Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, nog meer Mac-ers!

Kunnen jullie mij dan vertellen hoe ik trema's enzo kan typen?

Moet zo de stad in voor wat broodnodige boodschapjes, heb er helemaal geen zin in!

2. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hello. Sorr, niet bijgelezen en alleen ff kort berichtje. Sommigen hebben het al gelezen op hyves waar ik gister wel snel ff berichtje op gezet had voor friends and family, maar wil het toch snel ff hier melden. De 20-weken-echo gister was helemaal goed! Beeb was vrij beweeglijk, maar heb voorliggende placenta en daarom voel ik de kleine dit keer minde dan in vorige zwangerschap! Alle medische controles en metingen waren super goed en daarna is er nog een dvd gemaakt. Kan er de hele dag wel naar kijken.

Morgen naar verjaardag broertje en high tea, dus geen tijd om hier te komen. Ben nu aan het koken voor Doutzen (lekker potjes om in te vriezen) en als ze zo wakker is, ga ik haar kamertje opruimen en schoonmaken. Vbanavond ff lekker avondje voor met z'n tweeen om de vakantie in te louiden. Zal hier dus ff niet langskomen....., denk ik....

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zo, kan de baby al een paar dagen niet voelen, heb mezelf nu 4 dagen gerust lopen stellen dat ik me aanstel, dat het meevalt, dat sommigen het kindje nog helemaal niet voelen en net brak ik compleet af, manlief gaat NU een angelsound voor me kopen.....schatje is het toch ;)

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Even 2 buikfoto's van vanmorgen ;)
    rotding ligt weer eens op zijn zij

:evil:
    [/img]

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
  6. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hallo allemaal

Wil diegene die een goede echo hadden feliciteren.

Hier nog steeds helemaal niet lekker, overgeven hoofdpijn en me keel zit dicht, geen blaasontsteking volgens arts mijn man had van de week een potje gebracht maar zag er goed uit volgens arts, rommelt veel in me buik voel het sinds gisteren weer 2 dagen neit gevoeld dus was wel weer blij gisteren. Doe het rustig aan en sorry dat ik neit op alles reageer maar me kop staat er echt even niet naar.

7. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Majkuh erg mooi buikje hoor!

Ik ga zo voor het eerst in tijden weer even lekker op stap. Er even tussen uit heerlijk!

Voor jullie ook allemaal een hele fijne avond!

8. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    ¨ = alt+u
    ´ = alt plus e en de andere kant op is alt+de toets links naast de z (die is bij mij kapot...)

meer weet ik niet uit mijn hoofd, maar met de alt toets kun je meesten wel vinden!

9. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    mooie buikfoto's!

10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Kaatje, ook rot dat je de kamer niet mag verven! Misschien van die stickers die je op de muren plakt? Veel plezier op de kerstmarkt

@ Mamasan, Ach arm ventje.. En dat veranderen van haar, ja zie het vaker hier langs komen, heb er gelukkig geen last van, succes

@ Draadje, succes met het kamertje

@ Bianca, gefeliciteerd met de goede echo

@ Majkuh, buikje is toch weer gegroeid! Mooi buikje hoor

@ Ria, sterkte meid

@ Karien, veel plezier!

Zo dat was het voor het weekend met rageren voor mij. We gaan morgen al vroeg weg naar limburg en de volgende dag naar duitsland lekker naar de kerstmarkt! Wens jullie allemaal nog een fijn weekend!

11. Effe een keer ego vanuit mijn kant!

Vannavond zouden we eigenlijk weg gaan!
    Naar vrienden van ons met de gehele vriendengroep om foto's en video te kijken van hun trouwdag vorig jaar...
    Maar mannetje is alleen gegaan !
    Ik kreeg weer eens hele erge buikpijn :(
    ppff wordt er niet goed van... geen blaasontsteking...
    Met vk over gehad en rustig aan doen en als ik buikpijn heb een kruik pakken of een warm bad!
    Maarja dan zit je dus wel thuis... Baal wel want heb het best vaak...

Hebben jullie trouwens ook snel last van kramp in je benen/voeten ?
    Pff heb daar laatste week ook snel last van... Hoef me maar iets uit te rekken en het schiet erin :rolleyes:
    Wel gelezen dat dat vaker voorkomt in de zwangerschap :(

Nou fijn weekend nog allemaal!

12. zogelukkig

Bedankt Draadje!

Magnesium slikken marloes!

13. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    ja ja ben er nog steeds hihi.. schaam :oops: Even snel een kort berichtje mag zo aan het werk.. 5 dagen achter elkaar.. Kijk er zo tegen op.
    Gisteren was ik heel emotioneel, beetje overdreven, apart.. Maak me vaak nog zorgen of alles wel goed is.. Ben ook nog steeds niks gegroeid en heb niet echt een zwangerschapsbuije.. Dat moet toch haast wel komen? :(

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

marloes, ik heb de laatste tijd ook veel buikpijn. kruik helpt het beste, en rustig aan doen. ik herinner me dat ik er vorige keer ook wel eens last van had...
    kramp had ik vorige keer ook, iets later in d ezwangerschap dacht ik. magnesium pillen helpen inderdaad erg goed.

mijn buik is opeens goed geexplodeerd! dancevalley, je klinkt als mij een week of wat geleden! ik weet niet hoeveel weken je bent want je banner doet het niet, maar gewoon afwachten...

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

@majkuh, alles is goed hier hoor, had alleen een ziekenboeg hier afgelopen week, dus weinig tijd en puf m te kletsen.
    En heb je je angelsound al?
    Wel lief hoor van je mannetje en mooie buikkies!

@ria, beterschap!

