Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    cool he?! Heb er sinds een paar dagen ook eentje, zo tof, ik heb ook geteld en braaf 140 slagen per minuut!

2. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Ik ben even een paar daagjes niet geweest, het is niet bij te houden hier.
    Ik heb in ieder geval een hoop goede echo's en uitslagen voorbij zien komen, wat goed! Gefeliciteerd jullie!
    Ik ben vandaag precies 19 weken, nog precies een week wachten ook voor de 20 weken echo, spannend hoor... :rolleyes:

Ik heb het erg druk gehad om allemaal dingetjes te regelen voor kerst en kado'tjes inkopen, druk druk druk! :(

Maar wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen, ik denk dat ik pas na de kerst weer online ben, wij zitten helemaal vol geboekt met kerst... pfff geen een dag lekker met z'n 3tjes (4tjes eigenlijk)... Maar toch wel leuk allemaal! :)

Fijne kerst allemaal en succes met de echo's en controle's.

-xxx-

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jij ook 30/12 de 20 weken echo, leuk! Ik ook om 1100, vind het z spannend!

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    goede middag allemaal

zo, nog 1 nachtje slapen tot de 20 weken echo.

en ik ga flesvoeding geven geloof dat iemand daarnaar vroeg.

net weer een foto gemaakt die morgen met het nieuwe log over de echo online komt. vandaag even het plaatje maken nog met psp.

verder niet zoveel nieuws hier. t'is vakantie dus de kids nemen de pc veel in beslag.

iedereen een prettige dag en succes met de kerstinkopen en alle drukte in de winkels. wij hebben het meeste al binnen. ik heb namelijk een hekel aan dat vreselijke overdadige gedoe en die bestellijsten.
    mij zul je dus niet zien in die heisa morgen. straks nog even de laatste dingetjes halen en that's it!

ik wens iedereen alvast fijne feestdagen.

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dames even niet geweest ben weer gevloerd namelijk, maar wou iedereen iig even fijne dagen wensen! En na de kerst als ik weer wat opgeknapt ben zal ik proberen weer wat meer van me te laten horen!

hele dikke knuffel!

Als er een vraag is kan er altijd een PB gestuurd worden! ;)

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Joepie, vandaag 20 weken.! Op de helft..

@Kaatje, ik voelde me in deze periode in de vorige zwangerschap ook veel beter.
    Had gehoopt dat dat weer zou zijn, maar helaas. Ik denk dat het lichamelijk veel zwaarder is. Je hebt immers nog een kleine rondlopen.
    Doe maar lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen.!

@Rian, gefeliciteerd met je goede echo.

@Bianca, heerlijk dat je je kleintje zoveel gevoeld hebt. Is toch een gewelidig gevoel.

@Jomi, hoe was het bij de ha.?
    Lekker hoor een keer uitslepen. Dat is voor mij al heel erg lang geleden.

@Kippie, buddy :D , heerlijk dat alles weer goed was. Ik ben nu ook 6 kilo aangekomen.
    Hopelijk ga ik niet over de 22 kilo heen van de zwangerschap van mn dochtertje. We zullen zien.

@Majkuh, een dag te laat, maar gefeliciteerd met je 20 weken.!

@marloes, wat fijn dat alles goed was op de echo. Lekker een bevestiging van het geslacht. Nu lekker shoppen. Veel plezier.!

@Mamasan, hoe gaat het nu.?

@Brigitte, mooie buik hoor.! Gefeliciteerd met je goede echo.

@Lintje, wat heerlijk een goede echo. gefeliciteerd met je knulletje.

@mamaieske, gefeliciteerd meid.! Heerlijk voor je. En nu shoppen maar.!

@Daggie, niet teveel zorgen maken meis.

@Marroz, het zit je ook niet mee hè.? Beterschap meid.!

Ik las over bv. Ik ga het wel weer proberen. Heb het bij mn dochtertje 3 weken volgehouden.
    Ik hoop dat het dit keer langer gaat lukken, maar echt niet ten koste van alles.

Vanavond weer koopavond werken. Heb er helemaal geen zin in.
    Gisterenavond ook gewerkt, maar was echt niks te doen.
    Dan duurt de avond helemaal zo lang.

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Daggie, ik had het vandaag nog. Ik voel de baby ook heel regelmatig, maar laatste weekje wat minder. Ook ik had hele erge krampjes. Maar bij mij is alles gewoon in orde.

@Evy, ziet er goed uit hoor : P. Mijn buikje ziet er ook ongeveer zo uit.

@Mamalieske: Wat fijn dat alles toch goed is! Nu kan je toch lekker gaan genieten!

