Blijkt dat onze thermostaat gewoon op hol geslagen is! Mannetje heeft er niet aan gezeten en de temperatuur gaat hier nog steeds omhoog! Heb de storingslijn al gebeld... Mannetje maar even uitgelegd dat ik al boos om hem was. Gelukkig had ik 'm nog niet gesproken, want hij sliep nog hahahahahah En Zogelukkig... ik snap wel dat je gelijk hebt, want ja, om nou die borrel te verzetten voor mij (al zijn 't ws. maar 5 mensen) is ook weer zo wat, maar ik vind Kerstavond gewoon heel bijzonder, en dus niet leuk dat mijn schatje dan weg is Net
Tipje: haal de stekker eruit, laat de buizen helemaal afkoelen (gelukkig is het niet koud buiten), zet ze allemaal open en kijk of de druk nog goed is. Hadden wij laatst ook; moesten we bijvullen! Voor ons is kerstavond ook heel bijzonder, dan begint de kerst, rust in huis! Tsja; als het echt een goede collega zou zijn, zou mijn mannetje wel gaan, maar dan niet lang. Alles in goed overleg hier; gelukkig hebben we nooit mot om dat soort zaken en denken we er meestal al hetzelfde over!
manootje: Ik duim voor je dat het door gaat met en nieuw huis. Veel plezier in Limburg en Duitsland. Mooi dat het verder goed met je gaat. kaatje k: Ik weet jammer genoeg niet iets om de muren mee op te fleuren. Is echt jammer dat je er niet macht verven en kan mij voorstellen dat je de kleur grijs saai vindt. Wens je wel veel succes ermee. Hoe was het op de kerstmarkt? Nano73: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier. mamasan: Ik kan mij voorstellen dat je zaterdag zo duf was na vroeg wakker te zijn. Ik hoop dat het afgelopen nacht beter is gegaan. Lekker hoor, ff haar bijkleuren. Moet ik eigenlijk ook, maar weinig tijd ervoor. Gelukkig dat het iets beter met smurfje gaat. Remmar: Bedankt dat je de afspraak er weer tussen hebt gezet. Draadje: Is het gelukt met de boekenkast en het behang? Leuk idee voor het boxkleed. Bianca84: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. Gezellige dag gewenst met de verjaardag van je broertje. Majkuh: Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt en fijn dat ie een angelsound voor je heeft gehaald. Fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat je die kleine hebt kunnen voelen. Mooie buikfoto's hoor. Ria32: Beterschap en hoop dat het snel wat beter met je gaat. Kan mij voorstellen dat je ff niet op iedereen wilt reageren. Had ik afgelopen dagen ook hoor, je bent dus niet de enige. Karien: Was zeker een leuk idee om weer eens op stap te gaan, jammer dat het alleen anders is gelopen. marloes22: Jammer dat je niet mee kon en dat je zo'n last van de buik had. Ik moet ook erg oppassen met uitrekken, anders krijg ik ook kramp in mijn kuiten. dancevalley: Sterkte met je 5 dagen werken. Ik moet deze week ook 5 dagen werken, maandag, dinsdag werken, woensdag vrij, donderdag 1e kerstdag ook werken, 2e kerstdag vrij en zaterdag en zondag werken. Zie er erg tegenop, bah. Mijn buikje groeit nu ook niet zo snel, maar vk zei dat baarmoeder goed gegroeit was en hoef mij dus geen zorgen te maken. kroepie: Kan mij wel voorstellen hoor dat je er moeite mee hebt en zo kan reageren. Afgelopen week had mijn vriend wel 3 avonden vergadering achter elkaar. Ik heb er niks van gezegd, maar inwendig baal ik echt als een stekker en reageer ik op sommige dingen inwendig wel ff boos hoor. Ik hoop dat het probleem van de thermostaat snel opgelost is en dat je geen sauna thuis meer hebt. all: Voor die ik vergeten ben, gefeliciteerd met goede 20 weken echo's, beterschap voor diegene die het nodig hebben. Afgelopen dagen had ik weinig puf om te reageren. Maar heb wel alles gelezen hoor. Heb erg veel last van de buik gehad en gisteren en vanacht ook weer erge hoofdpijn. Nu nog lichte hoofdpijn, dus maar ff snel een paar reacties gegeven. Vandaag doen wij dus ook ff lekker rustig aan. Straks nog even alle kerstkaarten die we hebben gekregen ophangen. Morgen weer werken en 's avonds vergadering hier bij ons.
haar kleuren: ik heb altijd gehoord dat je je haar beter niet kleurt wanneer je zwanger bent. Vooral omdat het nooit getest is of de bestanddelen in haarkleuring misschien wel schadelijk kunnen zijn voor de baby. @Bianca84: en ... weten jullie het geslacht ook reeds ? @marloes22: das wel spijtig dat je niet bent kunnen meegaan. Maar het beebje komt voor alles hé Laatste week is m'n buikje ook geexplodeerd, en is er ook 1 kg bijgekomen. Zo gaat het wel snel natuurlijk. Binnenkort zet ik nog eens een buikfoto online.
pfffffffff ik heb te vroeg geroepen dat mijn mannetje opknapt Hij lag net te gillen van de oorpijn en weer 40+ koorts. bel je de HAP zeggen ze geef hem maar een zetpil , maar die had hij al gehad. Heb nu maar wat lauwe olie gedrupt,maar het zit me echt niet lekker. Iemand nog meer tips tegen oorpijn? Zal blij zijn dat we dinsdag naar de kno kunnen.
