Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Een heel kleine onbekende maatschappij via het werk van mijn man. Staat ook niet op de lijst van Independer en andere vergelijkingssites. Dit jaar voor het eerst de mogelijkheid me bij mijn man in te schrijven en het gewoon geprobeerd. Voor het eerste aanvullende pakket hoefde je geen medische vragenlijst in te vullen, voor het tweede en derde wel. Ik wou het tweede en heb eerlijk de lijst ingevuld. Ik heb o.a. reuma en chronische rugklachten. Het hele jaar door fysio, dus dat moest onbeperkt zijn (vorige verzekering had daar weer in gesneden) en heb tot aan de zwangerschap aan de (pijn)medicatie gezeten. In het verleden ben ik ernstig ziek geweest en ook dat heb ik vermeld. Ook heb ik vermeld dat ik zwanger ben. Na 3 dagen had ik de bevestigingsbrief in huis, ik was echt blij, want ga nog minder betalen ook!
    Punt bij die grote maatschappijen is dat je een nummer bent en dat alles draait om winstbejag.
    Ken je independer.nl? Daar kan je invullen wat je belangrijk vindt in je pakket en krijgt daar een prijsopgaaf bij, heel handig! Je mag toch tot 1 februari overstappen?

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Jomi, vervelend zeg die hoofdpijn : S, en denk dat dat gedoe met de zorgverzekering je ook niet echt van de hoofdpijn geneest. Wat kunnen ze toch lekker moeiljk doen zeg...bah

@Kinderkamer: Hier was alles al HEEL vroeg klaar hahaha dus daar maak ik me niet druk om.

@Wegen: Ik kon het niet te geloven, maar ben niets aangekomen. Tenminste gister woog ik 200 gram minder en nu 200 g meer (na het eten) hahaha. Mijn buik groeit wel gewoon...gek he : P. En eten, daar kan ik ook wat van. Ben zo blij! Ben vlak voordat ik trouwde zo'n 12 kilo afgevallen (in een rustig tempo, niet lijnen, wel veel wandelen etc.) En dat is er gewoon nooit meer bijgekomen.

@Goede SEO's: Jippie, leuk al dat goede nieuws. En Kaatje K en Zogelukkig maken mij wel erg nieuwsgierig ihihih

Verders iedereen een fijne dag verder gewenst

Groetjes

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Ik kom morgen weer even reageren. Wij zijn nu lekker aan het luieren en aan het genieten van de zondag. Net KungFu Panda gekeken, erg grappige film hahaha.

Liefs en een fijne zondag!

4. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    ff bijgelezen. Niet veel nieuws. Hier relaxdag. Hubbie is muziek maken en ik heb van 13.00 tot 14.30 in bad gelegen. Daarna tijdschrift gelezen. De kleine is om 13.00 op bed gegaan en heeft van 13.30 tot 15.45 geslapen!

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

Kom ook weer ff langshobbelen!
    Hoe is het hier met iedereen?

ff ego: Voel me de laatste tijd zo blegh... Kennen jullie dat?! Ben gister weer mega misselijk geweest, terwijl ik dacht dat t ergste toch wel echt over was.. Niet dus! En er komt dan gewoon niet uit mn handen wat ik graag zou willen.. Het kriebelt me hier al een aantal weken (overal ligt wat voor mn gevoel, terwijl het bijna nog nooit zo opgeruimd is geweest) en wil gewoon alles aan kant hebben! (hoezo de nesteldrang begint nu al serieuse vormen aan te nemen.. ;) )
    In andere woorden: Zit gewoon ff niet lekker in mn vel! achja, heb je soms he?!

Dikke smakkert voor jullie allemaal!

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Haaaaai,

ik kom ook ff aanwaaien.

@jomi, wat een ellende met die zorgverzekering, helaas ken ik de ellende en heb nu gelukkig een verzekering die je altijd accepteerd (fbto)
    Er zit zelfs een pretcho in de zwangermodule, dus wij zijn blij.

