Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Sorry, niets bijgelezen maar wilde even vertellen dat onze 20 weken echo helemaal top was!!! Alles was goed en gezond en we krijgen een ZOON
    Wauw, wat heeft mijn voorgevoel me in de steek gelaten zeg. Ik was er zo van overtuigd dat we nog een meidje zouden krijgen, maar nee hahaha. Er komt een heerlijk jochie aan. Wat een lekker gevoel om te weten dat alles goed is.

Wij gaan lekker naar bedje toe. Heerlijk genieten op onze roze, eh, blauwe wolk :D

2. Ohhh hahaa wat leuk!
    Een zoon!
    Van harte gefeliciteerd! :D
    jullie knulletje.....

fijn dat verders ook alles goed was!

3. Ja denk dat wij het zo ook gaan doen!
    Ouders,broers en zussen en goeie vrienden aan het kraambed... :D
    Overige vrienden,kennissen,collega's en ooms,tantes en nichten en neven denk ik met een kraamfeest...
    wij hebben een hele grote familie en de vorige keer zat ik na een half jaar nog regelmatig met kraamvisite.
    Kraamvisite is heel leuk maar niet een half jaar lang!
    Komt nog eens bij dat ons joey er slecht op reageerde en mijn man en ik hadden op een gegeven moment gewoon weer zin in het normale leven zonder 5 dagen in de week visite ;)

Denk dus dat het voor ons dat gaat worden! ;)

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

jeeh, alweer goede echo's. en nog meer mensen die weten wat het wordt! Het lijkt wel of ik de enige ben die het niet weet! Maar ik vind een verrassing straks ook erg leuk.

Mijn zoontje is gelukkig al een stuk beter weer.... vannacht heerlijk geslapen. Helaas moet hij vandaag toch maar thuisblijven dus mijn man gaat alleen op pad...

Jazzie, dat had ik ook een tijdje terug, gelukkig gasat het al een stuk beter.

Kroepie, wij hebben ook zo'n oude kinderwagen die we in de kamer gebruiken. Hij is van mijn schoonmoeder geweest, heel cool jaren 40 en lichtblauw. Ik zal als ik weer thuis ben een fotootje plaatsen. Heb je ook een foto van de jouwe?

Marooz, ik ging ook met 20 weken los met groeien, grappig he? Nu voel ik me echt superzwanger!

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Jazzie: Wij hebben maandag ook de 20 weken echo. Is wel spannend allemaal. Ook ik kan niet altijd genieten en ben regelmatig down. Zal er allemaal wel bij horen denk ik.

miesje24: Ook nog een gelukkig nieuwjaar gewenst. Gefeliciteerd met de goede uitslag van je 20 weken echo.

dancevalley: Gefeliciteerd met je 20 weken, heerlijk al op de helft te zijn.

sim80: Ik kan mij dan heel goed voorstellen dat je een kraamfeest doet in plaats van bezoek. Ik weet nog niet hoe wij dat gaan doen, kraamfeest zou het makkelijkst zijn ivm dat wij een akkerbouwbedrijf hebben en dat wij dan volop in het landwerk zitten.

sab85: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. En kom hier maar weer gezellig meekletsen met ons.

kroepie: Is het nog koud bij jullie in huis of is het alweer gerepareerd. Ook een prettig weekend gewenst.

marooz: Ook gelukkig nieuwjaar gewenst. Gelukkig dat je weer wat opknapt. Je hebt het best te pakken gehad. Ik word nu ook al regelmatig wakker, vooral als ik mij omdraai ben ik wakker.

MisssZ: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo en wat leuk dat jullie een zoon krijgen.

kaatje k: Fijn dat het alweer een stukje beter gaat met je zoon.

Hier vandaag weer een slechte dag, heb weer vreselijke hoofdpijn. Ik denk dat ik zo ff de vk ga bellen of ik mijn bloeddruk kan laten opmeten. Ik hoop dat die dan niet veel te hoog is en normaal zit ik al met onderdruk rond de 90.
    Ik heb dus tot kwart voor 11 op bed gelegen en heb net een soepje gemaakt en gegeten. Ik duik er in ieder geval straks weer ff in.
    Jullie zien mij vanavond denk ik wel weer, anders een heel goed weekend gewenst.

Liefs JoMi

6. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    JoMi, hoe gaat het met je hoofdpijn meid, heb je al de vk gebeld? Sterkte.

MisssZ, Joepie weer een goede echo, van harte met je Zoon, echt super.