@karien, leuke avond gehad?

@marloes, inderdaad magnesium slikken.
    Balen van je buikpijn meid, hoop dat je je ondertussen alweer wat beter voelt.

@dancevalley,je buik kan in eens gaan groeien hoor, wacht maar tot je straks je sokken niet meer aan krijgt :)

hier begint het er op te lijken dat mijn smurfje een beetje opknapt.
    Nog wel koorts, maar geen 40+ meer en hij heeft een halve banaan op.

was gister trouwens boos op manlief, hij zag nog geen eens dat ik mijnhaar geverfd had :(
    Toen ik iets vn zei kreeg ik als reactie, ach het is niet lelijk :evil:
    Is zooojammer dat hubbie niet eens wat meer complimenter is :cry:

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    dancevalley: ik weet precies wat je bedoelt, kan zelf ook zo onzeker zijn en mijn buik werd kleiner ipv groter (zie album) en nu ineens in een week ben ik ook 'geexplodeerd' (voor mijn gevoel dan (laatste foto album) ook ineens in 1 week 2 kilo eraan, dus het komt echt vanzelf!

Mamasan, ziekenboeg he gadver, dan heb je idd nergens anders tijd voor ;) gelukkig maar dat dat het was, was even benieuwd/bezorgd over je (trouwen forumleden worden we he haha)

Angelsound: jaaaa het is meteen gelukt, hartje gaat mooi 14 slagen per minuut wat ik gisteren hoorde en die muts presteerde het om mij 4 dagen in onzekerheid te houden, kopen we die angelsound is alles ok, gaat ie savonds ontzettend lopen schoppen haha, zal e altijd zien ;)

17. @Majkuh
    Fijn dat het gelukt is met die Angelsounds! En wat heb je een mooie buik :D

@Dancevalley
    Een collegaatje van mij is bijna 20 weken en bij haar zie je nog helemaal NIETS! Dus ... no worry, sommige mensen dragen 'van binnen' en duurt 't heel lang voor je iets ziet.

@Mamasan
    Fijn dat je ziekenboeg weer wat opgeknapt is!

@Marloes
    Wat jammer van je avond :(
    Hoop dat de buikpijnen snel wegtrekken! Ik had bij mijn eerste zwangerschap veel last van kramp in mijn kuiten. Vooral als ik me 's morgens uitrekte :S

@Manootje
    Hoe waren de kerstmarkten?

@Karien
    Hoe was je stapavondje?

@Ria
    Beterschap meid. Hoop dat 't snel opknapt.

@Bianca
    fijne vakantie!

Effe Ego.
    Hebben jullie ook dat je zo overdreven kunt reageren op dingen op dit moment? Mijn mannetje is DJ... en werkt elke donderdag en zaterdagnacht. Daarnaast is hij werkzaam bij een krant, waardoor hij ploegendiensten draait. Hierdoor kan 't zijn dat we elkaar door de weeks weinig zien, zeker als hij avond/nacht heeft. Nu is het zo dat 1 van zijn collega's weggaat en een andere collega heeft op kerstavond (!) een afscheidsborrel gepland. Ik kan daar zoooooo sjachrijnig van worden. Wie doet dat nou op de 24e? Die collega is dus vrijgezel... kan hem wat schelen. Ik baal dus ontzettend dat mijn schatje eerst moet werken van 13.00 - 20.00 uur en dan nog gaat borrelen vanaf 20.00 uur.
    Eigenlijk baal ik nog het meest van het feit dat ie dan niet even vraagt of het niet op een andere dag kan?!

En vanochtend kom ik beneden... staat de thermostaat op 22,5 graden!
    Ik had 'm voor de nacht op 18 graden gezet, mijn mannetje komt om 4.30 uur thuis en zet 'm op 22,5 en gaat vervolgens op bed. Nou vraag ik je?! Doe ik mijn best om het verbruik binnen de perken te houden en doet hij dit... *zucht*

Enniewee, normaal zou me dit niet zo storen, maar nu? Oh man hou op.
    Herkennen jullie dat?

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hahaha, zoooo herkenbaar Kroepie ;)

Volgens mij heeft de natuur dat gewoon expres zo geregeld, omdat je toch assertiever bent (lees: soms aggressiever *bloos*) krijg je meer voor elkaar en dat moet ook als je zwanger bent, dus ja, het zal er wel bijhoren en ergens nuttig voor zijn, want anders doet je lijf dat niet.

De truc is om dat iet uit het oog te verliezen, de wees je bewust van het feit dat je dat doet, dan kan je op tijd je excuses aanbieden, of tijdens het gebeuren zelfs zeggn: ik weet het, het slaat nergens op, maar ik voel me zo! ;) of zoiets ;)

19. zogelukkig

Tsja Kroepie; het zou wat zijn als die collega die hele borrel gaat verzetten omdat 1 zwangere vrouw vindt dat haar man thuis moet blijven op kerstavond....
    Denk maar zo dat ie met kerst 2 dagen thuis is, toch?

Sjips! Hier staat de thermostaat nooit hoger dan 20 graden en alleen als het vriest! Met dit lente-achtige weer staat ie op 18 en 's nachts staat ie altijd op 12 graden.
    Energie wordt een heel stuk duurder volgend jaar hoor!

Succes met je mannetje! ;)

20. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Hallo, allemaal,

Gisteravond voor het eerst in tijden weer op stap geweest, had er erg veel zin in liep allemaal toch beetje anders:s De muziek dreunde zo op mijn buik dat ik er gewoon misselijk van werd.. zijn dus na 2 uur maar weer naar huis gegaan...

Was ook meteen de laatste keer in de zwangerschap hahaha

fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina