb ze strak onder appel, dat kan iemand die ze niet kent niet.
    De 2e dag? Wow! Ik dacht dat je dan amper de trap op en af kon?
    Manlief blijft wsl ook thuis en die kan dan lekker naar het bos met ze, maar er is nog een probleem: de honden zijn niet zo aardig tegen iedereen die met mij begaan is (behalve man natuurlijk en naaste familie en vrienden), mar dan nog moet je mij niet opeens aanraken ofzo. Ze staan dan niet zo aardig naast je als je begrijpt wat ik bedoel! Als ik erbij ben, zullen ze niks doen, want ik hoef maar te kijken en ze gaan af, maar na een bevalling ben je toch wat zwakker en dat zullen ze voelen ook en daar misschien misbruik van maken. Ze kunnen niet los lopen in huis als de kraamhulp bijv. beneden is en ik lig boven, dat gaat niet goed. Deze honden zijn mishandeld en hebben een trauma en kunnen niet in een kennel. Ik heb wel een vriendin die voor ze kan zorgen, maar die woont aan de andere kant van het land, dus even wegbrengen als de vliezen breken zit er ook niet in! Als je het klokje daar nou gelijk op kon zetten... maar als ik ze met 38 weken wegbreng en pas met 42 weken beval + 8 dagen kraamzorg, dat kan niet. En men zegt dat een hond extra jaloers zal worden als je hem wegbrengt en hij komt thuis en er is een nieuw gezinslid bij dat veel aandacht krijgt.
    Ik vind het erg moeilijk, want ik doe alles voor deze twee kanjers, pfff....
    Als iemand nog tips heeft?

15. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey meiden...

Tis idd een kwebbelbox hier haha! Maar wel leuk! :D

Ik kreeg vandaag een beetje door dat ik een buik begin te krijgen...:D Was me nog niet echt opgevallen me mannetje wel...Ik vertelde hem dat het mijn eigen "flubber" buik was...Maar liep vandaag langs de spiegel in me moeders huis en zag dat het inderdaad al flink gegroeid is!

De kerstdagen komen eraan...:D Zo zin in...al ga ik wel me carpaccio missen ;)

Voor diegene die zwanger zijn van hun eerste kindje... Krijg nu vaak te horen of te lezen wauw je wordt gewoon moeder...De ene keer besef ik me dat niet zo helemaal...Maar de andere keer besef ik me dat zooo goed...dat ik er soms gewoon van moet schrikken...Hebben jullie dat ook?

Ik heb opzich niet zoveel last van kwaaltjes...Maar de kwaaltjes die ik heb moet je volgens de dagboeken etc verder in de zwangerschap hebben...Lees: spataderen,Rugklachten,Verstopping had ik al vanaf het moment dat ik zwanger ben..Dat soort dingentjes...Maak me er gelukkig niet druk om maar het viel me zo op.

Heb de laatste tijd wel last van een soort spierpijn bij mijn onderbuik...Is dit nou harde buiken?

Nou meiden ik lees jullie snel weer :D

Groetjes!

16. ja de 2de dag liep ik buiten molly uit te laten!
    Moet ook wel zeggen dat de bevalling heftig maar kort was... Van begin tot eind 6 uurtjes over gedaan...
    Ik had alleen wat schaafwondjes en daardoor 4 hechtingen...
    En ja het voelt als een grote enorme blauwe plek maar het was midden zomer en met die warmte hele dag in bed liggen kon ik niet :rolleyes:
    En kleine stukjes rustig lopen ging super goed dus lekker effe s'middags naar buiten :D

poehhh idd jou kanjers hebben het dus moeilijk gehad!
    Jeetje wat erg om te lezen!
    Snap wel dat ze daardoor veranderd zijn en wel naar jou luisteren enz maar moeite hebben met vreemde...
    Wordt wel moeilijk idd want het zal regelmatig voorkomen dat de kraamhulp alleen beneden is om iets in huis te doen en beschuit enz te maken en drinken te pakken voor het kraambezoek.
    Dus dat zal wel lastig worden...
    Idd wegbrengen is ook niet altijd goed want dan gaan ze weg als alles nog is zoals het is en als ze terug komen is er ineens iets veranderd voor ze.
    Kan ook erg moeilijk zijn !
    Misschien toch de tijd dat de kraamhulp er is de honden of buiten of andere ruimte doen...

Gelukkig is het nog niet zo ver maar zou er idd wel effe goed over nadenken...