Elke, geweldig zeg, weer zwanger! hoop zo voor je dat alles goed zal gaan. geniet lekker van je zwschap hoor.

Marooz, fijn dat het al wat beter met je gaat zeg. Hihi heerlijk zo het nieuwe jaar in gaan hoor!

Kroepie, is het al weer een beetje warm bij je. Brrr zeg, moet er niet aan denken met dit weer.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben ik ook weer!

Hier alles goed; "de dagen" hebben we weer achter de rug, nu weer fris en fruitig het voorjaar in!

Wij hebben goede en rustige dagen gehad; wel veel gegeten (ik durf niet op de schaal!) en met oudjaar lekker aan de J&J-"champie" geweest.

We hebben de uitgebreide SEO ook achter de rug en we wilden het geslacht niet weten en de echoscopiste heeft het ook niet gezegd, maar ik denk dat ik het gezien heb! Het onderzoek duurde 3 kwartier en ik vond het prachtig! Pas de tweede acho, dus het was fijn om ons wondertje weer eens te zien! Alles werkt goed en hij/zij is een stevige jongen/meid, maar dat waren wij ook allebei.

Mijn buik heeft een groeiexplosie gehad en ik krijg te horen: "hoogzwanger" en "weet je zeker dat het er geen 2 zijn"...

Met precies 20 weken de eerste schopjes: WAUW!
    Nu iedere dag een paar, ik vind dat heel bijzonder!

Houden jullie ook vocht vast in jullie enkels/onderbenen? Je ziet bij mij nauwelijks het enkelgewricht nog en na lang staan doen mijn voeten en benen echt zeer. Kan dat kwaad, dat vocht? Ik eet al nagenoeg zoutloos en slik iets homeopathisch tegen vocht vasthouden, maar het helpt niks. Ook wandel ik iedere dag en zit 's avonds met de pootjes omhoog.
    Een van jullie nog tips?

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

jeetje jomi, jouw onderdruk is hoger dan mijn bovendruk! konden we maar een beetje delen! hopelijk is je hoofdpijn al wat beter. Ik heb trouwens de laatste tijd ook vaak hoofdpijn...

Zogelukkig, fijn dat jouw echo ook goed was! Als je zelf iets gezien denkt te hebben dan denk ik dat ik wel weet wat je zag! haha. maar cool he die schopjes, ik voel ook superveel. geen ervaring met vocht...

ik was net met mijn moeder even in de stad, bij de visboer een hele grote zure bom gegeten! dat hoort echt bij zwanger zijn toch, nou, hij smaakte me best!

9. Hier is 't gelukkig al weer warm :D
    Bleek dat 't gisteravond ook al weer warm was, maar mijn mannetje had de kachels dichtgedraaid omdat de thermostaat nog steeds stuk is (bij ons is het steeds veels te heet) Dus ik zat voor niets na 21.00 uur in de kou :(

Fijn dat de 20-weken echo's zo goed zijn allemaal!
    Wij mogen pas de 13e en dat duurt mij nog veeeeeeeels te lang.

We zijn vandaag even naar babywinkels geweest om te kijken naar badjes e.d. Wat is er veel leuk spul te koop... maar wat kost 't allemaal een geld. Pffff. Ben blij dat we al veel hebben. En we krijgen van mijn ouders nog wat geld, dus daar kunnen we het badje e.d. wel van halen.

Nou... ik ga ff hangen op de bank.
    Heb niet zo'n goed hum vandaag... ben zo boos :evil:
    Op alles en iedereen. Echt niet leuk. Hoop dat 't morgen weer beter is.
    Denk dat 't ook een beetje stress is omdat ik maandag weer naar 't werk moet. Heb nu 3 weken thuis gezeten ivm mijn vermoeidheid en ik zie er best tegenop om maandag weer te gaan werken. Al 't gedoe op 't werk (we zitten midden in een verandering), babydrukte enz...

Sorry voor dit ego berichtje :oops:

10. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Mijn man heeft met 20 weken precies ook de kleine man voor het eerst gevoeld, dit was 2 de kerstdag dus hoe bijzonder kan dat zijn he.
    Voel nu ook echt iedere dag dat die flink tekeer gaat word steeds harder.

11. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Gelukkig nieuwjaar!
    Wij waren met oud en nieuw lekker thuis. De kleine meid werd wakker van een 1000klapper voor haar raam en kon toen niet goed in slaap komen, dus die is ook nog een half uurtje beneden geweest. We lagen keurig om 1.00 op bed, maar ik moest de volgende dag wel een flinke middagdut doen (2 uren!)

