wie ik vergeten ben SORRY! kom net van d voetreflextherapie en moet nu gauw aan het werk, knuffel voor allen
Zo, hard doorgewerkt en schiet aardig op. Ben wel doodmoe nu... Even een uurtje pauze gelukkig. Sprak net mijn man en mijn zoontje is na wat paracetamol weer helemaal het mannetje, loopt hard door het huis te banjeren en spelen. Het is ook zo lastig inschatten wanneer ze wel of niet naar de creche kunnen. Maar ja, als ie koorts heeft ben ik toch altijd voorzichtig. Eens even kijken of er nog wat te reageren valt... Oemhudaifa, geniet er maar van dat uitslapen nu het nog kan! Inbraak is echt zo klote, ik heb het ook eens meegemaakt, het idee gewoon dat iemand met zijn poten aan je spullen zit. en zoveel persoonlijke dingen die weg zijn. vaak juwelen die zeer weinig waard zijn maar voor jou wel (zilver of zelfs plactic, ik was toen 14 ofzo) En erfstukken van mijn oma, daar kan ik nu nog kwaad over worden dat ze weg zijn! Mamasuusje, net als webmiertje zat ik al te denken of je ook niet voor weinig of geen geld eens weg kan... Met een beetje creativiteit kom je vaak een heel eind. Ken je niet iemand die op een leuke plek woont waarmee je een weekendje woningruil kunt doen? Dan ben je er toch al even helemaal uit, kan heel relaxed zijn. Misschien wel iemand hier op de site? Als je een weekendje engeland wil... (we zijn alleen de komende tijd veel thuis, pas in maart een weekje weg, dan ben je welkom... nu zou het wat vol worden, en ook niet rustig! de logeerkamer wordt babykamer en dit weekend beginnen we met klussen!) Maaike, ik werk helaas hele dagen, dus even slapen zit er niet in. Ben daar ook niet goed in moet ik zeggen. Maar ik hoop dat ik straks weer gewoon lekker kan slapen, ik voel me al veel relaxder nu ik voor mezelf het besluit heb genomen met mijn baas te gaan praten en zo snel mogelijk verlof te beginnen. Ik weet niet goed wanneer dat kan, ik kan niet zomaar het werklaten vallen, het moet wel overgedragen worden. Gelukkig zijn de projecten die ik nu leid niet heel kritiek.
Hele korte snelle reactie van mij! Weinig tijd komende dagen om te reageren en lezen ben ik bang maar ik verlaat jullie niet hoor! Vannacht ook geen oog dicht gedaan maar niet door de baby of de zwangerschap! Vannacht een vervelend telefoontje gehad dat de oma van mijn man is overleden heel plotseling aan een hartaanval... 2 dagen geleden nog aan de tel. gehad want we hebben een goeie band met hun! Ze was 70 maar qua doen en laten en uiterlijk schat je haar 50! Vandaag zullen we veel bij familie zijn en komt nog eens bij dat de komende dagen en volgende week erg druk zijn! 21ste is mijn man jarig maar vieren het morgen voor vrienden... Zaterdag hebben we fotosessie als kado voor mijn vader en zijn vriendin want die gaan volgende week de 23ste trouwen! Dus van mijn kant effe stilte maar dan weten jullie waarom .... dikke kus voor jullie!
