Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat een poepie! :confused: :D

ik vind de controles ook nie echt nodig maar wel heel leuk, maar het iets....uhh...ja....echter ofzo :rolleyes:

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ja, zwanger zijn nu weer is wel heel apart hoor. Mijn eerste x was echt dramatisch, he mocht niet, iedereen wilde dat ik abortus deed, ik zat in 5 HAVO en werd door de hele school met de nek aangekeken :rolleyes: pffff, vraag me nu wel eens af hoe ik me daar doorheen heb geslagen, al ik zie hoe kwetsbaar ik me nu al wel eens voel en ik ben nu bijna 30, toen was ik 17!

Met de bevalling staan de kinderen aan de hoofdkant, dus geen 'muts' in zicht ;) Ik heb ze verteld dat het niet 'mooi' is ofzo, het is bloederig, slijmerig, soms met poep en ik schreeuw heel hard want het doet vreselijk zeer, dus we hebben veel gepraat over dat het geen 'leuke' ervaring is in de standaard zin van het woord ;)

Als we een x zover zijn gaan we nog ens praten en we zien wel wie er over blijven ;)

daarom ga i binnenkrt het ziekenhuis bellen, ik heb een aantal vragen, zoals hoeveel mensen erbij aanwezig mogen zijn, of de baby op de kamer blijft, of je verplicht op bed moet liggen, of van die weeenmeters omkrijgt tc etc.

Toen de jongste geboren werd was Lisa 4, we hebben haar op laten halen door opa en oma, want ik was bang dat ze het eng zou vinden, nhet grappige was dat alles zoooo hard ging (binnen 2,5 uur bevallen) dat ik al aardig op weg was toen ze haar kwamen halen. Ik zat op een stoel in de kamer en zij op de bank tegenover me, en ik slaakte echt van die oerkreten, maar ze leek het te begrijpen, was niet bang of wat dan ook, alleen maar heel gefascineerd ;) acteraf had zebest kunnen blijven.
    ]
    Ach ja, ze waren Almelo nog niet uit met haar of we belden al dat ze weer terug konden komen hahaha, speedbevalling, ben dus best heel benieuwd.
    Bij mijn oma en tante kwamen de kids ook zo snel, de derde binnen het uur! Ik weet niet eens of ik het zikenhuis wel haal! :confused:

3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Marloes, balen van je buikpijn meid. Kramp heb ik af en toe ook en een soort groeipijn.. Gefeliciteerd met de goede echo

@ Dancevaley sterkte met de vele dagen dat je moet werken!

@ mamasan, Fijn dat je nu eindelijk serieus wordt genomen, arme vent..

@ Majkuh, fijn dat je de kleine heb gehoord! Gaaf he die angelsound, wij hebben er ook veel plezier van

@ Kroepie, hier ook op hol geslagen hormonsters hoor, vanaf het begin ben ik veel kribbiger. De laatste tijd heb ik de neiging om wat overdreven te reageren... En dan vooral assertiever laat echt niet over me heen lopen, en normaal zou ik gedacht hebben van laat maar, maar nu niet hoor, hihi Meestal ben ik dan ook nog stiekem erg trots op mezelf ;) Haha gelukkig idd dat je hem nog niet had gesproken..

@ Karien, jammer dat je het tegen viel je avondje weg.

@ Jomi, hoop dat je je nu weer beter voelt?

@ Evy, hier ook een ontploft buikje hihi Mooie buikfoto hoor

@ Raibow gefeliciteerd!

@ Joki, had ik hier ook last van elke keer als hij voelde, maar nu gaat het gelukkig beter en heeft het eigenwijsje het de vader later voelen!

@ Daggie, leuk dat je zoveel babyspulletjes heb staan!

@ Kaatje veel plezier in nederland doe je rustig aan?

@ Rian, gefeliciteerd met je goede echo!

@ Bianca, cool dat je ook de baby heb gevoeld

@ Manny, pff wat een verhaal.. Maar gefeliciteerd!

