Dames, Even een kort vraagje, Het is een beetje een drama met mijn linkervoet sinds ik zwanger ben. Hij zwelt op een of andere manier steeds een beetje op (vooral dat teentje naast mijn kleine teen) en dan kan ik er nauwelijks oplopen. Ook ziet het rood en doet het pijn. Maandag ga ik naar de dokter ervoor, maar ik vroeg me af of iemand zou kunnen weten wat dit is. Mijn zus begon over wintervoeten en dat heb ik opgezocht en ja het lijkt er wel op, maar waarom alleen in mijn linkervoet (en vooral in 1 specifieke teen?) zou het kunnen dat ik gewoon meer vatbaar ben tijdens mijn zwangerschap? Hmm, is eigenlijk niet zo een heel kort vraagje...sorry : S Bekken: Geen last van, wel af en toe pijn in de onderrug. Slapeloos: Nou ik niet hoor ahhahahahaaha, slaap me in de rondte sinds ik zwanger ben terwijl ik normaal rond 6en naast mn bedje stond. Gewicht: Niet te geloven, maar ik kom geen gram aan. Ik schommel op de weegschaal (ligt aan de tijd dat ik weeg) tussen de 77,4 en 78,4 ofsow. Maar ik heb maar 1 keer 78,4 gewogen (in de avond). Normaal weeg ik 78 does....Daarom dat ik waarschijnlijk ook wat sneller moe ben, volgens de vk teer ik op mijn eigen vetreserves. Ik eet gewoon goed dus hoop niet dat ik straks een hele zware baby krijgt : P @Mamasan, serieus! Was ie zo groot en ook nog eens prematuur, Wow! (hoe zwaar zou dan niet gewogen hebben als ie voldragen was?) Wel fijn dat alles goed is gegaan Btw, we mogen hier niet meer thuisbevallen grrrr dus wordt alsnog op de verlosafdeling van het ziekenhuis, wel met vk, maar vind het wel ff jammer hoor : S Nou ik ga er weer vandoor, Groetjes (Mijn reactie is volgens mij erg rommelig, sorry)
Ego.... Ik moet vandaag en morgen werken en vanavond eten we bij mijn moeder dus ik denk dat ik er pas morgenavond ben om echt te reageren. (als me dat nog gaat lukken...) Ik was weer goed gekeurd hoor hahaha, kereltje lag dwars in mijn buik en was lekker aan het wiebelen hahaha en de kerst heeft me niet veel goeds gebracht... 2 kilo erbij... Voor een goed doel zeggen we dan. Voor de rest gaat alles lekker, had ook gevraagd of ik weer mag gaan rijden. Volgende week komt Lars (paard) weer op stal en dan moet hij weer rustig aan beginnen met rijden. Hij heeft namelijk 4 a 5 maanden niets gedaan en ik dus ook niet. Maar zij zag niet in waarom niet, mijn lichaam is het gewend (rij nu ruim 17 jaar paard). Als ik maar wel goed naar mijn lichaam luister. Heb er wel weer zin in. Even hobbelen. Ik moet rennen, brood smeren en fietsen hahaha. Tot morgen (denk ik) Liefs
Jo ik leef nog hahha... Alles best hier maar het is hier nu even amper bij te houden. Ben dan ook niet het meest geduldige type qua bijlezen en reageren En ook hartstikke druk met van alles. Hier in huis is het een zwijnestal dus moet nodig wat aan gebeuren maar ja moet zo op controle naar de VK en vanmiddag naar de radioloog. Wat best wel spannend is. Ik heb een paar jaar geleden borstkanker gehad en ben daarvoor bestraald. De radioloog voelt 1x per jaar en kijkt naar de effecten van de bestraling. Ik ben ook heel erg benieuwd wat hij heeft te zeggen of ik bijv. borstvoeding kan geven. Tja weer een ego bericht.. slecht slecht hihi.. Maar ik wil wel even zeggen dat ik alles zo beetje lees en met iedereen in alles meeleef maar mijzelf het niet aan tijd doe om altijd te reageren. Terwijl het eigenlijk wel heel erg leuk is als iemand persoonlijk op je vraag of verhaal reageert. Misschien dat ik mijn leven nog eens ga beteren..