@MamaSuusjuh: ja, ze kijkt echt al uit naar het moment waarop ze er een broertje of zusje bijkrijgt, ze weet namelijk nog niet wat het wordt Gaviscon mag je hoor, maan dokter heeft het me speciaal aanbevolen tijdens de zwangerschap. Misschien een weekendje voor jullie tweetjes reserveren en lekker samen gaan wandelen ofzo, zonder ook echt weg te gaan natuurlijk. @MisssZ: Sterkte!! Heb de kleertjes reeds gewassen lol, ik kon niet wachten om dat allemaal reeds in orde te brengen. Ik ben constant een choco-freak. Wanneer ik thuis ben heb ik steeds zin in boterham met choco of beschuit met choco of studentenkoek met choco, en ga zo maar door. Wanneer ik er eentje eet kan ik bijna niet stoppen Ik heb ook zo jeuk op m'n schenen en rug, heb m'n schenen al tot bloedens toe kapot gekrabd, dacht dat dit door de winter kwam en droge huid, maar blijkbaar ben ik niet alleen. @mamasan: ja ik was wel slank voorheen, nu eigenlijk nog hoor. Probeer het los te laten . Vandaag lukt dit me goed Wat erg voor je vriendin, hopelijk vinden ze de dader nog. @zogelukkig: ik ben ook zo zot van Spa blauw, mmmmmmmmm @marloes22: innige deelneming met het verlies!! vocht: begin ook vocht op te houden, vandaag zal één van de laatste dagen zijn dat ik m'n mooie botten kan aandoen maar dat hoort erbij hé Voel me vandaag al weer wat beter, wel héél moe maar het "enorme" gevoel is een beetje over
Hoi meiden, Even snel een EGO berichtje. Ik kan mezelf heel goed vergelijken met de dames die slapeloze nachten hebben en zo nu en dan deze zwangerschap niet zo lekker in hun vel zitten. Ik weet precies waar je/jullie het over hebben Deze zwangerschap is voor ons heel anders dan de eerste zwangerschap hierdoor loop ik ook bij een gyn nu. Aan één kant is dit erg fijn omdat je bij elk bezoek een echo krijgt. Maar aan de andere kant is het zo medisch en eng vind ik. Daarnaast lees ik hier soms controles bij de verloskundige en dan wens ik dat ik die ook had. Want mijn gyn die voelt helemaal niet hoe hoog mijn baarmoeder staat, of de omtrek van mijn buik. Ze informeerd me ook niet naar andere zaken die te maken hebben met zwangerschap. Het is echt puur controle wat ik heb en dat was het. Pff, ik moet niet zo zeuren weet ik ook wel maar gaat haast van zelf Ook maak ik me een beetje 'druk'. Ik heb namelijk het gevoel dat ik soms de baby hoger voel dan waarschijnlijk de bedoeling is. Soms voel ik de baby onder in mijn buik, maar soms krijg ik ook trapjes flink boven mijn navel. Ik weet dan 100% zeker dat het de baby is die me trapt, maar ik weet ook zeker dat hij al niet zo hoog kan zitten. Echt drama met mij, het lijkt wel of het nooit goed is ... maar ik maak me gewoon zorgen dat het niet normaal is. Etos babydozen: Dank je wel voor de tip, denk dat ik 'm dan niet ga afhalen als ik zo'n vervelend mens aan de deur krijg. Heb ik geen behoefte aan.
@mamasan: heftig zeg een overval in je eigen woning.....brrr @ manootje: heftig verhaal van je bese vriendin @ mamasuusjuh: sterkte met je emo-bui. Ik kan er ook wat van, hoor,...... @ kaatjek: wat een dapper besluit, zeg! In mijn vorige zwangerschap moest en zou ik doorwerken tot 36 weken (werd 35 weken, omdat iok toen beviel, maar heb gewoon tot 12 uur voor de bevalling gewerkt) en ik was ook wel trots dat dat me zo gored afging. Omdat ik nu al een dochtertje rond heb lopen en een verhoogde kans op vroeggeboorte heb, ga ik nu met 34 weken met verlof, maar wil nu eigenlijk al wel. Wil 't liefst de hele dag thuis zijn. @Evy77: ik heb de curverbox met kleertjes maat 50/56 er ook al weer bij gepakt, hoor! En de eerste lading wiegbeddengoed zit al in de machine....Hoeft nog lang niet natuurlijk, maar lijkt me zo lekker om straks de kast open te doen en dan naast maat 80 (waar mijn bijna 1 jarige dochter sinds 2 weken in kan) ook maat 50/56 te zien hangen/liggen! Ik heb al ruimte gemaakt! @all: jullie hoeven toch niet steeds sorry te zeggen voor ego berichtjes of korte berichtjes?! Ik doe het zelf ook wel eens...omdat anderen het ook doen...lijkt me netjes, maar volgens mij doet iedereemn z'n best het bij te houden en reageert iedereen als zij puf en tijd heeft en dat is de ene keer meer dan de andere. En ego-berichtjes vind ik ook leuk om te lezen, want ik hoor graag hoe het met iedereen gaat. In mijn vorige zwangerschap moest en zou ik doorwerken tot 36 weken (werd 35 weken, omdat iok toen beviel, maar heb gewoon tot 12 uur voor de bevalling gewerkt) en ik was ook wel trots dat dat me zo gored afging. Omdat ik nu al een dochtertje rond heb lopen en een verhoogde kans op vroeggeboorte heb, ga ik nu met 34 weken met verlof, maar wil nu eigenlijk al wel. Wil 't liefst de hele dag thuis zijn. Ik denk ook dat ik door vermoeidheid en het idee van thuis willen zijn (in het nestje..haha) nu zo ziek ben dat ik thuis ben. Ik ga nu met opzet overdag niet meer slapen, omdat ik 's nachts niet kan slapen, maar maandag wel 3 uren geslapen en heeft me toch wel goed gedaan toen.....moet ik nu wel of niet overdag gaan slapen? Hubbie doet best veel in huis, maar niet als ik dat wil. Hij doet t wanneer hij zin heeft.....Ach, mag niet klagen. Hij is trouwens overspannen thuis en geeft nu 6 (ipv 26) uren per week les op arbeidsterapeutische basis. Ben wel eens jarloers; ik geef 14 uren per week les en ben zogenaamd heel zielig zwanger....hihi
Hoi meiden, Even een kort berichtje,. Slapeloze nachten, ooh praat me er niet van. Het is eigenlijk meer dat ik heel licht slaap. Ik word van alles wakker. En ik moet zeggen dat mijn buik ook in de weg komt te zitten hihih. Marloes, sterkte met het verlies van je oma. Iets wat heel plosteling gebeurt maakt het miss nog wat erger. Bedankt meiden voor de adviezen wat beteft mijn lage bloeddruk. En voor mijn ijzergehalte ga ik floradix halen. Zo nu ga ik weer verder met feesten, want ben namelijk vandaag jarig!. Word (al ) 29 jaar. Poe poe wat gaat het toch hard. Mijn laatste jaar als twintiger .
