Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedenmorgen allemaal

nou vanmorgen werd ik lekker wakker gemaakt door de kleine meid.
    ze was lekker actief en ik legde me hand erop en ze tilde gewoon me hand op.
    zo geweldig gevoel.

@misssz ik weet het steeds weer dat lange wachten op de echo. deze was voor ons extratje want met de 3d echo hadden we al een hele hoop gehoord. wij hebben met 31 weken ook nog een 3d echo.

@ria32 wat geweldig gevoel ook he dat je voorvermoeden klopt.

@kroepie slaapjes doen altijd goed alleen ik had al zoveel geslapen en dan kan het ook nog wel eens erger worden maar dat is gelukkig niet.

@sim80 wat is de buddy list? sorry ben er een tijdje tussen uit geweest.
    wil je aan de lijst toevoegen maandag 9 maart om 19.00uur 3d/4d echo.

@mamasuusjuh lijkt me moeilijk om die envelope dicht te houden!

@draadje succes vanmiddag!

@majkuh ja zenuwe pfff

@remmar ja de tijd vliegt voorbij. leuk he die kleintjes ik ben aan het wachten tot me nichtje komt me zus heeft al een tijdje voorweeen maar het komt maar niet.

@kinderkamers hier is het schilderwerk en de vloeren al klaar.
    vrijdag worden de plinten gelegd en dan is het klaar.
    week 7 word hier de babykamer geleverd en dan is het de laatste dingen allemaal aanschaffen.

2. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    Spannend hoe waren de echo's vandaag!?

@mamasuusjuh: De envelop staat nu hier al een week op de schouw. De echo op zich is al spannend genoeg vonden wij. (Maar de bevalling ook) Daardoor hebben wij voor deze optie gekozen. Een extra babymomentje morgennacht. Zoooon zin in...

Kinderkamer: zooooooooooooo schiet al op. Behang hangt, nu de vloer aan het leggen. Gaat goed!

@Remmar: Fijn dat je vakantie zo goed was!

@Kippie: OOOOEi jullie zullen het koud gehad hebben met de dakkapel... Hier is ie in de zomer geplaatst en dat was al geen pretje.

@Kroepie: Gezellig een logeerpartijtje!

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. geweldig gevoel is dat he?! heb het hier elke avond als ik net in bed lig! Heerlijk! Gisteravond zat hij / zij ook zo hand te schoppen! haha.. mn hand vloog gewoon de lucht in! :D :)

@ buddylist: sim heeft een willekeurige lijst gemaakt met wie de buddy is van wie. Als er iets is, of je bent bevallen, kun je dat dan aan diegene melden (ff tel. nummers uitwisselen) zodat t hier gemeld kan worden! Snap je m?! Sommige meiden hebben er geen behoefte aan oid, en dat is natuurlijk ook prima, maar dan is het wel handig als we dat weten!

Oeeeeh, wanneer is je zus uitgerekend eigenlijk dan? spannend! en helemaal nu zo rond de jaarwisseling! hihi.. Je laat t ons weten he, als er een kleine is!?! Ja, die kleintjes zijn mega lief! zij is ook zo'n dotje (staat wel tussen mn foto's op hyves!)

@ kinderkamer: FOTO FOTO FOTO! Hoe ziet ie eruit? (ben verder nooooit nieuwsgierig hoor ;) )
    Hier nogsteeds kaal (op de vloer na). Volgende week komt t nieuwe plafond erin en achterin januari de nieuwe kozijnen! Daarna de stucadoor / spackspuiter er ff door en schilderen maar! (we krijgen de eerste week van febr. de meubeltjes, dus dan moet alles klaar zijn! haha.. arme vriendlief ;) )

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Meiden, jullie snappen toch wel dat ik van iedereen een foto wil zien hè, van de beebiekamer als die klaar is?!?! ;) :D :)

5. Zo... je gaat er al laatste in (bijna) maar als je hier even uitslaapt... dan ben je al weer 2 pagina's achter! haahhahah

Meiden met echo's. Succes en veel plezier vandaag!
    Majkuh... ik maak me nu al zorgen voor de echo van 13 januari dus ik denk dat ik ook geen oog dicht zal doen!

babykamers... die van ons moet nog opgeruimd worden... en dan gaan we bezig. Zodra 't af is, komt er een foto hoor... REMMAR! hahahha ;)

Fijne dag! Het zonnetje schijnt,
    Liefs, Net

6. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Sorry dat ik niet zo veel schrijf en niet zo veel reageer,
    Maar ik lees wel mee.
    Ik vindt het echt goed dat jullie op iedereen zo reageren, maar ik heb daar geen geduld voor.
    Dus ik hoop datjullie het me niet kwalijk nemen dat ik soms hier een echoberichtje neerzet.

