Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Even snel een update, want ik ga zo SHOPPEN!

Alles is goed, er zijn geen afwijkingen gezien en het kindje ligt mooi op schema!

Het was zo mooi om ons kindje te zien :)

Wij weten het geslacht, mijn vriend had het goed geraden :) maar voor jullie blijft het nog even een verrassing!

Zo leuk om nu te weten wat het wordt en de baby al bij naam te kunnen noemen!

2. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    even snel

Wauw allemaal goede echo's! Gefeliciteerd meiden

@draadje, das ook flauw hahaha. Ik zeg een meid ;)
    Pino is bij ons gewoon een blauwe vogel :)

ik kom vanaaf wel even, zit met Gwen op schoot dus echt typen zit er niet in ;)

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Ik zie allemaal goede echo's en een meisje voorbij komen Gefeli!
    ik wil oooooook.

Hier hebben we ook lekker geshopt, we hebben verf gehaald voor de babykamer, dus ik kan in de kwast klimmen.
    Ik heb onwijs leuke ideeen opgedaan voor de junglekamer, dus ik kan weer heerlijk creabeaen en ja remmar als het af is komt de foto :)

Daarna op zoek gegaan voor glij ijzers (dubbele schaatsjes) voor zoonlief, want de openluchtbaan was open.
    maar wat en drama zeg pffff alles uitverkocht om 3 uur vonden we pas in een andere stad die dingen en dan nog inhet roze :cry:
    Manlief heeft ze meegenomen, want we hadden nou eenmaal beloofd aan onze smurf dat we gingen schaatsen.
    zijn we eindelijk op de baan zet die smurf het op een brullen, hij vond het dooooodeng :)
    Morgen nog maar een poging wagen, maar dan met de slee er bij.

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

nog even de ijspret showen hoor :)
    Nou ja pret :D

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Iedereen met een goede 20 weken echo, van Harte!

Super zeg

Groetjes

6. Even ego.
    Hoe zet je hier nou een foto neer in je berichtje?
    Ik heb de vraag laatst ook voorbij zien komen, maar geen antwoord :(

Let me know!

Gefeliciteerd met de goede echo's!
    X

7. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi allemaal,

ben weer bekomen van de kerstdrukte morgen nog 1 dag met oudjaar willen mensen ook graag even naar de kapper! En dan ben ik alweer op de helft!

IEDEREEN GEFELICITEERD MET HUN 20 WEEK ECHO EN MAMMALIESKE IN HET BIJZONDER VIND HET FIJN VOOR JULLIE DAT ALLES OK IS GENIET ER NU MAAR EINDELIJK VAN!

Ik heb 7 jan mijn 20 weken echo en ben reuze benieuwd hoe het er van binnen aan toe gaat denk dat mijn placenta voor zit heb nog steeds geen echt leven wel wat gestommel maar duidelijk minder dan bij mijn vorige zwangerschap we zullen zien

Mijn isias is nog steeds niet weg ga vanaf feb 50% werken is alleen niet handig met een eigen bedrijf dus ben ik wel 100% op de zaak maar 50% produktief in iedergeval dat is de bedoeling

ALLEMAAL EEN GOED UITEINDE EN DRINK ZE! (kinderchampagne!)

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

geweldig al die goede echo's! Nog de laatste paar en dan is het hopelijk bij iedereen goed gegaan!

Morgen al weer oud en nieuw, maar eens even shoppen voor de champomy!

Lachen dat schaatsen mamasan, inderdaad mooi roze! Hij ziet er echt uit alsof hij lol heeft, not. Mijn vriendin had precies hetzelfde, zoontje had de mond vol over schaatsen, maar toen ze bij het ijs stonden zag hij een kindje vallen en wilde niet meer...

majkuh, mooi he hoe goed je het gezichtje al kunt zien. Onze had geen dopneusje, maar juist een heel scherp puntneusje. Zooo lief!

9. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames, even een laat berichtje van mij.

De 20 weken echo was super, al dat goede nieuws, mijn ogen stond vol tranen :) ... Dolgelukkig om zo het nieuwe jaar in te gaan...!
    Alles was goed, volgens de opmetingen is ons baby'tje 19 wk en 6 dagen, scheelt maar 1 dag want ik ben 20 weken vandaag, perfect dus!

Verder zag alles er goed uit, ze heeft ook zo'n 3D foto gemaakt, waar het gezichtje echt op die van mijn vriend lijkt...(een foto van vroeger van hem) Zo lief!

Over het geslacht, wij vertellen het iedereen pas met nieuwjaar, maar wij weten het al... Ik met mijn goede ideeen over die gesloten envelop, ik kon het niet volhouden was zo nieuwschierig.

