Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hier ook flink bandenpijn trouwens. als ik nies, of buk zoals iemand beschreef.
    o wat een honger heb ik, we hebben heel laf indiaas bezorgen besteld, maar het komt maar niet.... dit is de eerste keer, uit luiheid, maar ik had al tien keer iets snel op tafel staan als ik niet zo lui was geweest...

heb zo'n zin in de pappadums!

2. Nog geen eten?!
    Oh man, ik was al lang omgevallen :(

Eetze van die pappadums ;)

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Even snel: nog steeds last van krampen...ik blijf maar rustig zitten/liggen voorlopig, mn meisje slaapt alweer even dus nu kan het.
    Heb toch de vk gebeld en ze zei dsat als het erger werd,de krampen, ik toch maar weer even moest bellen en dta ik dan misschien toch even naar het ziekenhuis moest voor de zekerheid..
    Het is dus nog niet weg helaas, maar ene moment is het iets minder erg dan het andere,.,soms doet het echt heel pijn..
    Ik ga morgen mn urine op blaasontsteking laten controleren, voor de zekerheid..Ook ligt dit kleintje heel laag, omdat ze steeds op mn blas trapt (fijn, zo'n trampoline he! :D ) en dus kan het zijn dat ze dwars ligt, en daardoor de baarmoeder wat meer uitrekt, vandaar de krampen (onderin baarmoeder is het heel smal)

Sorry voor het alweer erge ego berichtje...*schaam, schaam*

Liefs
    Syl, die weer rust gaat houden

4. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @Marloes22; Wij gaan ook bij de Ikea kijken. Anders is het echt te prijzig gewoon. Alleen een mooie witte commode vinden is best een gedoe zeg. Zie niets leuks of het kost 500 euro...
    Oke, dus dat is gewoon het 2ekindje syndroom, alles zo laat mogelijk doen :)
    Stom he met dat zijslapen. Ik vind het zo idioot van mezelf :rolleyes: Wat is onwetendheid dat fijn he ;) je hebt bij de vorige dus ook heerlijk geslapen. Ik lees gewoon teveel op internet denk ik hahaha. En dat rustiger aandoen met een kleine is knap lastig. Slaapt hij nog goed tussen de middag? Gwen slaapt ongeveer 3 uurtjes en dan ga ik eerst even het huishouden doen en dan even relaxen op de bank. Ik heb 2 katten en een hond dus wil toch echt graag elke dag stofzuigen anders vind ik het vies hier 8)
    Wat grappig, bij Gwen ben ik ook ongeveer 25 kilo aangekomen... Vond dat echt niet leuk en probeer er nu echt op te letten. Ben nu in totaal 2,5 kilo aangekomen en hoop echt dat het zo rustig door gaat. Nog even en dan mag je naar je kindje gluren!

@Remmar; Alvast een hele fijne vakantie!!! Wat een gedoe zeg zo'n lijst elke keer maken. Maar wel gaaf hoe je hem maakt!

@Lana81; Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. En nog een jongen erbij. Hoe is de stand nu. Volgens mij leiden de jongens of niet?

@Sim80; Ik doe niet mee met de buddylist. Maar sta er ook niet tussen dus dat is goed. Ik weet nog van de vorige keer dat ik dezelfde dag nog op het net zat en ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat dus ik kom het zelf melden ;)

@Manny; Succes en veel plezier morgen met je 20 weken echo. En je hebt nog 20 weken voor de naam he :)

@zogelukkig; Gefeliciteerd met Mies!!! Leuk 2 kleine geitjes erbij!
    Bandenpijn en harde buiken is niet hetzelfde. Bandenpijn voel je echt als stekende pijn en harde buiken, weet ik niet zo goed want die heb ik volgens mij nog nooit gehad (op de weeën na dan).

@Kippie75; Hahaha oke, dus jullie zijn ook nog niet zo snel :)
    Fijn dat je niet zoveel pijn meer hebt. Goed naar je lichaam luisteren.

@mamasuusjuh; Wat fijn dat er niets met je zus aan de hand was. Lijkt me idd schrikken als je zo'n telefoontje krijgt.