@kaatje: hoe oud is je zoontje? Vraag i, omdat ik me afvraag wanner die kleintjes gaan lopen. Het zoontje van mijn nicht begin met 10 maanden al te lopen en mijn dochter is nu 11 maanden en toont nog totaal geen interresse.

Over dat "down-gevoel"; ik voel me ook wat down, maar ik weet niet of dat ook hormonaal is. Ik leefde echt naar de Kerstvakantie toe en nu is het al weer bijna afgelopen. IK krijg het benauwd als ik bedenk dat ik maandag weer moet werken, niet meer de hele dag bij m'n dochter kan zijn en ook bij het idee dat ik nog 3 maanden moet werken! Daar wordt ik nou down van. Voelt echt niet fijn.....

Wij doen, net als de vorige keer, gewoon ouerwets kraambezoek. M'n dochter en iik lagen eerst 8 dagen in het ziekenhuis. De eerste dag m'n ouders, m'n grootouders, mijn broertjes (en schoonzusje) en de broer en schoonzus met 2 kids (11 en 13). De 2e, 3e, 5e, 6e en 8e dag mijn ouders. Mijn grootouders zijn ook nog een keer geweest en op de 6e dag mijn beste vriendin. Ze heben ons bewust de eerste 2 weken wat meer alleen gelaten. Zoveel is er voor visite niet aan om daar op kraambezoek te komen, want je mag alleen per 2 op de couveuseafdeling en alleen met een ouder erbij. Wat ik wel fijn vond is dat niemand de eerste 8 dagen Doutzen vastgehouden heeft, behalve mijn man en ik en 's nachts de verpleging (das wel lekker van het ziekenhuis; ze verplichtten je om te slapen, zodat je thuis meer energie hebt als je alles zelf moet doen). Mijn moeer pas op de 9e dag toen we thuis waren en daarna anderen pas. Daarna verspreidde het kraambezoek zich vanzelf. Iedereen belde wel voor een afspraak (behalve mijn broertje een keer toen ik net met de kleine op bed zou 's middags, maar hij heeft er geen verstand van; al lang lief dat íe komt). Ik vond het wel leuk om steeds bezoek te hebben.

Vrijdag (2jan) was alles trouwens goed bij de gyn, maar voor het eerst in mijn zwangerschapscariere geen echo gehad. Ik had een andere gyn (alweer een andere)(de volgende keer weer een andere, want dan is deze met zwangerschapsverlof) en die voelde en liet hartje horen, maar dus geen echo!

Ik heb trouwens nu al last van bandenpijn, dus ik heb mijn verstevigende buikband al weer dagelijks om...Voel het vooral als ik huishoudelijk werk doe, wandel (waarschijnlijk straks op fiets oook weer) en veel met Doutzen sjouw.

Sinds de 20 weken echo, waar bleek dat ik een cvoorliggende placenta heb dit keer. Voel ik de beeb heel veel. Net of denkt hij/zij: had dan direct gezegd dat je me wilde voelen, dan regel ik dat toch!

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Zit even lekker rustig dus even reageren.

ik zag weer goede echo's voorbij komen en een jongen en een meid,FELI!

@marooz, hier slaap ik ook sinds een paar nachten slecht.
    Mijn buik zit nu al in de weg en wordt op de vreemdste tijdstippen wakker.

@jomi,vervelend die hoofdpijn heb het ook gehad.
    Bij mij begint het weer als het weer tijd is voor mijn B12 spuit, dus is je B12 wel op peil?
    Hoe verder je komt hoe meer je verbruikt he?

@zogelukkig, knap dat je het nog niet wilt weten hoor, wij barsten van nieuwsgierigheid.
    Vocht vasthouden begint hier iets te komen, ik kan alleen mijn nikes nog aan :)
    Helaas heb ik ook geen tips voor je.

kraamfeest/bezoek, ik vind een feest wel een idee.
    Bij mijn zoontje lagen we nog een tijd het zh omdat hij te vroeg was, dus directe fam kwam in het zh.
    Daarna hebben we 1 middag gedaan voor alle ooms,tantes,neven,nichten en dat is prima bevallen.

hier zijn we nu ook uit het geboortekaartje, eindelijk :)
    Ik ga een bellypaint laten maken, met de naam van uk voor op het kaartje.
    Ook de tekst hebben we al, nu alleen wachten tot 13 jan tot de seo zodat we een naam kunnen verzinnen.