@pixie: Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat super leuk! @Mamasan: Verveelt zo met met marktplaats... Vaak zie je idd dat mensen van die onzin biedingen doen. En toch kan je heel erg goed verkopen via marktplaats! Wij zijn nu op zoek naar een urban jungle duo @Misssz: Fijn dat je de kleine goed voelt! toch heel apart he en bijzonder he! Wat leuk dat je dochtertje zo'n dierenvriend is! Wij hebben ook een rottweiler gehad... Helaas heeft joey hem nooit kunnen leren kennen want 2 maanden na joey zijn geboorte hebben wij hem moeten laten gaan op 2 jarige leeftijd Die van ons was ook zo'n lompe maar goeie loebes! Echt een allemans vriend! @Jomi: Gefeliciteerd met de goeie echo en jullie zoon! Super joh! @Zogelukkig: Jeetje je laat me schrikken joh! hoe gaat het nu met je ? @Colin: gefeliciteerd met de goeie echo! Bij jullie blijft het dus een verrassing het geslacht... Ook leuk @Jomi : Jeetje doe men best om het bij te houden maar jeetje moet wel veel bij lezen joh! wat ben jij hier actief bezig geweest whahaha @Mamasan : De baby voelen tijdens het pannenkoeken bakken haha ook leuk! Hebben jullie het een beetje samen gedaan he... Smaakte het ? @Daggie: Ook ik heb idd gehoord dat je met bekkenpijn beter niet kan gaan zwemmen... Weet het niet hoor maar als je nu zoveel alst hebt zou ik het maar achterwege laten... Wel balen dat je er zoveel alst van hebt! @Misssz: ik had bij joey de placenta aan de achterkant en nu weer! Joey voelde ik in de 23ste week schoppen en nu voel ik de kleine vanaf de 21ste week... @Mamasan: Jeetje wat ene mooi buik foto! Echt om trots op te zijn! @Sabrina: Jammer van je bloeddruk , effe goed in de gaten houden! Lekker dat je goed geslaagt bent voor van alles... Leuk he een schommelstoel ... Hebben wij ook al hebben we er nooit gebruik van gemaakt. tis echt voor de sier! @Jomi: Hoe gaat het nu met het slapen ? @kippie : Idd gewoon rustiger aan gaan doen! Het wordt idd steeds zwaarder en daardoor zal je je rug en bekken sneller gaan voelen... Hier ook het geval met de rug @Zogelukkig : Pff valt idd niet mee om iets uit handen te geven ofzo! Er is idd altijd wel iets te doen! Maar toch moet je op de 1 of andere manier iets meer rust nemen hoor... Je lichaam geeft het echt aan! @jazzie: Fijn ook weer van jou te horen! en fijn dat het nu beterder gaat! @Evy : Ohh erg he dat mensen gewoon niet opstaan voor een zwangere of een ouder iemand! Kan me daar zo aan storen! @Sheila : Fijn ook weer van jou te horen! Jammer dat je zoveel alst hebt van je buik! Maar ik herken het wel! Ook hier lijkt het soms of ik al 35 weken ben... Lig bijna iedere avond met een kruik in bed... @Shirley: Welkom hier! @Bianca: fijn om ook weer van jou te horen! Fijn dat alles goed gaat... Effe schrikken ja met die inwendige echo... Zou ik ook hebben! @kroepie: Haha dat had ik ook! Effe niet geweest en meteen super veel bij lezen hahaha @Tinke: Gefeliciteerd met jullie meisje! super joh! @Dolgelukkig : ik ben er weer hoor! alleen zo druk gehad laatste dagen... Wel gelezen maar geen tijd gehad om op al die berichten een reactie te geven @Manoontje: Hier wel ene hond maar niet boven en ook niet op bed ! Moet er niet aan denken.. Niet omdat ik het vies vidn want vind dat niet hoor... Kan soms erg fijn zijn! Maar wij hebben een engelse bulldog die erg veel snurkt hahaha Dan doen wij geen oog dicht! hahaha @marooz : Fijn dat alles goed gaat met je! Heb nog maar 8 min. op de laptop dus ga hem effe opladen en straks verder met reageren! Niet teveel kletsen want dan ben ik weer een paar uur bezig whahahha Kusssssssssssssss
Poeh er word teveel gekletst en zeker als ik de laatste en komende weken wat meer moet werken. Hier nog steeds druk met verbouwen en de jaarafsluiting op mijn werk heb gisteren de hele dag de accountant gehad en was kapot! Sorry dus dat ik wat weinig reageer momenteel maar de puf ontbreekt me gewoon. Kus voor de gene die zich wat minder fit voelen. En allemaal gefeliciteerd als je een goede/leuke echo had!