@Makjuh; Ja dat is ook wel een idee dat tussenbed, heb ook een leuke gezien maar las hier dus dat dat allemaal onzin is hahaha. Dus ben nog zo in dubio. Ik vind haar nog zo klein voor een normaal bed. Die blijft nooit liggen ben ik bang. Maar net wat Marloes al zei, het is meer ik die er beren op de weg zie lopen dan dat ze er waarschijnlijk daadwerkelijk zijn.
    Hormonen zijn zooo leuk. Maar idd, niet slikken die handel maar eruit gooien. Je kunt het altijd wel iets zachter maken maar emoties zijn emoties en die kun je beter niet onderdrukken. En het is idd heel fijn om even van je af te snauwen, en je kan het lekker gooien op je hormonen :p Doe rustig aan, voorzichtig met je heupen!

@Manootje; Ja zielig ben ik he... gewoon 13 blousen, en allemaal van mijn lieve vriendje. Mijn kleding strijk ik namelijk niet... En vind het al zo'n leuk werkje :rolleyes: Jij dan nog succes hahaha
    Hopen dat je de woning krijgt!

@me78; Hahaha dus jij ook lekker aan het draaien in bed! Mijn vriend loopt gewoon soms te klagen dat ik zo loopt te kloten in bed. Arm jong :evil:

@Jinky; Ik denk dat je nu nog je kindje niet echt zeer kan doen met bukken. Denk toch dat je je banden voelt. Anders proberen om in een andere houding je schoenen aan te trekken. En ik scheer mijn benen altijd zittend in de douche. Misschien een tip? Hoef je niet zo voorover te bukken.

@Kroepie; Het is idd nogal wat werk om op iedereen te reageren :) Maar je reageerd aardig op iedereen in een mooi klein stukje, netjes gedaan ;)
    Mijn dochter is 22 maanden als ze haar kamertje af moet staan. Ik moet dan of nog een ledikantje kopen, of een tussenbed of gelijk een 1 persoonsbed. Anders had ze nog wel even in dit ledikantje gelegen maar daar komt haar brusje al in te liggen. Maar ik denk dat ik toch voor een tussenbed ga. Die kunnen we dan wel weer doorschuiven.
    Op je linkerzij slapen is beter voor de doorbloeding. Er loopt een bloedvat door je lichaam wat je dan niet afknelt en op je rechterzij wordt die toch iets meer ingedrukt. Het is niet super erg om op je rechterzij te liggen maar op je linker is beter.
    Fijn dat je een leuk bedje hebt gevonden en succes met de commode speurtocht. Ik speur met je mee haha, ik wil een witte.

@Oemhudaifa; Wat naar dat je weer misselijk word. Kan idd door de groei van je baarmoeder komen. Die maakt nu een behoorlijke groeispurt. Succes.

@Coupie; Huh, waar heb je dat gehoord? Volgens mij mag je dat gewoon eten hoor. Je moet juist uitkijken met verse groenten dat je het wel goed schoonmaakt. Maar dat je geen potjes mag? Maar misschien heb ik het wel mis hoor. Ik lees even met je mee.

@Rainbow78; 3 weken griep... pff dat is ook niet leuk.
    Spannend, dus binnenkort babysnuffelen bij jullie. Leuk hoor.
    Ook spannend dat die helm dan af mag. Zal wel even wennen zijn denk ik. Hoe lang heeft hij hem dan op gehad? Alvast een goed uiteinde als we je niet meer lezen.

@Joki; Succes met het uitrusten. Is idd lastig als je nog een kindje hebt rondlopen.

Zo en dan nu even ego hahaha. Jeetje wat een gedoe zeg om op iedereen te reageren. En het zal me niets verbazen dat als ik dit wegklik dat er alweer 20 reacties bij zijn gekomen :)
    Dit ga ik echt niet elke dag doen :) ;)

Ik voel sinds vandaag die kleine echt duidelijk. Ik kan het weer plaatsen. Dacht het gisteren al te voelen maar nu weet ik het zeker! Yeah! Ik denk dat mijn placenta weer aan de voorkant ligt want Gwen voelde ik ook al met 17 weken en bij haar had ik ook de placenta aan de voorkant liggen. Maar goed, 2 januari zullen we het horen.
    Zijn er bij jullie ook zoveel zwanger in jullie kennissenkring? Het lijkt wel besmettelijk joh hahaha.
    Pffff die hond is even voor puffdaddy aan het spelen, denk dat ik maar eens een rondje met hem ga lopen. Stinkzwam...
    Ik ga zo ook maar even mijn bedje opzoeken.