Ik heb zondag mijn echo gehad en ik krijg EEN MEISJEJeetje wat ben ik blij,
    tuurlijk zou een jongen ook leuk zijn geweest,
    maar stiekkem hoopte ik op een meisje.
    Kan ik eindelijk gaan schilderen en hobbyen.
    Mijn placenta zit ook aan de voorkant en daarom voel ik ook nog niks,
    ook al twijffel ik soms.
    Mijn buikje is ook nog bijna niks gegroeid maar dat komt wel zegt de VK, want alles is goed.

IK wens iedereen hier alvast een mooi 2009 en dat het allemaal goed gaat.

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, je komt even niet en weer pagina's lezen!

echo's: alle mooie echo's gefeliciteerd! Wat leuk, jongens, meisjes, spannende enveloppen... helemaal geweldig. Wij weten het niet, maar het kriebelt me wel soms! Succes voor degenen die nog moeten!

lekken: vorige keer ook al zo vroeg nu gelukkig nog niet. ik vind vooral die gele colostrum vlekken op m'n witte nachtgoed zo'n ramp.

ik heb heerlijk geshopt gisteren, een heleboel majo's gekocht (in engeland hebben ze nooit mijn maat...) en een hele mooie jurk, die gaat met oud&nieuw aan. vanmiddag weer naar mijn schoonvader, zijn vriendin is jarig... we zijn continu onderweg!

8. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Wat voelen al veel meiden de baby.. ik ben jaloers heb nog helemaal niks gevoeld.
    Mijn vriend gaat vandaag een begin maken met de baby kamer. We moeten van 1 slaapkamer 2 maken. Hoe de baby kamer er uit gaat zien heb ik al helemaal in mijn hoofd en dat lijkt super.. haha... Heb nog geen meubeltjes besteld ofzo, kan misschien van mijn collega overnemen als ik t mooi vind tenminste. Merk dat ik steeds kritischer word..

Iedereen alvast een goed uiteinde..

9. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @ria: gefeli met de echo en dat je weet dat je een zoon krijgt
    @ sabrina: gefeli met echo
    @ dolgelukkig: wat zielig van jew zoontje!

@miss2: -ik heb niet veel last van de epilepsie. Wel vaak dat ik er ff niet bij ben met m'n gedachten en kleine schokjes. Grote aanvallen: 3 jaar geleden voor t laatst, geloof ik. Verder gem 1x per jaar gehad. Tijdens zwangerschappen geen last van! Wel tijdens vermoeiende kraamtijd!
    - het hele systeem va monitoren van d couveuseafdeling naar de kraamafdeling lag plat...de volledige 8 dagen; was echt balen!
    - ik had rug-en buikpijn, maar geen duidelijke ween. Ik ging ervan iuit dat "je weet wanneer het weeen zijn" en dat "je weeen kunt tellen en de tijd ertussen kunt opnemen". Bij mij was t meer aanhoudende pijn; dacht dat er iets misging. Heeft in het ziekenhuis ook nog halfuur geduurd voordat ze doorhadden dat ik aan het bevallen was; je gaat er ook nbiet echt vanuit met 35 wekenb......

Mijn boobs lekken nog niet. Bij m'n vorige zwangerschapo groeiden ze pas na de bevalling en toen kwam er ook pas melk uit; meer dan voldorende trouwens. Of je nu al melk hebt of niet zegt verder niets. Ik ken iemand die met 30 weken al melk had, maar na de geboorte bleek er niet genoeg melk aangemaakt te worden om het kind goed te voeden.
    Als ik nu al denk aan al die natte bh's en t-shirts van ;s nachts......daar moet je goenoeg van hebben!
    Nu lijken boobs wel al beetje gegroeid tre zijn.

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    mijn dochter is trouwens nog steeds ziekig. Gister om 11 uur nog gewassen en bed verschoond, omdat ze gespuugd had. de pop.....

Mijn man en ik zijn ook al niet fit.

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Alles is OK en we krijgen een:

MEISJE!!!!