@zogelukkig, heb gelukkig nike air, die zijn niet zo koud als gewone gympies, maar het ziet er niet uit onder een pantalon :)
    Aankomen, ik heb er nu 8 kg aanzitten :confused:

Nou hier is het koffertje gepakt voor meneer, alleen zijn knuffies moeten er morgen nog in.
    Morgen al om 6 uur op :( want smurf moet voor 7 uur nog een cracker met kaas hebben gegeten.
    Daarna mag hij tot 10 uur alleen nog appelsap,verder niks en dan tegen 12 melden in het zh.
    Hopelijk mag ik er bij zijn van de narcotiseur als hij onder zeil gaat, want ik vind het verschrikkelijk als er alleen onbekende zijn als hij gaat slapen.
    papa durft niet, die vind het eng, dus duimen jullie dat ik mee mag?

Ik ga nog even lekker bankhangen en dan vroeg naar bed, als ik tenminste kan slapen :(

7. Succes morgen!
    Ik ga voor je duimen dat je er bij mag zijn... volgens mij kan dat wel hoor. Hij gaat toch voor z'n amandelen? Gewoon met een kapje?
    Dan zit hij ws. bij een verpleegkundige op schoot en jij er tegenover zodat ie je kan zien. Tenminste dat was toen zo bij mijn meissie.

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    dag dames!

kaatje; ja hahah het valt wel op dat de buik met sprongen vooruit gaat! (letterlijk en figuurlijk!) Ik pas zelfs sommige positiekleding niet meer! :confused:

jomi; heb je altijd 90 als onderdruk?... volgens de protocollen (ja kom ik weer aan...) moet er dan iig even naar je urine gekeken worden(eiwitten), maar als je altijd die onderdruk hebt zijn ze er misschien niet zo snel mee... wel even in de gaten houden hoor, als het aan houdt aan de bel trekken! sterkte meis. Oh en wat een een (piep!) verzekering!snap goed dat je baalt.

zogelukkig; wat mooi dat de 20 weken echo goed was! ik hou geen vocht vast, (nog niet ;)) Wat wel wil helpen zijn vochtafdrijvende groenten eten, en idd veel de voeten omhoog! sterkte meis... hoop dat t wel wat minder wordt de komende tijd!

kroepie; knuff meis... soms even boos zijn mag best hoor.. voelt alleen zo vervelend heh... we gaan ze schoppen die hormonsters!

tinke; lekker genieten toch? ze zeggen die kwaaltjes horen erbij, maar als je het zonder kan doen ;) heerlijk!

kinderkamer; onze kinderkamer is al bijna af! hahaha vind het wel lekker dat het al bijna af is, kan ik er lekker in pielen!

remmar; meis ik snap wat je zegt en voelt, is erg vervelend! ook ik ben laatst zo misselijk geweest, toen ik uit bed kwam had ik niet gelijk gegeten, en huppetee sprinten naar de badkamer! grrrrr... ook de nesteldrang is hier al lekker aan de gang...maar ja je doet er zo weinig aan... knuff!

mamsan; sterkte morgen! volgens mij mag je er gewoon bij zijn hoor! en anders afdwingen die hap! ;) komt vast goed

slapen; ik slaap echt slecht, maar meer van jullie dus lees ik... heb ook al met voedingskussen geprobeerd te slapen.. nou! hahah geen succes, had er de hele nacht ruzie mee! hahahaha

aankomen; na in totaal 15 kg te zijn afgevallen ben ik nu 2,5 aangekomen. dus gaat gestaag!

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

bianca, mijn zoontje is ruim 13 maanden. er is zoveel verschil met wanneer ze gaan lopen, ik liep zelf met 9 maanden, maar het zoontje van mijn vriendin pas met 18... en het is allemaal normaal. Ik heb de afgelopen week twee jongetjes gezien van 14 maanden die allebei nog niet liepen. Gemiddeld zeggen ze 12-14 maanden dacht ik, dus je hebt nog even! Het is wel bizar hoe snel het gaat, tweede kerstdag de eerste stap en nu loopt hij al de hele kamer door! Het is zo cool om te zien, echt een jongetje en geen baby meer.

mamasan, veel sterkte morgen!

Jomi, klote die verzekering. ik ben niet zo thuis in het nieuwe systeem in nederland omdat ik er al een tijdje weg ben... maar wees maar blij met het systeem in nederland, hier in engeland is het echt een klassenmaatschappij. ik kom bij mijn reumatoloog altijd in een priveziekenhuis via mijn werk, allemaal superchic enzo. maar de meeste mensen moeten naar het zeg maar ziekenfondsziekenhuis en dat is wel andere koek. de wachtkamer ziet er uit of ze bij de kringloopwinkel zijn wezen shoppen!

zogelukkig, HELLP syndroom heeft een vriendin van mij net gehad, best naar. gelukkig was ze al 39 weken! maar ze had dus helemaal geen symptomen of iets, dus wel heel bizar. paar dagen ziekenhuis en een hoop ellende, maar wel goed afgelopen gelukkig.