Liefs

5. Haha wat hebben we veel gemeen joh ;)
    Als je bij ikea gaat kijken en dan naar de serie hemnes ( die wij hebben) heb je daar ook een ladenkast met 3 lades... Dat is een hoogte van een commode!
    Kost 129 euro en dan heb je dus een commode en als dat niet meer nodig is kan je die gebruiken voor shirts,sokken,ondergoed enz enz
    De serie is er in wit en in zwart/bruin !
    Echt een goed stevige en mooie serie hoor!
    wij hebben het gewone bed maar je hebt er ook een mooie bedbank van... Vond ik meer een meidenbed dus hebben wij niet voor gekozen ;)
    Nou sucses!
    ik twijfel nog over de ladekast maarja anders is hij nog zo gehaalt ;)

Ook ik moet iedere dag stofzuigen.... ook omdat we een hond hebben!
    Vind het idd ook niet fris als joey door de honden haren heen doet...
    Kijk helemaal haarvrij gaat niet maar met iedere dag stofzuigen wel zo goed als :D

Ohh dus jij bent ook zo veel aangekomen de vorige keer... nou gaan we er samen voor om dat nu niet te doen he :p

Ja je kunt maar beter niet te veel lezen hoor!
    Want idd soms wordt je er niet vrolijker van en je let op zoveel dingen daarna...
    Maar het klopt wel idd van dat slapen op je zij.

O ja en laat je anders eens informeren over een junior of gewoon bed!
    Verschilt ook vaak per persoon hoor...
    wij wilden gewoon klaar zijn en niet over 5 jaar alles weer opnieuw moeten aanschaffen ;)
    Als je toch voor een 1 persoons bed gaat haal dan bij prenatal zo'n rek...
    Dat schuif je op de lattenbodem onder het matras en hoppa :D
    Dat is echt zodat ze er niet uit vallen...
    Aan het einde van het bed is een stuk geen rek want dan kunnen ze daar eruit!
    Dat is expres omdat ze anders misschien willen klimmen in een bed ;)
    Joey heeft dat al precies door haha.
    Als hij op zijn nieuwe bed zit wat hij regelmatig doet dan weet hij dat hij er aan de kant op en af moet :p

Liefs

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

hier een blije moeder!

gister 20wk echo gehad.. alles was gezond, we hadden een van de beste van limburg, en ze haalt de kleinste dingetjes eruit.. maar bij ons was er gelukkig niks! super gewoon....

oh.. en als iemand het wilt weten.. we krijgen een jongentje :) hebben de peetoom en tante gevraagd gister.. super die reactie's!

@jomi.. meis je bent mijn buddy.. :) hoe vind ge dat? :)

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden

hier was ik ook weer even. sorry heb geen puf en tijd om op iedereen te reageren.
    ik werk op het moment heel erg veel en heb ook nog een prive leven natuurlijk.

hier gaat het verder helemaal lekker.
    zondag is hier koop zondag dus dan gaan we ook weer ff babyshoppen.
    we willen een leuk kado halen voor de toekomstige opa en oma in de trend van baby.

hebben jullie ook dat je droomt dat je de dingen niet optijd afkrijgt.
    dat je dingen vergeet.
    en wat ik veel heb is dat ik er over na denk dat ik voor het eerst moeder word en ik zoiets heb van ik weet een hele hoop dingen niet!
    pfff word hier af en toe gek van hoor.

meiden ik ga weer werken.

liefs sabrina

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    u2 kanjer! :D

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mogguh meiden,

Hier ook weer een teken van leven.
    heb heel veel gemist zag ik, maar zagwel een hoop goede 20 weken echo's voorbij komen, feli meiden!

@mies de zwangere geit, een 2ling,geweldig :)

@de zieken beterschap.

@sheila, sterkte met de harde buiken, doe lekker rustig aan!

@manootje, ik hoop dat het lukt met de woning

@remmar, fijne vakantie

Het bed, zoonlief is hier ook meteen overgegaan op een 1 persoons afgelopen zomer.
    Hij vond het te gek en vooral erg stoer zo'n groot bed.

aankomen, heb er nu 7kg aanzitten.
    Het gaat nu harder dan bij zoonlief en ben bij hem in totaal 18kg aangekomen, dus dat beloofd nog wat :rolleyes:

Buddylist, ik sta er niet bij :cry:

en volgens mij vergeet ik nu de helft :oops:

Hier zijn we allemaal ziek geweest van de week,zoonlief nog steeds en heeft al een paar dagen hoge koorts :cry:
    Hopelijk knapt hij snel op want manlief en ik zijn volgende week jarig en daarna meteen de kerst.
    Na de feestdagen gaan we eindelijk aan het kamertje beginnen, heerlijk lekker klussen.
    kwam trouwens van de week mijn nicht tegen, zij is nu 34 weken en mijn buik is net zo groot als de hare :confused:
    dat was wel ff raar hoor. :)

10. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

@Syl, he bah meid, krampen. Nou daar zit je toch ook echt niet op te wachten zeg. Hoe gaat het nu. Ben benieuwd. Houd je ons op de hoogte.