@ Kippie, Succes met het verbouwen van de zolder

@ Brigritte, mooie buik hoor en gefeliciteerd met de goede echo

@ Lintje, ook gefeliciteerd met de goede echo

@ Mamalieske, gefeliciteerd met de uitslag!

@ Yinthe beterschap

@ Dolgelukkig, leuk de foto

@ Bevallen, ik moet in het ziekenhuis bevallen. Ik heb een myoom in m'n bm wand en die kan ervoor zorgen dat de bm niet goed kan samentrekken wat voor complicaties kan zorgen. Baal er wel van, had graag thuis bevallen.. Maar ja liever meteen als met gillende sirenes omdat ik veel bloed verlies ofzo..

@ wat te doen met je 1e kindje, We moeten naar het ziekenhuis dus ze kan er niet helemaal door heen slapen, ze is ook al 8 dan, dus heeft dingen veel sneller door. Ze gaat naar mijn moeder of mijn moeder komt hier, zien we op dat moment wel hoe het allemaal loopt..

@ Majkuh, hier ook een jonge moeder. Was 16 toen ik zwanger raakte en 17 toen ze geboren werd. Zat ook nog op school en ben zelfs nog een vervolgopleiding gaan doen. Heb gelukkig veel steun gehad van mijn ouders, anders weet ik niet hoe ik nog naar school had gekunt.. Nu ervaar ik het zo anders als toen. Veel bewuster, maar ook wel wat sneller bang dat er iets mis is.. En nu zijn we met z'n twee dat is ook een heel verschil..

@ All zohee wat een bericht! Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, heb m'n best gedaan ;)

4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Dan nu een ego berichtje..

Het was heel leuk met de kerstmarkten! Niet veel gekocht, maar wel heel gezellig.

Het huis stonden we gewoon eerste! Belde ze op van de woningbouw, hebben ze een fout gemaakt en is het een aangepaste woning.. Hadden ze nooit op het internet mogen zetten.. Pff ben laaiend, denk je een huis te hebben.. Het enige was van nou mevrouw het zal nu niet zo lang meer duren.. Tss.. Als of zij zou wilen bevallen tussen de verhuisdozen!

Maar goed we proberen het even los te laten..

Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden
    allemaal een hele fijne kerst en een gelukkig, gezond, gezellig en babyvol 2009! Dat we allemaal maar mooie kindjes in mei op de wereld mogen zetten!

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden,

Dank jullie wel voor de betershcpaswensen, ik ben bang dat ik gewoon nog even doorkwakkel maar goed,voel me gelukkig al wat beter!

Wou jullie even verblijen met een enorme buikfoto! hahaha Heb duidelijk een groeispurt gehad!

thuis of ziekenhuis; tjah... ik heb zelf 15 bevallingen mogen begeleiden waarvan 13 thuis, en vond dat gewoon super. Ben wel realistisch, 60% van de eerste bevallingen eindigd in het ziekenhuis, dus we zien het wel!

Fijne dagen meiden!

KNUFFEL

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Er staat nog 1 van de zijkant op de babysite! Maar deze is erg mooi! Vind ik zelf hahaha

8. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Zo MEIden ben ik even weer..

Alweer 2de kerstdag de tijd gaat zo verschrikkelijk snel.. en daarmee de zwangerschap ook... Ik heb de baby nog niet gevoeld.. wel jammer, maar wacht geduldig af..

Ik heb het niet gered met 5 dagen werken.. zoveel last van mijn rug, dus ben maar even naar de cesar therapeut geweest en nu blijkt het mijn bekken te zijn.. Heb met de arbo arts afgesproken dat ik niet meer op de afdeling werk omdat het tillen te zwaar is.. dus een aantal uren in de ziektewet...En Daar baal ik behoorlijk van...

@Marooz: echt een mooie foto, zo'n buikje wil ik ook wel..
    @Manootje: Balen meid van de woning, zal voor je duimen
    @Majkuh ik moet maar veel aan jou gaan denken, 5 kinderen en zo jong al je eerste.. jeetje, ik raak nu af en toe al in de stress. Wist jij nou al wat het werd..

