Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goeie morgen meiden,

Bedakt voor alle lieve reacties.

Heb wel alles gelezen, maar even geen tijd om te reageren.
    Mn meisje is naar de creche, dus ben lekker alleen thuis. Ga vanmiddag ff reageren.
    Ik voel me gelukkig wat beter. Griep is voorbij.
    Ben gisteren bij de arbo geweest. Hij zei dat ik max 2 a 3 uurtjes mag werken per dag. en dan max 3 dagen per week.
    Ga volgende week op therapeutische basis werken om te kijken hoe het gaat.
    Ik hoop echt dat ik het vol kan houden.

Iemand vroeg of het zo erg was om thuis te blijven, (weet niet meer wie)
    De houdingsspier in mn rechterbil is overbelast. Dit wordt alleen maar erger.
    Mn bekken stond namelijk scheef. Vandaar die pijn. Soms kan ik nauwelijks lopen.
    Voel me dan echt een oud wijf van 80.
    Ik krijg 2 x (soms 3x) per week een massage. Dat helpt wel.
    Heb zo meteen weer en afspraak.

Tot later..

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Ik kan jullie niet helemaal bijhouden hoor, jullie kletsen zoveel en zoveel tijd om op de computer te zitten heb ik niet maar ik zou proberen even wat reacties te plaatsen.

@ JoMi: Ow heerlijk dat je al zo vroeg kunt stoppen met werken, lekker geniet van de rust.

@ sim80: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@ dolgelukkig: Hihi een reisbureau beginnen :). Eg hé als mensen zo zeuren over de grootte van je buik kan daar ook zo slecht tegen!

@ Bianca: Wat vervelend dat ze zo zeuren over je buik, ik kan daar ook echt niet tegen hoor! Maar probeer je er niks van aan te trekken.

@ manootje: Ja, ik hoop ook dat Keano zich snel beter voelt, want dit sloopt het hele gezin wel een beetje. Ik weet niet of dat precies meisjes achtig is zo druk zijn, Keano was immers ook erg druk in mijn buik...en dat is toch echt een jongetje :). Ze zeggen wel eens hoe drukker in de buik hoe rustiger uit de buik (merk ik anders niks van bij Keano :rolleyes: hihi).
    Ow wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd.
    Ach je moet niet zo letten op wat ze zeggen bij een echo over de groei Keano was ook altijd te klein nou hij was toch mooi 2905gr voor 39 weken zwangerschap dus niks geks, probeer het je niet aan te trekken hoor.

@ kroepie: Wow wat een mooie tekst! En zeker ook een mooi liedje heb het net even geluisterd, wel lief van je mannetje.

@ mamasan: Bedankt, hij knapt tot nu toe nog niet op jammer genoeg.
    Heerlijk hé zo af en toe overdag even een tukkie doen, als je het nodig hebt gewoon doen hoor.
    Jeetje een knulletje van 19 wat denkt ie wel niet.

@ Misssz: Pfff je hebt het deze dagen nogal druk zo te lezen, succes!

@ Makjuh: Waarom maken mannen altijd rot opmerkingen als je naar bed gaat of op bed ligt...?! Hun slapen daarna altijd gewoon door, nou wij vrouwen niet wij liggen daar nog uren wakker van. Veel plezier met het zwemmen vanmiddag.

@ Joki: Keano zit ook op de psz heerlijk hé even de tijd voor jezelf, kan ik altijd zo van genieten.
    Fijn dat je je al wat beter voelt, ik lag gisteren ook met griep op bed.
    Hopelijk kan je het volhouden om therapeutisch te gaan werken.
    Succes bij je afspraak, hopelijk wordt de pijn minder.

Zo ik geloof dat ik zo een beetje wel iedereen gehad heb (sorry voor degene die ik ben vergeten het zijn er ook zoveel :().
    Hier gaat het zijn gangetje, Keano is naar de psz dus even rust.
    Hij werd vannacht wel om 03.15 wakker en is pas rond 06.00 weer gaan slapen, dus ben gesloopt.
    Ik heb een nieuwe buikfoto gemaakt (net gemaakt dus met 23 weken zwangerschap):
    Fijne dag allemaal!

Liefs, misspuma

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @kroepie: een potje janken kan al eens deugd doen, gewoon even laten gaan.

@JoMi: hopelijk gaat het al wat beter met je rug en hou ons op de hoogte hé na je bezoek aan de gyn.

@OemHudaifa: sterkte meid, hopelijk voel je je snel beter.

@manootje: proficiat met jullie meid!

@mamasan: goed voor je vriendin dat ze de dader gevonden hebben!