@Kroepie, Jouw buddy is dolgelukkig ipv zogelukkig. Ja al die gelukkige mensen je zou ervan in de war raken he ;) .

@mamasan, niet in de buddylijst? , i'am sorry. Ga er meteen even na kijken.

@Sabrina, rustig aan hoor meid. Niet teveel werken

@Daggie, jippie een goede echo. Helemaal super meid. En een jochie wow. Proficiat.

Nou ik ga nu nog even na de lijst kijken en de buddylijst.

11. even een vraagje over de buddy he....
    ik heb colin als buddy maar weet zo niet wie dat is ?
    Die naam in ieder geval lang niet voorbij zien komen :rolleyes:
    Hoe kan ik die dan een berichtje sturen ?
    Moet ik die gene overal gaan zoeken hier op het forum :(

zijn er natuurlijk ook veel die vrijwel nooit tot helemaal nooit meer komen hier ?

Dat was mijn vraagje haha

12. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PB’en want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!
    Ps. Ben je (ten onrechte) van de lijst gehaald, maar wil je er wel graag weer op? Pb dan ook even!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    1 mei
    * Sheila82 ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ Meisje
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV ~ Meisje
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ Jongetje
    2 mei
    * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Horselover ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    3 mei
    * Shannah ~ 3de kindje ~ TB ~ BV
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV ~ [-X
    * Manoontje ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ BV ~ :(:
    4 mei
    * Kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje~BV/FV ~ Jongetje
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje ~ [-X
    * Illy2306 ~ 4e kindje
    * Janjansje ~ 2de kindje ~ Meisje
    5 mei
    * Webmiertje ~ 3de kindje ~ Jongetje
    6 mei
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    * Me78 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV ~ :(:
    * Marloes22 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV ~ :-#
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV ~ :-#
    10 mei
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    * Sarahmei09 ~ 1ste kindje ~ :-#
    * Yinte ~ 3e kindje ~ PZH ~ FV
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV ~ [-X
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Natasssie ~ 2e kindje ~ TB ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV ~ Meisje
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ BV ~ :(:
    * EvaZ ~ 1ste en 2de kindje = tweeling! ~ :(:
    15 mei
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ Meisje
    * Judithenjelle ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    16 mei
    * Zogelukkig ~ PHZ ~ BV
    * Mama nel ~ 2de kindje
    18 mei
    * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Belinda203 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X
    19 mei
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    * Pien1980 ~ 1ste kindje
    * MamaSuusjuh ~ 2e kindje ~ TB ~ FV
    20 mei
    * Mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV
    * Rce86 ~ 1ste kindje ~ PHZ ~ BV
    * Lillybit
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Hester86 ~ 1ste kindje
    * miesje24 ~ 1ste kindje ~ TB
    * MisssZ ~ 2e kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    * Tinke ~ PZH ~ BV :-#
    23 mei
    * Roosje75 ~ 1ste kindje ~ PHZ
    24 mei
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    * Lily2006 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    26 mei
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    * Karien ~ 1ste kindje ~ TB ~ :-#
    * Sinada ~ 1ste kindje ~ BV ~ Meisje
    27 mei
    * Jazzie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ :-#
    29 mei
    * Kroepie ~ 2e kindje
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje ~ BV ~ :-#
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :(:
    2 juni
    * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind)

Er zijn op dit moment 64mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28, DeboravB

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

Wat denk je wat het geslacht is: 6 geen idee, 13 jongens, 16 meisjes, 1 tweeling
    Geslacht: 10 :(: (weet het nog niet, maar gaat het wel vertellen) 9 :-# (ga het niet vertellen) , 10 [-X (wil het niet weten)