Nou ik wou op heel veel mensen reageren maar mijn toetsen zijn weer in de war haha.. op een verkeerd kopje gedrukt.. volgende keer beter..
    Iedereen een fijne 2de kerstdag..

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Haaaai Ladies!

uietraard allemaal heeeel fijne feestdagen gewenst!

Dancevalley:
    Haha, ik doe dit al bijna 12 jaar, daarom lukt het wel aardig ;) kan me voorstelen dat als j geen kinderen hebt je je rot schrikt als iemand zegt dat die er 5 heeft!

Ik had dit ook nooit gedach, jaren terug was er een vrouw op de school van mijn oudste, die ging toen net naar de basisschool. Zij had er 4 en kreeg met haar nieuwe partnet kind nr 5 en ik dacht echt:'die is helemaal gek!' haha, en ik praat al over nr 6........het leven kan raar lopen ;)

Voor wie wil zien, er staan foto's in mijn album, kan bestempeld worden als lichtelijk sexy, maar wilde graag wat leuke foto's voor later ;)

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    enne, ik hoop dat we dinsdag weten wat het word!

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hihi, zo'n buik en niets aangekomen Marooz, knap hoor ;)

ben echt heel benieuwd hoe jij erbij loopt op het eind, als je zo door blijft groeien.....;)

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    manootje:
    ook zo jong dus, knap hoor dat et je gelukt is! Hoe is de relatie met je ex, zie je hem nog, ziet je kindje hem nog?
    Mijn situatie is iets anders, er worden vast scheven gezichten getrokken als ik dit zeg, maar ik heb dus straks 3 kinderen van 3 verschillende vaders.....NIET wat ik voor ogen had toen ik kleinw as, maar ja, het liep zo.

Vroeger zou ik daar een heel sterk vooroordeel over gehad hebben, nu begrijp ik hoe die dingen kunnen gebeuren. Ik was 17 met de eerste, was gedoemd te mislukken. 9 maanden daarna leerde ik mijn exman kennen waarmee ik 7 jaar ben samen geweest, daar is mijn 2e dochter uit geboren. een relatie die ook gene kans van slagen ad, maar ik wilde zo graag omdat ik zelf uit ene gebroken gezin kwam. Toen de scheiding en de man van mijn dromen ontmoet, tsja......

Gelukkig gaat alles goed. Mijn oudste gaat binnenkort bij haar biologische vader logeren, ziet de ader van haar zusje (mijn exman dus) als haar papa en gata daar dus elk weekend heen (co-ouderschapregeling) het is misschien niet 'zoals het hoort' of 'netjes', maar het werkt en ze zijn allemaal gelukkig, dus ik schaam me nergens voor en ben er trots op dat het zo goed gaat in een situatie zo gecompliceerd als dit......

Hmmm, meer info gegeven als waar jullie op zitten te wachten wrs ;) anyway, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben ;)

Hoe ervaar jij dan nu het zwanger zijn en alles eromheen?

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Marooz, fijn dat je je weer wat beter voelt, zeker met de kerst! Mooie buikfoto hoor!

@ Dancevalley, kan me heel goed voorstellen dat het je te zwaar is geworden, snap ook dat je er flink van baalt

@ Majkuh, mooie buikfoto!
    Marissa haar vader heeft haar 1 keer gezien toen ze baby was. Verder heeft hij niets meer van zich laten horen. Hij heeft nu 2 kids met een ander en zorgt er naar zeggen erg goed voor, ze ontkennen allemaal dat Marissa van hem is. Als Maris oud genoeg is, wil ik haar wel helpen met zoeken naar hem. Mijn vriend is als een vader voor haar, ze zegt ook papa enzo.
    Ik vind de zw schap heel anders, omdat we nu samen naar dingen gaan en samen alles delen. Heerlijk 's avonds je mannetje die de baby voelt schoppen en dan zijn blik erbij.. Iemand waar tegen ik eindeloos mag zeuren, iemand om m'n angsten mee te delen, iemand om de naam mee te verzinnen enz. Heb heel veel steun aan mijn ouders gehad, maar het is niet je partner.. Zoals nu moet het gewoon zijn.. ;)

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Allemaal fijne dagen gehad.?
    Volgend jaar met een kleintje erbij. Wel bijzonder hoor.
    Hier was het heerlijk rustig. Lekker bijkomen van een drukke tijd.
    Morgen weer werken, dus de rust is weer voorbij.
    Vandaag vertelde mn schoonzusje dat ze en mk heeft gehad. Echt zielig hoor.
    Hopelijk is het snel weer raak voor hun.