EGO
    Weet hier op het werk eindelijk iets meer voor wanneer ik in zwangerschapsverlof moet. M'n 4/5e vanaf maart is goedgekeurd en mag dan ook 3mnd ouderschapsverlof nemen, zo'n pak van m'n hart :) .

De laatste twee dagen was ik zo moe, gisteren om 19u30 in slaap gevallen in de zetel tot 22u, nog even wakker gebleven met vriendje en om 23u30 weer gaan slapen, zonder probleem weer als een blok in slaap gevallen => had het nodig :D

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat een mooie buik misspuma!

tsja, hij doet het niet expres, hij is echt niet zo, daarom laat het maar. Hij is overspannen en doordat we een eigen zaak hebben is in de ziektewet geen optie dus modderen we door. Gelukkig is deze week voor het eerst dat hij de hele week zo slecht te pas is, maar jeetje, intensief hoor......

5. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @MissPuma: wauw wat een mooie buik, ik ga dit weekend ook nog eens een buikfoto plaatsen

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Evy77: Fijn dat je nog 3 mnd ouderschapsverlof op mag nemen snap dat het een pak van je hart is! Ja, dan had je het echt nodig je slaap heerlijk toch!
    Bedankt, ik vind het zelf ook een hele mooie buik :).

@ Makjuh: Bedankt :)! Ja, snap dat het intensief is zeker met een eigen zaak dan kun je je niet zomaar ziekmelden.

Liefs, misspuma

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

de komende tijd ben ik er meer.
    ik zit voorlopig tot aan me verlof thuis.

ben gister gevallen en heb me arm gebroken!
    de baby maakt het goed maar ik moet geopereerd worden.
    wanneer weet ik nog niet hoor ik maandag!

gr sabrina

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Sabrina: Jeetje dat is schrikken je arm gebroken...gelukkig dat met de kleine alles oké is. Hoe is het met jou heb je veel pijn? Sterkte als je geopereerd wordt.

Liefs, misspuma

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    P.S. Zie dat we allebei 23 weken zwanger zijn. Jij bent dan ook op de 15e uitgerekend net als mij :)!

Liefs, misspuma

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Oei, dat is minder. Gelukkig is alles goed met de baby, maar hoe gaan ze dat doen, je opereren tijdens je zwangerschap?

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dat zal dan een plaatselijke verdoving worden of narcose kan tegenwoordig allemaal hoor maar dan wel als het echt echt nodig is ;)

Sabrina sterkte ermee, ik hoop voor je dat dit jullie eerste kindje is dan kan je tijdens je thuis zijn ook echt herstellen zodat je straks vol op kan genieten van je kleintje en je kraamtijd *kus*

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb heel ff wat bijgelezen dus daar gaan we ff het geheugen testen

Marloes gecondoleerd een verlies is altijd naar en zeker nu, ik hoop wel dat je een leuke dag zult hebben bij de fotoshoot

Sim beetje laat maar van harte met je verjaardag.

Ik lees een hoop dames die het lichamelijk zwaar hebben, ook ik ken het gevoel maar dan vooral van de vorige keer bij Isa ik heb nu vrijwel nergens last van.

Verder las ik dat iemand het jammer vind bij de gyn te lopen, ik ben er juist blij mee ik houd niet zo van dat gepor en geduw op mijn buik van de vk, die het vervolgens nog fout heeft gehad qua ligging van Isa.
    Maar ik kan me je gevoelens goed voorstellen een gyn is een stuk zakelijker en minder op de andere zaken gericht.
    Je kan natuurlijk wel gewoon en bij de gyn lopen en bij de vk! Deed ik vorige keer namelijk ook.

Ach en buiken ... iedereen heeft wel wat te zeuren joh, ik kreeg zo vaak naar mijn hoofd oooooh wat word je DIK!
    en ja ik werd dik ik sleurde ook 16 liter vocht met me mee dus das dan niet zo gek hé maar ik heb daarna nooit van die mensen het compliment gekregen hoe mooi slank ik erna weer ben geworden want na 9 maanden zat ik weer op mijn normale gewicht van 53kg.
    (ik starte vorige keer trouwens met 47kg maar dat was kort na een periode van ziekte)