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zogelukkig ik zag dat er wat meiden op je gereageerd hadden dus ik ging even terug lezen.
    ik ben zelf ook iemand van geen kwaaltjes en heb ook helemaal nergens last van maar vind het wel interessant om het te lezen.
    ik kan niet altijd overal op reageren heb ook nog een baan huishouden enzovoort.
    het is niet dat er niet over gesproken mocht worden ik heb mijn mening gegeven over thuis of werkende omdat er dames waren die zo reageerde op andere die de kleine hele dagen naar de opvang moeten brengen.
    er zijn ook meiden die niet anders kunnen.
    na dat ik er wat van gezegd heb werd er niet meer over gepraat.

wij gaan ook morgen de boom optuigen en hebben er zin in.
    hobby's zijn:wandelen in de zomer(dan kunnen we uren niks doen dom rond lopen) dus we vinden het neit erg dat de kleine in mei word geboren.
    verder ben ik gek op stukjes maken en alles aan decoratie me man word er gek van ;)

@majkuh mag ik vragen wat een bodypillow is soory blond :)

@marooz we zijn ook helemaal verliefd op onze meid.

@marloes22 bij mij weten mag je alle vis.

@kaatje k bah meid wat erg dat je je zo voelt beterschap!

@oemhudaifa wat lekker dat je mannetje weer thuis komt.

@coupie wat lekker he dat ze dat met je gaan regelen. bij mij hebben ze dat ook gedaan en vind het heerlijk.

@sheila ja ik heb de broek ook gehad in bruin ik heb hem retour gestuurd vond hem niet lekker zitten.

@wwndyy pff carpaccio heb er zon zin in en filet en al het andere :cry:
    over het gevoel ja dat ken ik maar nu ik de 3d echo heb gehad heb ik echt zoiets van ja het is mijn meissie.

iedereen bedankt voor de felicitaite's
    fijn weekend allemaal!

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    band heb ik gewoon bij een lingeriezaak gekocht.. is van anita.. ja..

wij hebben 2 kleine hondjes.. en elke keer als ik wat koop of krijg laat ik ze eraan ruiken.. elke keer als ik de babykamer op wil gaan zeg ik tegen ze waar is de baby? en dan gaan we de kamer in..
    straks als de baby er is.. voor het eerst.. laat ik de dogs er aan ruiken..

ik ga denk ik zelf de dogs uit laten.. wordt moeilijk.. maar iemand moet het doen :)

19. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Kaatje heeel veel beterschap! fijn dat je mannetje toch nog thuis kon komnen.

mamalieske! ik hou ook van breien hoor! hahaha.. :) je bent niet de enige ;) het is ook zo leuk om wat voor die kleintjes te breien.

Ik vind zwangerschapsspijkebroeken ook moeilijk. Ik heb er 1 gehad met de eerste van mama licious.. maar daar was de band van niet goed. na 1 keer wassen werd hij super wijd. en ze wilde hem niet terug nemen.
    Nu heb ik er 1 van queen mom. een 36 maar die is eigenlijk nog steeds een tikkie te groot. maar de 34 zat echt te strak om de benen. dat durfde ik ook niet. (en zo dun ben ik nu ook weer niet :) )
    Ik vind wat dat betreft dan rokjes met een legging wel heerlijk.

Sabrina wij doen de 3d pretecho rond 28 weken. ben benieuwd! Je hebt idd mooie foto's

Daggie wat voor een band heb je? is het een steun voor je buik.. lijkt me heerlijk. Ik had bij mijn zoontje heel erg de neiging om constant mijn buik op te tillen :D

comentaren op de buik verschrikkelijk. bij mijn zoontje ging het zo snel. terwijl bij deze nu amper wat te zien is. het begint nu te komen.
    en idd.. weet je zeker dat het er geen 2 zijn.. moet je nog zolang. enz enz.. ik voelde me zo dik.. :cry: En achteraf heb ik er zo'n spijt van dat ik me deze comentaren heb aangetrokken. ik had een mooie aanwezige buik. met 3 maanden had ik bijna al mijn gewicht er al af. dus dat maakt niet uit.
    Maar ik heb erdoor wel minder genoten van de zw-schap. Dus meiden.. geniet van die buik! recht naar voren. ze hebben gewoon nog nooit een zwangere gezien! ;)

Manoontje.. ik heb ook ineens een giga verschil per borst.. :confused: altijd wel iets maar nu is die ene best aardig groter dan de ander. dat kan ik me niet herinneren van de eerste :D
    Ik moet trouwens wel lachen om je laatste reactie :)
    Ik lach je niet uit hoor.. mar wel heeerlijk openhartig. je hebt helemaal gelijk

Marloes.. lekker vissticks op! niks nie geen probleem. Het gaat om de rauw vis waar je mee moet oppassen. en oa tonijn.. omdat daar veel kwik in zit.