Ik ben lekker nog een weekje vrij en in nederland. ik voel mee met de meiden die weer aan het werk moeten!

kamer: ik heb besloten dat we toch gewoon lekker die grijze muren gaan verven. Hopelijk krijgen we toestemming, als we nou niet een te opvallende kleur kiezen... ik heb gisteren een heel leuke versiering gekocht, het is een soort poster maar dan van behang, met allemaal jungledieren. hij is 1 bij 1 meter, misschien plakken we hem wel op een plank als het niet op de muur mag. Ik wil dan de muren het liefst lichtgroen. Bij de oude wieg van mijn oma heb ik vorig jaar een hemeltje en bekleding gemaakt die creme is met kleine groene bloemetjes en dat staat heel mooi. Hopelijk wordt het dan wel gezellig!

Er was trouwens zo ontzettend veel leuk kinderbehang, ik kreeg helemaal de kriebels! En vandaag zijn we wezen kijken bij het nieuwe huis van mijn broertje, dus dat hielp ook niet. Mijn man en ik hadden echt het gevoel dat we ook snel een huis willen kopen, dan kun je tenminste doen wat je wilt.. Maar we zijn net verhuisd. En ook al zijn de prijzen in engeland net heel erg gedaald, het blijft een risico omdat het soms moeilijk verkoopbaar kan zijn, en we toch over een paar jaar hier weg willen. Plus dat we in zo'n duur gebied wonen dat het lastig zal worden iets moois te vinden voor ons budget. We hebben ook nogal een lijstje met eisen, redelijk onrealistisch denk ik... en met de pond die heftig aan het dalen is is ons spaargeld flink geslonken om over de aandelen maar te zwijgen...

Even iets heel anders, ik wordt dus helemaal gek van de jeuk. Eigenlijk over mijn hele lichaam. Ik heb die weleda zwangerschapsolie gekocht, heerlijk spul, maar de jeuk wordt er alleen maar erger van. ik verdraag echt niets op mijn huid. alleen mijn katoenen pyama zit lekker... Meer mensen die hier last van hebben? Zou het aan het weer liggen, dat het zo koud is?

Maar goed, ik ga eens lekker naar bedje toe. Morgen weer een dag!

10. effe heel snel tussendoor...
    willen jullie eens naar mijn bericht in het namentopic kijken ?
    Ben benieuwd wat jullie zeggen/vinden ?
    Wij komen er niet echt uit :(

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=129446

Morgen een uitgebreid verslag van mij!
    Ga zo meteen naar bedje toe.... Ben super moeeeeeeeee

Fijne avond nog allemaal en tot morgen!

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

zo nog even snel iets recht zetten voor ik mijn bed in duik.

De reden dat ik er misschien niet bij mag zijn is vanwege het gas uit het kapje.
    Die is schadelijk voor de beeb de 1e helft van de zwangerschap :cry:
    De kleintjes gaan hier bij papa of mama op schoot als ze het kapje krijgen, omdat ze danhet rustigste zijn, maar de kans dat je dan wat gas inademt is dus redelijk groot.
    Dus de narcotiseur beslist morgen of het mag of niet.
    Ik ga zoiezo mee naar de ok en ben er ook als hij wakker wordt, dus ze zijn hier echt niet moeilijk.
    Het is puur vanwege de beeb, want bij zijn liesbreuk operatie ben ik er ook gewoon bij geweest tot hij sliep.

En nu duik ik echt mijn bedje in.

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    kaatje; ik heb geen last van jeuk, wel merk ik dat mijn buik (huid) oprekt, dat kirbelt soms, maar voor de rest geen last... sorry meis kan je dus niet helpen! hoop dat iemand goede tips heeft!

marloes; als ik eerlijk ben ga ik voor didi, vind ik een erg leuke naam! haha maar de keus is altijd moeilijk! gelukkig waren wij er al heel snel uit! ;) succes!

mamsan; jeetje had ik niet eens aan gedacht! haha IK! hahah nou ja zeg, das wel sneu aangezien je bijna op de helft bent... maar goed, als ie bij de zuster op schoot zit en jij zit er bij om hem te troosten moet het toch kunnen... pfff lijkt me wel naar, maar idd je bent er iig als ie bij komt! das wel belangrijk! succes nogmaals!