Ik ga me zo weer eens op de zooi storten,want ik wil alles aan kant hebben voor zoonlief zich maandag moet melden in het zh.
    Morgen gaan we saampjes zijn koffertje in pakken en gisteren heeft hij al een vriendje uitgezocht voor in het zh, genaamd ziekenhuispoes :D (ik heb het niet verzonnen)
    Hij begint er sinds vandaag ook steeds over en dat hij niet wil.
    Alsik dan zeg dat de dokter zijn neusje en oortjes beter gaat maken is het ;nee,nee,nee,nee dokter niet doen.
    Zelfs de beloofde ijsjes werken nu niet, dus dat kan nog wat worden :cry:

13. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @all HAPPY 2009
    Beetje laat maar beter laat dan nooit
    ik voel de kleine jongen dagelijks nu, helemaal leuk :)
    me vriend heeft hem ook paar keer al gevoeld echt die ogen dan van hem prachtig, zo groot en blij

14. @Bianca
    Ik heb hetzelfde... wil ook niet beginnen maandag. Net al huilbui.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    sim80: Met de hoofdpijn gaat het nog steeds niet zo goed. Ben bij vk geweest en mijn bloeddruk was 142/90, dus nog steeds aan de hoge kant, maar nog geen reden om naar de gyn. doorgestuurd te worden. Heb vanavond voor het eerst paracetamol genomen, helpt nog niet zo. Ben er eigenlijk op tegen, maar ik heb er gewoon ff genoeg van die hoofdpijn.

zogelukkig: Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo. Fijn dat je de kleine nu ook mag voelen, is een geweldige ervaring. Ik hou geen vocht vast, maar wat een goede tip voor jou kan zijn is dat je op je linkerzijde slaapt. Dit is goed voor de doorstroming naar je baarmoeder, maar ook goed voor je nieren, zodat die beter vocht kunnen afvoeren. Dit heb ik al een paar keer gelezen.

kaatje k: Het zou zeker mooi zijn dat we wat zouden delen met de bloeddruk. Is gewoon erg vervelend als ie telkens op het randje zit bij mij. Namelijk bij onderdruk 96 moet ik onder controle bij gyn. in ziekenhuis. Had je niet ff een zure bom voor mij kunnen meenemen. Die vind ik toch ook zo lekker.

kroepie: Is zeker nog ff wachten tot 13 januari, wij mogen gelukkig aanstaande maandag om 15.45. Ben erg benieuwd wat de uitslag gaat worden. Wij willen het geslacht niet weten, anders is het geen verrassing meer. Het zal zeker ff wennen zijn om maandag weer aan het werk te gaan voor jou. Ik wens je veel sterkte en voor je het weet mag je met verlof. Ik hoef pas 12 januari weer te werken, maar heb voor 1 maart nog wel een verhuizing voor de boeg, dus komt nog drukte zat voor mij.

Ria32: Mooi dat je man de kleine ook al heeft gevoeld. Bij ons is dit nog niet zo geweest, ik voel de kleine nu echt pas vanaf 30 december.

Bianca84: Dat was zeker even een tegenvaller als je geen echo krijgt en anders altijd wel. Wij kijken uit naar maandag als wij de 20 weken echo krijgen. Krijgen wij voor de 2e keer een echo. Hebben met 8 weken de termijnecho gehad en verder nog niet. Hier nog niet zoveel last van bandenpijn. Hoop dat het met die buikband toch iets verlichting voor je geeft.

mamasan: Ik heb vorige week mijn B12 spuit gehad, dus die is nu wel op peil, bij de huisarts krijg ik ook niet vaker dan 1 keer in de 6 weken een injectie. Heb ik met pijn en moeite voor elkaar gekregen, alleen omdat ik mij er prettiger bij voelde wilde de assistente buiten de huisarts 1 keer in 6 weken doen ipv van 8 weken. Succes met je zoontje maandag, het gaat vast allemaal goed komen ook al wil hij nu niet. Zal aan jullie denken hoor.

Manny: Ook nog een gelukkig nieuwjaar gewenst. Fijn dat jullie alletwee de kleine al zo kunnen voelen.

kroepie: Knuffel van mij.

Ik ga nu weer gauw mijn bedje in. Heb vanmiddag ook nog 2 en half uur in bed gelegen en de rest op de bank. Kon niet meer slapen en het lag niet zo lekker meer.