Goedemorgen allemaal, Ik wil jullie even de tip geven, maak een kopie van banners, afbeeldingen, pbtjes en foto's. Ik las dat waarschijnlijk vanmiddag de verhuizing al begint en pas in de loop van zondag weer klaar. Sorry dat ik zo schreeuw hoor, hoop alleen dat iedereen mij gehoord heeft. Ook diegene die dit niet meer van tevoren lezen. Dus, zo het nu lijkt 2 dagen geen zwangerschapspagina. Dat wordt wel afkickverschijnselen allemaal. Ik ga zo weer verder met pakken en opruimen, dus ik weet niet of ik jullie nog spreek vanavond. Hangt dus ook van de verhuizing hier af. Wens jullie dan ook alvast een fijn weekend toe en dan maar tot zondag.
Zo hier mijn vervolg ahhahaa @Daggie :Laat je effe weten hoe het bij de huisarts was ? Ben benieuwd! @Hond op bed : Vind ook dat het ieder voor zich is wat hij/zij wel of niet met de hond moet doen.... Hier heeft ze er ook wel eens op gelegen maar dat is eenmalig geweest omdat we gewoon niet konden slapen... En wil ook niet dat ze boven komt verders! Dat was toen alleen na een operatie die ze had gehad en wou haar dichtbij me hebben Onze slaapkamer is ons plekkie hihi! Maar snap het wel hoor van andere.... zou het persoonlijk met een kleine wel anders vinden al vind ik ook weer dat er voor je huisdier niets moet veranderen door de komst van de kleine want daar kunnen ze zich ook anders door gaan voelen enz. of jaloers door worden... dat is ook niet de bedoeling! dus moeilijk ! @Kroepie : Mijn bulldog is ook mijn meisje... altijd geweest ook! Echt men zorgenkindje! Tijdens mijn zwangerschap hebben we haar echt overal bij betrokken en ze heeft aan werkelijk alles geroken! Toen joey gebroen was en wij thusi kwamen uit het ziekehuis heeft ze meteen mogen snuffelen! Ons molly (bulldog) is erg dominant ook maar ze is heel erg veranderd nu joey er is! Ze kan nog steeds katten enz maar ze is naar joey toe heel lief enz! Echt zorgzaal maar niet Te want dat moet ook weer niet.... Ze had nooit veel met kinderen maar nu is ze dol op joey! Nu met de 2de op komst doen we het zelfde! Denk dat ej niet veel meer kan doen dan je huisdier overal bij betrekken en voor hun niets te laten veranderen... @Kaatje :Leuk he die kleine baby's! Dan gaat het helemaal kriebelen he en wil je zo graag je eigen frummeltje al vast houden en zien! nog effe geduld en wij hebben ons kleintje ook in de armen @Jomi: Doe het nu alleen effe kort nog best een lap tekst hahahaha @Mamasan : Handig he een 2de scherm ! Moet ook wel soms ! @oemhudaifa : ppfff weet niet wat dat is ! Komt me niet bekend voro maar lijkt me wel erg pijnlijk en vervelend! hopelijk krijg je er iets voor! @misssz : Werk ze en doe rustig aan! Fijn dat alles weer goed was! @dancevalley : Fijn dat jij er ook nog bent! alles goed met je ? @Mamalieske : Lekker rustig aan en wanneer je wat meer puf hebt zien we je verhalen wel verschijnen @jomi : Thanks voro de tip .... Dacht al dat het er niet meer van kwam... Maar zit er nu dus toch aan te komen he.... Moeten we mekaar effe gaan missen dus... Nou hier ikke ! hahaha Hier gaat alles goed... Alleen