marloes gecondoleerd... Sim80 fijne verjaardag! En ik heb een baaldag dus ga er gauw weer vantussen. Ben echt strontsjaggie..... wat slaaptekort al niet met je kan doen.
Tja meiden we moeten wel veel opofferen zo he, ons mooie figuurtje en onze slaap 's nachts maar ach met alle ellende bij elkaar zijn we dan toch ook weer trots dat wij het voorrecht hebben om zo'n kleine te dragen en te mogen voelen de hele dag he. Hier eigenlijk weinig nieuws te melden gaat wel lekker redelijk hier, slaap iedere middag wel even lekker bij dus mag op zich niet klagen. Niet misselijk meer zo veel en braakneigingen zijn ook bijna weg moet alleen veel naar de wc en ene geen blaasontsteking drink denk ik gewoon iets meer als anders nu. Gisteren met me ma naar de dokter geweest die zit tegen longontsteking aan dus die heeft medi gekregen en me pa zat er vandaag die heeft een scheurtje in zijn spier zitten gaat lekker daar in de ziekenboeg. Nou dit was het wel weer zo'n beetje wens iedereen een fijne dag toe, en lees het allemaal van iedereen maar heb de puf niet echt om op iedereen te reageren kom net me bedje uit eerst even wakker wordn maar hahahhah
@Kroepie: Hoe is het met je vinger? Wat fijn dat je de kleine gevoeld hebt! Geniet ervan! (Het is helaas zo weer over ) @mamasuusjuh: fijn dat je ritme verbeterd is zeg! En Fabienne is dus bijna 1! Wanneer? Leuk he van die kaartjes versturen en dan nu concentreren op babykaartjes! @Misssz: Ik heb ook problemen met op 1 kant liggen. Wordt veel vakker van de ongemakken (niet echt pijn nog) en dan hoef ik alleen te draaien en is het wel goed. Dat begint nu wel vroeg bij me moet ik ff zeggen.... @Kippie75: Peuterzwemmen ! OOh dat vind ik ook zo leuk! Brengt mij op een zwemvraag: Ik ging met onze kleine zwemmen vanaf zijn 2de prikjes. (Mog hier al vanaf de eerste prikjes) Ik wil met onze grote man blijven zwemmen (is een waterradje) maar ook met de nieuwe beeb! Ik zit nu te denken om de oppas hiervoor in te gaan schakelen, hoe gaan jullie dit doen? (Degene die met dit vraagstuk zaten/zitten) Zo zijn andere activiteiten natuurlijk ook hetzelfde stuikelblok. De beeb gaat hier de eerste periode gewoon mee naar de peutergym had ik bedacht. @mamasuusjuhs beeb: Laat je eens voelen....! Ga maar lekker tuimelen en trappen! Zo ik hoop dat hij/zij het begrijpt @mamasan: Goedzo inderdaad gewoon dutjes tussendoor doen! Leuk knutselen aan de beebs kamer. Oei bah overvallen, vreselijk. Zeker als het bij je in de buurt is. @Jomi: Bah die stijging. Weet je al wat meer? @SIM: VAN HARTE! @Babydozen: Ondanks dat ik best van lokkertjhes hou doe ik er niet aan mee, op die van de prenatal voor de luiers na En als de beeb er is die van de plus en c1000 uiteraard! Maar verder niets. Al die rommel @Manootje: Neem het je vriendin niet te kwalijk dat je het nog niet wist. Iedereen reageerd anders op de bevalling. Sommige mensen denken aan de stomste dingen en vergeten de belangrijke andere vergeten alles en er zijn wonder womans die alles nog onthouden/weten.... @mamasuusjuh: Soms voel ik me ook zo vreselijk onmachtig en zo vreselijke zeur en 'hangkont'.. Denk ik dat iedereen aandacht te kort komt hier etc etc. Je kunt niet alles. Probeer dat los te laten en te genieten. Ik zou ook best de hele dag kunnen zeuren maar troost mezelf dat ik fantastische mannen