Ik hoop dat ik mij morgen iets beter voel, dan kan ik tenminste de kerstboom weer aftuigen. Had ik anders vandaag ff gedaan, maar het is niet anders.

Sorry, nu voor mij echt ff een ECHO berichtje:
    Wat echt *** is, ze accepteren mij niet bij ONVZ voor de optifit verzekering, wij wilden graag bij dezelfde verzekering, ook makkelijker als de kleine er is. Letterlijk staat in de brief: Mensen verzekeren zich om zich in te dekken tegen onverwachte kosten in de toekomst. Een verzekeraar maakt een afweging tussen de te verwachten kosten in de toekomst en de te ontvangen premie. Aan de hand van de beantwoording van de gezondheidsvragen op het aanvraagformulier en eventuele aanvullende gegevens verwachten wij de de kans op kosten verhoogd is. Op basis van deze verwachting, kunnen wij de aangevraagde verzekering voor M. niet accepteren. Wij zijn wel bereid M. op de ONVZ Vrije Keuze Benfit te accepteren. GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRR. Minder premie per maand betalen, minder dekking, noem maar op. Ook geen vergoeding voor brillen enz. BAH, moeten we maandag met spoed kijken wat wij gaan doen. Moeten binnen 7 dagen reageren, verzenddatum van de brief op 30 december, duh. Dus voor dinsdag moeten wij al uitsluitsel geven.

Verder wens ik jullie nog een fijne zondag toe.

Liefs JoMi

16. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Hier nog even een egoberichtje van mij.
    Vrijdag naar de verlos geweest, alles was weer perfect, grootte van baarmoeder, bloeddruk, hartje van het kindje, alles!
    Verder besef ik wel even hoe gezegend ik ben, gewoon nergens last van.
    In het begin misselijk geweest, allang over. Nu af en toe beetje maagzuur, maar ook dat is het eigenlijk niet waard om te vermelden.
    Geen rugpijn, bekkenpijn of wat dan ook.
    Kindje met +- 18 weken gevoeld en voel hem nou elke dag, vooral 's avonds. Vriend kan hem inmiddels ook voelen als hij zijn hand op mijn buik legt. Verder vertelde vriend mij dat nadat we gevreeen hadden, vandaag, mijn vriend lag boven op mij en dat hij toen echt een schop kreeg van ons kindje, dat voelde hij dus door mijn buik heen.
    Haha, ben heel happy.
    Aankomende donderdag 20-weken echo en geslachtsbepaling. Kan niet wachten!

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@kaatje: neeee, jij weet niet wat ik zag! 8)

@kroepie en rest: wij hebben nog niks gekocht voor de babykamer, die nu nog werkkamer is.... ik heb er ook helemaal geen zin in, erg he? Ik lees mama's die met 9 weken alles al af hebben! Loopt de boel maat te verstoffen denk ik dan. Maar we moeten wel aan de slag binnenkort, want er is ook levertijd op bepaalde spullen en meubeltjes moeten uitwasemen. Maar schilderen gaan we wsl niet doen; het kamertje staat nog goed in de verf: cremewit, heel rustig, ik hoef geen bonte kleuren op de wand hoor!

@ria: met het voelen van de schopjes bedoel ik van binnen! Nee, van de buitenkant voel ik nog niks, laat staan mijn man! Wel luistert ie in bed vaak naar mijn buik en dan zegt ie dat ie van alles hoort, ik laat hem maar, weet niet wat ie kan horen, kan immers zelf niet met mijn oor op mijn buik gaan liggen, haha! Weet iemand dat? Of je via de buik de baby kan horen rommelen?

@bianca: bandenpijn had ik met 18 weken, is nu wel over, tenzij ik echt veel heb gedaan op een dag, dan heb ik er 's avonds nog wel last van.

@mamasan: ja, mij laarzen liggen al in de berging tot volgend jaar, helaas. Heb ook vaak m'n gympies aan (koud!) of m'n bergschoenen, maar die doen wel zeer rond de enkels.

@jomi; bedankt voor de tip! Mar ik lig altijd al op mijn linkerzij. 's Nachts trekt het vocht wel wat weg, maar nu staan m'n sokken al weer in mijn benen!
    Morgen naar de vk, kijken wat die zegt, ik hoop niet dat m'n bloeddruk ook te hoog is; ik las allerlei engs over pre-eclampsie, zwangerschapsvergiftiging, HELLP-syndroom enz. Help idd!