het lijkt soms wel of ik al 35 weken ben! Mijn buik wordt erg zwaar en voelt ook zwaar.... De baby voel ik goed en zie zelfs soms mijn buik bewegen haha Tegen de avond heb ik wat last van rug klachten dus dan is het altijd effe rustig aan doen! Verders is mijn zoontjes nieuwe kamer af! Hij heeft er al een week geslapen maar wel in het ledikantje nog want we wilden hem eerst laten wennen aan zijn nieuwe kamer! Nu sinds 2 dagen slaapt hij in het grote bed Hij ging er zelf in liggen en wat was dat super joh! hij slaapt super goed in het grote bed.... Wat gaat het snel joh! Wat zijn wij trots op ons manneke! Hier zal het komende weken wat rustiger zijn rondom mij want hebben een drukke weken... Manlief is de 21ste jarig en we hebben veel feesten waaronder de bruiloft van me vader de 23ste waarvoor we nu al druk aan het regelen zijn en dingen aan het maken zijn! Maar blijf wel in de buurt hoor haha dus weg ben ik niet jullie horen van me! Kussss
Mogge, Ik zal even wat proberen inhoudelijk te reageren (klusje!): @Sheila: je hebt me toch ook nog steeds een mega(mooie) buik he! Vervelend dat je zo moe bent! Ik voel de schopjes alleen van binnen, steeds vaker, maar sowieso 's avonds en voordat ik ga slapen. Dan wordt er op m'n blaas geschopt en kan ik weer naar het toilet, haha! Hoe was het bij de vk? @Ria en kippie: mijn eigen monsters weten wel dat ze niet mogen springen, maar ze zijn hardleers en enthousiast. Als ik op tijd "laag" brul, doen ze het niet. Ik heb ze ook geleerd dat er een baby in mijn buik zit. Volgens mij wisten ze dat allang, want ze zijn er niet vanaf te slaan! Heerlijk, die slapende koppies op m'n buik! Als ik zeg: "baby" kijken ze met een scheef koppie naar m'n buik, zo schattig! @JoMi: lekker weekendje weg! Geniet ervan! Hoe is het eigenlijk afgelopen met je zorgverzekering? @MisssZ: ja, zo'n dagje rustig aan doen met de pootjes omhoog helpt wel hoor! Ik had gisteren een hulpje voor de honden, ik durfde er niet mee uit, zo glad was het hier! Zelfs het vocht in mijn enkels is eindelijk minder geworden, er is dus nog hoop! Ik heb groooote honden, hihi! Twee van mezelf in huis en dan nog 2 tot 5 in de dagopvang buiten in de kennels (buiten het huis, ze hebben een warm binnenhok). Maar ik moet het wel gaan afbouwen, het valt me steeds zwaarder. Allemaal grote jongens die trekken en druk doen, dat gaat niet meer zo goed. @Bianca: hoe hoog is hoog? Ik dacht ook steeds dat ik een hoge bloeddruk had, maar zowel arts als vk vinden 140/90 nog niet hoog, pas als 1 van die waardes hoger wordt, spreek je van hoge bloeddruk zeiden ze. Balen van je bekken! Pas wel op met zwemmen hoor; je merkt vaak niet in het water dat het best belastend is, ga de zwembeweging die je met je benen maakt maar na! Ik heb een tijdje gezwommen en heb niet eens specifiek last van mijn bekken, maar de dagen na het zwemmen wel hoor! Zere heupen en si-gewrichten, nee, ben toch maar gestopt. @kroepie: heb je nog een tip voor een geboortekaartjesbedrijf? Ik zoek er een waar ze de foto van je eigen kleine op de voorkant kunnen