Tussenstand:
    6 meisjes - 3 jongens

Afspraken
    * 17 december: Marooz, afspraak VK ~ Draadje, controle vk, 13:00 uur ~ JoMi, 4de controle VK, 15:45 ~ Lana81, 20 wkn echo 18:30 uur ~ Horselover, 20 weken echo ~ EvaZ, 20 wkn echo ~ Kaatjek, afspraak 20 wkn echo
    * 18 december: Daggie1984, 20 weken echo, 10:00 uur ~ Sappie, 20 weken echo, 16:00 uur
    * 19 december: Bianca84, 20 weken echo, 9:00 uur
    * 22 december: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 weken echo ~ Natasssie, afspraak vk en 20 weken echo ~ Kippie75, controle vk
    * 23 december: Manny, 20 weken echo, 9.00 uur ~ Rian, afspraak huisarts (vk) 8:00 uur
    * 23 december: Yinte, 20 weken echo ~ judithenjelle, 20 weken echo
    * 28 december: Lillybit, 20 weken echo + geslachtsbepaling
    * 29 december: Ria32, 20 weken echo, 10:30 uur ~ Sabrina1984, 20 weken echo, 15:30 uur ~ Mushu, 20 weken echo en geslachtsbepaling, 11:10 uur (21 wkn) ~ Sappie, controle vk, 9:50 uur
    * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur ~ Majkuh, 20 weken echo, 11:00 uur (21 wkn) ~ Joki, 20 weken echo, 18:30 uur ~ MamaSuusjuh, 20 weken echo, 18:40 uur ~ Lillybit, afspraak vk
    * 31 december: Sab85, 20 wkn echo (20,6 wkn) 11:00 uur
    * 2 januari: Miesje24, 20 weken echo ~ Tinke, afspraak vk ~ MisssZ, 20 weken echo en geslachtsbepaling ~ bianca84, afspraak gyn, 8:30 uur
    * 5 januari: JoMi, afspraak 20 wkn echo, 15:45 uur ~ Sinada, SEO ~ Sabrina1984, controle vk, 9:20 uur ~ Jazzie, 20 weken echo ~ Remmar, afspraak vk, 19:30 uur
    * 6 januari: Evy77, afspraak vk & geslachtsbepaling, 19:00 uur ~ Lillybit, pretecho ~ Houmar, 20 weken echo, 19:15 uur
    * 7 januari: Karien, 20 weken echo ~ Pixie, 20 weken echo
    * 8 januari: Tinke, afspraak geslachtsbepaling ~ MisssZ, afspraak vk
    * 9 januari: Lapstra, 20 weken echo
    * 13 januari: Mamasan, SEO, 15:05 uur + gyn, 15:50 uur
    * 19 januari: Houmar, controle vk, 10:10 uur
    * 23 januari: Draadje controle vk, 11.00 uur

De aanpassingen zijn:
    @ Kippie, je afspraak staat erbij
    @ Draadje, heb jecontrole erbij gezet en zal je van de buddylijst afhalen.
    @ Daggie, heb achter je naam Jongetje gezet.
    @Janjansje, welkom, je staat op de lijst

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja hoor, waarom dacht je van niet?
    Potgroenten worden gesteriliseerd (heel kort heel sterk verhit).
    Je kan ze dus zelfs gewoon rauw eten.

14. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Buddylijst:

