Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Kroepie, ik heb je buik bekeken en die. Is helemaal niet erg groot hoor! Mijne is ook zo groot, zal snel een nieuwe foto plaatsen :) en ik ben ook 7 kilo aangekomen, echt hoor, ik vind je niet dik of groot, gewoon mooi zwanger

Wat betreft geslacht en naam, ja meid, dat had je een beetje kunnen weten dat kleine meisjes zich misschien verspreken ;) daarom Zeggen wij niets tegen de kids, in hun enthousiasme is het er zo uit. En laat de spriet, ik weer niet of het een kreng is en ze het naar bedoeld, maar je hebt echt een goed figuur en doet niet onder qua schoonheid voor iemand die zo dun is als je pink!

Xxx

2. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    kroepie meis, je buikje is prachtig! en zeker niet groot hoor! (vang een glimp op van mijn toeter ;)) Laat ze maar praten, de meeste mensen bedoelen het vast goed, en zo'n ex.. grr.. daar moet je ondanks de hormonsters gewoon bovenstaan! knuff!

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hier momenteel druk druk druk... maar doe mijn best bij te lezen hoor meiden!

knuff voor jullie allemaal!

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    @Jomi, lijkt me echt niet prettig idd : S, vooral niet van dat bus-incident en je rug. Hopelijk wordt het morgen een supergoede dag die deze kan compenseren.

@kroepie, ach het is altijd wat : P. Beste stuurwal staan aan wal.....

Wat betreft teen: Ben nog niet bij de HA geweest (op een of andere manier ga ik nooit...). Allebei mn voetjes doen nu heel lichtelijk pijn, maar de zwelling is weg e.d.

(Zei ik voetjes? Zeg maar gerust voeten)

En de misselijkheid heeft helaas doorgezet. Heel de dag geen hap door mijn keel (ook niet gedronken) Dacht bij het avondeten toch maar proberen. Ik had net een hap in mn mond en wist niet hoe snel ik bij de wc moest zijn : S.

Net een banaantje dan maar geprobeerd, maar ff kijken of dat wel wil blijven zitten. MOet wel zo stil mogelijk zitten, bij elke beweging denk ik daar ga ik weer...

Het begon vanochtend onder de douche. Opeens pats boem voelde ik mij niet lekker. Last van zuur en misselijkheid tegelijk.

Verder niets om te klagen hoor, ik ben maar al te blij met dit kleine ventje (die me vandaag bont en blauw heeft geschopt : P. Het is werkelijk niet meer te houden hier).

Nou veel ego weer, sorry

groetjes!

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    oh ja en even JUIG JUIG! morgen al 25 weken! :)

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh ja, nog wel een goed nieuwtje vandaag.
    JOEPIE, ivm ziekte op ons werk hebben ze ipv een 7 weeks rooster een 6 weeks rooster gemaakt. Ook weten ze niet hoe het met mij komt, ivm bloeddruk. Wat betekent dit? Ik ben uit het rooster gehaald, dus volgende week nog volgens rooster (donderdag vrij, zaterdag en zondag van 9.00 tot 20.00). Maandag vrij en dan alleen nog maar van maandag tm vrijdag dagdienst, dus geen weekenden en avonden meer. Ook heb ik van 6 tm 21 februari nog 2 weken vakantie. Ook ga ik zo het nu lijkt al met 27 maart stoppen, heb nml nog veel snipperdagen staan.
    :) :) :) :) :)

7. Ik ben heeeeel blij voor jou!
    :)

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @sim80: gefeliciteerd met je verjaardag!

