Ik wil juist even wachten met het vertellen, de vorige keren hebben wij het met 6 weken aan mijn ouders verteld en de dag daarna ging het mis. Hoe fijn het ook was om hun steun te hebben, ik wil niet dat ze zich nu zorgen gaan maken en vertel het dus liever als ik een kloppend hartje heb gezien en de kans op een mk wat meer is afgenomen. Dus bij ons weet nog helemaal niemand het en ik ben blij met dit herfstachtige weer zodat ik mijn opgeblazen buikje kan verbergen in wijde truien, hihi
draadje: kan ik helemaal snappen, stel dat het n bij mij misgaat dan houd ik denk ik de volgende keer mijn mond ook wel....
Goedemiddag meisjes! Zo, remmar is weer helemaal bijgelezen hoor! hihi.. Welkom voor de nieuwe dames! Super hoor, meiden! Hier iemand die ziek, zwak en (lichtelijk) misselijk is... haha.. Nouja, ben goed verkouden, wat misselijk, heb een zere keel en mn hele hoofd zit vol.. (met snot.. haha.. bah, sorry, vies praatje...) Hier nog steeds klachtjes ten top! haha.. ik kan er toch echt niet 'onderuit' (hoewel ik ook nog steeds zit te stinggluren ).. Ben nog steeds misselijk, moe, bolle buik, zere (.)(.).. euh... nog meer?! Afgelopen week is MvM geweest! En mijn test KNALDE ook echt! erg leuk om te zien! Heb ook het boek uitgezocht, vind hem erg mooi om te lezen / bekijken... Wij hebben nog niemand van onze familie ofzo verteld dat we zwanger zijn. Maar waarschijnlijk gaat we het mijn schoonouders morgen vertellen! Spannend! Ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren... hihi..
Hoi dames, Na weer een positieve test vanmorgen durf ik me hier wel aan te melden... Mijn datum is 12 mei en het is ons eerste kindje. Hiervoor miskraam gehad met 9 weken, dus we zitten wel een beetje met een dubbel gevoel. Maar zwanger ben ik! Over 3 weken (26 sept) al de 1e echo. Daar ben ik wel blij van en ik hoop dat we een mooi hartje kunnen zien! Gister hebben wij het ook al verteld aan m'n schoonouders. Vanmiddag is m'n moeder aan de beurt.... Ik kan dat ook niet stilhouden. Het houd me toch bezig! Nou, hopelijk word dit een gezellige club! Wel al heel veel, valt me op!
spannend marije, ik heb ook eens een MKmet 9 weken gehad en ben ook hele blij dat ik 2 oktober al de eerste echo heb!
Goeienmiddag meiden! Nou hier is het gisteren begonnen de misselijkheid Verders nog geen zwangerschapsverschijnselen gehad! Nu gaat het weer , niet misselijk meer maar denk dat dat vannavond weer begint Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen ochtend maar avond misselijkheid Verders doe ik ook nog steeds aan broekloeren... Kan er niks aan doen gaat gewoon vanzelf! Ook ik heb nog de schrik vanwege mijn eerdere mk... Wij hebben het ook nog niemand verteld. toen ik in juni zwanger was hebben wij het ook mijn vader en zijn vriendin en mijn schoonfamilie verteld... 2 dagen erna was het mis En tuurlijk kreeg ik toen steun maar heb nu zoiets we wachten ermee tot de 1ste echo en vertellen het dan... 29 september zijn we 2 jaar getrouwd! 30 september krijgen we 1ste echo... Als alles goed is nodigen we dan mijn thuis en schoonfamilie uit voor een gebakje en koffie voor onze 2 jarig huwelijk ( vorig jaar ook gedaan) En dan geven we joey een shirtje aan wat we laten maken met de tekst ik ben heel erg stoer want ik wordt grote broer Maar snap wel dat bij de gene die al mk hebben gehad dat het toch allemaal eng blijft! Herken het helemaal ... hopelijk blijft alles goed gaan voor iedereen!
Jeetje wat gaat dat snel, alweer mei-mama's! Gefeliciteerd allemaal! Geniet er allemaal lekker van! Het gaat zo snel (hè Sab! ) Groetjes van een april 2008 mama!
Ik besef het nog helemaal niet hoor dat ik zwanger ben.! Af en toe denk ik, ohja...! haha.. Ik ga van de week ook maar MvM bellen denk ik. Heb bij mn dochter 10 weken mee gedaan. De laatste x waren ze geweest en de dag erna ging het mis. Ik ga het gewoon positief bekijken en bellen.! Dit x gaat het goed. Ik vind het wel heel moeilijk om mn mond te houden tegen iedereen. Mn moeder weet het al. Mn schoonouders komen het vanmiddag te weten. Spannend.! Ik kwam mn "oude" verloskundige tegen in de stad vanmorgen. Ik zei haar dat ik weer zwanger ben. Ik mocht wel vroeg komen voor een echo zei ze. Echt lief.! Mariella, haha, ik heb ook niet veel kwaaltjes hoor. Wel moe en steken in mn buik af en toe. Gewoon vertrouwen op je eigen lichaam. Bedankt aan diegene die mij op de lijst heeft gezet.! Verder nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd.! Voor degene die weinig leeftijdsverschil tussen de kindjes straks heeft, hoe gaan jullie het doen met de kinderwagen.? Mn meisje is straks bijna 2. Ik twijfel over wat ik ga doen. Ik zit nu lekker aan de thee met pepernoten..! Heerlijk.., ik word toch wel dik..hahaha.....