om mij heen heb waar ik zielsveel van hou. En als ik dan weer een knuffel krijg is mijn wereld weer perfect. Wellicht beperkt maar dat interesseerd me niets Knuffel aan jou! @kaatjeK: Wil bijna mijn verhaal van hierboven copieren! Dikke knuffel ook aan jou! @MissPuma: Hoe oud is keano? Lekker manneke! @Colin: Maak je niet te druk om je gewicht. Veel vk wegen niet! Zolang ukkepuk groeit niet naar om kijken! @Kippie: Hoe was je lunch/gesprek met de baas? @Oemhudaifa: Hmmm is je teen over of heb ik dat gemist? @All: Niemand sorry zeggen als je een ego bericht stuurt! Juist fijn! Heb ik ook wat te vertellen behalve: Hier gaat het goed! HIHI oja Hier gaat het goed. @Webmiertje: Weet je zeker dat je die bonnen gecombineerd mag inleveren? Meestal is het maar 1 per keer. @Marloes: Zwaai zwaai to gauw! (En sterkte!) @Evy: Goed zo langzaam weer opkrabbelen. @zonstraal: Ik voel de beeb ook vaak hoog zitten! @Bianca: Ik hoop dat je man vlug weer opgeknapt is. Fijn dat hij helpt in huis maar lijkt me toch niet een super situatie. @Ria: Zwaai! Zo kantje vol en iedereen weer gelezen... Ga weer spelen met zoonlief. Hmmm nee eerst broek. Doei!
@Webmiertje: Gelukkig! Was lullig geweest als het ineens anders bleek. Hopelijk kan ze er gebruik van maken!
Even ego... Baal als een stekker. Wat is het toch dat iedereen een mening moet hebben over mijn buik? De opmerkingen zijn niet van de lucht... goh, je hebt al best een buik hè?... ben je al bijna uitgerekend? .... zitten er geen 2 in? Ik weet dat het al eerder aan de orde is geweest, maar ik ben er zo klaar mee. Eigenlijk zit het me nog het meest dwars dat ik er zo'n last van heb Vooral toen vanmiddag de vriendin van mijn ex kwam om mijn dochter op te halen. Die schoot in de lach en zegt: zooo, je bent al lekker aan 't groeien hè? (irriteert vooral door de situatie en het feit dat zij zo mager als mijn pink is...) Heb steeds de neiging om mezelf te verdedigen, dat ik nog maar 5kg (vandaag dan 6kg) aangekomen ben en dat ik veel vruchtwater heb. Maar ik wil dat helemaal niet! Dan tot overmaat van ramp vertelt mijn dochter dat we al weten wat het wordt... niets mis mee ...waarop dat mens gelijk een vraag stelt aan mijn dochter, die spontaan reageert, waardoor ze al bijna weet wat het is. Dan zegt mijn dochter ook nog, wat voor naam hadden jullie dan voor een *piep* bedacht... waarop het helemaal eigenlijk wel duidelijk is Niet dat mijn schatje er wat aan kan doen, ze is 12 dus ik kan 't haar niet kwalijk nemen, maar ik baal wel. Vooral omdat dat mens er zo op in ging. Gevolg ik sjachrijnig (toen ze weg waren) en mijn meissie helemaal opgelaten en zich schuldig voelend... *zucht* Heb echt zin om een potje te janken.
Meis laat je tranen gewoon even de vrije loop hou ze in ieder geval niet tegen, door je verhaal te lezen kan ik me echt voorstellen hoe je je gevoeld meot hebben, en idd je dochter kan er niks aan doen, die magere spriet moet gewoon niet zo vissen, probeer het een plekje te geven meis en jank alles even lekker van je af lucht erg op kan ik je zeggen hoor. en over je buik je meot maar zo denken ze zijn geowon jaloers op je mooie buik, hun zouden willen dat ze zo'n buik had, je draagt je kind in je iets mooiers kan je neit dragen ga er lekker boven staan meis en geniet laat je neit gek maken omdat een ander iets zegt.