@ kroepie: ik wordt ook altijd gek van die opmerkingen. Ik ben blij cdat ik ff thuis ben, want ik sta echt op het punt om daarovedr verschrikkelijk uit te vallen tegen een collega. Voordat ik zwanger was, heb ik eens een aaanvaring met d'r gehad dat ze zei dat ik het toch niet snapte, omdat ik nog te jong was (ging over overlijden van haar tante). Zij weet niet wat ik allemaal meegemaakt heb! (mevrouw is getrouwd met redelijk vermogende man heeft 2 dochters van 18 en 20 en zegt regelmatig: "tjsa, ik hoef niet te werken, maar doe t tochj..." alsof dat een prestatie is 1 1/2 dag voor de klas staan als je kids al uit huis zijn.....)
    In mijn vorige zwangerschap was ik al heeeel chagga omdat ze elke week zei hoe ik groeide, maar heb me ingehouden. En nu doet ze het weer! Elke week iets van: "zo, jij bent gegroeid in die ene week!" "weet je zeker dat er geen tweeling in zit" "lijkt me lastig om dat er straks af te krijgen" "ik ben maar 4 kilo gegroeid in mijn zwangerschap en ik vond het al zwaar; jij zult het nog zwaar krijgen" "is dat wel goed dat je zoveel groeit?" & "heb je heel veelvruchtwater ofzo?""
    Met mijn man praat ik er dan over en die zegt dan: "misschien is ze wel gewoon jarloers; zij zit vast in de overgang en jij bent duidelijk nog erg vruchtbaaar en krijgt straks zo'n kleintje"
    Misschien is dat ook wel zo, maar ze lijkt het me echt niet te gunnen (of ze heeft het gewoon echt niet door). Het lijkt wel of ze wil dat ik me zorgen ga maken.....
    Ik hou me in en probeer nuchter te blijven, maar zo nu en dan.....
    Daarnaast stonden een paar weken geleden de tranen in m'n ogen toen een stuk of 6 collega's het nodig vonden om allemaal even wat over mijn groei te zeggen (ze hadden het vanelkaar gehoord). Toen knapte er ff iets....
    Met dit soort dingen denk ik achteraf: ik had dat en dat moeten zeggen, maar op het moment.....

@ Jomi: wat een baaldag! Wel een superbericht over je werk!

9. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    @Buddy Kroepie: Meid toch laat je niet gek maken lieverd! Je hebt een mooie buik. (Heb ook even gegluurd) En die spriet is misschien gewoon erg geintresseerd. Er zijn genoeg mensen die het gewoon vertellen, misschien vind ze het zelf ook leuk (of wellicht is het gewoon dat ze je benijd! ;) ) Ik weet dat 'die twee' nou niet altijd even leuk met jou maar ook zeker je dochter omgaan en dat is K maar laat je er niet gek door maken hoor. Jij hebt straks een lekker kleintje, jij hebt een lieve vent met wie je dit wil doen en je hebt een prachtige lieve dochter die even enthousiast is als jij! Je bent super rijk met dit geluk. Laat die vissers maar vissen en ookal vangen ze wat het doet niets aan of af aan jullie geluk! En nogmaals je bent niet dik maar prachtig! (Zo ik sprak)

@Jomi: Oe bah.. Dat 'spimpathatic vomiting' ken ik.... Brrrrr, zielig voor het kind maar ook voor jou! Maar je was wel op tijd ondanks het verslapen goed hoor! Fijn geen weekenden en avonden meer!

@Marooz: Knuf terug!

@Oemhudaifa: Gelukkig is de zwelling weg nu de pijn nog! En misselijk, mmm jammer. Geniet maar van je voetballer!

Ego: Mijn schoonlui willen dezelfde reis gaan doen als wij hebben gedaan een paar maanden terug ben dus 'oude' bekende in zuid-afrika aan het aanschrijven echt leuk. HAHA begin een reisbureau!

10. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    @Bianca: Je wordt inderdaad soms moe van dat gezeur. Hier precies het tegenovergestelde. Vorige keer was je veel dikker. Weet je zeker dat je al over de helft bent? Is de groei niet gewoon gestopt? Bleeeeeeh het gaat GOED, vorm en dikte van je buik zegt niets ZEIKERS 8) 8)

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gaat zeker lekker vandaag.

Krijg net telefoon, nog een kind van de route ziek. Ligt nu in het ziekenhuis, omdat hij het zo benauwd heeft.
    Vanochtend had hij last van de keel, vanmiddag had hij nog weinig stem, raar hoestje en hoofdpijn. Nu in de route van de 8 4 zieken, 1 zwaar gebroken been (val op ijs), 1 griep, die van vanochtend ook grieperig en 1 in ziekenhuis.
    Nou ja, ook al horen ze het niet. Wens ze toch beterschap en dat ze er alle 4 maar snel weer zijn.

12. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
    Voel me al weer beter (heb ff flink gegriend) en steun gezocht bij mijn mannetje... hij zei ook: volgende keer zeg je maar 'er zit heeel veeel liefde in' :D Schattig hè?
    Oh ja... en hij zei dat zij (de spriet) waarschijnlijk gewoon jaloers is. Vind ik wel weer mooi... zo'n man die meevoelt ;)

Enniewee... de volgende keer als iemand wat zegt, dan denk ik niet dat ik mijn mond kan houden (zit me allemaal veels te hoog) maar ik hoop dat het er op een leuke manier uitkomt (en anders heeft diegene pech!)

Ik vind 't net zoiets als dat (vreemde) mensen zomaar aan je buik zitten. Alsof er een bordje op hangt 'touch me'. Blijf van me af zeg!

Goed... jullie zijn allemaal ERG lief!
    Thanks again.

Net

13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @ Jomi, sterkte, hoop dat je je nu weer wat beter voelt? Zijn er hier best al wat met hoge bloeddruk enzo, naar hoor

@ Mamasuusjuh, he wat balen. Zat je net een beetje in je ritme... Misschien dat er gewoon veel in je mannetje omgaat en hij daar moe van is? Zou het gewoon aan hem vragen. Of misschien zelf een initiatief nemen, lekker vroeg naar bed, kaarsjes aan misschien samen douchen ofzo?

@ Kaatje, da's wel lekker zeg dat je al met verlof zou kunnen! Kan me idd goed voorstellen dat je het zat bent, is allemaal ook erg vermoeiend. Gewoon voor je zelf op komen hoor, die mannen hebben lekker praten, ben benieuwd wat hun zouden doen. Jeetje wat een lang verlof hebben jullie, je kunt deze zw schap niet helemaal eerlijk vergelijken, met een hummeltje erbij ben je gewoon sneller moe.. Denk dat het belangrijk is te doen waar je je zelf prettig bij voelt, misschien wat minder werken? Ach arm kind alweer ziek, beterschap!

@ Kroepie, goed aan jezelf denken idd. Kan me goed voorstellen dat het nu meer pijn doet, fijn dat het wel wat beter gaat. Oh lees net je andere verhaaltje. Ben het helemaal eens met de reacties over je buik, ik ben me ook elke keer aan het verdedigen, van ja maar ben al 24 weken enz enz. Mijn mams zei zelfs dat ik een zwemband aan het ontwikkelen was, en nu wil ik het liefst niet meer van de zijkant op de foto, komt m'n schoonmoeder weer die tegen iedereen zegt, ja ze wil niet haar buik op de foto. Pff wordt er doodmoe van, zoals iemand ooit hier zei, bemoei je lekker met je eigen buik! Ahh wel zielig voor je kleine meid en voor jou natuurlijk, knuffel!

@ Mamasan, we hebben gelukkig wel een dak boven ons hoofd en ze mogen ons er niet uit gooien zonder ander huis en dat zou pas einde van dit jaar zijn, maar zou zo graag voor de bevalling een ander huisje willen. We hebben nog eventjes ;) Hoop dat je snel weer rust vind, is niet fijn om in je eigen huis bang te zijn!

@ misspuma, welkom. Hoop dat je zoontje zich snel beter voelt en volgens mij is het echt meisjes eigen om zo druk te zijn.. Al hoewel de knul van Marooz schijn ook een echt druktemaken..

@ Colin, heb wat tips van mijn bekken fysio een paar reacties terug neer gezet. Onder mijn profiel en dan reacties kun je hem denk wel terug vinden.

@ Kippie, ja we gaan wel kijken, heb foto's gezien echt een mooi en groot huis, is officieel een 6 kamer woning, pff nog meer schoon maak werk haha. Maar ze moet echt van dat huis af en we kunnen dus wrs flink omlaag met de prijs.. M'n vriendin gaat gelukkig beter, ze is weer thuis! Fijn dat je zo releaxt de dingen kan bespreken met je baas!

@ Marloes, gecondoleerd, sterkte!

@ Evy, fijn dat je je wat beter voelt

@ Zonstraal, snap heel goed dat je dat stukje 'gewoon' mist, zo vind ik het heel vervelend dat ik niet thuis mag bevallen.. Je snapt het wel, maar toch.. Dat je daar trapjes voelt, heb ik ook wel eens, terwijl m'n baarmoeder nog helemaal niet zo hoog is, geen idee waardoor dat kan..

@ Bianca, helemaal mee eens met de ego berichtjes, eigenlijk zijn het n iet echt ego berichtjes vind ik, liever een berichtje zonder reacties dan helemaal niet of je zelf opgelaten voelen ofzo..