Mooie foto's heb ik gezien. Mn mannetje heeft vandaag ook weer een foto gemaakt.
    Zal hem snel plaatsen.

Iedereen fijn weekend alvast.
    Dikke knuff...

15. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hallo dames,

Hier leuke dagen gehad, lekker druk en dat voel ik nu ook wel aan mijn lijf. Lijk wel tachtig :)

Ik zal overmorgen (morgen moet ik werken) even wat beter reageren. Zag wel gave buikfoto's voorbij komen. Ik moet overmorgen ook weer nieuwe maken. En ik moet mijn buikomvang weer eens opmeten. Ben benieuwd wat het eindresultaat deze keer zal zijn hahaha.

Volgende week vrijdag de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd of alles goed gaat en of we een broertje of zusje voor Gwen krijgen.

Ik ga Harry Snotter even verder kijken

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

iedereen een goede kerst gehad?

@marooz, mooi buikkie!

@dancevalley,balen van je rug, ziektewet is niet leuk, maar liever nu een aantal uur dan straks helemaal.

@manootje,balen van het huis, hopelijk vind je snel wat anders.

Pfff ben de rest alweer kwijt.

Hier is nu net het laatste bezoek weg, heb al lekker opgeruimd en zit nu heeeeerlijk in pyama.
    Gisteren hadden mijn ouders een geweldige verassing voor ons.
    We hebben een nieuwe kinderwagen gehad, dit weekend kunnen we hem halen.
    paps had zich alleen vergist in het model,ik had een folder laten zien van de speedi chili en we krijgen nu een buzz red flame.
    Hij is helemaal compleet met maxicosi en alle denkbare accesoires, dus ons hoor je niet mopperen.
    Als we hem hebben zal ik eens een foto showen.
    Verheug me nu al op de wagen, dus smurfje is de klos voor een proefrit :)

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen meiden

allemaal leuke dagen gehad?
    hier rustig aan gedaan helaas wel besmet door een verkouden iemand.
    we hadden kerst avond een diner met zijn allen en meer dan de helft zat daar te kuchen en te doen.
    dus ik als gevolg nu stront verkouden bah.

ik zag een paar geweldige buik foto's voorbij komen.
    wij hebben er gister ook weer wat gemaakt zal het er gelijk ff opzetten.

fijn weekend allemaal
    gr sabrina

18. Mama30

Mama30 Lid

1 apr 2008
    31
    0
    0
    Hallo mei-mama´s,

Wat ben ik dom...ik bezoek deze leuke site sinds ik weet dat ik zwanger ben, maar nu pas kom ik de clubje van mama´s van mei 2009 tegen.. :((
    Ik wou dat ik jullie eerder was tegengekomen, want ik ben ook een gelukkige mei 2009 mama (ben uitgerekend op 31 mei 2009) Ik merk dat ik van alles gemist heb... Hoop dat ik alsnog kan aansluiten!?
    groetjes,
    Mama30

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Nah jah, vooruit dan....... :rolleyes: ;) ;) ;)
    *proest* just kidding, natuuuuuurlijk mag dat! Wees welkom en gefeliciteerd :)

e word hier doorgaans wel onwijs veel gebept hoor haha, soms lastig bijhouden :rolleyes:

20. Mama30

Mama30 Lid

1 apr 2008
    31
    0
    0
    ja, ik merk het...pff ben nu alles aan het nalezen... :)

Bedankt voor je welkomstberichtje!

Deel Deze Pagina