Wat balen dat je niet toegelaten bent voor de aanvullende/nieuwe verzekering! Omdat je zwanger bent? Mag dat?
    Ik ben ook naar een andere maatschappij overgegaan met aanvullende verzekering en kreeg geen vragen, werd meteen geaccepteerd!

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? Ik ging vanochtend met angst en beven op de schaal, maar was maar een halve kilo aangekomen na twee weken lekker gegeten te hebben! Ik ben nu 7 kilo aangekomen in 21 weken, is dat veel?

18. @kamertje
    Die van ons is ook nog niet klaar hoor... we hebben wel al van alles gekocht (2e hands, ik vertik het om 1000 euro uit te geven voor een kamertje) maar het betreffende kamertje staat nog vol met spulletjes die nog niet opgeruimd zijn na de verhuizing (eind september) Vandaag gaan we daar een begin mee maken.

@aankomen
    Ik heb vanochtend ook even op de schaal gestaan. Ik ben tot nog toe 4,5 kilo aangekomen in 19 weken. Ben ik erg blij mee, vorige keer was ik 18kg aangekomen dus dat wil ik niet weer. Ik weet niet of het veel of weinig is... moet pas 13 jan weer naar de vk, dus dan zal ik het wel horen.

@Jomi
    Wat belachelijk dat je niet bent toegelaten tot die verzekering. Heeft 't inderdaad alleen met de zw.schap te maken of met je hele medische historie?

@Zogelukkig
    Heb geen idee of je met je oor op je buik de baby kunt horen. Weet wel dat je normaal gesproken je darmen kunt horen werken als je met je oor op je buik ligt... (bij een ander dan hè) Dus misschien hoort ie dat, maar misschien ook wel de baby. Ik heb gister even geluisterd met de Angelsound en dan hoor je ook van alles, naast je eigen hartslag en die van de baby. Ook schopjes hoor je.
    Helaas voel ik ze nog niet :(

19. colin

colin Actief lid

11 sep 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hoi allemaal,

hier alles zijn gangetje ben alleen hardstikke verkouden en daar word mijn nachtrust niet beter van!
    Woensdag de echo en ik begin te twijfelen of we het toch niet gaan vragen wat het is we zullen zien of ik manlief om kan praten?!
    Ga vanaf morgen proberen minder te werken de isias begint steeds erger te worden dus verzekering inschakelen en kijken hoe het gaat. dat heb je als je zelfstandig bent.

iedereen nog een prettig weekend en tot gauw

PS IK DOE NIET MEE MET HET BUDDY GEBEUREN HEB LAPTOP

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik moest voor de verzekering ook de geschiedenis van afgelopen 2 jaar invullen en ook of ik in mijn leven geopereerd ben.
    Ik heb ingevuld dat ik in 1994 en 1996 geopereerd ben aan grote teen (osteonecrose, soort artrose) en elleboog (zenuwomlegging en verwijdering van fibroompje). Ook heb in 2006 van april tm september fysiotherapie gehad, oktober tm januari 2007 10 keer cesartherapie en op 17 september pijnbestrijding. Dit had allemaal te maken met een auto-ongeluk op 8 januari 2006, dus beschadigde nekzenuwen, dus zenuwpijn.
    Ook moest ik invullen wat ik aankomend jaar verwachte, heb ingevuld dat ik zwanger en op 18 mei uitgerekend ben. Ook op 27 maart voor controle voor de pijnbestrijding.
    Dit vinden ze dus reden genoeg om mij niet uitgebreide aanvullende verzekering te geven. Dus geen beperkte vergoeding voor fysiotherapie, enz, enz, geen brilvergoeding en noem maar op. Ik ben een brildrager.
    Ik ga ervan uit dat ik geen fysio-, cesartherapie nodig heb, is geweest en pijnbestrijding is afwachten, maar heeft tot nu toe geholpen en vind dus dat ik op dit moment nog geen andere behandeling nodig heb.

@zogelukkig, mag ik vragen wat voor verzekering jij hebt genomen?

Verder is de hoofdpijn iets beter, maar nog steeds een vervelende pijn. Heb gisteren ook voor het eerst een paracetamol gehad (ben ik eigenlijk op tegen, maar hield het niet meer). Had zelfs pijn in mijn nek.

We gaan nu nog even de kerstboom aftuigen, dus ben hier later wel weer te vinden.

Fijne zondag allemaal.

Deel Deze Pagina