Nu weeg ik met 22 weken 55kg en niemand die nu zegt goh wat ben je mooi zwanger (jah vreemden en mijn familie wel) maar de tantes van mijn man die weten altijd wel wat vervelends te zeggen.
    Denk dat je er vooral op moet letten wie het zegt en hoeveel waarde je aan hun oordeel velt.
    En anders heel gemeen zeggen: tja ik ben zwanger, wat is jou excuus?
    of tja bij mij gaan die kilo's er wel weer af wanneer gebeurt dat bij jou?
    Dan kijken ze wel ff boos maar de hint is zeker duidelijk ;)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ sabrina: oh jemig meid, dat moet jouw ook weer gebeuren! :( Hoop voor je dat je er niet te veel last van zult hebben.. Heeeele dikke knuff en we hyvesen he!? ;) haha.. (straks gewoon met 1 hand leren typen hoor, geen gezeur ;) :p)

@ all: ben verder niet bijgelzen, maar zag dit net in beeld staan! sorry!
    Hier gaat t nog steeds erg wisselend! Vandaag lekker vrij en vanmorgen dus ook lekker uitgeslapen, wat een heeel stuk scheelt in mn misselijkheid! pff..
    Kleintje is heerlijk druk.. behalve als ik dus misselijk ben, dan houd ie zich lekker rustig.. hihi.. Kan er nu al tegenopzien als die kleine straks draait.. jemig, arme ribjes ;) hihi..

zou zo de lijst weer ff naar voren toveren ;)

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

nog geen tijd gehad om bij te lezen, wou toch even hallo zeggen. ook al is mijn zoontje eigenlijk niet meer ziek heb ik het toch maar als excuus gebruikt om lekker een snipperdag te nemen. gisteren had ie wel koorts, maar was hij eigenlijk heel happy. mijn man vond het een gezellig dagje thuis samen! en ik had gisteren zo hard gewerkt om alles af te krijgen zodat ik vandaag eventueel thuis kon blijven, dus ik neem het er van.

We hebben een vakantie geboekt! begin maart een weekje lanzarote! ik hoop dat het weer meezit, maar we hebben een superdeluxe resort met spa (en babysitservice/ kidsclub) dus we vermaken ons wel. heb er zo'n zin in!

mijn mannetje is zo'n schatje! hij wordt steeds leuker hoe ouder hij wordt. nu hij kan lopen komt hij steeds met dingen aanzetten. als er muziek opstaat gaat hij meedansen, zwaaiend met zijn armpjes. ik heb zo gelachen gisteren!
    voor degenen voor wie het de eerste is, je gaat zoveel leuke dingen meemaken, dat kun je gewoon niet voorstellen. ik heb echt zin in de tweede, dat ze lekker samen kunnen spelen straks!

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Sabrina dat is minder dat je je arm gebroken hebt zeg, sterkte ermee en hoop dat je weinig pijn hebt.

Nou hier een big ego, heb vanochtend om half 6 mijn man het ziekenhuis laten bellen, we gingen gisteenavond naar bed toe en ging liggen en er kwam een pijn in me rug en zij echt neit normaal meer, had de hele avond al een zeurende pijn in me rug maar hoort er allemaal bij, ik alle kussen onder me gehad alle houdingen aangelegt maar geen resultaat kreeg alleen maar meer pijn, ik eruit om rond 3 uur half 4 paracetamol ingenomen en een warmtepakking op me gelegt dit ging enigszins maar voor ik d eslaap kon vatten kwam de pijn dubbel zo har terug ik kon niet meer liggen niet staan niet lopen en me geen houding aangeven tranen rolde over me wangen van de pijn, uiteindleijk me man dus ook de hele nacht wakker gehouden, en om half 6 trok ik het neit meer en heb het ziekenhuis laten bellen, daar hebben ze overlegt en omdat ik zwanger ben mag je natuurlijk niks, zij overlegt met de arts daar en ik heb dus waarschijnlijk een spier verzwikt of geraakt ik moest gelijk een half uur onder warme douche gaan staan en maseren en paracetamol innemen en dan proberen te liggen met een kruik nou zo gezegt zo gedaan en onder de douche hield ik het gelukkig wel uit, warm aangekleed en bed ingedoken mannetje heeft kruik gemaakt en vervolgens een houding gezocht en uiteindleijk in slaap gevallen, we zijn er nu om 11 uur uitgekomen en mannetje is nu werken maar wat een drama zeg en wat een schat van een man heb ik toch, hij wilde zo graag helpen maar wist niet hoe, weet wel dat die heel veel van me moet houden hoor.

16. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    dag dames!

heerlijk om al die knuffels terug te krijgen! dank jullie wel! ;)

kroepie; jaaa wat een idiooot gedrag heh dat mensen zomaar over je buik gaan aaien! hahah AFBLIJVEN! :) Maar goed, ik geloof dat je buik een algemeen bezit wordt ofzo! pfff volgende keer geef ik gewoon een tik op zo'n hand! hihi

jomi; de griepepedemie is weer begonnen heh, en helaas al die kleintjes zijn daar vaak als eerste de dupe van... hoop dat ze snel weer opknappen idd!

marloes; heel veel sterkte, wat een naar bericht zeg.

manootje; die groei gaat nu ook wel verschillend lopen, jongens en meisje groeien niet gelijk, en het ene kind is het andere niet, dus maakt idd niets uit. die "kleine"jongen van mij, loopt dus gewoon al een week voor in groei.. :oops:

mamasan; klinkt idd als getto! jeetje.. maar goed dat ze nu een verdachte hebben! Ik woon zelf in een heel leuk wijkje, maar die ligt helaas ook naast erg slechte buurten.. gelukkig hier niet teveel last van!

kroepie; zwijmel zwijmel! ;)

maaike buddy; jakkes meis wat een nare nacht dan heh? hij moet wel een beetje lief voor je zijn hoor! knuff!

joki; oh ben gewoon beetje jaloers... ik kan helaas nog steeds niets... werken wordt hem echt niet meer voor mij. Hoop dat je je wat beter gaat voelen en dat het werken vol te houden is!

misspuma; welkom nog! hahah en mooie buik hoor!

sabrina!: SCHRIK! jakkes meis! Hoe heb je dat nou gehad? knuff!

mamalieske; iedereen heeft zijn voorkeur! maar een ligging bepalen is niet altijd makkelijk hoor! ;) en al die mensen die een mening hebben over je groei of je buik! afschuwelijk! hahah laat ze maar lullen!

remmar; wat naar zeg dat je zo misselijk bent, veel beterschap meis..

kaatje: heeeerlijk! vakantie... ikke wil ook! hihi

ria; oeh wat een nare nacht! doe maar rustig aan meis!

EGO:

Ik heb steeds zo'n pijn in mijn buik, helemaal onderin. Het is geen blaasontsteking, maar het zeurt me toch een partij, en ook van die akelige steken richting .. :oops: vagina... meer meiden hier last van? hihi

Maak me niet zorgen ofzo hoor, maar is wel erg vervelend! Heb soms met al die pijntje het id dat ik niets meer kan! verveel me zo langzamerhand (na 20 weken thuis...)echt helemaal dood!

sorry voor mijn gezeur!

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Yep kan er over meepraten had ook al laten testen op blaasontsteking maar alles zag er heel helder en netjes uit, vanmorgen vroegen ze er ook naar trouwens of ik pijn had bij het plassen maar dat heb ik niet maar die steken af en toe is dat echt neit fijn maar is ook weer neit heel erg pijnlijk eerder lekker ongemakkelijk, zou het door de jongetjes komen :p :p :p :p :p

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    haha je zou het bijna denken heh?
    ik denk dat het echt banden zijn die je voelt trekken, maar goed lekker ongemakkelijk idd!

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    he marooz, zwanger van een varkentje?! ;)

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @ kroepie: wat lief van je mannetje!

@ Sabrina1984: Auws! Opereren? Heavy, zeg.

@ kaatjeK: klinkt goed die vakantie!

@ ria32: bah, dat klinkt heel vervelend

Ik dacht gister dat het de goede kant op ging met mijn ziek zijn. Had ff gebeld met werk en laen vallen dat ik dacht er maandag wel weer te zijn.
    En nu hoest ik echt heel vreselijk! Heb er gisteravond en vannnacht veel hoofdpijn van gehad en heb bijna niet geslapen vannacht. Heb nu spierpijn en pijn in m'n rug en buik van het hoesten en nog steeds hoofdpijn.....
    Vanmorgen met m'n baas gebeld ivm nieuwe lesrooster wat maandag ingaat en die heeft me maandag de eerste 2 lesuren uit laten roosteren zodat ze maandag niet direct al een probleem hebben als ik toch ziek ben. Ben ik maandag nog niet beter, dan hebben ze tijd zat om wat te regelen. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik maandag weer voor de klas kan staan, maar goed, eerst het weekend maar even aankijken....
    M'n dochter gaat nog van 10.00 tot 11.00 op bed (slaapt tegenwoordig dan vak niet meer, maaar goed, ze krijgt wel rust en soms slaapt ze dan ook nog) (en natuurlijk ook van 13.00 tot 15.00) en vanmorgen was ik om 5.00 uur op na een hele slechte nacht, dus ik ben om 10.00 ook weer naar bed gegaan. schaam schaam - ach, ben ziek, dan mag het. Ben wel beetje opgeknapt van die 45 minutren slaap. Straks om 13.00 maar weer op bed. Misschien dat ik dan vandaag ook nog wat kan doen......

Deel Deze Pagina