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    kirbelt= kriebelt.... pfff dat typen gaat nie zo makkelijk meer later op de avond! hahahaha

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nou zeg, had ik net een heel verhaal getikt gooi ik venster dicht. Alles weg, ****

Morgen dan nog maar ff op iedereen reageren.

Alleen ff kort voor Marooz, mijn onderdruk is altijd rond de 90. In het kort: juni 2006 146/96, nu met zwangerschap 22-9 130/90, 8-10 131/90, 9-10 134/86, 5-11 138/92, 11-11 135-90, 19-11 142/87, 17-12 129/85 en gisteren 3-01 142/90. Mijn bloeddruk is dus voor zover ik weet altijd hoog geweest en mijn moeder slikt al jaren medicijnen voor hoge bloeddruk. Mijn urine is nog nooit gecontroleerd. Vindt je het in mijn situatie wel verstandig om mijn urine te laten controleren. Alvast bedankt voor je advies. Volgende week de 14e moet ik weer naar vk, dus zou ik het dan met haar kunnen overleggen.

Morgen 20 weken echo, ben nu toch wel een beetje zenuwachtig. Hihi, zo het nu lijkt gaan we misschien toch vragen of ze kunnen kijken wat het gaat worden. Hebben altijd gezegd, willen het niet weten, maar nu misschien toch wel.

Morgenavond horen jullie wel hoe het is afgelopen.

15. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Marloes, ik ga voor Daisy. Vind ik de leukste naam (en een vriendin van mij heet zo en is een hele leuke meid ;)).

Mamasan: Sterkte morgen..

Kaatje: klinkt goed die versiering. Hopelijk kunnen jullie de muren verven en het kamertje zoveel mogelijk naar jullie zin maken. Ik heb soms jeuk aan mn benen, geloof helemaal dat je er gek van wordt, wamt het is ook zwaar irritant. Bij mij trekt het redelijk snel weg, kan je dus geen tips geven, ik gebruik er niks voor.

Marooz: lekker dat de kamer bijna klaar is, kan je kleertjes gaan ophangen ed. Heerlijk aanrommelen in het kamertje!

Hier alles ok.. vandaag even geshopt, wat leuks gekocht voor mn dochter, voor mezelf kijken vind ik momenteel niet zoveel aan ;). Heb wel wat positiekleding, maar draag vnl jurkjes & leggings. heerlijk.

Na de kerst en oud en nieuw zit er hier in totaal zo'n 8 kilo aan. Hmmm maar eens even een beetje rustig aan doen, want dat is 3 kilo in 2 weken erbij.

Ga richting mn bedje.. truste allemaal!

16. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Mamasan: heel veel sterkte morgen! Hoop dat je er bij mag zijn, zeker nu je bijna op de helft bent. Kunnen ze jou ook niet een soort kapje opzetten, zodat je niet zo snel dat gas inademt. Is misschien voor je zoontje ook nog leuk. Mama en hij allebei een kapje (alleen jij wel zonder gas dan he!)

Marloes: ik heb even gereageerd op je topic. Heb ook voor Didi gekozen. Leuke korte naam en je hoort hem niet zo heel vaak, hou daar persoonlijk wel van)

Kaatje: Hier ook niet echt last van jeuk, alleen wel vaak op mijn rug zo op de plaats waar je beha-randje zit. Erg vervelend, omdat dat precies de plaats is waar je niet bij kunt. Voor jeuk kun je mentholpoeder gebruiken en zorg dat de stukken die jeuken niet te warm worden.

Jomi: bah zeg! Vervelend van die verzekering!

Zogelukkig: Gefeliciteerd met de goede echo!

Kroepie: Hier heeft mijn mannetje het af en toe ook zwaar te verduren door de hormonen. Heb er ook altijd gelijk spijt van. Voel me zo'n ruziemaker terwijl ik normaal gezien juist altijd degene ben die de vrede probeert te bewaren. Gelukkig weet ie dat het door de hormoontjes komt en dat het ook ooit weer over gaat gelukkig.