@Kroepie, Mn man had er een met 12 weken gekocht en was inderdaad zo erg leuk om het hartje te horen. Luister af en toe nog (ook leuk voor papa) en vind het iedere keer weer bijzonder. Ik tel overigens tussen de 18 en 20 slagen per 10 sec.

BV: Ik zal en moet bv geven, dus hoop ook dat het lukt : P. Het lijkt me hartstikke bijzonder, een wonder dat er iets uit jouw lichaam komt wat gewoon helemaal klopt. Ook lijkt het me gewoon goed voor de baby....Jaaa hahaha ik heb er echt een ideaalplaatje van. Heb ook genoeg gehoord over pijnlijke tepels, borstonstekingen, weinig melk etc etc. Maar ik durf het wel aan hihihi

Vergeef me verders als ik niet op iedereen reageer. Ik heb nog steeds keelpijn/verkouden en heb nu ook weer haast.

20 weken echo vandaag gehad...Wat was het prachtig! Ik was samen met mn schoonmoeder en mn man. Ik was diep onder de indruk van onze kleine.....ZOON! Mijn man kon het niet geloven...echt een zoon (Die was weer voorbereid op een meisje ihihi)

Hij lag helemaal opgekruld en ingedaald. Ik heb daar ook zo een pijn, maar weet nu hoe het komt. Ze kon het hoofdje dus niet heel erg goed meten, maar alles klopte. Groei, gewicht, verdere metingen, hartje....Alles. (Alhamdulillah)

Ik ben superblij. Het is zo prachtig om allemaal mee te maken.

Ik gun iedereen een goede echo verders toe!

Ps Wie bevalt er thuis en wie poliklinisch? Ik wil, als het allemaal goed is, thuisbevallen...Ben benieuwd.

Groetjes

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Oemhudaifa, gefeliciteerd met je goede echo. Super een zoon.!

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Thank you : $

Heej ik zie dat we gelijk lopen : P. Leuk zeg!

Wanneer heb jij een 20 weken echo? Of heb je die al gehad?

Moet er nu echt vandoor

Groetjes

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik heb mn echo pas dinsdag de 30e. Moet nog even geduld hebben.

11. judithenjelle

14 sep 2008
    11
    0
    0
    He dames!

vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed!
    ben zo opgelucht. Had al allemaal doemscenario's voor me gehaald maar gelukkig lijkt alles normaal te zijn.
    Wel jammer dat de foto's niet duidelijk meer zijn. Met 12 weken paste het nog helemaal op de foto en was het veel duidelijker nu moet je goed weten wat je moet zien wil je er iets van kunnen maken.

ben niet zo'n schrijver maar ik lees wel iedere dag mee.
    Ik wil iig iedereen met goede echo's feliciteren.
    en iedereen zowiezo Hele Fijne feestdagen toe wensen.

Liefs judith

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Even snel een update ben net thuis.
    Ik ben onwijs opgelucht,want deze mama had gelijk al die tijd.
    de amandelen zijn de bron van alle ellende en 5 jan wordt ons ventje geopereerd.
    Dus het einde is nu eindelijk in zicht.
    Het is alleen nu nog de vraag of ik er bij mag zijn als hij onder narcose gaat ivm de zwangerschap, maar dat moeten we dan met de anasthesist bespreken.
    Lachgas is nl gevaarlijk voor de beeb.

En nu ga ik als een haas puinruimen ,want we krijgen vanavond volop verjaardagsbezoek, hopelijk kan ik nog even bijkletsen als ze niet te laat weg gaan.

13. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hallo allemaal,

Heb niet alles gelezen :oops: Gwen wordt namelijk alweer wakker maar wilde wel even van me laten horen haha.

Ik las (volgens mij van Makjuh) dat je nog twijfeld over de bv. Kan me in jou situatie het wel een beetje voorstellen. Het is natuurlijk het beste voor je kindje maar een gezellige moeder die goed in haar vel zit ook. Laat je in ieder geval niet gek maken door de mensen om je heen.
    Ik wil wel weer proberen bv te geven, heb Gwen ook 7 maanden gevoed dus wil ik nu weer proberen.

En ik las ook ergens een vraag over thuis of ziekenhuis.
    Tja, ik weet het niet. Ik heb gezegd thuis te willen bevallen maar aan de andere kant is het ziekenhuis ook wel weer zo veilig... Dilemma hahaha. Gwen had in het vruchtwater gepoept dus toen moesten we naar het ziekenhuis en zo erg vond ik dat eigenlijk helemaal niet.

Ik had ook een vraagje voor de mensen met al een kind. Waar gaat hij of zij heen als jullie gaan bevallen? Stel het gebeurd 's nachts, ik wil haar liever niet wakker maken maar wil eigenlijk iemand anders ook niet wakker maken haha. Ik weet het nog niet, heb gelukkig nog wel even de tijd om erover na te denken maar goed, die tijd tikt ook gewoon door.