Hier ben ik weer. Daggie1984: Groot gelijk dat je de sparta met van je moeder hebt geleend. Zou ik ook doen als ik in de situatie van jou zat. Hoe is het gegaan met je fysiotherapie? MamaSuusjuh: Jullie zullen zeker binnenkort nog wel een naam vinden. Wij vinden het ook erg moeilijk hoor, maar misschien dat wij nog wel gaan voor Juarno. We denken er in ieder geval ook nog over na. Meisjesnaam waren wij zo uit en jongensnaam niet. Niet leuk als je niet kan slapen en je zeurt héél erg hoor. Grapje mamasan: Vervelend dat er nu bij je vriendin is ingebroken en kan mij goed voorstellen dat je angst hebt als het al de 7e keer is in jullie wijk. Deuren in ieder geval goed op slot houden, meer kan je er niet aan doen. Wat een wachtlijst zeg, 10 jaar. Ik hoop dat je vanmiddag nog wat hebt kunnen slapen. manootje: Fijn dat je therapie wat heeft geholpen tegen de pijn. Vervelend dat er nog steeds geen huisje is voor jullie, ik blijf duimen voor jullie. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je vriendin en hoop dat je er gauw wat meer over hoort. kaatje k: Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je zwangerschap anders had voorgesteld. Vooral als het bij de 1e héél goed ging. Denk er maar ff goed over na wanneer en hoe je je verlof gaat nemen. Je zal straks vast de goede beslissing nemen. Hoe is het nu met je zoontje, vervelend dat hij alweer ziek is. kroepie: Fijn dat het alweer een beetje beter met je vinger gaat, maar het zal toch denk ik nog wel ff een vervelend en gevoelig plek blijven met stoten. Knuffel van mij, hoop dat je uitgehuild bent. Kan mij wel voorstellen dat je het niet leuk vond hoe zij zo nieuwschierig reageerde. MissPuma: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Kom maar gezellig met ons meebeppen. We kunnen er soms wat van hoor. colin: Is wel fijn hoor dat je nog niet zoveel kg bent aangekomen dan bij je 1e zwangerschap. Lekker dat het verder aardig goed gaat. Is zeker niet altijd makkelijk als je zelfstandige bent. Hebben wij hier ook mee te maken. kippie75: Hoe is je gesprek met je baas verlopen? Zijn jullie er al uitgekomen? Majkuh: Beterschap met je vriendje. Knuffel terug. OemHudaifa: Hoe is het met je misselijkheid? Hoop dat het weer wat beter gaat. marloes22: Sterkte met het verlies van oma, gefeliciteerd alvast met je man, gezellige avond morgen gewenst en fijne huwelijksdag van je vader gewenst. ZonStraal: Knuffel voor jou, hoop dat je snel wat beter in je vel zit. Bianca84: Je bent niet de enige, ik zou ook al heel graag thuis willen zitten. Heb ook niet veel zin meer in mijn werk. sim80: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt vandaag. MisssZ: Hé sjaggie , voel je je alweer wat beter? Ria32: Mooi dat het aardig goed met je gaat. Ik hoop dat de ziekenboeg gauw wat opknapt. dolgelukkig: Ben je nu nog steeds aan het spelen met zoonlief? EGO Vandaag heb ik best wel een vervelend dagje achter de rug. Begon vanochtend al goed dat ik mij bijna had verslapen. Was gelukkig nog wel op tijd voor de kindjes hoor. Ben ik halverwege de route, gaat er ff 1 overgeven in de bus. Nu kan dat kind er niks aan doen, maar ik ging zelf ook bijna over mijn nek. Tranen liepen mij al over de wangen van het kokhalzen. Toen kinderen op school waren (behalve de zieke, die ik weer thuis heb gebracht) eerst gynaecoloog gebeld. Morgenmiddag om 14.30 mag ik komen op het spreekuur. Ik heb nu wel voor mijzelf besloten, dat ik het liefst nu bij gyn. onder controle wil. Maar is natuurlijk afwachten wat er allemaal uitkomt. Toen ik terug was met de route (kindje al thuisgebracht) eerst bus schoongemaakt. Echt geen prettig werkje. En tot overmaat van ramp schoot het mij vanmiddag in mijn rug. Dus nu lijk ik wel een oud wijf . Zodra ik dus morgenavond in de gelegenheid ben, zal ik jullie op de hoogte brengen van mijn bezoek aan de gyn. In ieder geval allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Nu eerst ff eten, kom straks nog wel ff kijken.