@ Sim, gefeliciteerd!

@ Ria, fijn dat het wat beter gaat met je, beterschap met je mams

@ Dolgelukkig, oh nee hoor, neem het haar absoluut niet kwalijk, het is meer hoe andere erop reageren, die vinden het raar dat ik officieel nog niets heb gehoord. Ik snap het goed en weet ook niet wanneer ik zelf zou gaan vertellen. Ik ben zelf allang blij dat ik via m'n baas op de hoogte wordt gehouden en die heeft het weer van haar moeder, zo worden we eigenlijk allemaal een beetje op de hoogte gehouden ;)

@ Jomi hihi zie dat je nog 123 dagen moet tot de dag, ook grappig om dat zo te zien staan. Zit je ook niet mee allemaal, wat een pechdag, knuffel!

@ Marooz, knuffel terug!

Met m'n vriendin gaat het gelukkig beter, hoorde dat ze weer thuis is, pff was echt een soort baksteen gevallen op me. En we hebben vandaag de pretecho gehad, volgens hun zou ik 8 dagen later uitgerekend zijn, omdat de groei net zo veel is als van een kindje van 23 weken. Maar volgens mij mag dat best een beetje afwijken, er zijn nog zoveel weken om bij te groeien.. En het is officieel, we weten wat het wordt! Zit alleen zo te twijfelen om het hier te vertellen, ben bang dat bekende het lezen, maar ach denk ik dan kan mij het schelen zeg het gewoon heel snel dat we een meisje krijgen!
    Was al heel lang van plan om een nieuwe banner te maken, nog wel met oude echo foto, maar hoop hem snel te veranderen in een mooie 3d foto, nu wel een goed excuus om hem meteen aan te passen ;)

14. Ps nog even ego :oops:

Mijn mannetje is DJ en draait op het moment dat ik dit schrijf.
    Hij stuurt me een sms dat hij dit nummer voor me draait:
    Butterfly van Jason Mraz... Weet niet of jullie dit kennen, maar op you tube kun je het horen : http://www.youtube.com/watch?v=Fq5QM4lf9AU

De tekst staat hier onder:
    I'm taking a moment just imaginin' that I'm dancin' with you
    I'm your pole and all you're wearing is your shoes
    You got soul, you know what to do to turn me on until I write a song about you
    And you have your own engaging style
    And you've got the knack to vivify
    And you make my slacks a little tight, you may unfasten them if you like
    That's if you crash and spend the night

But you don't fold, you don't fade
    You've got everything you need, especially me
    Sister you've got it all
    You make the call to make my day
    In your message say my name
    Your talk is all the talk, sister you've got it all

Curl your upper lip up and let me look around
    Ride your tongue along your bottom lip and bite down
    And bend your back and ask those hips if I can touch
    Because they're the perfect jumping off point of getting closer to your

Butterfly
    Well you float on by
    Oh kiss me with your eyelashes tonight
    Or Eskimo your nose real close to mine
    And let's mood the lights and finally make it right
    But you don't fold, you don't fade, you've got everything you need
    Especially me
    Sister you've got it all

Your talk is all the talk sister you've got it all
    You've got it all, you've got it all, you've got it all [2x]

You've got it all, you've got it all

Doll I need to see you pull your knee socks up
    Let me feel you upside down, slide in, slide out, slide over here
    Climb into my mouth now child

Butterfly, well you landed on my mind
    Dammit you landed on my ear and then you crawled inside
    And now I see you perfectly behind closed eyes
    I wanna fly with you and I don't wanna lie to you
    Cause I, cause I can't recall a better day
    Sun coming to shine on the occasion

You're an open-minded lady
    You've got it all
    And I never forget a face
    Except for maybe my own,
    I have my days
    But let's face the fact here, it's you who's got it all

You know that fortune favors the brave
    Well let me get paid while I make you breakfast
    The rest is up to you, you make the call

Your talk is all the talk, sister you've got it all

I can't recall a better day
    Sun comin' to shine on the occasion
    You're a sophisticated lady, oh

You've got it all, you've got it all, you've got it all [3x]
    You've got it all, you've got it all.

You've got it all
    You've got it all
    You gotta gotta gotta got it all

Butterfly, baby, well you've got it all

Lief hè? :oops:

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@misspuma, beterschap met de zieke.