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Ik kan ook niet wachten tot wij de echo hebben. Leuk hoor. En de angelsound lijkt mij ook wel wat. Maar ik denk dat ik dan de hele dag met dat ding op mijn buik zit haha, dus nee doe maar niet.

Ik heb trouwens een buikfoto in mijn album gezet. Ik dacht dat ik al een hele buik had met 18 weken maar valt zat mee eigenlijk.

Fijne dag allemaal, ik ga mijn meisje redden ;)

14. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    o wat fijn mamasan, dat is wel goed nieuws zeg. Zijn dan ook alle neus/oor problemen klaar?

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @OemHudaifa: Proficiat een zoon!

16. @Daggie
    Hoe is 't nu?

@Majkuh
    Zeker cool hahahah... duurde even voor ik 't hartje vond, maar was helemaal leuk. Heb niet geteld... zal ik de volgende keer ff doen :D

@mamasuusjuh
    Succes met de drukke dagen! (Wij hebben dit jaar lekker alles leeggehouden en kunnen dus heerlijk genieten van rustige dagen alleen met ons gezinnetje...)

@Yinte
    Succes morgen met de echo! Ik had gister al boodschappen gedaan, maar was wat dingetjes vergeten en moest dus vandaag weer. Wat een gekkenhuis. Heb echt medelijden met de cassières! Hoe ging jouw boodschappenavontuur?

@Joki
    Gefeliciteerd, 20 weken! Succes met werken vanavond.

@Oemhudaifa
    Beterschap en gefeliciteerd met je ZOON! Hartstikke mooi zeg.

@JudithenJelle
    Gefeliciteerd met jullie goede echo!

@Mamasan
    Mama's rule! Dokters moeten beter luisteren... Fijn dat 't nu bekend is en dat er snel wat aan gedaan wordt!

@MisssZ
    Mooie buik :D

@thuis of ziekenhuis bevallen
    Ik ga in het 't ziekenhuis bevallen. Heb geen zin om bij complicaties nog ergens halverwege de bevalling naar 't ziekenhuis te moeten racen. Bij mijn dochter ben ik ook in 't ziekenhuis bevallen en dat was achteraf maar goed ook. Dus nu lekker weer. Lekker veilig...

Fijne avond allemaal,
    Liefs, Net

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ga ook vast zwaaien, weet niet of ik er morgen nog aan toe kom, dus bij deze:

wens ik jullie heel warme, gezellige kerstdagen samen met jullie geliefden om jullie heen en een heel bijzonder en gelukkig en gezond nieuw jaar voor jullie en jullie baby!!!

18. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    Ook hier wordt het weer een ziekenhuis bevalling. Vorige keer ook bewust voor gekozen en dat was prima. Als ik thuis was gebleven moest ik toch op een gegeven moment naar het ziekenhuis (het is dus later medisch geworden.) Vond het super relaxt dat ik er al was. HIHI Maarja dat is ook weer een persoonlijke keuze. Ik kan best begrijpen dat je in zo'n steriele/strakke omgeving je niet goed kan ontspannen en de bevalling gaat toch om het in ieder geval proberen je te ontspannen dan gaat het wat relaxter.

@Misssz: Maar mocht het weer beginnen in het holst van de nacht laten we onze man lekker liggen en wachten we wel tot een fatsoenlijke tijd zeg maar dat hij zijn bed uit kan. (Indien mogelijk maar met de terugblik op vorige keer is dat heel waarschijnlijk mogelijk) En dan, tja dan weet ik het nog niet, ik denk dat ik een vriendin bel of ouders geen idee nog. Ben wel benieuwd ook naar hoe anderen dit zien.

@Mamasan: Fijn zeg! Hopelijk is het nu opgelost.

@Judithenjelle: gefeliciteerd met de goede echo.

Heerlijk dat goede nieuws hiero!

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    oemhudaifa, een zoon, wat geweldig, gefeliciteerd!

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik ben weer blij, had ,mijn haar blond gedaan, nah jah, mijn haar word dan geel, yagh...maar ja, eigenwijs dus vandaag weer terug naar bruin laten kleuren, voel me echt meteen veel lekkerder (heb echt megahormoontjes, dus was vanmorgen weer janken)

Ook heeft vriendje gisteren de baby voor et eerst gevoeld, echt heel gaaf, kindje is sinds we de angelsound in huis hebben zo druk, heb dat ding niet eens meer nodig (muts he, nu al dwarsliggen ;))

Deel Deze Pagina