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 3 mei * shannah, 3de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje * Hannahw, 1ste kindje * Miracle81, 1ste kindje 5 mei * webmiertje 6 mei * Naiobi, 1e kindje * Malka, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 8 mei * Lana81, 1ste kindje * Lautje, 1ste kindje * Dolgelukkig, 2de kindje 10 mei * Yinte, *Chantal87, 2de kindje * Draadje, 1ste kindje * Majkuh, 3de kindje 11 mei * Lintje, 2de kindje * Skye, 1ste kindje * Marloes22, 2de kindje 12 mei * Joki, 2de kindje * Marije1980, 1ste kindje 14 mei *Sab85, 2e kindje * Gaby83 15 mei *Dafje, 2de kindje 16 mei *Vrouw1984, 1ste kindje * Natassie, 2de kindje Eventuele afspraken * 9 september Miracle, 1ste echo, 6,5 wkn, 11.30 uur * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 Sim80, echo 7 wkn 16.30 Linda1980, intake vk 11:00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 17 september Lautje1976, 1 ste afspraak gyn * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 23 september Kippie75, afspraak vk, 8 wk 1dag, 14.00 Marije1980, 1ste echo *24 september Marloes22 , afspraak vk , 18.20 * 25 september Ylona, afspraak VK Birgitte,afspraak Remmar 1e afspraak VK * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote] * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Er zijn op dit moment 40 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69 Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
alweer nieuwe mama's! gefeliciteerd! iedereen met een dikke vette streep op zijn test, welke test gebruiken jullie? Ik gebruik matcare testen en het lijntje is smaller en lichter als de controlestreep. maar dit was ook al zo bij mijn zwangerschap van daimy. ben benieuwd met welke testen jullie een donkerdere streep krijgen als de controlelijn? verder ook totaal geen symptomen , dus maak me ook wel eens zorgen, maargoed het is nog vroeg en we kunnen alleen maar afwachten he. Wij vertellen het pas als we een goede echo hebben gehad, dit was de vorige keer met 9 weken. toen kon ik het ook echt niet langer voor me houden
ik lees af en toe mee hoor.. dames van harte gefeliciteerd! leuk Marloes, van het oude juli2007 topic, zwanger, gefelicteerd! nou, misschien tot later..
heeej nieuwe dames gefeliciteerd ! ik heb vannacht weer een hcg test gedaan streepje nog lichter dan de vorige van MvM. Vanmiddag clear bleu gedaan en die geeft nog zwanger aan... pfff ik word gek.. ik dacht omdat die van MvM lichter was dat dan de clear bleu digitaal wel negatief zou zijn... Dus ik schommel nogal in mijn positief en negatief zijn Kom ik bij een vriendin van me is ze 10 weken zwanger en die doet alles wat een verloskundige zou verbieden :S ze slikt zelfs geen foliumzuur en ze heeft absoluut geen stabiel leven en waar ze zwanger van is wil niks van het kind weten. Sorry voor mijn geblaat maar moest het effe op het forum kwijt...
He Naiobi, Niet zo onzeker meid! Je kan er toch niks aan doen! ik voel ook maar heel weinig van de zwangerschap, maar een streep is een streep! Probeer ervan te genieten! knuffel
Het onzekere komt omdat die vrouw van MvM zei als hij volgend weekend niet positiever is dan is het niet goed. Daarom ben ik zooooooo onzeker
heb je dan geen foto van je testen naiobi? zijn ze heel erg licht? of gewoon iets lichter dan de controlestreep zoals bij mij?
Ik kan me voorstellen dat je hier van geschrokken bent...maar jezelf gek maken met negetieve ideeen lijkt me ook niet goed... kan je misschien je vk bellen? vragen of je eerder langs kan komen? Misschien dat je dat wat rust kan geven..
jah ik ga overmorgen de vk wel bellen.. Ik zal als ik thuis ben de testen in mijn album plaatsen. maar het is echt heel veel lichter dan de controlestreep...
Maar dat was bij mij ook zo hoor! Heb 2 dagen achter elkaar een test gedaan en daarna niet meer. Streep is streep en zolang ik geen pijn voel of bloed zie ga ik ervan uit dat het nog goed zit. Vrijdag krijg ik mvm en dan zie ik wel. Ik hoop echt dat je snel rust vind, lijkt me dat de dagen voor jou nu wel lang duren.. Slaap je nog wel goed?