Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

haha die jomi, je verveelt je echt he?
    Zie ineens je naam bij de jan mama's staan :)

Anita banden, ik vond het een rotding met dat buikstuk.

@daggie,zwemmen kan link zijn met bekkenklachten, juist omdat je je lichter en flexibeler voelt kun je makkelijk forceren.
    Ik mag van de revalidatie ook alleen een beetje dobberen meer niet.
    Ennuh als je je zrgen maakt gewoon aan de bel trekken bij je vk hoor.
    vaak magje tussendoor komen om het hartje te luisteren.

@joki tnx, het is maar een fase en anders zal deze mama de draak eens wegjagen :evil:

en ja ook ik verveel me :)

2. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    oef nu word weer even ego maar ook ik heb de placenta aan de voorkant liggen (had ik bij Gwen trouwens ook) maar moet zeggen dat ik deze echt enorm duidelijk voel en zie aan de buitenkant van mijn buik. Maar voelde het wel pas vanaf 18 weken en dat is redelijk laat hoorde ik voor een 2e. Hier geld alleen niet de regel dat je minder voelt als de placenta aan de voorkant zit.

@zogelukkig; beterschap meid, dat was wel even schrikken zeg! Doe rustig aan waar het kan.

@jomi; Whahaha zulk schrijven jij joh! Jij bent niet bij te houden! Dus jij bent ook zo'n grote dierenvriend, hier net zo hoor. Ook ik had geen angst voor dieren en liep er ook zo op af en er gebeurde nooit wat. Wel had ik geleerd om te vragen of ik mocht aaien. Dat wil ik haar ook wel aanleren want niet elke hond zit te wachten op een irritante kleuter hahaha. Maar ik laat haar redelijk vrij bij de diertjes. Hou het goed in de gaten en laat haar er ook niet overheen walsen maar ik wil wel dat ze zo relaxed mogelijk opgroeid met dieren. Ze gaat ook wel eens mee naar de paarden en dat vindt ze geweldig. En dat zijn ook geen kleintjes bij ons op stal haha.

@joki; Hahaha we zijn er heel vroeg bij hoor wat namen en kaartje betreft. En het is nog niet helemaal zeker met de naam (we hebben 3 leuke) maar het kaartje hebben we wel gezien. Puur toeval!

Toch nog redelijk gereageerd. Ik ga de hond uitlaten en lekker mijn bedje opzoeken. Weltrusten allemaal

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @mamasan, ik lees al een paar dagen mee met januarimama's. Gewoon kijken hoe wat hun nu op dit moment beleven. Ze hadden het vandaag over dat ze 1000 pagina's wilden halen, maar toen ik reageerde waren ze nog maar op 989. Dus heb ze maar ff een piepklein stukje geholpen. :) :)

@MisssZ, ik ben zeker niet bij te houden. Ik ben zeker een grote dierenvriend. Je doet er goed aan om Gwen te leren vragen of ze ze mag aaien. Kan nooit geen kwaad. Wandelse met de hond en weltrusten.

4. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    @mamasan; ik was ook wel benieuwd hoe het nu met je zoontje is. Maar het gaat redelijk goed met hem. Zielig dat hij verlatingsangst heeft, maar dat komt vast wel weer goed. Hij heeft natuurlijk best wel even angst gehad in het ziekenhuis.
    Hahaha, al 3,5. Goed bezig ikke hahaha. Grote vent heb jij dan alweer zeg. Dan is de 17 maanden sprong wel enorm uitgerekt bij hem :) :) ;)

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

@jomi, lijkt mij inderdaad wel spannend die belevenis,vooral de spanning is het begonnen of niet.
    Zo vreemd, ben al mama, maar heb het nooit meegemaakt,wel een nadeel van prematuur :cry:
    maaruh gogogo,help ze maar eens naar de 1000 :D

@misssz, het komt wel goed met mijn binkie,een voordeel,hij voelt zich weer klein genoeg om heeeeerlijk met mama te knuffelen tutten :D
    En jaaa het is al een echt kereltje, met de hoognodige praatjes en bijdehand :confused:
    maarrr is ook wel weer errug leuk hoor,vooral dat hij straks groot genoeg is om te helpen met de beeb.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @mamasan, ik weet niet of je het al een keer verteld hebt of dat ik het vergeten ben ( misschien zwangerschapsdementie van mij ;) ) Maar met hoeveel weken is je zoontje geboren dan?

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

lang leve dementie, weet het zelf niet eens zeker :)
    maar zoonlief is met 35w geboren.
    ik ben met 34w3d opgenomen omdat ik niet goed werd en bleek toen 3cm ontsluiting te hebben en volop weeen.
    dus ik mocht meteen blijven.
    Nu hopen we dus dat dit frutje wel wat langer blijft zitten, maar mijn gevoel zegt van niet en dat gevoel had ik bij mijn zoontje ook :(

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @mamasan, dat hoop ik dan ook dat je kleine wat langer blijft zitten. Ik zal duimen voor je.

