Goedemorgen allemaal! Even een ego berichtje van mij. Gister zei ik dat er weer geen woningen voor ons waren.. Belde m'n mams op, dat zei wel wat had gezien. Bleek dat ik ons inkomen te laag had ingevuld.. Pff wist ik veel dat je bruto moest doen, dat scheelt nogal wat! Maar goed er staat dus toch een huisje voor ons op, 30 vierkantemeter meer zelfs als we nu hebben, en in de wijk waar we heen willen.. Zou het dan toch nog kunnen om de babykamer echt te maken zoals we willen? Zeker weten we pas wat woensdag.. Maar willen jullie duimen voor ons? Kom vanmiddag weer even reageren, maar moest het even kwijt Voor de dames met 20 wk echo's, duim voor jullie veel plezier en succes!
@ Evy77; Jeetje dat is helemaal k zeg. Dat wordt nog een hoop gedoe dan straks. Maar aan de andere kant, de baby ligt (meestal) de eerste maanden toch bij jullie op de kamer. Is vooral makkelijk als je bv geeft. Wij zijn 3 weken voor de uitgerekende datum van Gwen verhuisd naar onze koopwoning. Gelukkig was die helemaal af maar goed, was toch een beetje stressie hahaha Succes dan straks! @Sylvia; Vervelend dat je zo'n last van je buik en rug hebt. Misschien toch iets teveel hooi op je vork genomen. Fijn dat je dochter wel weer beter is. Gwen is gelukkig niet zo vaak ziek maar als ze het dan is is ze ook wel heel erg zielig hoor... Hoofdpijn heb ik ook regelmatig. Heb het anders nooit en nu ik zwanger ben om de haverklap. Erg vervelend. Groetjes
Hoi Dames, Ik werd net wakker gebelt door mijn zwangere zus (11weken) die vroeg of ik mee naar de vk wilde omdat ze zich zorgen maakte, bloedverlies en buikpijn. Toen belde mijn moeder haar dat zij wel mee ging, maar was de hele nacht ziek geweest vandaar dat ze mij belde. Pfff, ze heeft om 10:15 uur een afspraak, ik hoop maar dat het niks is. Sorry voor dit ego-berichtje, ik reageer vanmiddag wel even op de rest. Maak me zo druk nu... Ik laat wel weten als ik iets weet.
Ja wij hadden de kamer die voor joey wordt straks ook al leeg en zijn afgelopen week gaan kijken bij ikea... Hadden wel al wat babyzaken gehad maar de prijzen van kamertjes daar was gewoon niet leuk meer Bij ikea waren we dus wel geslaagd.... en hebben idd het bed en de kast meteen neer gezet! Zo kon joey vast wennen , maar volgens mij wordt dat niet zo'n probleem! Wij moeten eerst Joey zijn nieuwe kamer af hebben eer we met de babykamer kunnen beginnen In de kerstvakantie gaan we verder aan Joey zijn kamer en hopelijk slaapt hij aan het eind daarvan met zijn ledikantje daar... zodat hij eerst aan de kamer kan wennen en rond maart mag hij dan ook in het grote bed en kan hij daar nog een ruime maand aan wennen Maar wij hebben nu ook niet zo'n haast hoor... Volgens mij hadden wij toen ik zwanger was van joey rond deze tijd alles al af en in huis
Heeey meiden! Ik hier ff snel! Ben vandaag en morgen druk druk druk.. dus ff kijken wanneer ik de lijst aan ga passen! hihi.. denk vanaaf ff! (jullie kunnen hem altijd zien wanneer je in mijn onderschrift klikt, dat weten jullie he!?) Volgende week ben ik een aantal dagen op vakantie, dus dan komt de lijst wat minder vaak voorbij! Maar jullie redden je dan toch wel he!? Sim is er dan natuurlijk ook nog (toch!?) De afspraken van vandaag en morgen: * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur Sappie, 20 weken echo, 16:00 uur * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur Succes meiden! en veel plezier! Jullie laten even weten hoe het was he?! Liefs ps. over de buddylijst: pb maar gewoon door! We maken er wel wat moois van
Hoi dames! Hier ook weer even snel een berichtje van mij. Heb niet zoveel tijd, in het weekend gaan we verhuizen dus hoop daarna weer iets meer aanwezig te kunnen zijn. Gisteren de 20 wk echo gehad! Alles was goed gegroeid en zag er helemaal goed uit. De voetjes zijn al 3,34 cm, bijzonder hoor. Ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant dus vandaar dat ik nog niets heb gevoeld. Toch lekker dat daar gewoon een logische verklaring voor is. Enne, mijn voorgevoel klopt! We krijgen een jongen! Iedereen om me heen zei een meisje, dus was echt wel benieuwd. Maar mijn voorgevoel is dus toch goed geweest. Nu op zoek naar een leuke naam en kunnen we lekker gericht gaan shoppen! Heerlijk! Iedereen verder met goede echo's en goede berichten, van harte! Alle zieken, beterschap en hoop dat het snel over gaat. Voor de rest iedereen die het nodig heeft een dikke knuf!