Even ego; Heb wel (bijna) alles gelezen. Heb net 2 dagen gewerkt en ben echt kapot. Gisterenavond nog een verjaardag gehad en was pas laat thuis. Ik ga zo even lekker mijn bedje in denk ik. Voor iedereen een fijne zondag, misschien dat ik vanavond de puf vind om op iedereen te reageren maar denk het haast niet. En voor de mensen die morgen een 20 weken echo hebben, veel plezier .....Nou dat naar bed gaan kan ik wel vergeten want de buurjongen is weer fijn op zijn trompet aan het spelen en Gwen is alweer wakker... En bedankt (ik ben volgens mij ook gewoon heel erg sjaggie....)
He meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties dat doet een mens toch echt goed... Mijn ticker is ook weer terug
Nou.... de storingsmonteur is dik een uur bezig geweest. Er was iets kapot in de meterkast (wij hebben stadverwarming en dus geen gas) en ook de thermostaat was kaduk! Nu is het weer een normaal lekker temperatuurtje hier in huis en als klap op de vuurpijl hebben we een nieuwe thermostaat gekregen die we ook nog kunnen programmeren! JIPPIE... een geluk bij ongeluk @Mamasan Wat vervelend dat je mannetje zo ziek is! Tips voor oorpijn... geen idee. Druppelen met olie is geloof ik inderdaad wel goed, zetpil had ie al gehad... volgens mij heb je gedaan wat je kunt doen. Kun je niet morgen het ziekenhuis bellen en vragen of je tussendoor langs kunt komen? 40+ koorts is volgens mij genoeg om dat te rechtvaardigen. Of nu de dokterswacht bellen? (Ik weet niet wat de HAP is?)
PS Wie zocht er ook al weer een witte commode? Dit vond ik op Marktplaats... vind ik zelf heel erg mooi. Helaas istie in 't wit (voor ons dan, wij zoeken donker teak) http://link.marktplaats.nl/216231838
ohh mamasan wat vervelend van je mannetje. ik heb er veel ervaring mee en helaas werkt heel weinig tegen oorpijn. volgens mijn kno geen olie of iets in oor druppelen... als het ontstoken is is antibiotica het enige dat helpt. zorg dat de neus goed openblijft...
Hey wat lief zeg, dat was ik die dat zocht. Dit is niet helemaal wat wij zoeken. ik wil het liefst een dichte en een beetje romantisch. Maar echt super dat je daar aan dacht zeg! Ik ga batman kijken 8)
Sorry dames, even tussendoor hoor! IK ben vanavond voor het eerst tante geworden! Mijn schoonzusje is vanavond bevallen van een wolk van een dochter. Morgen dus op kraambezoek. Leuk!
Mamasan: probeer je zoontje een beetje rechtop te laten slapen. Dit verlicht een beetje.. Verder weinig ideeen wat je er aan zou kunnen doen. Ik vind 40+ als ie al een paracetamol heeft gehad wel erg hoog hoor! Hou hem maar goed in de gaten en ga morgen gelijk even naar je eigen huisarts...
Hey tante Gefeliciteerd hoor! @MisssZ Graag gedaan hoor... en van die romantische vind je op Marktplaats ook heel veel Veel plezier met Batman 8) Liefs!
Hey meiden, @rainbow, gefeliciteerd! Bedankt voor het mee denken meiden. De olie heeft wel geholpen en we hebben heerlijk saampies op de bank gelegen. Zoonlief zorgde nog wel voor een smeltmoment, hij lag heel lief mijn buik te aaien en zei heel lief; mama dikke buik daarna is hij als een blok inslaap gevallen. Morgen dus op naar de Ha en meteen maar vragen of hij en brief kan meegeven voor de kno dat ze mij nou maar eens serieus nemen. Manlief heeft vandaag vrij geregeld voor dinsdag zodat hij mee kan en hij ook ff flink op zijn strepen kan staan. Als er dan nog beweerd wordt dat dit allergie is gaan we naar een ander ziekenhuis. Dus wordt nog vervolgd...
Goeie morgen allemaal.! Als eerst iedereen met een goede 20 weken echo, gefeliciteerd.! Ik moet nog een week wachten. Ben wel erg nieuwsgierig naar ons kleintje. Gelukkig gaat het iets beter met de bandenpijn. Moet echt rustig aan doen. Alleen is dat soms wel erg moeilijk. Ik doe mn best. Ik voel de kleine echt steeds vaker en soms echt een harde schop. Als mn mannetje dan gaat voelen is het erg stil..haha... Eigenwijsje.! @Rainbow, gefeliciteerd. @Mamasan, succes vandaag bij de ha. Beterschap voor je ventje. Ik las iets over haarverven, dat mag gewoon hoor. Het kan alleen iets anders uitvallen, ivm je hormonen. Ik kleur het gewoon. heb ik ook in de vorige zwangerschap gedaan.
hallo dames! 21 weken al! gaat snel! over haren verven.. ik heb mijn vk gevraagd en het mocht.. dus heb ik het ook gedaan! @rainbow.. proficiat! hoe heet ze? @joki.. doe maar rustig aan meis.. ik heb veel banden pijn.. als ik veel dingen doe.. ego hebben een babybedje gekregen, een badje gekocht, manlief is nu de kast aan het maken, zit standaard in die kamer onder de trap. dus hoef alleen maar planken op te hangen.. en we moeten nog een commode.. en dan hebben we alles! @ de gene die de 20wk echo hebben vandaag! veel fun en succes!
@Marloes, jammer dat je niet mee kon. Hoe gaat het nu met je.? @Majkuh, mooie foto's hoor. Lief mannetje heb je. Fijn dat je het hartje meteen kon horen. @Mamasan, die man van mij mag ook wel eens op cursus "hoe geef ik complimentjes aan mn vrouw" @nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd. @Daggie, gefeliciteerd met je 21 weken. Leuk om bezig te zijn met de babykamer. Wij gaan in januari beginnen. Hebben al wel het kamertje leeg.