Ja klopt! ik zat ook bij het oude juli 2007 topic Grappig om zo weer andere tegen te komen die daar ook zaten Jullie gaan er ook weer voor ?
OOhhh ik heb me zo misselijk gegeten aan patat! hahaha en nu doet me buikje pijn... bbleeeh.... en anders taal ik helemaal niet naar patat hahaha nu wil ik alleen maar een vette hap! :-D
@ sab wat een lieve dochter zeg zo wat word er hier veel geklets super leuk ik las iemand die steeds nega en posi test ik duim dat alles goed bijft gaan soms word er gezegd dat het nniks uitmaakt! @ de rest fijne avond zijn er trouwens best veel zwanger van de 2e ook gaaf zeg
hoi hoi, ik denk dat ik me ook maar bij jullie aansluit.... zoals het nu lijkt ben ik dus ook zwanger.... gossie wat klinkt dat raar om over jezelf op te schrijven. Ik durf het nog niet eens hardop uit te spreken. Ik heb gister en vandaag een positieve kruidvat test gehad en ga morgen samen met vriendje de cb digitaal doen zodat we (hopenlijk maar zeer zeer waarschijnlijk) het woordje zwanger in beeld krijgen ipv een streepje. Dan ben ik volgens mij ook in mei uitgerekend, dus vandaar... Bij mij was het gelijk de eerste ronde raak, totaal onverwacht omdat ik er eigenlijk vanuit ben gegaan dat het wel een maand of 2 a 3 zou duren. Wie verwacht nou dat de eerste ronde direct raak is... ik dus niet... Ik moet erg wennen aan het idee. Zijn jullie inmiddels al gewend? ik heb totaal geen klachten of kwaaltjes of gevoeligheden (borsten), merk maw niets bijzonders aan mijn lijf. Ben benieuwd wanneer dat gaat komen!
Sab85, wat een schatje daar wordt ik nou helemaal blij van Ik had ook lichte streepjes maar heb niet meer getest voel mij zo duidelijk zwanger vooral de steken onder in mijn buik maar ook ik heb een miskraam gehad voor Belle en ook dat maakt mij onzeker maar dat hoord erbij helaas nieuwe mei mama`s gefeliciteerd gr Chantal.
Ik ben zo blij om te lezen dat jullie ook allemaal die onzekerheid en angst hebben voor een miskraam. Ik probeer het van me af te zetten, ben bang dat ik het anders een soort over mezelf afroep, maar gaat wel regelmatig door mijn hoofd. Wanneer is het "gevaar" nu eigenlijk precies geweken is dat stipt 12 weken? Want begreep laatst ook weer dat het eigenlijk bij 10 weken al was....
Ladies, ik heb het zo druk nu de vakantie weer voorbij is dat ik afentoe een paar blz bijlees, maar het echt niet bijgekletst krijg! Bij deze doop ik mezelf om tot 'lezer' ipv 'schrijver'! Misschien dat ik over een paar weken weer meer tijd heb om bij te kletsen!
Goedemorgen Dames, Ik bloed nu helder rood bloed met ietsje stolsels erin.. dus ik ga ervanuit dat het nu over is... Leuke foto's van de kleine sab Voor de rest heel veel succes !
Ahh Naiobi, wat ontzettend kl*te zeg! Je was er al bang voor... Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel!
Naiobi, nee! Sterkte meis! Maar wie weet...het kan nog goed gaan hoor! Dit is waar veel van de dames bang voor zijn! Hier gaat alles ok. Mijn streepjes blijven ook best vaag, maar volgens mij worden ze al duidelijker... Eigenlijk moet je gewoon niet zoveel testen! hahaha Ik weet zeker dat ik zwanger ben... Gister ook aan m'n moeder verteld. Ze begon gewoon te huilen! Helemaal omdat het na de mk zo verschrikkelijk lang geduurd heeft... Verder ben ik erg moe, af en toe hele zere borsten (maar niet de hele tijd). Ik voel nog niet zo veel, maar dat kan ook nog niet echt misschien...
Naibobi, ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn vriendin heeft ook zoiets gehad en het bleek om een tweeling te gaan waarvan er 1tje het niet gered heeft en mijn andere zwangere vriendin heeft ook gebloed......
Naiobi, wat verschrikkelijk akelig meid. Ik zou woorden van troost willen geven, maar uit ervaring weet ik dat dat vaak niet is waar iemand op zit te wachten. Ik kan alleen maar wensen dat je in de nabije toekomst gezond zwanger bent! Heel veel sterkte!
Oh... ik wilde natuurlijk niet te snel conclusies trekken... Uiteraard hoop ik dat je nog altijd zwanger bent, maar dit klinkt niet goed.
ikzelf heb nog een (misschien dommige) vraag. Toen ik een banner ging maken (heb ik dus niet geplaatst) kwam eruit dat ik dan 4 weken zwanger zou zijn..... (via calculator vermoedelijke bevallingsdatum uitgerekend) Dit klopt toch helemaal niet of ben ik nu gek? Ong 4 weken geleden was ik nog ongesteld, dan kan ik nu toch niet 4 weken zwanger zijn. Vanaf eisprong is het dan toch een week of 2 en vanaf innesteling ong 1 week? Of ben ik nu gek?
Lieve Naiobi, wat verschrikkelijk meis....ik had het zo graag anders voor je gezien...Ik hoop voor je dat het op de een of andere manier niet doorzet en dat het iets anders is.... veel liefs
Naiobi: hele dikke knuffel meid, misschien is het toch nog gewoon goed! Ik blijf voor je duimen hoor! Verdorie...vind dit zo rot om te horen.. Maar we blijven nog hopen hoor Liefs Syl