Hoi Meiden Heb dan toch maar zelf een buddylijst gemaakt. Dit is geheel willekeurig. Heb de meiden die niet willen doen en al aangegeven hebben eruit gehaald. Staat je naam er nu toch tussen maar wil niet meedoen, laat me even weten. Ik zou zeggen pb de buddy even wie achter je naam staat, (je zou ook de gebruikerslijst kunnen gebruiken aan de linkse kant) en wissel gsm nummers uit of dergelijks. Hoor je niks van deze persoon of heeft geen interesse , laat me dit dan ook weten dan krijg je een nieuwe buddy. De lijst * Remmar ~ sim80 * Sheila82 ~ Draadje * Sim80 ~ Remmar * Marooz ~ Majkuh * Lievebeesje ~ Yinte * Klevkin ~ Sarahmei09 * Horselover ~ Lintje * Shannah ~ Iris77 * Rian ~ Manny * Manoontje ~ Ria32 * Kippie75 ~ Joki * Lynni ~ Karien * Daggie1984 ~ JoMi * Brigitte 22 ~ mamanel * Sappie ~ Rainbow78 * Webmiertje ~ Belinda203 * Meimama ~ Pien1980 * Lana81 ~ Jazzie * Me78 ~ Houmar * Marloes22 ~ Colin * Dolgelukkig ~ Kroepie * Mushu ~Lapstra * Draadje ~ Sheila82 * Sarahmei09 ~ Klevkin * Yinte ~ Lievebeesje * Lintje ~ horselover * Manny ~ Ria * Bianca84 ~ Sinada * Joki ~ Kippie75 * Stillewens ~ Lily2006 * Natasssie ~ benzoblij * Sab85 ~ Evy77 * Majkuh ~Marooz * EvaZ ~ Tinke * Iris77 ~ Shannah * Ria32 ~ Manootje * Sabrina1984 ~ Jinky * Judithenjelle ~Roosje75 * Mama nel ~miesje24 * JoMi ~ Daggie * Belinda203 ~ Webmiertje * Manon77 ~ hester86 * Pien1980 ~ Meimama * Benzoblij ~ Natassie * Hester86 ~ Manon77 * miesje24 ~ Mamanel * Colin ~ Marloes22 * Lapstra ~ Mushu * Dancevalley ~ * Tinke ~ EvaZ * Roosje75 ~Judithenjelle * Houmar ~ Me78 * Jinky ~ Sabrina1984 * Lily2006 ~ Stillewens * Rainbow78 ~ Sappie * Karien ~ Lynni * Sinada ~ Bianca84 * Jazzie ~ Lana81 * Kroepie ~ dolgelukkig * Evy77 ~ sab85
Hey meis, Ik weet uit ervaring hoe ongerust je kunt zijn als dit gebeurt... ik hoop dat alles goed gaat met je zus. Liefs, Net
@ dames met de echo en afspraken suc6 vandaag ben benieuwd ik mag morgen voor de 20-weken echo om 11.30uur zo spannend goh ik dacht een leuke jongensnaam te hebben en dan weer twijffelen hoop niet dat dit zo blijft gaan
Mogge, Zag weer een hoop goede (20 weken) echo's langskomen en een boel jongetjes erbij; gefeliciteerd! Wij hebben ook nieuws: ............... het wordt een tweeling! Knappe Mies! @all: wat is het verschil tussen harde buiken en bandenpijn? Ik heb de laatste tijd 's avonds steeds steken links, rechts of onder de baarmoeder. Vaak als ik een dag veel gedaan heb. Ze houden niet aan, maar het is even van "autch!". Gisteravond om de 10 minuten. De buik is dan ook hard, is bandenpijn en harde buiken dan hetzelfde?
