Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zag het meid! ;)

2. Succes en vooral heeeeeeeeeel veel plezier!
    Laat je nog even weten hoe het was?

Net

3. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Thanks zal ik doen :D :D

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Succes Manny, maar dat van die cola heb ik nog nooit gehoord! :)

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Manny, veel succes met de echo..

@Janjansje, Welkom!

@Alle zieke : S, Beterschap...Hier ook een hoop zieken. Bij mij zet het nog niet door en hopelijk blijft het zo...

@Syl, Ik heb dus ook een hele laagliggende baby. Die lijkt wel steeds lager ipv hoger te gaan liggen. Kan ook heel pijn doen. Gister mn rug vooral, leek wel of het helemaal stijf was. Ook van die eisprong-achtige krampjes. Bij mij ligt het hoofdje volgens mij bij de blaas hihih dus ook veel plassen. Ook beknelt de baby waarschijnlijk een zenuw of iets dergelijks. Hopelijk gaat het gauw wat beter.

@Coupie, hahah ja absurd he, maar volgens zogelukkig kun je het ook rauw eten hihihi. Dusse...niet al te druk maken ; ).

Groetjes

6. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    dat zei die vrouw van het echobureau :D

7. Oh haha ja de naam zegt me helemaal niks...
    Maar ik wacht wel tot ze hier weer verschijnt want dat zoeken via gebruikerslijst is een heel gedoe en gezoek joh!
    Bij mij staat dat niet op volgorde van namen :(

8. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hey ladies,

wat hebben jullie weer gekletst zeg! Moet nu helaas weer aan het werk. Wel fijn dat er veel goede SEO's zijn!

@me78, zag idd dat we gekoppeld zijn :)

Kom later vandaag nog wel ff reageren.
    Knuff

9. Sucses Manny! :D

Hier ook een erg laag liggende baby ...
    Eerst keer lag de baby zo hoog mogelijk en de laatste 3 keren zo laag mogelijk!
    Merk dat ook aan mijn buik en mijn rug!
    Veel last van...
    En idd erg veel naar de wc ... Lijkt idd ook wel of mijn blaas een trampoline is :rolleyes:

Ennnnn joepie ik kan de kleine sinds gisteren duidelijk voelen!
    Vind dat weer zo'n prachtig iets he... tis nog niet duidelijk genoeg zodat manlief ook kan voelen maar dat zal nu niet lang meer duren tenzij ze net zo eigenwijs is als haar broer joey ;)
    Die stopte altijd met schoppen als papa zijn hand op de buik lag :)

10. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @Marloes, ze staat nog op pagina 409, succes.

11. Oke thanks :D

Ja nu weet ik weer wie colin is!
    Zal haar van het weekend een pbtje sturen ;)

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hallo hier ben ik ook weer even.

ik heb me en week of 2 geleden hier aangemeld ( denk ik ongeveer ) middenin een discussie ergens over daarna volgde promt een andere waarop een aantal meisjes hier berichten geingen typen dat ze niet meer wilde komen vanwege die discussies. ik dacht duhhhh... waar zit ik nu dan in en ben even weggebleven.( ook vanwege een moeilijke emotionele week vanwege sterfgeval ) ik ben toen weer terug gegaan naar de vertrouwde aug bus. maar toch vind ik het idee om een plekje te hebben waar iedereen zo'n beetje rond de zelfde tijd is toch ook wel leuk dus nu kom ik het nog maar een keer proberen. daarom dus was het even stiller aan deze kant.

wat kan ik verder nog melden. nouja yinte heeft blaasontsteking. yuckkk. dus niet overdreven veel bandenpijn en instabiel gammel bekken. ik baal er ontzettend van dat ik nu toch een blaasontsteking heb terwijl ik altijd zooow me best doe om oppassend en hygienisch te zijn enz. affijn ik moet nu 5 dagen 4 pillen slikken en drink nu vifit ( hopelijk om een schimmelinfectie te voorkomen wat je weer van de antibiotica schijnt te kunnen krijgen ) en cranberrysap zonder suiker. sjonge wat een smerig spul is dat. over 8 dagen weer testen.

verder kan ik melden dat ik 24 dec mijn 20 weken echo heb en dat we met 4 man sterk gaan ;) de kinderen wilde graag mee en ik zie het probleem niet. misschien wordt dan het jongetje/meisje raadsel ook opgelost ;)

ik las ook nog iets over buddy toestanden. en dat ik gekoppeld zit aan lieveheersbeestje als ik het goed heb. ik hoor alleen bij het uitstervende ras wat geen debieltje heeft en geen idee heeft hoe ze moet smsen als ik dat goed schrijf. ik ben namelijk slechtziend. dus ik denk dat ik niet in aanmerking zal komen voor de lijst..........

nou dat was het wel weer van deze kant denk ik.

iedereen een fijn weekend.