Aangezien ik een hele nieuwschierige familie heb vertel ik het jullie ook met nieuwjaar, want ik zie mijn zussen er goed voor aan om op deze site te gaan neuzen of ze iets te weten komen... :)

Ik ben zo super dolgelukkig dat er niks mis is, heb me echt zo druk gemaakt om niks... Jee wat valt er een last van me af nu...

eindelijk genieten!

:) Gelukkig nieuwjaar Meiden!

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames, zag mooie 20wk echo's voorbij komen! geweldig voelt dat he dames?
    en ik zie dat het niet meer veel scheelt, tussen de jongentjes en meisjes :)

ik wens iedereen een goede roetsj! :)
    ik heb jip en janneke champagne! heerlijk! hahahha

veel fun!

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Mamasuusje wat fijn dat alles goed is!

Daggie ik heb de J&J chamapgne ook al koud liggen voor vanavond ;)

Iederen alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

12. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hier ook de champagne met framboos-appelsap koud!
    Maar ik ga denk ik stiekum een half glaasje echte drinken om 12 uur!

Allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar!

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Ria32: Proficiat met jullie jongetje :D !

@lillybit & Majkuh: Proficiat met jullie meisje :D !

@mariana: welkom bij de mei-mama's

@mamalieske: eindelijk kunnen jullie volop beginnen genieten. Dus ... geniet maar lekker van de rest van je zwangerschap :D

Ben ook wel best zenuwachtig voor m'n 20w echo. Dinsdag 6 januari is het zover. Met dat ik ons beebje nog niet voel, ben ik ook steeds onzeker hoor en ook héél benieuwd.

!! Gelukkig nieuwjaar aan iedereen en vanavond lekker feesten !!

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Nou hier geen champagne voor mij ook geen zonder alcohol heb nog steeds last van het zuur, en sinds ik weet dat die kleine er zit raak ik geen druppel alcohol aan neem geen enkel risico. Nou scheelt het als ik 4x per jaar drink is het veel hahahahhaha

Wij gaan vanavond naar vrienden toe en hebben een voetballetje voor de honden gekocht die gaan mee want 1 van ozne vrienden zei als het een jongetje werd dan zou die zaterdags met hem naar voetballen gaan dus geven we die dan weten ze het gelijk hahahhaha en daarna de honden ook nog schik.

Wil iedereen een spetterend en goed uiteinde wensen en op naar het nieuwe jaar, vind het zo bijzonder om met zoveel vrouwen in mei uitgerekent te zijn heerlijk gevoel geeft dat, hoop dat het met iedereen goed blijft gaan en dat die kleintjes allemaal lekker veilig in de mama's blijven en ons in 2009 allemaal blijde ouders gaan maken.

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    heerlijk al die echo's!

Leuk, he, dat schaatsen! Gister waren we naar de verjaardag van m'n broertje (is vandaag jarig) en toen zagen we een man met een stoel lopen met daarachteraan een klein jongetje met "houtjes" in z'n handjes. Zo lief!

Wiij hebben trouwens maandag de tekst en afbeelding voor het geboortekaartje bedacht en een kaartje uitgezocht. We waren er in een half uurtje uit. 8 januARi is de proefdruk klaar!

Ons kleine meisje voelt zich al beter, gelukkig. Vandaag verder met foto's plakken en huis opruimen enzo. Vanaaf lekker thuis....

16. Allemaal gefeliciteerd met de goede echo's!
    Mamasuusjuh... ben blij dat er een last van je schouders is gevallen :D

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toe, mag ie spetterend zijn (van 't vuurwerk of de 'jip en janneke'-champagne) en mag het 't begin zijn van een fantastisch jaar vol liefde, geluk, gezondheid en verrassingen!

Dikke kus,
    Net

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hoe is de stand tussne jongens en meisjes nu eigenlijk?

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag dames!

Was weer even weg, en kijk eens wat er gebebt is!
    Ik lees jongens en meiden! JOEPIE! Ben ook benieuwd naar de stand idd... wanneer komt de lijst weer voorbij? hihi

Ik wou iedereen een super gaaf oudjaar wensen, en we proosten op een geweldig 2009, met allemaal gezonde kleine mensjes erbij!

dikke knuff meiden! En tot 2009!

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Even een foto van ons wiegje.... hihi wat een schatje heh?

foto in bericht plaatsen doe ik altijd via imageshack, maar weet niet of dat de makkelijkste manier is, iemand een ander id?

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    oh er komt nog wel nieuwe bekleding op! Maar ook wit met kant, dus zelfde id, maar dan ook nog aan de binnekant zeg maar...

zodra de vorderingen van de babykamer verder zijn , plaats ik foto's!

Hebben alles al geverfd en ook alle meubels zijn er al, is een kwestie van afmaken met stoferingen en dan is ie klaar! heerlijk!

Deel Deze Pagina