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Tnx meis!

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nou luitjes,

Ik ga jullie vanavond niet meer lastig vallen hoor. Deze dame gaat lekker bedje in. Nog even wat lezen en dan zijn jullie morgen weer 1 van de eerste. Mijn mannetje is nog niet thuis, ik ga niet meer op hem wachten. Ik ben nu ondertussen wel moe geworden, van het werken vanavond ;) :) :) :) .

Weltrusten allemaal en tot morgen.

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Truste meis!

Pssst ff spammen, vers buikkie in mijn album

en ik ga ook slapen,tot morgen ladies

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden

ik heb weer ff een plekje gevonden om jullie ff op de hoogte te houden.
    sorry dat ik niet op iedereen reageer ik ben de laatste tijd extreem moe dus leef nu alleen nog om werken eten en slapen.

maandag was vk dag voor mij en helaas was mijn bloeddruk te laag. gelukkig heb ik nergens last van en moet aan de bel trekken als ik me niet goed voel.

dinsdag was met de toekomstige oma shopdag. we hebben leuke textiel spulletjes en leuke bad spullen gekocht lekker naar de hema geweest scheelt een hoop. helaas was ik wel helemaal gebroken dat ik thuis kwam maar ja he dat krijg je met de uitverkopen.
    we hoeven nu niet veel meer aan te schaffen.
    we kunnen ook niet wachten tot alles geleverd word en lekker kunnen inrichten. ook heb ik een mooie schommelstoel gekocht voor de babykamer.(ik was een beetje bang dat die droom van mij in duigen zou vallen we konden niks vinden).

op me werk ga ik nu van de avond af en lekker alleen overdag werken.
    ik kijk aan hoelang ik dat nog vol hou en anders ga ik wat minder werken.

nou meiden dat was een hoop in eenkeer maar zo zijn jullie weer wat op de hoogte.

groetjes sabrina

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ZOGELUKKIG: jeetje meis, dat is wel behoorlijk schrikken, je had je goed zeer kunnen doen! Dat flauwvallen, komt dat van de hoge bloeddruk? Ik heb een hele lagen bloeddruk (laatst bij de vk 105/50) en daar hoort flauwvallen soms ook bij, alleen heb ik het al jaren, dus mijn lichaam heft zich er op aangepast.

Kan je geen medicijnen krijgen ertegen, want ik zie dat je alle huis tuin en keukenmiddeltjes al hebt geprobeerd. Heb je je vk al gebeld en wat zegt die ervan? Als je ech zoveel vocht vasthoud en je bloedduk is zo hoog, is dat toch gevaarlijk?

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoe gaat het nu, heb je al suiker geprikt? Beterschap gewenst.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ff EGO van mij.

Meiden, ik kruip weer lekker mijn bedje in.
    Ik heb afgelopen nacht ontzettend slecht geslapen. Ik had volgens mij om 3 uur nog geen oog dicht gedaan. Ik probeer nog ff tot een uurtje of 11 te slapen.
    Als ik dan vanmiddag gegeten heb, ga ik dan nog ff wat opruimen en pakken in "mijn oude huisje".
    Dus ik kom tussen de middag nog wel ff langs waaien.

Tot laters

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ha jomi, slecht slapen is heel herkenbaar. Gisteren voor. Het eerst voor half 12 in slaap gevallen sinds tijden. Ik merk dat minder suiker en chocola en uiteraard koffie overdag wel helpen :) blijkbaar ben ik er erg gevoelig voor, miscchien tip voor jou?

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hier nog een slechte slaper,dus ik ga vanmiddag nog ff lekker plat.

De beeb heeft trouwens weer een nieuwe hobby, helemaal omhoog kruipen,net onder mijn ribben.
    Auwie das alles behalve een lekker gevoel :(

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier weer even een berichtje van mij. Ben gisteren weer bij de fysio geweest. Ze vindt dat het qua bekken goed gaat, toch heb ik best veel last van mn rug/bekken en volgens mij komt dat doordat ik en mijn buik zwaarder worden. Niet veel aan te doen dus, alleen oppassen met tillen en bukken enzo.