Bianca: mijn zoontje is nu 12 maanden en een paar dagen. Ging pas met 9,5 maand rollen, met 10 maanden achteruit tijgeren, 2 weken later vooruit en weer een week later optrekken en goed vooruit kruipen. De dag na het optrekken liep ie randjes en dat doet ie nu nog steeds. Staat af en toe wel los, maar laat zich altijd voorover heen vallen. Lopen aan twee handen gebeurt nog erg wiebelig, dus zie hem niet heel binnenkort al echt lopen, maar aangezien het ook ineens heel snel kon gaan met optrekken enzo durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken.

Voor degenen die het geslacht al weten: Leuk dat jullie het al weten. Maakt het shoppen een stuk makkelijker en misschien is het ook wel fijn als je het stiekem al bij naam kan noemen.

(Hier trouwens bij lange na nog niet uit over de namen, zowel niet voor een jongetje als voor een meisje. Ben ik de enige? Helaas hebben mijn mannetje en ik allebei zo'n verschillende smaak dat ik blij mag zijn als we er een hebben tegen de tijd dat het kindje is geboren)

Sorry voor iedereen die ik nu nog ben vergeten. Moest heel wat bijlezen en ben dus al een hele hoop kwijt :oops:

Nu even een ego-berichtje:

Allereerst iedereen nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Hier 2 hele drukke weken achter de rug. Mijn vriend had afgelopen 2 weken vakantie, maar het is zo druk geweest dat ze veel te snel voorbij zijn gevlogen helaas!

Kerst was erg gezellig. Eerste kerstdag mijn kant van de familie hier en toen heerlijk gegeten (AH maaltijden, lekker makkelijk en erg lekker!). Mijn zoontje was wel ziek, dat was wel heel zielig.
    Tweede kerstdag zouden we bij mijn schoonouders gaan gourmetten, maar omdat mijn zoontje dus ziek was gevraagd of ze niet naar ons wilden komen. Was verder geen probleem, dus dat was mooi. Zijn we net een half uurtje bezig, gaat het gourmetstel kapot. We zijn toen maar verder gegaan op de grillplaat :D

Paar dagen na kerst was mijn zoontje jarig. Hadden de avond ervoor het huis versierd met ballonnen en slingers. 's Ochtends hem al zingend uit zijn bedje gehaald. Toen hij beneden kwam keek hij zijn ogen uit. Hij zag gelijk dat het versierd was. Zo leuk hoe hij erop reageerde. Hij was ook helemaal blij met zijn cadeautjes en we hebben die dag veel visite gehad. Iedereen die die dag niet kon is dit weekend geweest. Al met al dus 3 dagen zijn verjaardag gevierd en dus ook veel teveel taart gegeten. Zal het over 2 weken wel merken bij de verloskundige op de weegschaal :oops:

Oud en Nieuw gewoon lekker thuis gebleven. We hadden oliebollen en appelflappen gehaald en Jip en Janneke bubbeltjeswijn. Toch proostend het nieuwe jaar in gegaan :D
    Mijn zoontje heeft overal doorheen geslapen. Wel knap, want hier vlakbij werden er van die lange matten afgestoken. Wat een hels kabaal!

Al met al dus drukke weken geweest, zoontje ook een beetje van slag, dus morgen gaan we weer beginnen met de rust en regelmaat :)

Baby: Die voel ik nu bijna iedere dag. Het zijn nog kleine tikjes en het voelt nog niet als echte schoppen, maar toch erg blij om te voelen dat hij of zij er toch echt is. Vanaf nu vind ik zwanger zijn weer echt heerlijk! Dat was ook wat ik na de bevalling erg miste, die schopjes in je buik, dat intieme samenzijn met je kindje. Aangezien dit waarschijnlijk ons laatste kindje wordt ga ik er extra van proberen te genieten. Maar ECHT genieten doe ik pas na de 20-weken echo. Moet helaas dan nog wel bijna 3 weken wachten. Heb die namelijk pas 23 januari...

Pff... het is een heel verhaal geworden. Volgende keer weer meer nieuws van deze kant. Morgen namelijk weer werken, dus wilde eigenlijk op tijd naar bed :oops:

Tot snel weer!