drukken. Wat doe je voor werk? @kaatje en dolgelukkig: jullie hebben dus ook buikspringers. Helpt "laag" niet, hihi! @Daggie: ben je al bij de dokter geweest? Hoe was het? @manootje: is yoga niks voor jou? Ik doe zwangerschapsyoga en daar wordt ook heel veel aandacht besteed aan het bekken. In bed? Neeeeee! De honden komen niet boven en de katten mogen niet (meer) in en op bed. Dat stuitte in het begin op gekrabbel aan de deur en nu zijn ze het gewend. Overdag mag wel, als het sprei erop ligt. Als je het wilt afleren: nu mee beginnen hoor, het duurt wel een aantal weken! Mooie foto's! Je ziet je buik goed, maar wat ben je verder een slank wijffie! @marooz: ik heb helaas geen bad, dat lijkt me soms echt heerlijk! Mijn yoga-juf zegt ook dat je zo'n band niet heel de dag mag dragen, omdat je banden en spieren dan lui worden, beter is de juiste oefeningen te doen. @kroepie: over de honden hebben we hier laatst een heel stuk gekletst, is even terug, zoek anders maar even! Mijn honden zijn ook jaloers en bezitterig naar mij toe. En ze zijn lomp, maar toch ben ik niet bang dat ze de baby wat zullen doen. WEl zie ik op tegen vreemde mensen in huis... @kaatje: lekker zeg; babysnuiven! Ik verlang er steeds meer naar; m'n baby vast te houden. Het is de eerste, dus ik weet niet hoe dat voelt. Ik vind babies van anderen best geinig, maar je eigen baby moet toch wel het summum zijn he! @mamasan: ik doe m'n best met rustig aan doen, ik geef mezelf het excuus dat het glad is (weet niet eens of dat zo is vandaag!). @Oemhudaifa: da's niet veel meid, hoeveel je bent aangekomen. Ik zit nu op 8 kilo. Waarom mag je niet meer thuis bevallen? En dat van je teen weet ik niet wat dat is: voeten opgezet, te krappe schoenen misschien? Wintervoeten krijg je alleen als je echt vaak koude voeten hebt. Heb je soms geschaatst? @MisssZ: ga je dan alleen stappen of ook in draf en galop? Dat lijkt me eng hoor! Ik heb vroeger wel gereden, maar na twee goede ongelukken ben ik bang geworden voor paarden... @dancevalley: Pfoe hee, heftig! Kan dat geen kwaad dan, die rontgenstraling? Of krijg je zo'n schort voor? Sterkte! @Marloes: thanx! Jep, het gaat beter. Ik heb ook al zo'n toeter dat ik weleens denk: "help, waar eindigt dit?". Sokken en schoenen aandoen is een ramp en uit bed komen en 's avonds eten op de bank; kan m'n buik zowat als tafeltje gebruiken! Nou, ik hoop dat ik iedereen heb gehad; zo niet: sorry! Doeg!
Oh nee! paniek paniek! helemaal geen forum? hoe kom ik de dag dan door? hahahah Nou dan van deze kant nog even een dikke knuffel voor iedereen! Mijn verkoudheid is idd helemaal over! en ook geen griep gevoel meer! Ik probeer zo vaak mogelijk op iedereen te reageren, maar mijn hemeltje wat gaat dat lekker snel hier zeg! Ik zal vandaag (24 weken!) weer een nieuwe buikfoto maken, als het nog lukt post ik hem hier nog wel even, kunnen jullie je weer vergapen aan mijn enorme buik! hahahah Valt wel mee hoor, groeit nu vooral weer in de hoogte, beeb zit aan de zijkant al lekker bij mijn ribben. Dus maagzuur heb ik soms best last van toedels!