Heb dan toch maar zelf een buddylijst gemaakt. Dit is geheel willekeurig. Heb de meiden die niet willen doen en al aangegeven hebben eruit gehaald. Staat je naam er nu toch tussen maar wil niet meedoen, laat me even weten. Ik zou zeggen pb de buddy even wie achter je naam staat, (je zou ook de gebruikerslijst kunnen gebruiken aan de linkse kant) en wissel gsm nummers uit of dergelijks. Hoor je niks van deze persoon of heeft geen interesse , laat me dit dan ook weten dan krijg je een nieuwe buddy.
    De lijst
    * Remmar ~ sim80
    * Sheila82 ~ mamasan
    * Sim80 ~ Remmar
    * Marooz ~ Majkuh
    * Lievebeesje ~ Yinte
    * Klevkin ~ Sarahmei09
    * Horselover ~ Lintje
    * Shannah ~ Iris77
    * Rian ~ Manny
    * Manoontje ~ Ria32
    * Kippie75 ~ Joki
    * Lynni ~ Karien
    * Daggie1984 ~ JoMi
    * Brigitte 22 ~ mamanel
    * Sappie ~ Rainbow78
    * Webmiertje ~ Belinda203
    * Meimama ~ Pien1980
    * Lana81 ~ Jazzie
    * Me78 ~ Houmar
    * Marloes22 ~ Colin
    * Dolgelukkig ~ Kroepie
    * Mushu ~Lapstra
    * mamasan ~ Sheila82
    * Sarahmei09 ~ Klevkin
    * Yinte ~ Lievebeesje
    * Lintje ~ horselover
    * Manny ~ Ria
    * Bianca84 ~ Sinada
    * Joki ~ Kippie75
    * Stillewens ~ Lily2006
    * Natasssie ~ benzoblij
    * Sab85 ~ Evy77
    * Majkuh ~Marooz
    * EvaZ ~ Tinke
    * Iris77 ~ Shannah
    * Ria32 ~ Manootje
    * Sabrina1984 ~ Jinky
    * Judithenjelle ~Roosje75
    * Mama nel ~miesje24
    * JoMi ~ Daggie
    * Belinda203 ~ Webmiertje
    * Manon77 ~ hester86
    * Pien1980 ~ Meimama
    * Benzoblij ~ Natassie
    * Hester86 ~ Manon77
    * miesje24 ~ Mamanel
    * Colin ~ Marloes22
    * Lapstra ~ Mushu
    * Dancevalley ~
    * Tinke ~ EvaZ
    * Roosje75 ~Judithenjelle
    * Houmar ~ Me78
    * Jinky ~ Sabrina1984
    * Lily2006 ~ Stillewens
    * Rainbow78 ~ Sappie
    * Karien ~ Lynni
    * Sinada ~ Bianca84
    * Jazzie ~ Lana81
    * Kroepie ~ dolgelukkig
    * Evy77 ~ sab85

Ik laat de komende tijd deze lijst wel een paar keer voorbij komen anders ziet niet iedereen hem.

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Colin komt toch wel eens voorbij, dus volgens mij komt ze wel hier.
    Maar links in de menu zie je een kopje gebruikerlijst. Als je aanklikt en laat kiezen op gebrukiersnaam dan kan je ze op alfabetische volgorde opzoeken en dan zou je ze een pb kunnen sturen.

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    De buddylijst komt uiteindelijk wel gewoon achter je naam in de lijst te staan. Maar dat wilde ik pas doen als iedereen het met zijn buddy eens is, er er geen vragen of opmerkingen meer zijn.

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Weer een hoop goede echo's erbij; gefeliciteerd!

Ik lees dat meerderen last hebben van bandenpijn, nou, ik heb dus ook een zwangerschapskwaal te pakken hoor! Heb ook de vk gebeld en die zei: als je meer dan 6 van die steken/krampen per uur voelt, moet je het rustiger aan gaan doen, ja duh, ik kan niet op mijn krent gaan zitten de hele tijd! Maar gisteren na de hokken uitmesten was het toch weer erg heftig. Maar als ik dan en uur rustig ga zitten, trekt het wel weg. Bah; verplicht rustig gaan zitten, da's niet leuk nie! Het moet met 24 weken over zijn.... da's nog 5 weken ongeveer.....

Wat een consternatie over Mies, zo grappig! :D
    Een geit heeft een draagtijd van 5 maanden. Ze bevalt alleen niet tegelijkertijd met mij, maar zo rond Pasen. Wat is de natuur toch mooi!;)

18. Janjansje

Janjansje Lid

14 nov 2008
    78
    0
    0
    Friesland
    Ah, ik heb eindelijk de juiste plek gevonden in het wirwar van topics.

Ook een mei mama, 4 mei welteverstaan. Dan verwachten we ons 2e meisje. :D
    Onze dochter is nu 3. Vorige week de 20 weken echo gehad en alles voor zover zichtbaar is goed. Het lijkt me prettig hier af en toe wat kwijt te kunnen en te lezen over jullie ervaringen.

groetjes!

19. Hoi Janjansje,
    WELKOM! :D
    Vertel 's wat meer over jezelf? Als je wilt natuurlijk...

@Zogelukkig
    Ik dacht dat jij mijn buddy was... niet goed gelezen. Excuses

@Dolgelukkig
    Jij bent mijn buddy :D
    Ik pb je mijn 06-nummer...

Fijne dag allemaal,
    Net

20. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    over 3 kwartier ga ik naar mijn 20-weken echo! ben best zenuwachtig als ik op internet zie wat ze allemaal nakijken..maar ga weer positief er in...drink nu cola, ze zeggen dat ze wat bewegelijker zijn dan ..hihi

Deel Deze Pagina