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Even snel, want 't is al laat:
    Mamasan: als jij er niet bij mag zijn, dan zal ik toch echt je man sturen als ik jou was! Ik moest als klein kind een paar keer onder zeil en ik weet nog dat ik dat heel eng vond en dat papa of mama en mijn knuffel erbij waren. Alleen is -volgens mij- doodeng voor een kind en ze zeggen altijd dat je zo rustig mogelijk de narcose in moet gaan. Ik ben behoorlijk vaak geopereerd en ben zo bang voor de narcose dat ik altijd iets kalmerends krijg, maar dat krijgt een kind niet! Sterkte hoor!

Kaatje: dat Weleda is idd heerlijk spul, maar ik heb de laatste tijd ook erge jeuk op buik en borsten, vooral 's avonds; krap me helemaal lens! Heb nu Eucerin bodylotion bij de apotheek gehaald en dat is niet zo vet als die olie en is geheel parfumvrij enzo.

18. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Ik kan maar niet in slaap komen, het zijn ook zo'n rare dagen geweest en ik zit nu in een heel verkeerd ritme... Dus nog even hier mijn verhaaltje kwijt en dan maar weer eens proberen!
    Ik wil namelijk ook voor Fabiënne morgen proberen het ritme weer terug te brengen, gisteren had ze uitgeslapen tot 12:30 uur 's middags!
    Wat ook wel een keer heerlijk is voor ons weer een keer uitslapen, maar 's avonds ligt ze er dan ook weer laat in, omdat ze dan nog niet moe genoeg is!

Ik voel me ook down, net als wat andere dames... Hoort er allemaal bij weer zoals ik het hier terug lees.
    Het zijn ook zo'n drukke dagen geweest de afgelopen 2 weekjes, lekker samen met 't gezinnetje en morgen is weer alles van ouds. Helemaal alleen met onze meid thuis, mannetje weer werken... :(
    Duurde het maar wat langer, ik ben ook best wel emotioneel de laatste dagen, huil huil... pfff niet normaal, kan weinig hebben van mijn vriend of dochtertje als ze bijvoorbeeld huilt.
    Dus vandaar zou het wel fijn zijn als 't vriendje nog even thuis kon zijn, maar helaas! Eind Januari heeft ie nog een weekje, laatste daagjes tot de bevalling, dus die week moeten we alles in orde maken...!

We hebben de kerstboom ook al afgebroken, aangezien ik het niet zag zitten om dat pas te doen als mijn vriend weer is werken... Liever saampjes in het weekend. Nu ziet het er wel heel leeg uit, we hebben ook veel verkocht via marktplaats, dus eindelijk weer lekker veel ruimte in huis, en een speelhoekje voor ons meisje gemaakt. :D
    Ik kan niet wachten tot de kamer leeg is, misschien morgen mezelf er maar toe zetten, alle kleren uitzoeken en in zakken.(weg ermee)
    Ik denk dat er weinig overblijft... zelf mijn zwangerschapbroeken van de vorige zwangerschap passen niet meer. Nu hebben we ieder een kleding kast, straks samen één. Scheelt allemaal ruimte.

Ondertussen zijn we nog flink aan het reageren op woonhuisjes in Veldhoven, we wonen nu in Eindhoven. We willen graag in Veldhoven wonen, omdat we daar iedereen hebben wonen! En ik daar al me hele leventje heb gewoont. De laatste keer waren we 20e dus we komen steeds meer in de buurt, maar het kan ook goed nog een jaar duren.

geboortenamen - kaartjes... Ik ben er zo goed als over uit! Kaartje is een schets van een schattig klein meisje met een baby in haar armen die ze kust op het hoofdje. Echt super mooi gezicht dat plaatje! Maar vind het echt duur, op zich is het een heel simpel kaartje, maar kom nog op zo'n 170,00 euro uit voor 80 kaartjes. Dus heb 'm zelf uitgewerkt in paint met de binnenkant tekst... En hoop dat mijn oom dit voor me kan uitwerken want die deed dat voor zijn werk, en nu werkt hij in een drukkerij, dus hoop dat dat scheelt in de prijs.
    De naam waren we nog niet helemaal uit, maar heb nu het idee dat we er een hebben gevonden die eerder in onze top 10 stond. Hij staat niet in de Nederlandse top 200 dus dat vind ik wel leuk. Ik hou niet zo van namen die TE vaak voor komen. Maar wie weet, ik ben zo wispelturig dat ik nog van gedachten verander. We hebben ook nog de tijd!