13. hehehe en dan zeggen dat wij veel schrijven hier...
    Moet je eens bij de juni mama's kijken :confused:
    Die schrijven pas veel whahahaha

14. Coupie

Coupie Niet meer actief

Goedemiddag allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties n.a.v. mijn vraag :D ! Ik weet niet meer wie het een keer op het forum had gepost dat zij vond dat ze bij alles wel moest opletten of ze dat mocht eten ... nou hier hetzelfde! Ik word er een beetje moedeloos van :(

Alle zieke zwangere een dikke cyberknuffel en veel beterschap gewenst! Ik heb elke dag ontzettend veel last van mijn neus, alsof het erg schraal is daar binnen, weet niet zo goed waar het vandaan komt.

Iemand van de zwangere had gepost dat ze tijdens het slapen als ze op de linkerkant sliep naar de rechterkant moest draaien. Dat probleem heb ik ook, en ik slaap hierdoor erg lichtjes. Krijg het hele snurkorkest van vriend mee :(
    Ook voel ik de kleine nu sinds een paar dagen trappen als ik op mijn linkerzij ga slapen, heb altijd een beetje het idee dat ik hem/haar aan het verpletten ben. Dit kan toch niet? :oops:

Ego:
    Ik verveel me een beetje vandaag, wil graag even naar de stad om te kijken of er al opruimingen zijn :oops: ... maar heb niemand om mee te vragen en om in mijn eentje te gaan heb ik niet zo'n zin in :)
    Mijn vriend die komt zo thuis van werken, maar weet nu al dat hij niet graag mee wil gaan, hij haat winkelen.

Heb gisteren mijn gyn nog gesproken over mijn ongelooflijke bekkenpijn. Ze heeft me toch doorverwezen naar de fysio i.p.v. osteopaat (wat ik wel fijner vind, aangezien ik had gehoord dat je oefeningen moest doen in je ondergoed :p ).
    Dus ik net even gebeld zaten ze helemaal vol en werd ik op de wachtlijst gezet ... nou lekker dan!

15. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    @Kroepie: Heeeeej Buddy.... Ik zal mijn gegevens eens op de pb naar je gooien.

Wilde jullie allemaal even vlug laten weten dat gisteren een TOP dag was. De 20 weken echo was perfect. De beeb groeit echt prima helemaal niets afwijkends gevonden. Nogsteeds Dolgelukkig dus ;) De placenta ligt voor, vandaar dat ik deze keer ook niet gelijk naar voren uitsteek en de kleine pas laat (in vergelijking met de eerste keer) voelde. En ja het geslacht is bekend. Alleen niet bij ons... Het staat te prijken in een dichte envelop. Als we binnenkort 14 jaar samen zijn gaan we deze openmaken maar vooralsnog is het bij ons dus niet bekend.

We zijn ook nog bij het CB geweest voor onze grote vent maar ook daar was alles prima. (Ondanks dat we een uur moesten wachten :evil: )

@Yinte: Hallo terug ;) Blaasontsteking is zo;n veel voorkomend kwaaltje, vervelend hoor. Sterkte ermee!

Colin heb ik inderdaad wel eens gezien. Maarja er komen hier ook wel veel mensen he ;) Dolgelukkig-Zogelukkig... Kroepie-Coupie. HIHI soms verwarrend.

@Janjansje: Welkom!

@manny: Vet gelukkige.. Hoe was het?

Oeps kleine alarm... Ga hem uit bed plukken. Wilde nog meer reageren maar ga nie.... Sorry... Dan zo: ZWAAAAAAAAAAAAAAAAiIII

16. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Marloes, pfff ja dat is toch helemaal niet bij te houden :) Ik mag mijn werk nu al wel bijna opzeggen om alles te kunnen lezen hahaha.

@ Coupie, balen dat je dan weer op een wachtlijst komt.... en ik verveel me ook inmiddels.... Wil ook shoppen maar ga maandag :)

Ik heb me net voor yoga opgegeven, lijkt me wel wat. Las dat iemand iets schreef over te hard zuchten hahaha, hopelijk is dit wel een goeie cursus, blijft toch lastig maar het klinkt allemaal heel professioneel.

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    welkom Yinthe!

Doorgaans is het hier heel leuk hoor ;) we hebben nog maar 2 heftige discussies gehad....:)

Blaasontsteking lijkt me heel vervelend, nog nooit gehad gelukkig!

ALL:
    Mijn schimmelinfectie is zo goed als weg en dat zonder medicatie! Ben echt heel blij pfffff......

Verder gata het erg goed, ben vanmorgen (weer) naar de kapper geweest en heb extensions laten zetten, 60 ter opvulling en het resultaat is wel heel gaaf! Weet nog niet of ik blond blijf, maar spring zo van de hak op de tak de laatse tijd dat ik besloten heb even geen drastische dingen meet te doen haha ;)

18. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ dolgelukkig, fijn dat alles goed was :)

19. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ majkuh, ben benieuwd naar je nieuwe coupe? Foto?

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hey dames

heb een van de echo foto's geplaatst in het album.. als je goed kijkt.. lijkt net of hij lacht! hahaha
    geweldig..

weet iemand een leuke site waar jongensnamen staan? hadden nl. een meisjes naam.. maar kunnen hem helaas niet gebruiken.. hahaa

Deel Deze Pagina