@Manny: ik denk dat je gevoelens normaal zijn, je kan je er ookniks bij voorstellen dat er straks zo'n kleintje in je armen ligt. Dat heb ik nu bij de 2e weer hoor.
    @Bianca84: hoe was het bij de gyn? Nog tips gehad?
    @Kraamzorg: ik ben veranderd van aanvullend pakket en krijg uit het pakket dat ik nu heb gekozen 16/20 uur extra kraamzorg. Lijkt me wel lekker, vond het de vorige keer best weinig. Kwam ook omdat we heeeeeeeeeeel veel tijd hebben besteed aan de borstvoeding waardoor er minder tijd was voor andere zaken.
    @Jomi: kan me voorstellen dat je tegen de verhuizing opziet, wanneer ga je echt over?
    @Kaatje: ik herken dat wel die wrijving als je lang bij je ouders bent, ik heb dat ook met mijn moeder. En achteraf vind ik het vaak jammer dat het weer tot wrijving heeft geleid, maar ja dat heb je idd als je zo'n tijd uit huis bent en je eigen leven hebt. Leuk zeg van het lopen van je zoontje, hij is lekker snel.
    @Evy77: een meid gefeliciteerd! Bij de 1e dacht ik ook dat het een jongetje zou worden, ik moest na de geboorte echt ff wennen dat het een meid was. Nu weten we het weer niet en denk ik de ene dag een meid en de andere dag een jongetje. Fijn dat verder ook alles goed was.
    @Zogelukkig: Jee wat lees ik nu flauwgevallen. Wat een schrik zeg. Hoe kan dat nou toch. Je bloeddruk is ook aan de hoge kant. Laat ze je maar goed in de gaten houden. Hoe voel je je nu?
    @Dolgelukkig: lekker toch als alles goed gaat!
    @Pixie: een meid, gefeliciteerd, leuk dat je het even laat weten.
    @Majkuh: je maakt me nieuwsgierig wat betreft de naam.. maar ok.. we wachten nog even.
    @egoberichtjes: ik vind ze wel leuk.. is meestal even een update hoe het met iemand gaat.
    @Mamasan: hoe gaat het nu met je zoontje? Wat betreft de verkoop via marktplaats. Ik vind het heel leuk om spulletjes via MP te verkopen, maar mensen bieden inderdaad soms zo laag en niet reeel, daar erger ik me ook rot aan. Of ze komen hun afspraak niet na / je hoort niks meer van ze. En van de wandelwagens was me ook al opgevallen dat die 2e hands echt superweinig opbrengen. Voor ons een reden om onze wagen misschien toch weer te gaan gebruiken (maar dat moet natuurlijk wel kunnen). Wij hebben de quinny freestyle, loopt super, maar is zo groot. Omdat de grootte eigenlijk het enige is houden we m misschien toch.
    @Sim80: tsja rustig aan doen met 2 kids. Als ik even op de bank ga zitten, komt onze dochter juist aandacht vragen. Ik vind het wel moeilijk hoor om rust te nemen met haar in de buurt.

Even koffie halen.. zo terug...

19. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

goedemorgen,

zogelukkig, het is wat met de bloeddrukken hier. ik val flauw omdat ie te laag is, en bij jou andersom. weet je al meer over je suiker? Ik hoop dat je je al wat beter voelt.

ik slaap gelukkig goed, als mijn zoontje tenminste meewerkt....

lekker met vriendinnen wezen eten gisteren, zo leuk!
    Vanmiddag ga ik op kraamvisite bij een vriendin, ben benieuwd hoe het is weer zo'n kleine smurf te zien, mijn zoontje zal wel een reus zijn ernaast!

20. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Ben ik weer...

@Colin & Karien: fijn! Goede echo's.
    @Joki: welke wagen hadden jullie ook alweer gekocht? En tsja jullie zullen even verder moeten nadenken over een leuke meidennaam. Wij zijn al redelijk uit de namen, zowel voor een jongetje als voor een meisje hebben we 2 goede opties, die we allebei leuk vinden. Over een tijdje maar eens beslissen.
    @Misssz: herken je gevoel helemaal. Ik denk ook wel eens "kan je van een 2e net zoveel houden?" Schijnt er allemaal bij te horen en goed te komen. Riep trouwens in/na mijn vorige zwangerschap wel eens dat ik me er geen voorstelling bij kon maken dat ik een baby zou krijgen.. als ze na de bevalling hadden gezegd "gefeliciteerd, het is een puppy geworden" had ik het ook geloofd ;)!
    @Jomi: lees net over je geplande verhuisdatum (jij was gisteren wel actief hier he)..! En truste voor nu, rust maar lekker uit!
    @Daggie: helaas welkom bij de club met zwangere vrouwen die rug/bekkenklachten hebben. Hoop dat het bij jou meevalt. Heb weleens gehoord dat je zo'n band niet teveel mag dragen, moet je maar ff aan je vk vragen anders.

Zo.. nu moet ik plassen van die koffie (en thee en water en melk van vanmorgen!)..

Deel Deze Pagina