hey marloes, ook een bulldog!? ikke ook! Een franse, en is ook echt mijn kleine meid. Ze heet babe en is super lief en lui Ze is niet dominant maar wel beetje jaloers (niet vervelend hoor) Met kinderen is ze heel lief, en voorzichtig. Daar hoeven we niet eens op te letten. Ze wil wel alles weten wat er gebeurd, en niets is leuker dan visite en geknuffel! hihi
Dan hebben we familie van mekaar! haha Wij hebben een engelse bulldog! Lekkere honden he die bulldogs! Vind die fransjes ook zo lief.... ps: wie heeft er nog meer een babysite ? Ook erg leuk vind ik! wij hebben er 1 van ons joey... : www.joeyvanderleest.dreumessite.nl En van ons 2de kleintje : www.brusjevanjoey.babysite.nl Als je kijkt niks vermelden van geslacht ofzo he ... effe voor de zekerheid want bij ons is het voor iedereen geheim
Ja ik ben helemaal verliefd op de bulletjes! Ik heb ook een babysite! Vind het super leuk om bij te houden Hier dan de foto!
mamasan, jouw zoontje was nog zwaarder dan de mijne dan, die was 2950g, hij was echt groot voor een prematuur! mijne was ook wel twee weken te vroeg, maar dat is geen prematuur... ik hoop dat dat deze keer weer gebeurt, die laatste weekjes hoeven voor mij niet. Marloes, lekker dat het kamer van je zoontje af is. wij gaan volgende week eens beginnen aan de babykamer. mijn zoontje houdt voorlopig zijn oude kamer. Oemhudaifa, geen idee van je teen... O jee, twee dagen geen site, hoe komen we erdoor! is denk ik wel eens goed dat we leren dat er leven is buiten internet... leuk al die honden, zou er ook wel een willen. zowieso meer dieren dan die twee buitenkonijnen die we nu hebben. die zijn eigenlijk maar saai, vroeger liepen ze binnen en los. zeker 's winters zie ik ze amper. helemaal omdat ik sinds ik zwanger ben het trapje niet meer op durf naar het hok, ik ben een keer heel hard gevallen, zo glad is het als het nat is. Maar helaas is onze levensstijl niet zo geschikt voor teveel dieren. We verhuizen vaak en hebben een huurhuis... In ons volgende huis wil ik een grote tuin en kippen, lekker verse eitjes!
ps dolgelukkig, ik ben er nog hoor hihihi, Ik lees altijd mee, maar ik reageer niet altijd. Soms zijn er onderwerpen waar ik niet goed over mee kan praten : P Maar lees wel alles hoor.... Groetjes
@ Ria, ja ben met je eens dat je zelf bepaalt of ze wel of niet op bed komen. Dana (de hond) kan ik heel goed leren om in een mandje naast ons te slapen, doet ze bij m'n schoonouders ook.. Maar heb ook nog 5 katten rondlopen. Die zullen het niet accepteren dat ze haar eigen mandje heeft en gaan dan echt lopen pesten enzo. Dan hebben we nog 1 zielige kat die altijd gepest wordt en bij ons slaapt. Maar gevolg is dat 's nachts proberen ze haar ook te pesten en dan wordt er geblaast en gebromt en rennen ze over me heen. met weer een hond die d'r baasje beschermt en gaat blaffen.. Dus ja niet altijd volledige nachtrust.. Maar als ik de katten buiten sluit, en straks als we nog geen ander huis hebben de katten kamer tot babykamer moet toveren, zijn ze 2 kamers kwijt! Als ons huis niet gesloopt had geworden hadden we nml een stuk aangebouwd, maar ja is nu een beetje zonde.. Ben het ook wel eens met infectie en onhandigheid. Want zeker als ik straks bevallen ben zit ik niet op rond rennende katten over me heen te wachten, dus echt dilemma hier... @ Kroepie, veeeeeel aandacht geven... Misschien nu al iets afbouwen en bewust dingen voor jezelf doen waar hij niet bij kan zijn en dus ook even geen aandacht krijgt? Ben wel benieuwd hoe mensen reageren als je dat zegt of ze het zelf niet kunnen doen, haha Waar werk je, dat je zwaar moet tillen? @ Jomi, weet zo effe niet hoe groot ie is, schijnt best groot te zijn. Maar was niet gegroeid sinds de 9 wk echo.. Alleen zit ie van mij in de spierwand, daarom mag ik absoluut niet thuis bevallen, en anders met een ambu op de stoep. Ze zijn nml bang dat de baarmoeder niet goed kan samentrekken.. Ik heb wel buikpijn enzo, maar weet niet of het van die myoom is of banden pijn.. @ Mamasan, hier ook eentje die op geluid reageert. Ook zo leuk als papa thuis komt, is ie ineens wakker. En vanmorgen met een hond op m'n werk die erg aan het janken was, toen vond ie het ook allemaal niet zo leuk, nou ja ik ook niet haha En die hond ook niet, die wilde zijn ballen terug haha @ dance valley, succes vanmiddag, heel spannend! @ Marloes, haha nee zo'n snurke pot zijn die bulletjes haha, hier een klein jack russeltje, die snurken niet zo Wauw goed hoor helemaal in het grote bed! @ Jomi, jaaaaaaaa heb je gehoord hihi. Wel goed gedaan nu verhuizen nu we niet op het forum kunnen hihi @ Zogelukkig, ben bang dat yoga niets voor mij is, zit ook met m'n reuma en kan soms echt niet lang is een positie zitten enzo.. Met maris was ik slanker als nu, vind dat het nu wel hard gaat, hihi. Maar een beetje extra is niet erg, mannetje noemt het balast anders val ik naar voren hihi @ Marooz, wauw mooie buik! @ Kaatje, kan me dat gevoel goed voorstellen dat je meerdere dieren om je heen mis.. Hier een beetje te veel, maar zou zeker niet zonder ze kunnen!
Hallo mede-zwangere, Mag ik me hierbij toevoegen? Ik ben rond 8 mei uitgerekend en het leek me wel leuk om met mede-zwangere te kletsen. Groetjes, Zonnetje
Ik zag er ook erg tegenop, omdat ik ook reuma heb plus twee versleten tussenwervelschijven plus te lange banden rond mijn linker si-gewricht, maar je wisselt juist heel veel af en als het niet gaat, dan gaat het niet. Bovendien zit je op een zachte mat en mag je op een kussentje zitten als je dat wilt!
@Daggie: Al bij de dokter geweest? @Manootje: Hier geen dieren in bed. @Marooz: Fijn dat alles goed gaat. Dikke knuffel terug! @Kroepie: Ik voel de kleine gelukkig wel regelmatig. Alleen meer intern zeg maar. En op een hele plek gebeurd er niets maar daaromheen wel gelukkig. Hier geen angelsound, was anders wel DE oplossing geweest. @Kaatje: Leuk dat het kraambezoek zo leuk was. Inderdaad het ziet er bij een ander dan altijd zo sereen uit. HAHA. Onze boef zal ook controle moeten hebben. Agh wat jij zegt komt vast goed, we zijn inderdaad niet de eerste! @Mamasan: Ik pak nu ook steeds er maar een 2de scherm bij Fijn dat de gyn je zo serieus neemt met een vroeggeboorte 'dreiging' en je niet zomaar afschepen met 'iedere zw-schap is anders', wat je ook vaak hoort! @Oemhudaifa: Wat een vreemd verhaal van je teen. Ken het niet gelukkig maar helaas dus geen tips. Hopelijk weet de dokter er maandag een oplossing voor. @Missz: Leuk weer paardrijden. Ook in dit weer joh? Fijn dat alles goed was bij de vk! @Dancevalley: Daar ben je! Hoe was het bij de vk? Ook naar de radioloog, jeemig wat een eng verhaal. Wat zei hij betreffende bv? Was zijn controle ook goed? Je moet er niet aan denken maar met je veranderde hormoonhuishouding... brrrr Duim dat alles goed is! @Marloes: HAHA heb je tijd om te reageren is je laptop bijna leeg aaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa bijgewerkt later. Je zoontje is al over wat goed! En dat hij het ook nog eens zo goed doet in een groot bed super! @mamalieske: Lekker ff languit op de bank bijkomen! @Marooz: Fijn dat je weer beter bent! Oooh je draagt mooi! @Zonstraal: Welkom welkom welkom! Ben ik eindelijk niet meer de enige op 8 mei!