Verder voel ik me lichamelijk goed, mijn dochtertje van 11 maandjes is verkouden en word soms 's nachts wakker, echt zielig... Maar gelukkig heb ik nog nergens last van. Alleen wat last van maagzuur de hele dag, maar niet echt de moeite waard ook om hier neer te zetten.
    Wel wat rugpijn, mijn rug is heel erg hol... altijd al geweest, dus heb ik sneller last van rugpijn. Maar op zich valt het allemaal wel mee.
    Scheelt ook dat ik nu af en toe de baby voel, al is ze nog niet zo druk. Heb haar wel al voelen draaien, echt super. Kan niet wachten tot ik haar vaker ga voelen, want echt regelmatig voel ik haar niet. Maar wel meestal 's avonds.

Nou, HOE EGO KAN JE BERICHT ZIJN! :evil:

Morgen doe ik mijn best om op iedereen te reageren, nu ben ik in ieder geval moe geworden van mijn eigen verhalen... Eindelijk om 02:50 uur!

-Meiden met een 20 weken echo morgen, succes... Ben benieuwd hoe het is geweest!

-mamasan succes voor je zoontje en jezelf. Spannend, ik hoop dat je erbij mag zijn!

-Voor iedereen met een dipje, neem de tijd voor jezelf als dat lukt, en het is waarschijnlijk maar een periode! Alles komt goed!

-Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry ik ga snel weer goed reageren!

NU NAAR BED SUUS! SCHIET OP! :)
    (gisteren was het 04:30 uur geworden, dat wil ik nu niet halen!)

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh meiden,

@kaatje, hier ook veeeeeeeel jeuk en niks kunnen verdragen.
    Ik gebruik nu douchegel van Fa met yoghurt, dat geeft wel wat verlichting.

@marooz, je kunt niet aan alles denken he?

@jomi, veel plezier met je echo!

@rainbow, goed idee van het kapje, tnx!
    Mijn zoontje heeft trouwens ook door het oud en nieuw geweld heen geslapen, hij sliepecht als een blok.

@zogelukkig, helaas is manlief een softie en dat terwijl hij er uit ziet als een beer van een vent :)
    maar die trekt al lijkwit weg als zoonlief bloed, dus hij mag de ok niet op aangezien ze flauwvallers liever niet hebben.
    Tja wij vrouwen zijn weer het sterke geslacht :(
    Maar ik wil daarom erbij zijn, tis al eng genoeg voor het ventje, ondanks dat ze hier wel iets kalmerends krijgen.

@mamasuusjuh , lekker uitgeslapen? :)

nou hier begint de dag goed :evil:
    Vannacht een zooi etterbakken die zo nodig moesten spinnen in de sneeuw op de parkeerplaats naast ons huis.
    Ze gingen pas om 3 uur weg.
    Kom ik om 6 uur gebroken uit bed, zie ik dat de konijntjes van zoonlief zijn uitgebroken en weg zijn :cry:

zoonlief is ook uit zijn hum, hij mocht alleen een cracker eten, nou niet dus, ik lust niet mama,is vies.
    Ik kan het hem niet kwalijk nemen, hij eet normaal 2 volkoren boterhammen en dan moet je ineens aan een droge cracker :pale:
    Pfff voor mij mag deze dag heeeel snel voorbij zijn.
    Bedankt voor alle succeswensen, als ik nogpuf heb kom ik vanavond weer binnen vallen.

20. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Zo jullie schrijven ook lekker door zeg!

Mamasan succes vandaag!
    Iedereen met een echo vandaag ook heel veel succes!

Wat betreft de namen, wij zijn er nu geloof ik helemaal uit, maar dat zou ook nog wel kunnen veranderen ;) Wij hebben nu twee voornamen, gewoon leuke nederlandse namen die niet heel vaak voorkomen.

Ik ben dit weekend druk bezig geweest in de babykamer, ik heb in mijn eentje de commode in elkaar gezet (Hemnes Ikea kast) dus ik ben helemaal trots op mijzelf!
    Vriendlief gaat deze week een muurschildering maken en dan moeten er nog wat kleine dingetjes gebeuren en dan is de kamer af!
    Ik zal een foto laten zien wanneer het af is!

Deel Deze Pagina