@Kippie, hoe was de lunch?

@kaatje, jij ook beterschap met de zieke!

@majkuh, hier helaas echt harde buiken, buikkie wordt zo hard als steen.
    Ik voel uk ook regelmatig met zijn kont in mijn zij, heel apart gevoel dat heb ik nooit gevoeld bij zoonlief.
    Ow Breda-noord is NOT the place to be ;)

@oemhudaifa, beterschap en ja was ik ;)

@marloes, gecondoleerd meis :cry:

@zonstraal, de gyn kan inderdaad heeel onpersoonlijk zijn.
    Ik heb een hele lieve gyn, maar als ze uitloopt is het ook puur routine en meer niet.
    Ennuh je kan beeb al zo hoog voelen hoor, ik ben minder ver en ik voel hem ook net onder mijn ribben, dus niks aan de hand.

@bianca, hier is het advies van gyn, toegeven aan slaap als je daar behoefte aan hebt.
    Dus als het kan gewoon je dutje doen, hier maakt het voor de nacht geen verschil, slapen doe ik toch wel slecht.

@sim, gefeliciteerd!

@kroepie, dit is flink balen ja, daarom vertellen we de kids van hubbie ook niks.
    Buikcommentaar, pfff schei uit, vandaag op de psz ook volop commentaar dat ik wel flink ben voor de termijn :(
    Nog erger mama's die uitgebreid zitten te gapen en dan snel wegkijken als ik het zie :evil:

@jomi, jakkie jij hebt je dagje wel weer zeg.
    Ben heel benieuwd wat de gyn morgen zegt en gewoon aangeven hoor dat je daar liever blijft lopen.
    Fijn van je rooster trouwens!

@kroepie, wat een schatje is je man! ennuh vind het heel mooi wat hij zegt.

@manootje, gefeli, wat leuk!
    Ennuh ik hoop dat je echt voor de bevalling over kan meid,ik moet er niet aan denken om alles op het laatste moment nog op orde te moeten maken.

Pfff ik ben weer bij gloof ik.
    Vanmiddag ff heerlijk geslapen,was echt gesloopt.
    Ik heb ook weer bericht van mijn vriendin gehad, ze hebben waarschijnlijk de dader, een knulletje van 19 :evil:
    Ze kijken nu of hij ook voor de rest verantwoordelijk is, maar we hebben nogal wat jeugdbendes, dus je weet het hier niet.
    (het lijkt wel of we in een getto wonen als ik dit terug lees)

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jakkie, misselijk :( lijkt me heel vervelend, leef met je mee *knuf*

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Wat een etter zeg :evil: lekker lomp zeg als je dat niet doorhebt, en als je het wel doorhebt ben je een kreng, pfff, kan me voorstellen dat je boos word! Zeg er maar gewoon wat van, mag van mij! ;)

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    kroepie, hoe lief!

19. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    dames, ik heb alles wel gelezen maar deze (nog steeds redelijk sjaggie) zwangere vrouw gaat haar bedje opzoeken. Morgen en overmorgen moet ik werken en zaterdagavond hebben we een verjaardag. Zondag moet ik naar Lars (paard) en hebben we de condoleanse. Dus eer ik hier weer reageer is het waarschijnlijk maandag. Ga me nu al mentaal voorbereiden op een gigaklus hahahaha

Fijn weekend allemaal!

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Zo, EGO...

vanaf half 5 nauwelijks geslapen en pas erg laat in slap gevallen, oorzak: vriendje was de hele dag al sjacherijnig en plaatste gisteren voor de tweede keer een rotopmerking.
    Ben weggelopen, tanden gepoetst en ben in bed gaan liggen. Dat was de tweede al die dag (doet ie echt nooit!) dus het werd me teveel en ik wilde er niets van zeggen, heb zelf ook zo vaak een rothumeur gehad de laatste tijd. maarw as wel boos en gekwetst en als er zoiets gebeurd ben ik zlatijd redelijk van slag.

Sinds ik zwange ben voel ik me trouwens veeeeeel zekerder haha, dus ik was niet van de wereld, maar het zit me dan niet lekker en ik kan bijna niet slapen helaas. Net gknuffeld dus alles is weer OK, maar jeetje, wat ben ik moe pffff......

Vanmiddag ga ik lekker met mijn jongste zwemmen, joepie!

Deel Deze Pagina