@Mamasuusjuh: Dan weten jullie exact gelijk het geslacht van de beeb als wij! Leuk.... De envelop trekt wel hoor.... @Bud/Kroepie!: Jeemig wat een verhaal van je dochter zeg. Vind het zo zielig voor d'r. Is dat je dochter op je hyves? IIG wel een knappe meid die je erop hebt staan. (Ziet er wel ouder uit. Geeft dat geen problemen zo'n knappe meid?) HAHA waar ik aan denk he @Mariana: Welkom en van harte! Hier wordt ook flink geklust aan onze zoon zijn kamer, hij vind het zelf nogal spannend geloof ik.... HAHA wij wilde naar de winkel lopen, ziet hij een ijzeren afschermhek waar hij als hooligan aan ging hangen. Ineens brullen! Niet normaal. Ik vond het maar raar draai hem om, bloeid ie als een rund! Zijn hele mond rood.... Had de boef een stuk hek tegen zijn mond gekregen wat van de kou bleef plakken en door zijn drukke heen en weer getrek trekt hij dus zijn lip stuk. Achgossie... Echt zielig. Maar ook stiekem wel grappig. (Achteraf dan he) Gelukkig nog geen lekkende boobies hiero!
Yep dat is mijn meissie! Ben ook heel trots op d'r hoor Ze is echt zoooo'n lieverd en erg loyaal naar d'r vader, maar merk wel dat dit minder wordt... komt ook door het gedrag van zijn vriendin. Maar goed, dat merkt hij ooit nog wel (als 't te laat is?) denk ik dan maar. Wat zielig van je mannetje hahahahah... ik zag 'm al helemaal losgaan op dat stuk metaal. En dan ook nog met je lip blijven hangen. Het lijkt wel een tekenfilm
@sim Wil je nog in de lijst toevoegen dat ik flesvoeding geef en in het ziekenhuis ga bevallen? Thanks!
auw auw, wat zielig zeg... Dat zal wel zeer hebben gedaan aan zijn mondje (maar kan wel een beetje indenken dat het een soort van grappig was)
Haha, wat leuk! Hoelang heb je die envelop al, ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik hoop dat ik kan wachten tot de volgende dag 00:00 uur Als ik maar vast weet dat alles goed is in mijn buikje... Dat scheelt al veel denk ik! Wij zijn nog steeds niet begonnen aan de kamer voor Fabiënne. We hebben wel al een hoop spullen op marktplaats staan wat op die kamer staat. Hopelijk dat dat snel word verkocht. Dan staan er nog 2 kledingkasten van mijn vriend en ik die we moeten uitzoeken en verhuizen naar onze eigen kamer. Maar alles is al wit behangen vorig jaar, dus ziet er nog fris uit. Kunnen we zelf nog een behangrand aanbrengen en schilderijtjes hangen enz. Ik ben blij als die kamer leeg is dat ik ook mijn ideetjes kan uitbrengen... Heb ik wel zin in, alleen niet in alle rommel op ruimen van te voren, maar komt goed! Nog steeds zenuwachtig voor morgen, bij Fabiënne had ik daar niet zo'n last van volgens mij! Ik maak me nu veel meer druk dat er iets mis is als bij de vorige, hopelijk zijn dat gewoon de hormoontjes en niet een voorgevoel! En dan ook nog morgen wachten tot 18:30 uur, dan kan je beter 's ochtens gaan dan heb je het ook gehad, de dag zal morgen nog lang duren, dus ik zal voor dat ik ga morgen wel weer aanwezig zijn hier. Dan reageer ik wel wat meer...