Zogelukkig! geniet van je verlof! heerlijk hoor. Ja dat is het voordeel van ZO.
    Mijn man is ZZP die kan dus ook wat meer thuis zijn indien nodig. sommige projecten kunnen ook vanuit huis. Ben er wel blij mee.

Wij hebben zelf een kat. maar helaas moet ik voor haar een ander huisje zoeken. :cry: ze is al 13 jaar bij me. maar ze kan niet met kleine kinderen. dus heeft het eerste jaar van mijn zoon op zolder geleefd (eigen keus) en nu ruim een half jaar buiten. en ze wilt nog niet echt naar binnen.. maar dit is niks. het wordt te koud. dus ik haal haar wel naar binnen. maar als ze een kans ziet is ze weer buiten. vind ik ook zielig.

OemHudaifa Fijn dat je man thuis komt! fijn weekend! geniet ervan!

Joki.. super dat alles goed was. En blijft een machtig gehoor dat hartje!

Coupie super dat je besloten heb het rustiger aan gaat doen. Hopelijk voel je je gauw wat beter! En dat het ook allemaal goed ging het gesprek. scheelt ook een hoop stress.

Libido van een vrieskist hier! Dat was bij mijn zoontje wel anders.. denk dat mijn man daar op gehoopt had... helaas ;)

Kroepie.. laat ze kletsen! geniet van je mooie buik! voor je het weet is hij weg. en deze komt niet meer terug! Ik ken het echt waar! mensen weten soms niet wat ze zeggen.

even ter aanvulling sabrina. Ik denk ook niet dat het gaat om dat er wat gezegd wordt maar hoe. vaak heb je niet door hoe hard geschreven woorden overkomen. omdat je ze in je hoofd anders denkt. dus soms is het verstandig om bij voorbaat iets genuanceerder op te schrijven.

Ik laat het even hierbij.. voor de meiden die ik vergeten ben te beantwoorden sorry!...

Liefs Jazzie

20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kroepie, dat vind ik nou ook, bemoei je met je eigen buik haha!

@ Zogelukkig, toen maris geboren werd, woonde ik nog bij m'n mams (was toen 17) en hadden we ook een jack russel. Deze was ook zo bezitterig. Ze was ook schijnzwanger toen ik zwanger was en je hoefde maar naar me te kijken en ze ging grommend voor me staan. Dit deed ze trouwens met alle zwangere die bij ons kwamen, maar vooral bij mij. Zelfs tegen mijn moeder gromde ze. Ik was toen ook bevallen in het zh en toen ik terug kwam, was het mijn en haar kind. Niemand kwam zomaar de kamer in. Mijn moeder negeerde haar, tsja was haar eigen hond. Maar andere visite hoefde het echt niet te proberen. Eigenlijk hebben we de visite haar een beetje laten negeren, had maar 3 uur kraamhulp en toen was ik er bij. Ik heb eigenlijk helemaal niet in bed gelegen, maar was er vanaf dag 1 gewoon bij op de bank en kon zo alles een beetje overzien. Helaas heb ik niet zoveel tips voor je zelfs als da ass vind ik het erg moeilijk hoe om te gaan met dit soort honden. Helaas was deze hond na 8 jaar zo moeilijk in gedrag en ook nog eens ziek, waardoor het nog erger werd, dat we haar vorig jaar hebben laten inslapen.. Tot ons groot verdriet, maar was wel beter voor haar.. Helaas dat ik je hier niet echt bij kan helpen, maar je kan altijd bellen met een da en overleggen..

@ Jazzie, ach wordt over scheren en nog meer van die dingen gesproken, dacht kan mijn reactie er ook bij en ze vroeg hoe het bij de andere dames was, dus dacht waarom niet haha! Kan het niet echt vergelijken met de vorige zw schap omdat ik toen alleen was, maar hier is het een beetje andersom, mannetje moet vaak vroeg op en vind het dan gauw te laat, dus heeft hij geen zin, haha. En met die buik, ze bedoelen het vast goed, was in het begin best snel een buikje gekomen, maar ben nu al een paar weken een beetje blijven hangen.. Maar vooral mijn eigen moeder vind me toch wel erg dik hoor, terwijl andere weer vragen of de baby wel goed groeit.. Pff Maar we moeten gewoon denken als Kroepie zei, laat ze naar hun eigen buik kijken! ;)

Deel Deze Pagina