Hallo allemaal, @Sim.. wat een werk die buddylijst. Ik doe wel mee en ga mijn buddy pb-en! Vind ik wel leuk hoor. @Syl: nog last? Heb je de vk nog gebeld? @Mamasuusjuh: hoe gaat het met je zusje? Hopelijk alles goed. @Misssz: wij moeten ook nog een nieuw kamertje maken voor onze dochter. We moeten de meubeltjes zelfs nog kopen en de kamer nog uitruimen, je bent dus nog sneller dan wij! @Manootje: hoop dat jullie snel een leuk huisje vinden. Hebben jullie je ingeschreven voor dat huisje? @Marloes22: duur hè die kamertjes.. ik denk dat wij uiteindelijk ook bij de Ikea slagen. @Remmar: alvast een fijne vakantie, heerlijk! @Lana81: gefeliciteerd met jullie jochie! Grappig dat je voorgevoel goed was.. en succes met de verhuizing. Met mij alles goed, gisteren weer bij de fysio geweest voor mijn rug/bekkenklachten en ze was zo tevreden dat ik een week therapie kan overslaan. Ik heb ook steeds minder pijn, hopelijk blijft dat zo.. want rug/bekkenpijn is echt niet leuk.
@Zogelukkig.. lees net je berichtje pas.. een tweeling? Echt? Wat leuk! Heb je de 20 weken echo gehad en was verder alles goed?
Wauw een tweeling ! super joh.... Was dat met eerdere echo niet te zijn dan ? super leuk ! Gefeliciteerd!
Whahahaha ik dacht al huh Maar van harte gefeliciteerd met de tweeling op komst! super leuk ? hoelang nog ? Hoelang duurd dat bij een geit ? wel leuk 2 hihi
Hoi Dames, Gelukkig was er niks aan de hand, hartje klopte en heb me dus zorgen gemaakt om niks, wat een opluchting...! Vooral omdat zij al zo lang aan het proberen was, dat zou echt zo klote zijn als er iets mis zou gaan. Maar gelukkig we zijn weer gerustgesteld! (Bedankt voor jullie berichtjes!) zogelukkig Haha, ik zag Mies er wel onder staan, maar dacht er ook niet bij na! Ik dacht al... Stel dat ze bij mijn 20 weken echo er achter komen dat ik een tweeling krijg, zit hier in de familie's. Iedereen dacht het in het begin ook! Nou, leuk gefeliciteerd, ook aan je Geit! En over bandenpijn en harde buiken, ik weet niet precies wat het verschil is, maar weet wel dat ik net als jou 2 verschillende dingen voel, die steken heb ik laatst ook gehad, echt een rot gevoel, soms ook harde buiken. Ik denk dat die steken wel te maken heeft met bandenpijn. Manny Ik twijfel ook heel erg over namen, ik dacht ook dat ik leuke namen had. Amy voor een meisje, Nicolai voor ee jongen. Maar vind het nu toch weer niet speciaal genoeg. Twijfel, Twijfel... Succes! Lana81 Gefeliciteerd met het nieuws, een jongen! Veel jongens in mei denk ik! En wat grappig dat de voetjes al 3,34 cm zijn, wauw dat gaat echt snel! Verder succes met de verhuizing.... Remmar Fijne vakantie volgende week, wij redden ons wel hoor...!