Wij zijn lid van de uitgeteld in mei hyves... Mijn eigen hyves: www.kroepie01.hyves.nl. Nodig me maar uit, dan voeg ik je toe
En je bent ook al lid van de uitgeteld in mei hyves whhahahahahhaha Jij kunt snel! nog meer hyvers hier? Nodig me maar uit als je wilt... leuk Liefs
Ach ben zo snel (op een comp.... ) Leuk hoor, ik zit een beetje te struinen op je hyves. Wat een lang haar had je meisje zeg, en ze ziet er idd ouder uit dan 12. Maar vind dit eigenlijk bijna voor alle kindjes tegenwoordig. En nu ga ik echt (proberen) af te sluiten
Ik ga ook... Ga 'uit logeren' bij mijn meissie vannacht. Ze heeft een 2persoonsbed op haar kamer en ze vindt 't zo leuk om met mij samen te slapen. Dus ook al zien ze er ouder uit... ze blijven klein hahahahah. En aangezien mijn mannetje avond/nachtdienst heeft... kruip ik lekker gezellig bij haar Trusten allemaal!
Hoihoi allemaal, Joepie, vandaag 20 weken, dus al op de helft. Wat gaat het toch allemaal snel. Niet te geloven en al helemaal met al die feestdagen. Iedereen met goede echo's gefeliciteerd en ik zag dat er weer een jongetje verwacht wordt. Wij moeten nog wachten tot volgende week maandag 5 januari, maar wij willen niet weten wat het wordt. Elke dag komt er wel wat vocht uit mijn tepels, maar gelukkig nog niet zoveel. Nieuwe meimama's gefeliciteerd en welkom hier. Morgen moet ik weer werken, eerste ritje iemand naar UMC in Groningen brengen. Iedereen die morgen echo's en controles hebben, veel succes. Morgenavond lees ik wel hoe het gegaan is. Voor nu, lekker slapen en tot morgen. Liefs JoMi
Logeren wat leuk! Sinds we het grote bed hebben slapen er 2x per week kindjes bij ons in bed, OOK die van bijna 12
Ben ik trouwens de enige muts, ik heb zo de 20 weken echo en heb echt geen oog dichtgedaan vannacht ........pfffff MOE!
Goedemorgen allemaal! Is weer een weekje geleden dat ik langsgeweest ben om te schrijven.. heb wel alles gelezen,maar geen tijd gehad om te reageren. Bij ons is vorige week de dakkapel geplaatst, erg mooi geworden, maar hij moet nog afgewerkt worden. Dat gebeurt eind januari.. tot die tijd kunnen we ook niet verder met het klaarmaken van de kamertjes.. ach ja..zal allemaal wel op tijd klaar zijn, ik maak me niet zo druk. De kerstdagen waren gezellig, we zijn van kerstavond t/m zondag wezen logeren bij mijn moeder aan de andere kant van het land. Zaterdag heeft mijn moeder opgepast en zijn wij samen lekker wezen shoppen. Heerlijk zo'n middagje samen weg. Ik las dat hier alles goed gaat, veel echo's in deze periode.. spannend! Hopelijk heb ik in de loop van de dag nog even tijd om wat uitgebreider op iedereen te reageren.
Goedemorgen meiden! Daar was ik weer! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad; lekker weinig gedaan en goed de tante uitgehangen (mn nichtje van 6 weken was ook mee!) Heerlijk! Hoe is het hier met iedereen? Ik heb nl. niet bijgelezen, vergeef het me! (ik moest bijna 20 pagina's ofzo ) Heb wel op de lijst gezien dat er al meer meiden het geslacht weten! super! Liefs ohja, hier is verder alles oke! Ben eindelijk minder misselijk geworden! En mn bekkenpijn zet nog niet door (gelukkig!).. En alweer 23 weken! Jeuj, wat vliegt die tijd!
Afspraken van vandaag: * 30 december: Draadje, SEO (21,3wkn) 15:30 uur Majkuh, 20 weken echo, 11:00 uur (21 wkn) Joki, 20 weken echo, 18:30 uur MamaSuusjuh, 20 weken echo, 18:40 uur Lillybit, afspraak vk Webmiertje, afspraak vk Veel succes en plezier meiden! Laten jullie ff weten hoe het was?