Ik ben in de 7e hemel, weer tutten, en jurkjes, en ROZE etc :D :D :D :D :D

12. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Gefeliciteerd Maaike, wat fijn dat alles goed is en wat leuk weer een meisje!

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @remmar me zus is 8 januari uitgerekend.ze heeft al een aantal dagen voorweeen en dat heeft ze met de eerste 2 ook gehad.
    ik denk dat het de 3de komt ik weet niet zon voorgevoel heb ik.

de buddylist doe ik ook liever niet aan mee word anders allemaal zoveel wat je moet bijhouden. aan wie kan ik dit doorgeven?

ik hoop dat me man vanavond de kleine ook kan voelen vanmorgen was het zo actief niet normaal meer. en me man voelt het niet. ja een paar weken terug maar toen had ie echt mazzel. het is nu al een duiveltje.

ik zal een foto van de kamer in me album plaatsen.
    ze moeten er wat voor over hebben maar gaat allemaal goedkomen.
    als de kamer af is dan plaats ik ook een foto. nu dan van zoals de meubels zijn.

@lillybit gefeliciteerd met je dochter.

@all vanmiddag ga ik de boeken ophalen met geboorte kaartjes. we hebben al wat teksten gevonden voor op het kaartje.

ik wens iedereen alvast een goed uiteinde en een gezond en voorspoedig 2009!

14. @Majkuh
    EEN MEISJEEEEEE!
    Super man... hahaahhahahah
    Gefeliciteerd :D

15. Ja ik heb ook hyves maar heb jou al in mijn lijst staan ;)
    weet niet of ik lid ben van de mei mama lijst moet ik effe spieken haha

16. Nee hoor haha niet de einige!
    Ik ben ook zo'n muts :)
    Heb ook de hele nacht wakker gelegen toen...
    toch spannend de 20 weken echo dus heel begrijpelijk!

sucses!

17. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Majkuh Gefeliciteerd een meisje, ik krijg gewoon kriebels in mijn buik als ik dit lees! Ik ben zo zenuwachtig, pfff niet meer normaal...

Ik moet nog tot 18:40 uur.

Ik zo met de kleine naar mijn vader en moeder, even wat afleiding! Want anders zit ik maar te malen en te denken.

Succes meiden met de echo's vandaag, ik lees bij mijn moeder wel even bij!

:rolleyes:

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Zo, even iets meer tijd :) het is qua groei enzo een mooi gemiddeld kindjes, alles op de binnenste lijn van de groeicurve.

Voetjes zijn 3,5 cm groot zo'n mooi gezicht! Heel lief snuitje met een duidelijk dopneusje :)

Placenta aan de voorkant, dat verklaart waarom ik haar pas zo laat echt goed voelde. Alles zag er geweldig uit, hartje, hersentjes, blaasje etc.

Madam hield het wel spannend, echoscopiste had al een vermoeden maar wilde dat bevestigd zien, maar de beentjes zaten strak aan elkaar hihi en toen zei ze : hier zie je duidelijk de schaamlipjes. Haha een meid. Vriendje moet na 2 jongens wel even wennen ;)

Ik ben echt helemaal gelukkig, vind het zo leuk!

Iedereen die nog moet vandaag, succes!

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik zag een hoop goede echo's gefeliciteerd allemaal, ik voeg me graag toe aan dat lijstje.

wij hadden vandaag als afsluiter van alle testen de SEO type 1 echo (dat is de medische speciale variant op de standaard 20 weken echo)
    kamertjes van het hartje waren keurig, hersentjes prima bloedstromen allemaal oke dus meer bevestiging als dit is er niet meer te krijgen, en nu kunnen we dus echt gaan genieten van de rest van de zwangerschap, al zal het wel nooit meer mijn hobby worden na 2 van zulke rot zwangerschappen.

Vandaag de keuken besteld en morgen behang ophalen voor onze en Isa's slaapkamer en dan kan het hele huis op zijn kop (naja staat het al maar dan kunnen we gaan afwerken) babykamer blijft namelijk hetzelfde en onze dochter krijgt onze oude kamer en wij schuiven er eentje op.
    En zo zijn we al jaren aan het verbouwen.
    Geloof dat de babykamer nog in mijn fotoalbum staat.

20. Gefeliciteerd mamalieske!
    Weet niet wat er met de andere zwangerschappen gebeurd is, maar uit het feit dat jullie een medische 20-weken echo hebben gehad, kan ik wel iets opmaken...
    Geniet!

Lfs, Net

Deel Deze Pagina